Duhh je wilt toch niet op andermans rotzooi spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:07 schreef Paxcon het volgende:
Nemen al die mensen hun eigen desktops mee?
In dat tentje naast de grote T@C-tent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef Twizu het volgende:
Hey!
Ik ben er ook nu. TS, waar zit je dan zwaai ik dalijk even.
Oké! Ik sta nu in de opening, maar durf eigenlijk niks te zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dat tentje naast de grote T@C-tent.
Een beetje serieuze gamer heeft daar geet tijd voor ...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef Joosterd het volgende:
Die gasten moeten gewoon 1x oefenen met de tent opzetten in de achtertuin zodat je sneller en efficient kan werken als je op campzone bent, maar nee dat is zelfs al teveel gevraagd voor die mensen die hele dagen op hun zolderkamertjes zitten.
Join me game dan dan praten we via de headset over de miss campzone verkiezingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Oké! Ik sta nu in de opening, maar durf eigenlijk niks te zeggen.![]()
Je kunt me herkennen aan mijn drakenshirt.
Maar als je het 1x geprobeerd hebt in de achtertuin kunnen ze ook de tent ook op campzone sneller opzetten en weer sneller aan het gamen gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Dondermeester het volgende:
[..]
Een beetje serieuze gamer heeft daar geet tijd voor ...
Goed idee. Die van vorig jaar was wel lekker hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Join me game dan dan praten we via de headset over de miss campzone verkiezingen.
Red Label jwz.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
...
Is er wel bier?of zit iedereen aan de golden power?
-.-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
Jahr00n is een cheater, hij schoot net dwars door de muur heen
campen is toegestaan, het is een tactiekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
-.-
Ga dan ook niet achter de muur staan, lamer!
Je mag onze teamspeak wel joinen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Ritmo het volgende:
Nou dat wordt me toch een vette party daar zo te zien.
Ik baal wel dat ik niet kan dit jaar, had niemand om mee te gaan.
Mensen met bril op en een skeletten shirt geen nerd noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:27 schreef Twizu het volgende:
En bij campzone zitten echt geen nerds hoor, allemaal hele normale mensen. De echte nerds zitten thuis te Fok!ken.
Verkrachtingswaardig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:31 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De CampZone-hoer 2010. Ze ligt nu even bij te komen.
Coolquote:
Nouja, dat valt allemaal wel mee hoor. Sowieso is voor mijn werk het verplicht om met een computer te werken en heb je deadlines enzo. Hier is het allemaal optioneel. Bovendien is er, zoals hierboven ook al even werd aangehaald, wel meer te doen dan alleen achter je computer hangen. Voor mij is het dus heerlijk relaxen met een stel vrienden hier in een tent. Net als twee jaar geleden. Vorig jaar had ik graag mee willen gaan, maar toen kwam het allemaal even net niet uit in verband met net nieuw werk en gebrek aan geld op dat moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Mensen met bril op en een skeletten shirt geen nerd noemen.
Daarbij nog een Quake vlag ook opgehangen.
Eckte eckte boymooi.
Jaloerse mensenquote:
Met z'n allen rocken op metal G.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nouja, dat valt allemaal wel mee hoor. Sowieso is voor mijn werk het verplicht om met een computer te werken en heb je deadlines enzo. Hier is het allemaal optioneel. Bovendien is er, zoals hierboven ook al even werd aangehaald, wel meer te doen dan alleen achter je computer hangen. Voor mij is het dus heerlijk relaxen met een stel vrienden hier in een tent. Net als twee jaar geleden. Vorig jaar had ik graag mee willen gaan, maar toen kwam het allemaal even net niet uit in verband met net nieuw werk en gebrek aan geld op dat moment.
Maar deze keer dus wel weer van de partij. Nu met m'n eigen auto wat ook een paar voordelen heeft: zo heb ik dus ook mijn gitaar en versterker mee kunnen nemen. Evengoed was het wel even passen en meten, want DarthDre (zie ook m'n posts over CampZone2008) ging bij mij in de auto en zijn spullen moesten dus ook mee. Maar het is allemaal gelukt! We zijn aangekomen, de tenten staat en de computers zoemen. Game On!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |