ONZ / Poepselfiesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Mits ik de aardbevingen daar overleef natuurlijk.
Dank u. Ik vond het tijd om weer eens wat kwaliteit te brengen in ONZ.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef Reya het volgende:
[..]
ONZ / Poepselfies
Niets dan lof voor dit topic, overigens.
Een week te laat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef remlof het volgende:
En donderdag ga ik eindelijk weer eens naar Groningen
Die hadden wij inderdaad ook al voor ons Eurosonic kaartje geregeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, maar toen was er geen hotel te krijgen op korte termijn.
Nee. Nogmaals, referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
komt er een referendum over de europese unie ?
pvv cu sp zijn voor..
Stel je voor dat het volk wat te zeggen krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Nogmaals, referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.
Het volk is te dom om het nut van de EU te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stel je voor dat het volk wat te zeggen krijgt.
Dat hebben we al door het parlement te kiezen. Stel je voor dat we elk besluit rechtsreeks gingen voorleggen aan het volk, dat voor 99% totaal geen verstand van zaken heeft, zou een fijn onbestuurbaar land worden dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stel je voor dat het volk wat te zeggen krijgt.
Genoeg parlementaire democratieën met referenda die prima werken, nochtans.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Maar binnen het Nederlandse bestel is het niet zo logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je het volk direct moet laten beslissen over zo'n ingrijpende gebeurtenis met zulke grote consequenties voor de lange termijn als het uit de EU tredenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Genoeg parlementaire democratieën met referenda die prima werken, nochtans.
Nee, klopt, in het Verenigd Koninkrijk is dat idee direct afgeschoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je het volk direct moet laten beslissen over zo'n ingrijpende gebeurtenis met zulke grote consequenties voor de lange termijn als het uit de EU treden
Dat doet men nergens.
Ik zou me direct laten naturaliseren tot Duitser als Nederland uit de EU zou dreigen te treden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Reya het volgende:
Beter wacht het referendum nog even, in twee jaar zou ik de Belgische nationaliteit kunnen verkrijgen, mocht Nederland uit de EU verdwijnen.
Sowieso weet iedereen die José heet meer dan wij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Perrin het volgende:
De bovenonsgestelden weten wat goed voor ons is.
De Duitse nationaliteit schijnt juist vrij ingewikkeld te verkrijgen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou me direct laten naturaliseren tot Duitser als Nederland uit de EU zou dreigen te treden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef waht het volgende:
[..]
Sowieso weet iedereen die José heet meer dan wij.
Een eiland is makkelijker direct af te sluiten van de directe buitenwereld. Toch moet ik nog zien of dat referendum er nog komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, klopt, in het Verenigd Koninkrijk is dat idee direct afgeschoten.
Is dat een dreigement of een belofte?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou me direct laten naturaliseren tot Duitser als Nederland uit de EU zou dreigen te treden.
Ik zal dan ook eerst politiek asiel aanvragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De Duitse nationaliteit schijnt juist vrij ingewikkeld te verkrijgen zijn.
Iets dat me het beste voor mijn toekomst lijkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat een dreigement of een belofte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |