Danku.quote:
Jaja, steek ons de ogen maar uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja! Dolletjes.
Gelukkig mag ik over 1,5 maand weer.
Een echte pro als ikquote:
Verminderde luchtweerstand door afnemende hoofdbeharing zou onverwachte effecten kunnen hebben.quote:
Helmen waren altijd al glad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verminderde luchtweerstand door afnemende hoofdbeharing zou onverwachte effecten kunnen hebben.
Ik vind het hier best kusjekroel soms, hoor.quote:
Net 'm even aan de lijn gehad; hij wil dat ik een stukje schrijf voor de NRC. Eens kijken wat ik ervan kan bakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.
Wel een royale vergoeding vragen hè? Anders zal je altijd een budgetpublicist zijn. En bovendien, als ze het halve budget opmaken aan jouw opiniestuk, is de kans dat hij majestueus wordt gepresenteerd ook vergroot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net 'm even aan de lijn gehad; hij wil dat ik een stukje schrijf voor de NRC. Eens kijken wat ik ervan kan bakken.
Doe je best. Misstaat je niet, een artikel in de NRC.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net 'm even aan de lijn gehad; hij wil dat ik een stukje schrijf voor de NRC. Eens kijken wat ik ervan kan bakken.
"Waarom het NRC een kutkrant is."quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ken topics waar je echt geen kritiek moet hebben op de vaste kliek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het hier best kusjekroel soms, hoor.
Hier juichen we het op de grill gooien van levende babies uiteraard van harte toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken topics waar je echt geen kritiek moet hebben op de vaste kliek.
Zowel, dan wordt je uitgestoten alsof je zojuist verteld hebt dat je elke zaterdag twee levende babies op de grill gooit.
Plus een parkiet en een grammaticaboek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zowel, dan wordt je uitgestoten alsof je zojuist verteld hebt dat je elke zaterdag twee levende babies op de grill gooit.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier juichen we het op de grill gooien van levende babies uiteraard van harte toe.
Mij wordt altijd verweten dat ik opereer in de naam van Satan, alleen omdat ik pleit voor het cyclisch offeren van maagden aan onze duistere Heer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |