quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 08:47 schreef fathank het volgende:[..]
Wat is harde shit? Alcohol? Liever een chick die met een snackie pakt dan dat ze iedere week lam in de kroeg staat te lallen
Harde shit vind ik als ze het gaan combineren. Paar biertjes of een pilletje a la, maar helemaal shitfaced van bier of pillen of combi

quote:
[quote]
Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:Er is inderdaad een slag vrouwen die in alles "normaal" (definieer "normaal"?) willen zijn: als in: nergens in opvallen, nergens in afwijken op een manier dat je er op aangesproken kunt worden. En het erge is dat ze het liefst "hun mannetje" (dat soort terminologie wordt er gebruikt) ook zo normaal mogelijk proberen te kneden. Ook ik vind dat bijzonder onaantrekkelijk. Het is me ook niet duidelijk waarom best veel vrouwen zo zijn: is dit uit onzekerheid? Misschien dat de vrouwen hier dit me uit kunnen leggen?
--
Voor de rest @Yuri / @Sapstengel / @Drinky / de rest van het jonge grut hier:
Hoe ik er als 40+ er tegen aan kijk:
- Ik ben zeker voorstander van hetgeen tegenwoordig YOLO heet, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar onnadenkend allerlei domme dingen moet gaan doen.
(bepaal zelf wat je domme dingen vindt, maar denk aan (veel) drank/drugs en andere gezondheidsschadende activiteiten.
- Ga meer voor ervaringen dan voor materialistische zaken.
- Bepaal wat je nu belangrijk vind en probeer dat ook nu te doen: iets uitstellen omdat je geen geld hebt (wie zegt dat je dat later wel hebt?) of meer tijd denkt te hebben (geloof je het zelf?) is niet aan te raden.
- Probeer zo min mogelijk "moeilijk te doen" over dingen: als ik nu achteraf terug kijk denk ik over een aantal dingen: waarom deed ik daar zo moeilijk over?
- Probeer je levenslessen die je al hebt ook op het heden toe te passen (als ik nu weer "moeilijk" loop te doen probeer ik terug te denken aan situaties in het verleden waar ik achteraf van vind dat ik daar makkelijker/doortastender in had kunnen zijn).
Zo waar dit. Helaas denken heel veel mensen dat dingen die heel goed mogelijk zijn onmogelijk zijn, en projecteren hun angst op anderen door hen proberen wijs te maken dat het ze ook niet gaat lukken of dat ze beter voor zekerheid kunnen gaan. Ik vind dat erg jammer, aangezien je dan later wanneer je op je sterfbed ligt naar die beslissingen terug gaat kijken en denken "wat als? "
quote:
Kanaalstraat ja? Maatje van me woonde in de JAvastraat. Wat een kankerbende daar.
Ja hoor dat daar goedkope slagers zitten maar heb er verder nooit wat gegeten behalve dan bij een bakkerij die elke zondagochtendvroeg al open is zodat ik een een broodje kan meepikken voor m'n reis naar Vleuten

.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas