Mijn eerste naamtopic door jou geopendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
je oudste post is van 2010, dat maakt je nu wat, 16?
ow wow, toen al hossel proberen te zettenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn eerste naamtopic door jou geopend
GC / Marokkanen op FOK! #75- G.R.S![]()
Ik was toen 1.63Vast en zeker gelogen om wat slanker over te komen
Kan ik me wel voorstellen. Ze is een mooi meisjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow wow, toen al hossel proberen te zettenEr zat hier vroeger een chick "Marokkaanse", ous geilde altijd op haar.
Jahroon kk, campzone ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
dit trolltopic heeft gewoon de eindstreep gehaald![]()
KLB / Tent opzetten op campzone lukt niet
jammer dat er tegenwoordig zo weinig kwaliteit geopend wordt
Deze ken ik nog wel ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
dit trolltopic heeft gewoon de eindstreep gehaald![]()
KLB / Tent opzetten op campzone lukt niet
jammer dat er tegenwoordig zo weinig kwaliteit geopend wordt
i feel you bro, mijn posthistorie is nog wel een tikkeltje ergerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verschrikkelijk naïef was ik man, jezus.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!
Holy shit, smiley overkill en alles. Mja, ik was nog jongquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah vooral nu vlak na al die incidenten met MarokkanenMaar ik merkte al eerder dat hier best chille mensen zijn. Op marokko.nl heb je alleen maar idioten
![]()
Nou, ik ben 19 jaartjes jong, volgende week 20 alweer (vaarwel tienerjaren) . Uhm, ik studeer Media en Entertainment Management in Rotterdam en ben werkeloos op dit moment. Jaajaa, een werkeloze Marokkaan
Maar ik heb een geldige reden! Heb nauwelijks tijd
ja hallo, pass me ff je usernamequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nix, egt, wrom, lkkr
Woorden die ik in 2006 gebruikte.
Terechte klachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
KLB / Vieze stinkwijven
Wow. Ik ben echt nog genialer dan ik al dacht.
typt gwn sneller doe ik nu nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
nix, egt, wrom, lkkr
Woorden die ik in 2006 gebruikte.
Doe eens niet zo verschrikkelijk nieuwsgierig a mens.quote:
Damn bro lol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef VMSDKR het volgende:
KLB / Oma is gierig en geeft bijna niks
Een Griek met moneyrelated klachten. Jimmy's rustled.
'MSN-taal' noemden wij dat.quote:
sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verschrikkelijk nieuwsgierig a mens.
[..]
Damn bro lol.
[..]
'MSN-taal' noemden wij dat.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:01 schreef Montelly het volgende:
Ow en aller eerste GYM topic
ONZ / De gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |