Aahhwquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Net echt vrouw van mijn dromen gedate.
ofnie. kweenie man. NoFap vergiftigd mijn brein denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef seto het volgende:
d8 dat jij wel alfa was awesome
meteen oneitis na 1 date haha kk triest gozer
Yes. moeite met die alphaness volhouden alles.quote:
Hoe denkt zij over jou?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Net echt vrouw van mijn dromen gedate.
Ik hou echt van deze shit manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ofnie. kweenie man. NoFap vergiftigd mijn brein denk ik.
[..]
Yes. moeite met die alphaness volhouden alles.
Zij heeft alles wat jy niet hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik hou echt van deze shit man
ulgh
vertel me meer
waarom was ze zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft alles wat jy niet hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft alles wat jy niet hebt.Sta nu eens volledig achter je negs, G. Dit gaat niet werken zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
JB heeft een klein hartje, daar moet je niet op gaan staan springen. Een dreun ertegenaan kan nog wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sta nu eens volledig achter je negs, G. Dit gaat niet werken zo.
En hoe werkt dat tot dusver?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
JB heeft een klein hartje, daar moet je niet op gaan staan springen. Een dreun ertegenaan kan nog wel.
/care ze ging met je meejuichen voor een permaban.quote:
panties in a bunch much?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
/care ze ging met je meejuichen voor een permaban.
Jij ben ook een hommo trouwens.
Op naar myn nest.
met die nieuwe word is het super simpelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:27 schreef G.R.S. het volgende:
ik vervloek de persoon die APA heeft bedacht.
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:28 schreef seto het volgende:
[..]
met die nieuwe word is het super simpel
je kan het achteraf nog wel doen, moet je wel al je bronvermeldingen opnieuw invoeren maar zodra je dat 1x hebt gedaan doe je het in gedeeltes waar je dezelfde bron hebt gebruikt heel makkelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijn
Wordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:53 schreef seto het volgende:
of op het laatste moment erachter komen dat je niet weet hoe je een aparte pagina horizontaal laat printen ipv verticaal en je dan dmv page breaks ineens de complete formatting van je scriptie om zeep helpt
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik met m'n domme kop dacht dat het handmatig invoeren van bronnen makkelijker zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |