SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
Ik hoop echt dat mijn broertje zakt zodat hij niks krijgt want dan krijg ik het hopelijk!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo KLB'ers,
Zoals de meesten van jullie weten komt de PS4 binnenkort uit. Ik heb al een PS3 en een XBOX 360 maar daar ben ik een beetje op uitgekeken nu. Ik wil nu per se wat nieuws en mijn ouders hadden gezegd dat ze een PS4 voor mij zouden kopen als ik dit jaar op college zou halen. En dat heb ik dus gedaan, en als je iets belooft moet je het doen.
Maar mijn vader had gezegd dat ik alleen een PS4 of XBOX One (ik mag kiezen) kreeg als ik mijn oude PS3 dan aan mijn broertje zou geven. Maar dat wil ik dus niet want hij is van mij. (Ik heb die gekregen toen ik mijn HAVO-diploma haalde vier jaar geleden). Nu loopt mijn vader dus te dreigen dat ik helemaal niks meer krijg en hij wel meteen iets voor mijn broertje koopt als die slaagt. Dat is helemaal niet eerlijk want ik ben veel ouder en heb al meer gepresteerd in dit leven terwijl mijn broertje pas 18 is. Hij heeft net VWO-examens gedaan (en waarschijnlijk gehaald).
Van mijn moeder hoef ik al helemaal niks te verwachten, die loopt elke dag al te zeiken als ik na de afwas mijn vieze borden en bekers naar beneden breng of mijn wasgoed maar 1 keer per week naar de badkamer breng. En dan zegt ze ook nog dat volgend jaar al duur genoeg wordt omdat mijn broertje ook gaat studeren aan de universiteit.Waarom zou je nog op je PS2 spelen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
Ik hoop echt dat mijn broertje zakt zodat hij niks krijgt want dan krijg ik het hopelijk!![]()
![]()
GTA SAN ANDREASquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou je nog op je PS2 spelen dan?
PS2 heb ik wel maar staat onder mijn bed. Niemand speelt daarop, alleen ik vroeger. Was typefoutje denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou je nog op je PS2 spelen dan?
kan je ook kopen op ps3 net als vice cityquote:
PS3 dan? Heb je toch niets meer aan als je je PS4 hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
PS2 heb ik wel maar staat onder mijn bed. Niemand speelt daarop, alleen ik vroeger. Was typefoutje denk ik.
Echt? WTF! WAAROM WEET IK DAT NOG NIETquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan je ook kopen op ps3 net als vice city
Daar gaat het toch niet om. IK heb die PS3 gekregen voor mijn diploma. Waarom zou ik hem dan gratis doorgeven aan mijn broertje als die dingen op Marktplaats gewoon nog goed geld opbrengen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef moneyball het volgende:
Als je een PS4 krijgt, kun je de PS3 toch gunnen aan je broertje? Wat ben jij voor verwend rotkind.
Denk je dat die gast überhaupt een PS3 heeft man? Hij is zo pauper en rukt op dit soort verzonnen verhalen op zn zolderkamer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
PS3 dan? Heb je toch niets meer aan als je je PS4 hebt.
Omdat je anders geen PS4 krijgt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. IK heb die PS3 gekregen voor mijn diploma. Waarom zou ik hem dan gratis doorgeven aan mijn broertje als die dingen op Marktplaats gewoon nog goed geld opbrengen.
Ik ga ervan uit dat hij niet liegt ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef KingLeonidas het volgende:
[..]
Denk je dat die gast überhaupt een PS3 heeft man? Hij is zo pauper en rukt op dit soort verzonnen verhalen op zn zolderkamer.
Dat is lekker, jij krijgt hem gratis en denkt er nog geld voor te krijgen ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. IK heb die PS3 gekregen voor mijn diploma. Waarom zou ik hem dan gratis doorgeven aan mijn broertje als die dingen op Marktplaats gewoon nog goed geld opbrengen.
Omdat bepaalde dingen belangrijker zijn dan geld?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, KingLeonidas, maar dit topic gaat niet over jou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef KingLeonidas het volgende:
Ik ga niet eens een ps4 kopen. Ben blij met mn 3, en games komen ook nog uit voor de 3 heb ik gezien. Dus ik ben happy.
Volgens mij ben jij niet de TSquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef KingLeonidas het volgende:
Ik ga niet eens een ps4 kopen. Ben blij met mn 3, en games komen ook nog uit voor de 3 heb ik gezien. Dus ik ben happy.
Lol, ja makkelijk gezegd. Ik kan het geld wel gebruiken hoor. M'n broertje kan ook gewoon zelf iets kopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef moneyball het volgende:
[..]
Omdat bepaalde dingen belangrijker zijn dan geld?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo KLB'ers,
Zoals de meesten van jullie weten komt de PS4 binnenkort uit. Ik heb al een PS3 en een XBOX 360 maar daar ben ik een beetje op uitgekeken nu. Ik wil nu per se wat nieuws en mijn ouders hadden gezegd dat ze een PS4 voor mij zouden kopen als ik dit jaar op college zou halen. En dat heb ik dus gedaan, en als je iets belooft moet je het doen.
Maar mijn vader had gezegd dat ik alleen een PS4 of XBOX One (ik mag kiezen) kreeg als ik mijn oude PS3 dan aan mijn broertje zou geven. Maar dat wil ik dus niet want hij is van mij. (Ik heb die gekregen toen ik mijn HAVO-diploma haalde vier jaar geleden). Nu loopt mijn vader dus te dreigen dat ik helemaal niks meer krijg en hij wel meteen iets voor mijn broertje koopt als die slaagt. Dat is helemaal niet eerlijk want ik ben veel ouder en heb al meer gepresteerd in dit leven terwijl mijn broertje pas 18 is. Hij heeft net VWO-examens gedaan (en waarschijnlijk gehaald).
Van mijn moeder hoef ik al helemaal niks te verwachten, die loopt elke dag al te zeiken als ik na de afwas mijn vieze borden en bekers naar beneden breng of mijn wasgoed maar 1 keer per week naar de badkamer breng. En dan zegt ze ook nog dat volgend jaar al duur genoeg wordt omdat mijn broertje ook gaat studeren aan de universiteit.20 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
![]()
universiteit
Dit topic.
The End Times are wild
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |