JB heeft een klein hartje, daar moet je niet op gaan staan springen. Een dreun ertegenaan kan nog wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sta nu eens volledig achter je negs, G. Dit gaat niet werken zo.
En hoe werkt dat tot dusver?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB heeft een klein hartje, daar moet je niet op gaan staan springen. Een dreun ertegenaan kan nog wel.
/care ze ging met je meejuichen voor een permaban.quote:
panties in a bunch much?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
/care ze ging met je meejuichen voor een permaban.
Jij ben ook een hommo trouwens.
Op naar myn nest.
met die nieuwe word is het super simpelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:27 schreef G.R.S. het volgende:
ik vervloek de persoon die APA heeft bedacht.
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:28 schreef seto het volgende:
[..]
met die nieuwe word is het super simpel
je kan het achteraf nog wel doen, moet je wel al je bronvermeldingen opnieuw invoeren maar zodra je dat 1x hebt gedaan doe je het in gedeeltes waar je dezelfde bron hebt gebruikt heel makkelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijn
Wordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef seto het volgende:
of op het laatste moment erachter komen dat je niet weet hoe je een aparte pagina horizontaal laat printen ipv verticaal en je dan dmv page breaks ineens de complete formatting van je scriptie om zeep helpt
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijn
De enige alfa in deze reeks is Dimaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef seto het volgende:
d8 dat jij wel alfa was awesome
meteen oneitis na 1 date haha kk triest gozer
Ik zou alles inzetten wat je hebt, want idd ga ik dat niet redden neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol doe mij maar mooie lange spieren
durf te wedden dat deze jonge nog niet 2 km hard kan lopen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige alfa in deze reeks is Dima
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
tatta's be like
in de ochtend krijg ik niks weg hoor :$
Damn bro. Hehehquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
Net klaar met ontbijt; 500gr entrecote, 3 gekookte eieren, 1 aardappel, 1 zoete aardappel.
FFUUUAAARRRKKK
tatta's be like
in de ochtend krijg ik niks weg hoor :$
Dit was best een leuk topic zie ik nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef no1uknow het volgende:
GYM broeders, dit valt me een beetje tegen: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=3811
Het snelst dat 'wij' een topic in deze reeks hebben vol gekregen is 58 minuten, dat moet minstens de helft sneller kunnen.
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef no1uknow het volgende:
GYM broeders, dit valt me een beetje tegen: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=3811
Het snelst dat 'wij' een topic in deze reeks hebben vol gekregen is 58 minuten, dat moet minstens de helft sneller kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |