LIFtende mannen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vraag je nou aan mannen welke jas je moet kopen??

Ben wel toe aan iets anders. Suggesties zijn welkom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
zonder Ronnie is hij ook niet dezelfde meer

geoff seidsquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben wel toe aan iets anders. Suggesties zijn welkom.

quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben wel toe aan iets anders. Suggesties zijn welkom.

Dat zijn werkelijk de meest gehandicapte barble rows die ik ooit gezien heb.quote:

Even serieus,quote:

True.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Awesome_ het volgende:
FunFact:
Dima's username is naar alle waarschijnlijkheid een Spartacus-verwijzing.

lees het boek van de 5 ringen. Kan geen braavosi tegen opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Miyamoto_Musashi![]()

godverdomme etha wat ben je toch een jankerd niet normaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dont care, ik haat hem vanwege die vorige post van hem. Had hem mijn foto in vertrouwen gestuurd en nu gaat ie dat zeggen. Vuige hond.

dead by facesitting,lolquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:52 schreef no1uknow het volgende:
JB, tijd om z'n gezicht te pletten met die ongelooflijk grote asser van je

Heeft ze net al gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:52 schreef no1uknow het volgende:
JB, tijd om z'n gezicht te pletten met die ongelooflijk grote asser van je

Lord of the 5 cockrings.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
lees het boek van de 5 ringen. Kan geen braavosi tegen op

niet schelden met kanker alsjebleift, m'n oma is vorige week van de trap gekankerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
Wel even TR gedaan wegens het vloeken. Opkankeren daarmee no2

quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dont care, ik haat hem vanwege die vorige post van hem. Had hem mijn foto in vertrouwen gestuurd en nu gaat ie dat zeggen. Vuige hond.

zieke bass uit die blikken speakertjesquote:Op woensdag 6 november 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thoughts?
https://www.facebook.com/(...)0006498462237&type=1

Vandaag niet zoveel gedaan, want het was mijn rustdag. Wel heel goed gegeten en mijn eerste whey shake gedronken. Een aanrader!!! Ice coffee + Campina melk! Yum!!!quote:

ja wel lekker, vandaag benen + schouders gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, want het was mijn rustdag. Wel heel goed gegeten en mijn eerste whey shake gedronken. Een aanrader!!! Ice coffee + Campina melk! Yum!!!
Morgen weer knallen. En dan met een full body schema!
Hoe gaat het met jouw trainingen?

Wow, kijk je al erg uit naar morgen?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, want het was mijn rustdag. Wel heel goed gegeten en mijn eerste whey shake gedronken. Een aanrader!!! Ice coffee + Campina melk! Yum!!!
Morgen weer knallen. En dan met een full body schema!
Hoe gaat het met jouw trainingen?

Alleen JMF maar dat is omdat die zijn zusje geknald heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:13 schreef helplesssss het volgende:
no1uknow, wie zijn nou vrienden van je hier?

Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wow, kijk je al erg uit naar morgen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |