Rijken komen niet in de hemel, dat moet je weten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
En een gigantische dikke Benz. Dat is pas vrijheid.
Generatie half stijfje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is eigen aan onze generatie, beste Tem.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
En de laatsten zullen de eersten zijn staat in de bijbel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Rijken komen niet in de hemel, dat moet je weten.
En hier rijden veel crisisbakjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou 'murrica willen zeggen, maar het is dus Suid Afrika.
Generatie negen-tot-half-vijfje.quote:
Friek_ heeft filosofie gestuurd, hij heeft sowieso geen toekomst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Tem zegt.
Jij gaat enorm je best doen om te zorgen dat je iets in de NRC krijgt. Want je weet dat dat goed is voor je toekomst.
Jezus had waarschijnlijk een Toyota uitgekozen, of een Opel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
En de laatsten zullen de eersten zijn staat in de bijbel.
In de hemel je geen Benz nodig.
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in meningen 'verzinnen' - ik schrijf af en toe gewoon iets als ik iets vind. Zodoende ben ik er ook wat 'onverschillig' over.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Tem zegt.
Jij gaat enorm je best doen om te zorgen dat je iets in de NRC krijgt. Want je weet dat dat goed is voor je toekomst.
Heeft hij geen indicatie gegeven van zijn wensen? Wat verwacht hij van je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in meningen 'verzinnen' - ik schrijf af en toe gewoon iets als ik iets vind. Zodoende ben ik er ook wat 'onverschillig' over.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
4 dagen per week hè?quote:
Je zal maar in het weekend moeten werken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:20 schreef remlof het volgende:
Je zal maar om 9 uur 's ochtends op je werk moeten zijn
Neemt niet weg dat het natuurlijk hartstikke leuk is dat ze je vragen en deze kans krijgt. Anders zou je het ook niet posten hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in meningen 'verzinnen' - ik schrijf af en toe gewoon iets als ik iets vind. Zodoende ben ik er ook wat 'onverschillig' over.
Lijkt me vervelenderquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar in het weekend moeten werken.
Dan nog. Ik moet met enige regelmaat een avond werken en dat vind ik prima maar het weekend is lekker vrij, op een enkele per jaar een paar uurtjes oid als incident.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als ik die anderhalve dag per maand zelf kan inplannen.
Ach, in ruil voor normale werkdagen van 10 tot 4 vind ik het een prima dealquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog. Ik moet met enige regelmaat een avond werken en dat vind ik prima maar het weekend is lekker vrij, op een enkele per jaar een paar uurtjes oid als incident.
Alvast indrinken voor zaterdag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef remlof het volgende:
En donderdag ga ik eindelijk weer eens naar Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |