Dat kan toch niet de bedoeling zijn van efficiëntie en bezuinigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij mogen naar Leiden rijden naar het LUMC. Heerlijk met hyper de auto instappen om naar het LUMC te gaan, want Alphen heeft ook geen OV-nachtnet.
Blijkbaar wel. Iemand achter de balie de hele nacht is blijkbaar goedkoper.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de bedoeling zijn van efficiëntie en bezuinigen.
Nee, iedereen gebruikt daar alternatieve geneesmiddelen.quote:
Publieke geheimen blijven geheim, beste Disaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Meneer waht, wie zwijgt stemt toe, zoals u weet.
Dan, meneer waht, trek ik opnieuw mijn conclusie: het is een hoax waar we allemaal aan meedoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
Publieke geheimen blijven geheim, beste Disaan.
Met een hyper kan je nog wel rijden, met een hypo wordt het lastigerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij mogen naar Leiden rijden naar het LUMC. Heerlijk met hyper de auto instappen om naar het LUMC te gaan, want Alphen heeft ook geen OV-nachtnet.
Dat betaalt je zorgverzekering.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jawel. 750 euro per tripje naar Leiderdorp.
Dat is te duur voor een taxi.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jawel. 750 euro per tripje naar Leiderdorp.
Mwa, kan wel, maar veilig is wat anders. Hypo heeft de markt al opgelost door een avondwinkel.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een hyper kan je nog wel rijden, met een hypo wordt het lastiger
True, als het goed is heb je genoeg zoetigheid in huis zelfs.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, kan wel, maar veilig is wat anders. Hypo heeft de markt al opgelost door een avondwinkel.
Ik heb snoepjes, choco en mierzoete limonade van de Lidl. Als ik dat bij elkaar wegwerk kan ik alvast 112 intikken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
True, als het goed is heb je genoeg zoetigheid in huis zelfs.
Oh nee, deze week mag je daar niet van snoepen
Dat is waar, maar met dat tripje vorig jaar was het voor het eerst dat mijn eigen risico in 1x weg was.quote:
Mijn eigen risico is na een maand al weg, elk jaar weerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met dat tripje vorig jaar was het voor het eerst dat mijn eigen risico in 1x weg was.
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is na een maand al weg, elk jaar weer
Hier ook zoiets. Krijg meestal de nota als m'n vakantiegeld net binnen isquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.
Een voorraadje eigen risico? Of watquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.
Dure insuline gok ikquote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een voorraadje eigen risico? Of wat
Voorraadje insuline.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een voorraadje eigen risico? Of wat
Dat is toch niet zo lang houdbaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:53 schreef Disana het volgende:
Ah zo.
Ja zo heb ik altijd naalden met epo in de koelkast
Ik krijg er ook maar 8 per keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo lang houdbaar?
Wel praktisch bij het wielrennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo lang houdbaar?
Mja, remmies en mijn drugs zou ik niet aanraden bij het wielrennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel praktisch bij het wielrennen.
Bij het lid worden van een politieke partij als jongere?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een frisse, niet eens zo'n lelijke jonge meid en dan wordt je lid van de PvdA.
Waar is het misgegaan vraag je je dan af?
Opvoeding.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een frisse, niet eens zo'n lelijke jonge meid en dan wordt je lid van de PvdA.
Ik zou wielrennen sowieso niet aanraden.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, remmies en mijn drugs zou ik niet aanraden bij het wielrennen.
Van die specifieke partij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij het lid worden van een politieke partij als jongere?
Tuig is het. Ik probeer ze, waar mogelijk, altijd af te snijden. Kutvolk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou wielrennen sowieso niet aanraden.
Ik ook, voor het algemene belang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuig is het. Ik probeer ze, waar mogelijk, altijd af te snijfen. Kutvolk.
Bij het opzoeken kwam ik 3voor12-foto's tegen. Beetje een afknapper.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
Over frisse meiden gesproken, Clean Pete was best een aanrader op Eurosonic wat dat betreft.
Ja is wel leuk, had dat CDtje laatst in de bus via Excelsior.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
Over frisse meiden gesproken, Clean Pete was best een aanrader op Eurosonic wat dat betreft.
De dames an sich of 3voor12?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij het opzoeken kwam ik 3voor12-foto's tegen. Beetje een afknapper.
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.quote:
Het was een beetje kneuterig, maar dat maakte het juist wel schattig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.
Gewoon leuke deuntjes met aardige tekstenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.
Het barst van de frisse leuke jonge meiden in de PvdA, ik zou bijna weer rozen met ze gaan uitdelen, maar heb daar nu nog geen zin in.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het barst van de frisse leuke jonge meiden in de PvdA, ik zou bijna weer rozen met ze gaan uitdelen, maar heb daar nu nog geen zin in.
Tienermeisjes luisteren tenminste naar Lil Jon en z'n vrinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Echte muziek ipv. tienermeisjesmuzak.
Baby in vain lag wellicht iets meer in jouw straatje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Echte muziek ipv. tienermeisjesmuzak.
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.quote:
Ik zal graag weer een roos van een frisse jongeman in ontvangst nemen voor onze Jumbo; ook al ga ik niet op ze stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.
Van het CDA zal je wel weer appels krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal graag weer een roos van een frisse jongeman in ontvangst nemen voor onze Jumbo; ook al ga ik niet op ze stemmen
Niets mis met goede stoner.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Baby in vain lag wellicht iets meer in jouw straatje.
Ook die zal ik hoffelijk in ontvangst nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef waht het volgende:
[..]
Van het CDA zal je wel weer appels krijgen.
Maar ook niet nu je partij het zwaar heeft? Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen niets te doen. Ik kan het me nog wel herinneren in 2006.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.
Ja in mijn eerdere post heb ik het beter verwoord. Het gaat inderdaad om het stemvee.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de partijtop van D66 met de stemmers van de PVV, niet helemaal eerlijk lijkt me.
Deze tendens dus. Ik zou willen zeggen dat men duidelijk niet meer weet waarop men stemt, maar aangezien die directe(re) democratie kennelijk ook voor de partij zelf geen streven meer is...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre de mensen die op D66 gestemd hebben tegen referenda in het algemeen zijn. Zou me niets verbazen als dat ook niet al te hoog uit zou vallen.
Aan dat soort Jehova campagne doe ik in ieder geval niet en leg ik mijn campagnetroepen ook niet op. Tenzij iemand het echt zelf wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Politici die aan de deur komen. Heerlijk. Heel lang meegaan in hun verhaal en vervolgens 180 graden draaien en ze huilend de deur uit zien gaan.
Uiteraard geen koffie aanbieden, maar wel zelf lekker een bakje voor jezelf zetten.
Ge-nie-ten.
Maar ik ben niet zo'n hardcore PvdA'er, ik zal voor de gemeente wel op ze stemmen, maar voor de Europese verkiezingen denk ik dat het jouw partij wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ook niet nu je partij het zwaar heeft? Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen niets te doen. Ik kan het me nog wel herinneren in 2006.
Wat 'doen ze toch maar'. Mensen lastigvallen thuis met hun propaganda? Ja, dat doen ze wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben altijd vriendelijk tegen die mensen. Ze doen het toch maar.
Ik vind dat voor verkiezingen wel legitiem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat 'doen ze toch maar'. Mensen lastigvallen thuis met hun propaganda? Ja, dat doen ze wel.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef waht het volgende:
Lekker Amerikaans canvassen heeft wel resultaat bij bepaalde doelgroepen, zoveel Boze_Appels zijn er niet.
Ik niet, daarom gebruik ze als mijn playtoy.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat voor verkiezingen wel legitiem.
Behalve in China, daar zijn er heel veel.quote:
Het is bewezen effectief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef waht het volgende:
Lekker Amerikaans canvassen heeft wel resultaat bij bepaalde doelgroepen, zoveel Boze_Appels zijn er niet.
Denk ook dat het beter ingezet kan worden bij landelijke verkiezingen, maar dit zou een test-run kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is bewezen effectief.
Het is alleen veel te arbeidsintensief voor de gemiddelde Nederlandse campagne
Dat maakt in principe niet uit. Partijen moeten het uiteindelijk toch van diezelfde vrijwilligers in de afdelingen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Denk ook dat het beter ingezet kan worden bij landelijke verkiezingen, maar dit zou een test-run kunnen zijn.
En voor de Europese verkiezingen is weer niemand te porren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt in principe niet uit. Partijen moeten het uiteindelijk toch van diezelfde vrijwilligers in de afdelingen hebben.
Doorgaans zijn er voor gemeenteraadsverkiezingen zelfs meer mensen te porren om wat te gaan doen, omdat het dan echt om de eigen club gaat.,
En dat terwijl Europa zo best belangrijk is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
En voor de Europese verkiezingen is weer niemand te porren.
Ik zou best met Reya en allerlei lobbyisten willen borrelen voor een vergoeding.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dat terwijl Europa zo best belangrijk is.
Dat valt nog wel mee omdat Europa een lentecampagne is. Dan kun je lekker in de zon campagne voeren en lekkere chicks aanspreken op het terras enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
En voor de Europese verkiezingen is weer niemand te porren.
Dan ben je waarschijnlijk ook langer bezig uit te leggen wat de provinciale staten zijn dan je politieke praatje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee omdat Europa een lentecampagne is. Dan kun je lekker in de zon campagne voeren en lekkere chicks aanspreken op het terras enzo.
De provinciale staten, daarvoor moet het regiobestuur ongeveer mensen smeken om de straat op te gaan.
We weten allemaal ondertussen wat jij onder lekkere chicks verstaat, dus je gaat campagne voeren bij de huishoudbeurs?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee omdat Europa een lentecampagne is. Dan kun je lekker in de zon campagne voeren en lekkere chicks aanspreken op het terras enzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We weten allemaal ondertussen wat jij onder lekkere chicks verstaat, dus je gaat campagne voeren bij de huishoudbeurs?
Er is werkelijk geen hond die het ook maar kan boeien wat er daar besloten wordt. Zelfs binnen de partij loopt er bijna niemand warm voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef waht het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook langer bezig uit te leggen wat de provinciale staten zijn dan je politieke praatje.
Ik denk dat de meeste kiezers niet eens weten dat het zo werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In de verkiezingen gaat het bij de kiezers puur om de 1e kamer.
Er worden dan ook niet heel veel boeiende dingen besloten, tenzij er opeens een snelweg door je achtertuin gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen hond die het ook maar kan boeien wat er daar besloten wordt. Zelfs binnen de partij loopt er bijna niemand warm voor.
Campagne voeren voor getrapte verkiezingen, je zal het maar moeten doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen hond die het ook maar kan boeien wat er daar besloten wordt. Zelfs binnen de partij loopt er bijna niemand warm voor.
Ik wilde eerst Friso stemmen, maar nu wordt het Schumacher.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:51 schreef Webschip het volgende:
Er zijn ook mensen die zelfs op een reet stemmen.
Hoe is het nu met die laatste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Friso stemmen, maar nu wordt het Schumacher.
Toch wel schraal eigenlijk hoe het nu met Schumacher gaat. Soort niemandsland tussen dood en leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Friso stemmen, maar nu wordt het Schumacher.
Nog steeds in coma dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch wel schraal eigenlijk hoe het nu met Schumacher gaat. Soort niemandsland tussen dood en leven.
Klinkt zorgelijk dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toestand onveranderd. Kan nog weken, maanden of jaren zo voort duren.
vetquote:
Dat doet het rijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:43 schreef waht het volgende:
[..]
Er worden dan ook niet heel veel boeiende dingen besloten, tenzij er opeens een snelweg door je achtertuin gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |