je bent ook bezig aan een lekker rondje zo te zien, kom je overal tegenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, dit is vrij raar. Er wordt bij de grotere bedrijven standaard een database bijgehouden met de profielfotos en de wijzigingen daarin. Bij selectieprocedures voor een baan wordt hier vaak al op gefilterd voordat je ook maar op gesprek mag komen. Niet doen dus.
Ik ben een pionier. Plavei de weg voor mijn volgelingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:40 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent ook bezig aan een lekker rondje zo te zien, kom je overal tegen
goed bezigquote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben een pionier. Plavei de weg voor mijn volgelingen.
Klinkt misschien heel raar maar...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:34 schreef xminator het volgende:
Hangt er vanaf, wat wil jij ermee bereiken? Wat is je doel op linkedin?
Neem gewoon een mooie representatieve foto en hou die foto.
Ik zou het laten voor wat het is, dan besparen we ons beide wat moeite.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Adames het volgende:
[..]
goed bezig
zal ik hier ook nog proberen een bijdehante opmerking te plaatsen, of is het niet meer de moeite waard.
wat denk jij?
goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou het laten voor wat het is, dan besparen we ons beide wat moeite.
Ahja...en je wilt hem daartoe bewegen middels het veranderen van je profielpic? Makes sense. Laatste keer dat ik een mooie profielfoto op m'n account zette kreeg ik pardoes loonsverhoging.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel raar maar...
Ik probeer daarmee de aandacht te trekken van iemand in mijn lijst die op carrière gebied veel voor me kan betekenen. Ik wil hem absoluut niet verleiden of zo( heb een vriend en hij is mijn type niet) maar wel triggeren om wat meer moeite te voor me te doen binnen de organisatie waar hij werkzaam is. Hij heeft dit al eerder gezegd, maar ik wil dat het meer opschiet. Want laten we eerlijk zijn wie wil nou niet een jonge vrouw die er niet bepaald slecht uitziet als collega? Hij is ook maar een man van vlees en bloed
dus eigenlijk ben je een soort van hoerquote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel raar maar...
Ik probeer daarmee de aandacht te trekken van iemand in mijn lijst die op carrière gebied veel voor me kan betekenen. Ik wil hem absoluut niet verleiden of zo( heb een vriend en hij is mijn type niet) maar wel triggeren om wat meer moeite te voor me te doen binnen de organisatie waar hij werkzaam is. Hij heeft dit al eerder gezegd, maar ik wil dat het meer opschiet. Want laten we eerlijk zijn wie wil nou niet een jonge vrouw die er niet bepaald slecht uitziet als collega? Hij is ook maar een man van vlees en bloed
Het is niet zomaar een profielpic maar een hele mooie profielpicquote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ahja...en je wilt hem daartoe bewegen middels het veranderen van je profielpic?![]()
Hij kent je toch al? Waarom zou hij ineens nieuwsgierig zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:53 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een profielpic maar een hele mooie profielpic
Maargoed de kwalificaties heb ik al, nu moet het gewoon gebeuren...en desnoods met mijn mooie pic die hem nieuwsgierig maakt
Dat heet zakelijk zakelijk flirten en je charmes in de strijd te gooien om de baan te krijgen. We gaan geen sex hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je een soort van hoer
ah nog kutter dan, wel de lusten niet de lastenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:55 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat heet zakelijk zakelijk flirten en je charmes in de strijd te gooien om de baan te krijgen. We gaan geen sex hebben
Wel gesproken maar nooit irl ontmoetquote:Op maandag 6 januari 2014 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kent je toch al? Waarom zou hij ineens nieuwsgierig zijn.
Ik heb een vriend en seks/relatie met collega is not done.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ah nog kutter dan, wel de lusten niet de lasten
lok het dan ook niet uit met je uitdagende foto's om zo een betere baan te krijgenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:57 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en seks/relatie met collega is not done.
En nu probeer je hem te verleiden door iedere 3 maanden je profielpic te wijzigen? Strak plan, dat kan niet fout gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Wel gesproken maar nooit irl ontmoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |