Beste FOK!kers,
Vandaag was TS zoals elke zaterdag weer in de sportschool te vinden om zijn exorbitante fysiek op peil te houden. Goedgezind begon ik aan mijn warming-up, die mij klaar zou stomen om de benodigde kilogrammen te squaten.
Tot dusver loopt alles dus voorspoedig en ik vervolg mijn "benen"-workout uit mijn 5-daagse splitschema, dat al jarenlang zijn hypertrofische vruchten heeft afgeworpen.
Nu wil het geval dat ik een endomorfe fysiek toebedeeld heb gekregen en dus min of meer gedwongen ben om cardiovasculaire activiteiten te ondernemen na de krachttraining.
Niks mis mee zou je zeggen, echter het geval wil dat dit tevens ook het habitat is van de "dikke vieze huisvrouw"

, te herkennen aan een pittig kapsel, alsmede het morbide overgewicht.
Ik ben een groot voorstander van mensen die de vinger op de zere plek leggen en daadwerkelijk het spreekwoordelijke roer om willen gooien, maar dit is echter geen reden om zaken als deodorant links te laten liggen, wanneer het zweet tot in de bilnaad staat.

Deze penetrante putlucht is vaak zo erg dat je je sessie voortijdig beeindigd.
Situatieschets:
![1049473229_5_nau2.jpeg]()
"Ik gebruik geen deodorant, twee keer per week wassen met een stuk zeep is meer dan genoeg!
"
Klacht: Dikke vieze huishoudbeurs-moeders die geen deodorant gebruiken, waardoor je dus je cardio-sessie niet kunt afmaken.