SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Dolan mattie niet Donald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:03 schreef McNulty het volgende:
Hoere seto.
TT had donald duck moeten zijn.
Stoephoertje.
Goede muziek behoeft niet altijd een beat Jackie...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Even geluisterd maar srs.. 1:30 en nog steeds geen beat...
....
..
Negerinnen weer hé.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goede muziek behoeft niet altijd een beat Jackie...
QFTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe kan je nou twerken zonder beat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
geen TR gemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kut TT. Krijg aids, maar sterf niet.
persies, hipsternonsensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe kan je nou twerken zonder beat?
Jaa, die Hans Zimmer is en blijft een heldquote:
Hans Zimmer maakt filmmuziek, geen klassieke muziek buddy. Zit een verschil in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef seto het volgende:
hans zimmer is klassieke muziek voor het plebs
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef seto het volgende:
hans zimmer is klassieke muziek voor het plebs
Zoo noh!! Iemand is lelijk gedisst.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hans Zimmer maakt filmmuziek, geen klassieke muziek buddy. Zit een verschil in.
bzzzt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:36 schreef no1uknow het volgende:
vanavond een date maar ben nog steeds kkbrak wie heeft er wat coke voor me
als er violen enzo inzitten is het gewoon klassiek hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hans Zimmer maakt filmmuziek, geen klassieke muziek buddy. Zit een verschil in.
Zie je die nu pas?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhYIInZixpp9B741Ba
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:48 schreef McNulty het volgende:
Deze Crips komen nog heel beschaafd over in vergelijking met deze gasten. Je pistool afschieten in Baton Rouge, LA schijnt heel normaal te zijn. Omdat Nederland gelukkig geen Amerika is, na de klik 25 min kijkplezier.
Thuggin' it and Lovin' it
Op 15.11 deze fantastische quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
lol doe mij maar mooie lange spierenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:35 schreef THEFXR het volgende:
wat een coole shirts, he, helemaal natty ook!
[ afbeelding ]
electricity?quote:
waar is ze?quote:
die van mij, een van de eerstequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet erg hard lachen om een oud topic van mij: DIG / Pc wordt bestuurd
Ik zie dat THEXFR mij zelfs geholpen heeft.
maar heb je die PS2 nou nog verkochtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
die van mij, een van de eerste2008 godsamme...
V&A / [TK] Sony Playstation 2 silver edition
nee, container..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar heb je die PS2 nou nog verkocht
Hij heeft dr niet eens kunnen duwenquote:
haha wtf is dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de lazy ones: GC / Is het raar als je steeds van foto verandert op linkedin?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef no1uknow het volgende:
noh man inloggen/maidenstower dinges nee gek
Bij post 11 in dat topic wist ik het zeker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie moeten de user MangoLotion even checken. Volgens mij is dat ook gewoon bzzzt
je oudste post is van 2010, dat maakt je nu wat, 16?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, ik heb de tranen in mijn ogen staan van het lachen, tijdens het lezen van mijn topics/posts van mijn eerste account op FOK! (toen ik 12 was). Grootgebekte kankermongool dat ik was.
Lees neger, lees. Eerste accountquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
je oudste post is van 2010, dat maakt je nu wat, 16?
Nee, op mijn eerste account (2006).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat deze lady zegt G.quote:
Hoezo typ je daar als kkmongool broertje burgerlijk doen ofzo????quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb tenminste 5 jaar geleden pareltjes als dit geopend.
KLB / Eiwitshake
Hahaha, goed topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb tenminste 5 jaar geleden pareltjes als dit geopend.
KLB / Eiwitshake
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Vast een enorm eiwitrijk drankje was het, met zijn L0AD IN JOUW MAAG HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb herse bloeding gehad maat niet lullig doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo typ je daar als kkmongool broertje burgerlijk doen ofzo????
Etha was zo kinderlijk toenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, goed topic.
Die reactie van Etha daar:
[..]
o sorry ben er voor jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb herse bloeding gehad maat niet lullig doen
Mijn eerste naamtopic door jou geopendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow wow, toen al hossel proberen te zettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn eerste naamtopic door jou geopend
GC / Marokkanen op FOK! #75- G.R.S![]()
Ik was toen 1.63Vast en zeker gelogen om wat slanker over te komen
Kan ik me wel voorstellen. Ze is een mooi meisjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow wow, toen al hossel proberen te zettenEr zat hier vroeger een chick "Marokkaanse", ous geilde altijd op haar.
Jahroon kk, campzone ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
dit trolltopic heeft gewoon de eindstreep gehaald![]()
KLB / Tent opzetten op campzone lukt niet
jammer dat er tegenwoordig zo weinig kwaliteit geopend wordt
Deze ken ik nog wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
dit trolltopic heeft gewoon de eindstreep gehaald![]()
KLB / Tent opzetten op campzone lukt niet
jammer dat er tegenwoordig zo weinig kwaliteit geopend wordt
i feel you bro, mijn posthistorie is nog wel een tikkeltje ergerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verschrikkelijk naïef was ik man, jezus.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!
Holy shit, smiley overkill en alles. Mja, ik was nog jongquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah vooral nu vlak na al die incidenten met MarokkanenMaar ik merkte al eerder dat hier best chille mensen zijn. Op marokko.nl heb je alleen maar idioten
![]()
Nou, ik ben 19 jaartjes jong, volgende week 20 alweer (vaarwel tienerjaren) . Uhm, ik studeer Media en Entertainment Management in Rotterdam en ben werkeloos op dit moment. Jaajaa, een werkeloze Marokkaan
Maar ik heb een geldige reden! Heb nauwelijks tijd
ja hallo, pass me ff je usernamequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nix, egt, wrom, lkkr
Woorden die ik in 2006 gebruikte.
Terechte klachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
KLB / Vieze stinkwijven
Wow. Ik ben echt nog genialer dan ik al dacht.
typt gwn sneller doe ik nu nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nix, egt, wrom, lkkr
Woorden die ik in 2006 gebruikte.
Doe eens niet zo verschrikkelijk nieuwsgierig a mens.quote:
Damn bro lol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef VMSDKR het volgende:
KLB / Oma is gierig en geeft bijna niks
Een Griek met moneyrelated klachten. Jimmy's rustled.
'MSN-taal' noemden wij dat.quote:
sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verschrikkelijk nieuwsgierig a mens.
[..]
Damn bro lol.
[..]
'MSN-taal' noemden wij dat.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Montelly het volgende:
Ow en aller eerste GYM topic
ONZ / De gym
Die studs zijn sowieso al een tijdje in. Ik vind er persoonlijk niks aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:13 schreef Montelly het volgende:
chicks met #masongarmentsoort van nieuwe patta mode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harde shit vind ik als ze het gaan combineren. Paar biertjes of een pilletje a la, maar helemaal shitfaced van bier of pillen of combiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is harde shit? Alcohol? Liever een chick die met een snackie pakt dan dat ze iedere week lam in de kroeg staat te lallen
Zo waar dit. Helaas denken heel veel mensen dat dingen die heel goed mogelijk zijn onmogelijk zijn, en projecteren hun angst op anderen door hen proberen wijs te maken dat het ze ook niet gaat lukken of dat ze beter voor zekerheid kunnen gaan. Ik vind dat erg jammer, aangezien je dan later wanneer je op je sterfbed ligt naar die beslissingen terug gaat kijken en denken "wat als? "quote:[quote]Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Er is inderdaad een slag vrouwen die in alles "normaal" (definieer "normaal"?) willen zijn: als in: nergens in opvallen, nergens in afwijken op een manier dat je er op aangesproken kunt worden. En het erge is dat ze het liefst "hun mannetje" (dat soort terminologie wordt er gebruikt) ook zo normaal mogelijk proberen te kneden. Ook ik vind dat bijzonder onaantrekkelijk. Het is me ook niet duidelijk waarom best veel vrouwen zo zijn: is dit uit onzekerheid? Misschien dat de vrouwen hier dit me uit kunnen leggen?
--
Voor de rest @Yuri / @Sapstengel / @Drinky / de rest van het jonge grut hier:
Hoe ik er als 40+ er tegen aan kijk:
- Ik ben zeker voorstander van hetgeen tegenwoordig YOLO heet, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar onnadenkend allerlei domme dingen moet gaan doen.
(bepaal zelf wat je domme dingen vindt, maar denk aan (veel) drank/drugs en andere gezondheidsschadende activiteiten.
- Ga meer voor ervaringen dan voor materialistische zaken.
- Bepaal wat je nu belangrijk vind en probeer dat ook nu te doen: iets uitstellen omdat je geen geld hebt (wie zegt dat je dat later wel hebt?) of meer tijd denkt te hebben (geloof je het zelf?) is niet aan te raden.
- Probeer zo min mogelijk "moeilijk te doen" over dingen: als ik nu achteraf terug kijk denk ik over een aantal dingen: waarom deed ik daar zo moeilijk over?
- Probeer je levenslessen die je al hebt ook op het heden toe te passen (als ik nu weer "moeilijk" loop te doen probeer ik terug te denken aan situaties in het verleden waar ik achteraf van vind dat ik daar makkelijker/doortastender in had kunnen zijn).
Ja hoor dat daar goedkope slagers zitten maar heb er verder nooit wat gegeten behalve dan bij een bakkerij die elke zondagochtendvroeg al open is zodat ik een een broodje kan meepikken voor m'n reis naar Vleutenquote:Kanaalstraat ja? Maatje van me woonde in de JAvastraat. Wat een kankerbende daar.
lekker wijf zit daar in gekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Herqules het volgende:
Oke bois net lekkere rijst met mixed grill op tijd voor wolf of wallstreet
Grotjes
Mensen die dieren voor vermaak misbruiken.. sowieso mensen die het nodig vinden om een machteloos wezen als een dier te mishandelen oid.. wtf man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Snakey het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)astrously-wrong.html
of strijkers naar katten gooien, was een paar jaar gelden hier in de buurt een kerel die katten deed vergiftigen, ze hebben hem gepakt na 12 katten, hij haatte katten tot op het bot, overal stront enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen die dieren voor vermaak misbruiken.. sowieso mensen die het nodig vinden om een machteloos wezen als een dier te mishandelen oid.. wtf man.
Met oud en nieuw was er bij mijn ouders in de buurt een kat in een vijver gegooid en verdronken.
Ik ben een hele rustige jongen, maar zoiets zou ik niet moeten zien want dan zou ik echt helemaal gek worden en zo iemand echt pakken.
Op een of andere manier doet dierenleed me veel meer dan mensenleed.
oh ja, had vroeger ook verschillende luchtbuksen,lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb struikeldraad en landmijnen in me tuin om die verschrikkelijke dieren te weren
ze schijten me hele tuin onder niemand doet er wat aan als ik hun baasje wat van zeg lachen ze me uit
de maat is gewoon een keer vol
soms lig ik met een luchtbuks te w88 op de kattne hou ze maar binne ik wordt er gek vqn
laat me jou niet tegenkomen jonge ik zweer je ik ga boven mezelfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb struikeldraad en landmijnen in me tuin om die verschrikkelijke dieren te weren
ze schijten me hele tuin onder niemand doet er wat aan als ik hun baasje wat van zeg lachen ze me uit
soms lig ik met een luchtbuks te w88 op de kattne hou ze maar binne ik wordt er gek vqn
ik hoop het voor je, die grotjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Herqules het volgende:
Oke bois net lekkere rijst met mixed grill op tijd voor wolf of wallstreet
Grotjes
schitterendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Snakey het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)astrously-wrong.html
klootzakquote:
ik denk dat je je moeten richten op chinezen, die maken sate van katten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
laat me jou niet tegenkomen jonge ik zweer je ik ga boven mezelf
Wie is jouw UI?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
laat me jou niet tegenkomen jonge ik zweer je ik ga boven mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef Montelly het volgende:
Jongens waar kan ik nog Stacey filmpjes vinden?op xhamsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de 3 macro's hebben carbs waarschijnlijk het meeste invloed op je gewicht bij een gelijk aantal cals.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
Lol Net discussie hier over kcal in=kcal out. Van Koolhydraten word je dik blabla
Ben maar opgehouden en in dehoek gaan weenen
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Van de 3 macro's hebben carbs waarschijnlijk het meeste invloed op je gewicht bij een gelijk aantal cals.
vertel? wat voel je allemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Cor geeft kkgoeie tips YOLOOOO ga helemaal shitfaced van de X, pep en bierie
Low-carb vind ik prima voor mensen die voor de rest op hun reet zitten niet liften o.i.d.quote:
Faka met deze broer ik erkende Jahroon al als gangster toenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, goed topic.
Die reactie van Etha daar:
[..]
Gangster Pitt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Faka met deze broer ik erkende Jahroon al als gangster toen
En montelly zeggen dat je vroegah kinderlijk postte.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie allemaal draken helemaal waus
lekkere schijven, jungquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
En montelly zeggen dat je vroegah kinderlijk postte.
Ha Ha
gr gr
Neem een mctripple.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Die sapzuiger is echt gay door hem ben ik addict 2 cheeseburgers voor die euro
hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Veel nieuwe kloons de laatste tijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
hoi sisiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Dacht dat ik al genoeg woog
Kijk hoelang ik al lid ben ben geen kloonquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Veel nieuwe kloons de laatste tijd.
135 kg @ 188 cm hoppaaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik mag eigenlijk nog wel wat meer vreten.
23 bmi jwz.
Pics or bullshit.quote:
Daarom wacht ik op dreamerbulk of ray voor advies over belt ja of neequote:
Ik beaam dit, beter maken we een nieuwe OPquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn OP was veel mooier dan de huidige bagger (no offence).
Jahr00n heeft 8% maar is 5 kilo lichter, hoeveel % heb jij?quote:
god damn ik lees teveel mee om te reagerenquote:
Jacky mag dit wel, kijk wat hij allemaal "durft" te postenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Cor geeft kkgoeie tips YOLOOOO ga helemaal shitfaced van de X, pep en bierie
Bro, als je scheten uit haar kont zuigt bouw je credit op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jacky mag dit wel, kijk wat hij allemaal "durft" te posten
Ik bedoel die banners hé.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik beaam dit, beter maken we een nieuwe OP
Nepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe briljant is dit!
https://www.facebook.com/KLM/posts/10151850514115773
Nop mag niet maar komt goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jacky mag dit wel, kijk wat hij allemaal "durft" te posten
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152125322929717
Damn, son. Dat zag er echt pijnlijk uit. Ik ging vanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:20 schreef McNulty het volgende:
Snap City. FoookkinG retard.
https://www.facebook.com/photo.php?v=685562204822478
Aahhwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Net echt vrouw van mijn dromen gedate.
ofnie. kweenie man. NoFap vergiftigd mijn brein denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef seto het volgende:
d8 dat jij wel alfa was awesome
meteen oneitis na 1 date haha kk triest gozer
Yes. moeite met die alphaness volhouden alles.quote:
Hoe denkt zij over jou?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Net echt vrouw van mijn dromen gedate.
Ik hou echt van deze shit manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ofnie. kweenie man. NoFap vergiftigd mijn brein denk ik.
[..]
Yes. moeite met die alphaness volhouden alles.
Zij heeft alles wat jy niet hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik hou echt van deze shit man
ulgh
vertel me meer
waarom was ze zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft alles wat jy niet hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft alles wat jy niet hebt.Sta nu eens volledig achter je negs, G. Dit gaat niet werken zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
JB heeft een klein hartje, daar moet je niet op gaan staan springen. Een dreun ertegenaan kan nog wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sta nu eens volledig achter je negs, G. Dit gaat niet werken zo.
En hoe werkt dat tot dusver?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB heeft een klein hartje, daar moet je niet op gaan staan springen. Een dreun ertegenaan kan nog wel.
/care ze ging met je meejuichen voor een permaban.quote:
panties in a bunch much?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
/care ze ging met je meejuichen voor een permaban.
Jij ben ook een hommo trouwens.
Op naar myn nest.
met die nieuwe word is het super simpelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:27 schreef G.R.S. het volgende:
ik vervloek de persoon die APA heeft bedacht.
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:28 schreef seto het volgende:
[..]
met die nieuwe word is het super simpel
je kan het achteraf nog wel doen, moet je wel al je bronvermeldingen opnieuw invoeren maar zodra je dat 1x hebt gedaan doe je het in gedeeltes waar je dezelfde bron hebt gebruikt heel makkelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijn
Wordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef seto het volgende:
of op het laatste moment erachter komen dat je niet weet hoe je een aparte pagina horizontaal laat printen ipv verticaal en je dan dmv page breaks ineens de complete formatting van je scriptie om zeep helpt
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijn
De enige alfa in deze reeks is Dimaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef seto het volgende:
d8 dat jij wel alfa was awesome
meteen oneitis na 1 date haha kk triest gozer
Ik zou alles inzetten wat je hebt, want idd ga ik dat niet redden neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol doe mij maar mooie lange spieren
durf te wedden dat deze jonge nog niet 2 km hard kan lopen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige alfa in deze reeks is Dima
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
tatta's be like
in de ochtend krijg ik niks weg hoor :$
Damn bro. Hehehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
Net klaar met ontbijt; 500gr entrecote, 3 gekookte eieren, 1 aardappel, 1 zoete aardappel.
FFUUUAAARRRKKK
tatta's be like
in de ochtend krijg ik niks weg hoor :$
Dit was best een leuk topic zie ik nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef no1uknow het volgende:
GYM broeders, dit valt me een beetje tegen: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=3811
Het snelst dat 'wij' een topic in deze reeks hebben vol gekregen is 58 minuten, dat moet minstens de helft sneller kunnen.
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef no1uknow het volgende:
GYM broeders, dit valt me een beetje tegen: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=3811
Het snelst dat 'wij' een topic in deze reeks hebben vol gekregen is 58 minuten, dat moet minstens de helft sneller kunnen.
Haha, jij zit toch veel higer in cals dan 3k. ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 manlets die bulken met minder dan 3000 kCals
Ja tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, jij zit toch veel higer in cals dan 3k. ?
moet te doen zijn maar dan moeten we ff iedereen mobiliserenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php
Ik denk dat wij dit best kunnen verslaan als we allemaal ff aan de noxipro gaan vanaaf of soww
of niet fcking lekker en ook nog full naked te zien werd helemaal gek ik in de biosquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker wijf zit daar in gek
weet niet hoe ze heet maar de chick van leonardo
jezus
is wel goed voor jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan heb je afgesproken om 5 km te gaan hardlopen ( voelde me niet lekker). Neem je eens een ander paadje in het bos en kom je fucking 4 km van je huis vandaan uit, maw 9 km hardlopen ipv 5 km
![]()
![]()
![]()
176 of zo zag ik vanmorgen. Info zie je als muis op topicnaam houdt. Maar dat is inclusief de users die normaal wel meeposten maar dit deeltje toevallig nog niks gezegd hebben, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:13 schreef no1uknow het volgende:
ik ben overigens wel benieuwd hoeveel lurkers we in dit topic hebben
Maar het is toch ook zo dat elke keer als je iets post dat je een keer kijkt. Dus dat ik per topic iets van 100x kijk ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
176 of zo zag ik vanmorgen. Info zie je als muis op topicnaam houdt. Maar dat is inclusief de users die normaal wel meeposten maar dit deeltje toevallig nog niks gezegd hebben, volgens mij.
ey hendig sjiekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
176 of zo zag ik vanmorgen. Info zie je als muis op topicnaam houdt. Maar dat is inclusief de users die normaal wel meeposten maar dit deeltje toevallig nog niks gezegd hebben, volgens mij.
Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar het is toch ook zo dat elke keer als je iets post dat je een keer kijkt. Dus dat ik per topic iets van 100x kijk ofzo.
thanks ga nu naar de gymquote:
wordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
solid thick tight broertje
zou hem raken maar wel met een zak over zn hoofd
Nee. Ik wil helemaal niet studerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:20 schreef no1uknow het volgende:
hey fanta bevalt je opleiding nog een beetje
lol defensie is klote manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. Ik wil helemaal niet studeren.Wil nog steeds bij defensie werken. Errday.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Denk wel als ik weg ben dat dit topic dan een stuk minder lurkers had. Wat denken jullie?
ma ga je dit wel volhouden thenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. Ik wil helemaal niet studeren.Wil nog steeds bij defensie werken. Errday.
Hahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan heb je afgesproken om 5 km te gaan hardlopen ( voelde me niet lekker). Neem je eens een ander paadje in het bos en kom je fucking 4 km van je huis vandaan uit, maw 9 km hardlopen ipv 5 km
![]()
![]()
![]()
dan ik*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
alsof jij meer van defensie weet als ik
Ik moet wel bruvva, het is op zich geen kutopleiding, meer het idee dat dit gewoon iets is wat ik echt niet wil.quote:
Nopequote:
Jij werkt bij defensie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
alsof jij meer van defensie weet als ik
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef seto het volgende:
je zal maar in het leger zitten en je krijgt ineens een vrouw in je eenheid
sws dat je kans om te sterven met 800% omhoog gaat
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef seto het volgende:
ik ben hooggeleid weetjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef seto het volgende:
[..]
hij zegt eerst alsof dus dan wordt het als ik
beter opletten bij nederlandsch vriendje
Daarom Mariniers, KCT of Onderzeedienst. Geen vrouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef seto het volgende:
zelfs dan. Als er ondersteunende troepen meegaan is de kans alsnog dat je met vrouwen moet samenwerken.quote:
Hier kan ik mij wel in vinden ja. De enige functie die een vrouw zou kunnen vervullen binnen het leger zou imo medic (kamp) en kok moeten zijn.quote:
De meeste komen toch niet buiten de poort. En als ze er wel komen is t toch ergens achteraan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zelfs dan. Als er ondersteunende troepen meegaan is de kans alsnog dat je met vrouwen moet samenwerken.
Ik heb gehoord dat vrouwen het och erg goed doen als leidinggevende. Tegen mij werd gezegd dat ik het over een jaar zeker moest proberen bij luchtmobiel als leidinggevende of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden ja. De enige functie die een vrouw zou kunnen vervullen binnen het leger zou imo medic (kamp) en kok moeten zijn.
Dr zijn wel meer functies, maar in de frontlinie horen ze niet imho. Ook niet als medic. Medics worden dan wel beschermd door de conventie van geneve, maar die talibaarden trekken zich daar nirt zoveel van aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden ja. De enige functie die een vrouw zou kunnen vervullen binnen het leger zou imo medic (kamp) en kok moeten zijn.
http://www.npr.org/2013/1(...)-new-pullup-standardquote:So far, female Marines are not succeeding. Fifty-five percent of female recruits tested at the end of boot camp were doing fewer than three pullups; only 1 percent of male recruits failed the test.
The three pullups is already the minimum required for all male Marines. Now the Marine Corps has postponed the plan, and that's raising questions about whether women have the physical strength to handle ground combat, which they'll be allowed to do beginning in 2016.
Ik zou het maar vreemd en onnatuurlijk vinden om een vrouw als leidinggevende te zien. Onbewust zie ik alle vrouwen als minder capabele doch schattige wezens die over het algemeen veel te beinvloedbaar zijn door 1001 dingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen het och erg goed doen als leidinggevende. Tegen mij werd gezegd dat ik het over een jaar zeker moest proberen bij luchtmobiel als leidinggevende of niet.
Ze willen ook ieder 19jarig pikkie naar de kms sturen om vervolgens zonder ervaring als sergeant voor een groep soldaten en korporaals met 2 uitzendingen achter de rug te staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen het och erg goed doen als leidinggevende. Tegen mij werd gezegd dat ik het over een jaar zeker moest proberen bij luchtmobiel als leidinggevende of niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef seto het volgende:
[..]
hij zegt eerst alsof dus dan wordt het als ik
beter opletten bij nederlandsch vriendje
?quote:Volgens de traditionele schoolregels komt er na een vergrotende trap dan (groter dan, liever dan). Dan duidt erop dat we bij een vergelijking een ongelijkheid vaststellen.
Gisteren met een ecto Italiaan naar de gym, voor het eerst in maanden dat hij wat sportiefs deed en zelfs dat was maar zozo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef McNulty het volgende:
Vrouwen in het leger moet kunnen. Ja Tog JA TOG!!
[..]
http://www.npr.org/2013/1(...)-new-pullup-standard
USMCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
"30 push-ups. Met je Brad Pitt kopf!!! NU!!!! NU!!!!NU!!!! OPSCHJIETUH"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef Jahr00n het volgende:
een vrouw die een luchtmobiel peloton gaat vertellen wat ze moeten doenik zou fucking hard lachen als ik daar soldaat zou zijn
Ja in jouw opzicht, sorry ik trek me daar toch weinig van aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Dr zijn wel meer functies, maar in de frontlinie horen ze niet imho. Ook niet als medic. Medics worden dan wel beschermd door de conventie van geneve, maar die talibaarden trekken zich daar nirt zoveel van aan.
Het is misschien ook handig om getraind te zijn voordat je daar binnenkomt, vooral als vrouw zijnde en dan niet speciaal trainen voor die test maar meer dan dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd en onnatuurlijk vinden om een vrouw als leidinggevende te zien. Onbewust zie ik alle vrouwen als minder capabele doch schattige wezens die over het algemeen veel te beinvloedbaar zijn door 1001 dingen.
Hahah dat zou ik je laten voelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef Jahr00n het volgende:
een vrouw die een luchtmobiel peloton gaat vertellen wat ze moeten doenik zou fucking hard lachen als ik daar soldaat zou zijn
las tijdje terug een artikel van een vrouw die het had gehaald en die zat echt in de fysieke top van de vrouwen (kon 10 pullups etc) en die was ook zwaar tegen vrouwen op de frontliniequote:
Komt door zijn achterlijk lage BW.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren met een ecto Italiaan naar de gym, voor het eerst in maanden dat hij wat sportiefs deed en zelfs dat was maar zozo.
En toch meteen 5 pullups eruit bangen.Was impressed, veel ongetrainde jongens kunnen er vaak ook maar 1.5.
En zelf muscle-ups geoefend.
Sowieso wil ik eerst gewoon soldaat worden, om die reden die jij net noemt. Ik heb geen zin om mensen met ervaring en kennis te gaan vertellen wat ze moeten doen, maar in de praktijk zie je toch vaak dat nieuwe pikkies advies vragen aan soldaten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze willen ook ieder 19jarig pikkie naar de kms sturen om vervolgens zonder ervaring als sergeant voor een groep soldaten en korporaals met 2 uitzendingen achter de rug te staan.
ik bedoel medic op t kampquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Dr zijn wel meer functies, maar in de frontlinie horen ze niet imho. Ook niet als medic. Medics worden dan wel beschermd door de conventie van geneve, maar die talibaarden trekken zich daar nirt zoveel van aan.
Dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd en onnatuurlijk vinden om een vrouw als leidinggevende te zien. Onbewust zie ik alle vrouwen als minder capabele doch schattige wezens die over het algemeen veel te beinvloedbaar zijn door 1001 dingen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen er zo over denken bij defensie zeker bij de infquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]chef: je bent blijven hangen in de jaren '50, i.i.g. wat dit betreft.
VOORLIGSTEUN! 1/2 1/2 1/2 1/2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
"30 push-ups. Met je Brad Pitt kopf!!! NU!!!! NU!!!!NU!!!! OPSCHJIETUH"
dit zal altijd zo blijven denk ik hoor, zelfs vrouwen hebben liever een mannelijke leider las ik ooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]chef: je bent blijven hangen in de jaren '50, i.i.g. wat dit betreft.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef seto het volgende:
[..]
las tijdje terug een artikel van een vrouw die het had gehaald en die zat echt in de fysieke top van de vrouwen (kon 10 pullups etc) en die was ook zwaar tegen vrouwen op de frontlinie
basically, vrouwen
- zijn te zwak (bijvoorbeeld een gewond persoon meeslepen)
- zijn te klein (obstakels en te kwetsbaar met granaatinslagen etc)
- zijn te aantrekkelijk om gruwelijke dingen mee te doen als vijand zijnde
- zullen altijd prioriteit hebben om beschermd te worden door mannen omdat het hun instinct is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |