Dure insuline gok ikquote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een voorraadje eigen risico? Of wat
Voorraadje insuline.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een voorraadje eigen risico? Of wat
Dat is toch niet zo lang houdbaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:53 schreef Disana het volgende:
Ah zo.
Ja zo heb ik altijd naalden met epo in de koelkast
Ik krijg er ook maar 8 per keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo lang houdbaar?
Wel praktisch bij het wielrennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo lang houdbaar?
Mja, remmies en mijn drugs zou ik niet aanraden bij het wielrennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel praktisch bij het wielrennen.
Bij het lid worden van een politieke partij als jongere?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een frisse, niet eens zo'n lelijke jonge meid en dan wordt je lid van de PvdA.
Waar is het misgegaan vraag je je dan af?
Opvoeding.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een frisse, niet eens zo'n lelijke jonge meid en dan wordt je lid van de PvdA.
Ik zou wielrennen sowieso niet aanraden.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, remmies en mijn drugs zou ik niet aanraden bij het wielrennen.
Van die specifieke partij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij het lid worden van een politieke partij als jongere?
Tuig is het. Ik probeer ze, waar mogelijk, altijd af te snijden. Kutvolk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou wielrennen sowieso niet aanraden.
Ik ook, voor het algemene belang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuig is het. Ik probeer ze, waar mogelijk, altijd af te snijfen. Kutvolk.
Bij het opzoeken kwam ik 3voor12-foto's tegen. Beetje een afknapper.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
Over frisse meiden gesproken, Clean Pete was best een aanrader op Eurosonic wat dat betreft.
Ja is wel leuk, had dat CDtje laatst in de bus via Excelsior.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
Over frisse meiden gesproken, Clean Pete was best een aanrader op Eurosonic wat dat betreft.
De dames an sich of 3voor12?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij het opzoeken kwam ik 3voor12-foto's tegen. Beetje een afknapper.
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.quote:
Het was een beetje kneuterig, maar dat maakte het juist wel schattig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.
Gewoon leuke deuntjes met aardige tekstenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.
Het barst van de frisse leuke jonge meiden in de PvdA, ik zou bijna weer rozen met ze gaan uitdelen, maar heb daar nu nog geen zin in.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |