Dat kan toch niet de bedoeling zijn van efficiëntie en bezuinigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij mogen naar Leiden rijden naar het LUMC. Heerlijk met hyper de auto instappen om naar het LUMC te gaan, want Alphen heeft ook geen OV-nachtnet.
Blijkbaar wel. Iemand achter de balie de hele nacht is blijkbaar goedkoper.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de bedoeling zijn van efficiëntie en bezuinigen.
Nee, iedereen gebruikt daar alternatieve geneesmiddelen.quote:
Publieke geheimen blijven geheim, beste Disaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Meneer waht, wie zwijgt stemt toe, zoals u weet.
Dan, meneer waht, trek ik opnieuw mijn conclusie: het is een hoax waar we allemaal aan meedoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
Publieke geheimen blijven geheim, beste Disaan.
Met een hyper kan je nog wel rijden, met een hypo wordt het lastigerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij mogen naar Leiden rijden naar het LUMC. Heerlijk met hyper de auto instappen om naar het LUMC te gaan, want Alphen heeft ook geen OV-nachtnet.
Dat betaalt je zorgverzekering.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jawel. 750 euro per tripje naar Leiderdorp.
Dat is te duur voor een taxi.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jawel. 750 euro per tripje naar Leiderdorp.
Mwa, kan wel, maar veilig is wat anders. Hypo heeft de markt al opgelost door een avondwinkel.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een hyper kan je nog wel rijden, met een hypo wordt het lastiger
True, als het goed is heb je genoeg zoetigheid in huis zelfs.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, kan wel, maar veilig is wat anders. Hypo heeft de markt al opgelost door een avondwinkel.
Ik heb snoepjes, choco en mierzoete limonade van de Lidl. Als ik dat bij elkaar wegwerk kan ik alvast 112 intikken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
True, als het goed is heb je genoeg zoetigheid in huis zelfs.
Oh nee, deze week mag je daar niet van snoepen
Dat is waar, maar met dat tripje vorig jaar was het voor het eerst dat mijn eigen risico in 1x weg was.quote:
Mijn eigen risico is na een maand al weg, elk jaar weerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met dat tripje vorig jaar was het voor het eerst dat mijn eigen risico in 1x weg was.
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is na een maand al weg, elk jaar weer
Hier ook zoiets. Krijg meestal de nota als m'n vakantiegeld net binnen isquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.
Een voorraadje eigen risico? Of watquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |