je oudste post is van 2010, dat maakt je nu wat, 16?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, ik heb de tranen in mijn ogen staan van het lachen, tijdens het lezen van mijn topics/posts van mijn eerste account op FOK! (toen ik 12 was). Grootgebekte kankermongool dat ik was.

Lees neger, lees. Eerste accountquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
je oudste post is van 2010, dat maakt je nu wat, 16?

Nee, op mijn eerste account (2006).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]

Wat deze lady zegt G.quote:

Hoezo typ je daar als kkmongool broertje burgerlijk doen ofzo????quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb tenminste 5 jaar geleden pareltjes als dit geopend.
KLB / Eiwitshake

Hahaha, goed topic.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb tenminste 5 jaar geleden pareltjes als dit geopend.
KLB / Eiwitshake
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
Vast een enorm eiwitrijk drankje was het, met zijn L0AD IN JOUW MAAG HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

heb herse bloeding gehad maat niet lullig doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo typ je daar als kkmongool broertje burgerlijk doen ofzo????

Etha was zo kinderlijk toenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, goed topic.
Die reactie van Etha daar:
[..]

o sorry ben er voor jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb herse bloeding gehad maat niet lullig doen

Mijn eerste naamtopic door jou geopendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]

ow wow, toen al hossel proberen te zettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn eerste naamtopic door jou geopend
GC / Marokkanen op FOK! #75- G.R.S![]()
Ik was toen 1.63Vast en zeker gelogen om wat slanker over te komen

Kan ik me wel voorstellen. Ze is een mooi meisjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow wow, toen al hossel proberen te zettenEr zat hier vroeger een chick "Marokkaanse", ous geilde altijd op haar.

Jahroon kk, campzone ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
dit trolltopic heeft gewoon de eindstreep gehaald![]()
KLB / Tent opzetten op campzone lukt niet
jammer dat er tegenwoordig zo weinig kwaliteit geopend wordt

Deze ken ik nog wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
dit trolltopic heeft gewoon de eindstreep gehaald![]()
KLB / Tent opzetten op campzone lukt niet
jammer dat er tegenwoordig zo weinig kwaliteit geopend wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |