Ik heb je zus bezwangerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom wordt. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan gvd iemand even een fatsoenlijk topic aanmaken vnvd!!!!!!
Bvd,
JMF
NEE TOCH?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
(Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald
ben je zijn homovriendje of wat loop je de hele tijd zijn kont te likken¿quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!![]()
VMS terechte klacht. NU ff lezen.
Parkeren in de binnenstad kost hier 2,20 per uur, en we zijn 2,5 uur weggeweest wat afgerond wordt naar 3 uur. Dat grapje kostte me dus 6,60.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef AhmedJaret het volgende:
gierig hoor
je ziet dat ze het moeilijk heeft met een kleine op komst en nog haar om geld zeuren
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je zijn homovriendje of wat loop je de hele tijd zijn kont te likken¿
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Adelante het volgende:
Je gaat familie toch geen geld vragen hiervoor
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.
Vrijdagavond, houd het even gezellig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.
het meisje achter de kassa is niet je zusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |