quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dat is te makkelijk, opvoeding en de obesogene samenleving moeten denk ik ook niet onderschat worden.
dat is te makkelijk, met een beetje wilskracht ben je er zo vanafquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dat is te makkelijk, opvoeding en de obesogene samenleving dragen moeten denk ik ook niet onderschat worden.
ja man dat is echt de formulequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dat is te makkelijk, met een beetje wilskracht ben je er zo vanaf
net of je zelf geen invloed hebt op je dikke postuurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ja man dat is echt de formuledaarom heeft 50 % van de Nederlanders overgewicht vanwege het gebrek aan wilskracht.
Om er vanaf te komen ja. Gelukkig maak je wel de nuance tussen overgewicht en obesitas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ja man dat is echt de formuledaarom heeft 50 % van de Nederlanders overgewicht vanwege het gebrek aan wilskracht.
Christus zeg natuurlijk is dat de formulequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
blablahblah smoesjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
dat is te makkelijk, opvoeding en de obesogene samenleving dragen moeten denk ik ook niet onderschat worden.
Maar in principe walg je gewoon in zijn algemeen van dikke mensen, of ze nou eten of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Ja.. Ik kon het misschien iets genuanceerder brengen, ik vind het niet prettig om naar te kijken
tuurlijk wel maar de samenleving draagt er ook bij: de samenleving is zo haastig met op elke hoek een snackbar, prijs van groente, fruit veel hoger dan ongezonde troep, overal liften, roltrappen en bushaltes, automaten op school enz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
net of je zelf geen invloed hebt op je dikke postuur
Je kan er ook gewoon langs lopen hoor? En een appel is 40 cent, een mars 85.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar de samenleving draagt er ook bij: de samenleving is zo haastig met op elke hoek een snackbar, prijs van groente, fruit veel hoger dan ongezonde troep, overal liften, roltrappen en bushaltes, automaten op school enz.
Waar koop jij je marsen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon langs lopen hoor? En een appel is 40 cent, een mars 85.
zij is niet dik zij is vors gezetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef BMTH182 het volgende:
Laatst zat er een vrouw op nederland 2 () te vertellen voer hoe zielig het wel niet is om dik te zijn en dat als ze een patatje eet er mensen naar haar toe komen en vragen of ze er niet nog een zou nemen. Deze mensen moeten gewoon niet zo lui zijn en gezond gaan eten / sporten in plaats van begrip te vragen.
[ afbeelding ]
hier is een willekeurig grappig plaatje van google
Klacht: Dikke mensen die zielig doen
ja kan .quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon langs lopen hoor? En een appel is 40 cent, een mars 85.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nergens, want ik eet een appel in dat geval
Ik eet al 2 maanden geen suiker/fastfood/snacks uit een fabriek meer, ik ben al gewoon slank maar ik wil ook gezond leven en veel uit me leven halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar de samenleving draagt er ook bij: de samenleving is zo haastig met op elke hoek een snackbar, prijs van groente, fruit veel hoger dan ongezonde troep, overal liften, roltrappen en bushaltes, automaten op school enz.
als ik op het werk ga lunchen neem ik mijn eigen brood mee en ga met de trap naar de kantine. Mijn dikke collega's gaan met de lift en bestellen broodjes gehaktbal, vleesstaaf en omelet. Elke dag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Die kleine dingen zo als de trap nemen inplaats van de lift en zelf je eten meenemen helpt allemaal meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Palomar het volgende:
[..]
als ik op het werk ga lunchen neem ik mijn eigen brood mee en ga met de trap naar de kantine. Mijn dikke collega's gaan met de lift en bestellen broodjes gehaktbal, vleesstaaf en omelet. Elke dag.
Ik zie daar al een punt waar keuzes kunnen worden gemaakt....
En dan niet om mezelf als voorbeeld te stellen, want ik eet ook wel eens ongezonde shit, maar ik sport ook meerdere keren per week en het zal mij niet gebeuren dat ik zo vet word of een 'buikje' krijg...
maar jij moet wel mee betalen aan haar ziektekosten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind het trouwens wel wat onbeschoft om aan een dikke vrouw te vragen of ze niet nog een patatje kan nemen. Daar heb je toch helemaal niets mee te maken?
Dat is echt zo'n kutargument he, dat ga ik niet eens weerleggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
maar jij moet wel mee betalen aan haar ziektekosten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |