Autowegen zonder snelheidslimiet.quote:
Een AR-15 met granaatwerper, geluidsdemper, red-dot sight, 100 round drum mag, en incendiary ammo hebben...voor de jacht.quote:
Ik mag niet met vreemden praten, enge ouwe ventquote:
Dat is de bedoeling, Fleurtje.quote:SP-Kamerlid Renske Leijten en PVV-Kamerlid Fleur Agema willen helemaal af van de wet. Agema: "De wet is een uitholling van de zorg, bovendien gaat er een ongekende bezuiniging mee gepaard en zorgt er voor een bestuurlijke chaos."
Ik heb 3-voud hier nog niet gezien vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemden praten, enge ouwe vent.
Renske en Fleur.quote:
Beetje schattig, maar knettergek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Renske en Fleur.
De Paris Hilton & Nicole Richie van de zorgportefeuille.
Geen kaas gegeten van budgetteren, dat is zeker.quote:
Geen idee of het gepubliceerd wordt verder, maar och.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe je best. Misstaat je niet, een artikel in de NRC.
Gaat u Matthijs van Nieuwkerk afzeiken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee of het gepubliceerd wordt verder, maar och.
Dat is eigen aan onze generatie, beste Tem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef Tem het volgende:
Ondertussen zit Friek_ als een aap met zeven lullen achter zijn bureau. Maar och, lekker onverschillig erover doen kan natuurlijk ook.
Of een alarmpistool dat wel kan schieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een AR-15 met granaatwerper, geluidsdemper, red-dot sight, 100 round drum mag, en incendiary ammo hebben...voor de jacht.
Wat Tem zegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee of het gepubliceerd wordt verder, maar och.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |