Leuke jaquote:
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:30 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mooi man ja met mij altijd goed man train je nog
gew alleen gaan tog ja tog of nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr grquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove niet
sry not sryquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een kanjerkind ben je toch Awesome_.
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr gr
Lozenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etcquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso USC Universum.Hij zegt dat het echt nice is. Can't wait.
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detliftquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzo
ik doe ook niet vaak gew af en toequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detlift
oow ok dan zal de sgade meevallen ik ga altijt biceps trainen in dat ding waar mensen squatte word altijd raar aangekeke op een of andere manier haha heb jij dat ook wel isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe ook niet vaak gew af en toe
Dima! Dima, een meisje. Kom snel, Dima, snel!quote:
Manlets die hondsdol worden van een multi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Net vitamientjes en whey binnengekregen.
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
plas in haar kont.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
Ja eh.. zijn woorden. Maar veranderen kan niet meer hè.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wat is dat onderschrift nou weer xD
Ja klopt. Hij doet die shit zelf af en toe ook en is erg sterk. Als ik mij daar ga inschrijven wil ik ook een tweede sport, van de 37 aangeboden sporten erbij nemen. Ik zit zelf te twijfelen tussen gewichtheffen of boksen. Het heeft beide wel wat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etc
ook echt vol met mensen die power cleans en shit deden, was echt verbaasd gewoon
Elke keer als ik zijn vids kijk doet hij mij denken aan Christopher uit the Sopranos. Sowieso dat Amerikaans-Italiaanse accent.quote:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
Turks met moeder, NL met vader.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?
Wat een dekselse moeder heb je toch ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
ben je ook turk net als ethalonic ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
ik ben latinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk net als ethalonic ?
hey weissmanquote:
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jijquote:
Voel jij je meer Nederlander dan Turk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
volgens mij is ze ook slimmer dan jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jij
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:29 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
volgens mij is ze ook slimmer dan jij
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maatquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maat
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartier
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotionquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hier
ja tog
is die ene boi van hier iedereen had toch zelfde ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotion
True, ik kreeg ook altijd een beetje een kick van die serie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar dagen geleden met Spartacus begonnen. Fuuuck, natural test-booster alles. Ik wil ook een gladiator zijn, alleen dan niet onder dwang.Het lijkt mij ook zo prachtig om met een tijdmachine #dio naar die tijd terug te keren om het te beleven en shit, met daarbij allerlei andere interessante tijden.
Studeren jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Een quote;
[..]
Haha, gewoon fucked up man.
Mja, zal wel aan mij liggen.
Gezellig jongens die salafisten.quote:zou naar Jemen zijn gereisd om te studeren aan de salafistische theologische school Dar al-Hadith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef seto het volgende:
[..]Haha, klopt. Het mooiste stuk vond ik waarin CrixusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag leren, dus ik kan helaas niks kijken.If not now, then when.
Ik begrijp goed wat ik lees maar soms nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.
Die eerste is toch de pijp uit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
Die 2e acteur die Spartacus speelt is wel een beetje gay in vergelijking met die eerste...
Yessir. Vond het ook wel sneu voor 'm gezien die net weer met zijn vrouw herenigd was.quote:
Voordat ik de serie ging kijken ging ik uiteraard eerst IMDB checken en zag inderdaad dat er twee acteurs waren. Vond het erg apart. Even later kwam ik er dus heel random via een FOK!-topic achter dat de eerste acteur overleden was. Zonde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
Die 2e acteur die Spartacus speelt is wel een beetje gay in vergelijking met die eerste...
moet je maar gewoon liftenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme wat ga je snel achteruit na anderhalve week niet trainen.
Hoe kun je 1,5 week niet trainen man. Ik zou mezelf opvreten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme wat ga je snel achteruit na anderhalve week niet trainen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kun je 1,5 week niet trainen man. Ik zou mezelf opvreten.
Wat leuk dat je speciaal voor m'n verjaardag terugkomtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
net ticket geboekt 7-19 januari ben ik in NL bb
Ik moest alles 5 kg lichter doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
moet je maar gewoon liften
alsof je niet een uurtje kan missen tijdens voorbereiding voor tentamens
Word je dan 40?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat leuk dat je speciaal voor m'n verjaardag terugkomt
27quote:
Ik voel me geen van beiden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voel jij je meer Nederlander dan Turk?
Sowieso meeten en je bent ook uitgenodigd voor mijn verjaardag dushi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Apart is dat hé. Ik ben zelf ontzettend verkaasd. Ben dus meer een wereldwoner of zo.quote:
Netjes hoor Dima, alle chickies miren' je glutes zeker.quote:
Het is niet zo heel moeilijk. Ik had het binnen twintig minuten redelijk onder de knie. Komt wel goed.quote:
Dit. Snowboarden is leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk. Ik had het binnen twintig minuten redelijk onder de knie. Komt wel goed.
is het mogelijk dat je iets mee kan nemen uit de VS? ben bereid alle shipping costs etc. te betalenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs btw
dat wordt een bont en blauwe waarschijnlijkquote:
yaayquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso meeten en je bent ook uitgenodigd voor mijn verjaardag dushi.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef seto het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je iets mee kan nemen uit de VS? ben bereid alle shipping costs etc. te betalenMisschien, ligt eraan hoeveel mijn familie wil hebben qua spullen en wat het precies is en hoe groot/zwaar het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs btw![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef seto het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je iets mee kan nemen uit de VS? ben bereid alle shipping costs etc. te betalenIn dat geval; kun je een Macbook Air voor mij meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs btw
srsIf not now, then when.
Verdraaide knieeen enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
dat wordt een bont en blauwe waarschijnlijk
2 januari...vier normaal niet mijn verjaardig ( lui ditdat ) maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
yaayWanneer ben je jarig?
[..]
Misschien, ligt eraan hoeveel mijn familie wil hebben qua spullen en wat het precies is en hoe groot/zwaar het is
Ik had twee weken last van mijn stuitje doordat ik op de plek van mijn stuitje een metaal-achtig iets aan mijn broek had. Fucking stuitje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
dat wordt een bont en blauwe waarschijnlijk
Snowboarden binnen 20 minuten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk. Ik had het binnen twintig minuten redelijk onder de knie. Komt wel goed.
Ik ben een downie wat betreft snowboarden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet al een ipad meenemen en ik neem mijn eigen macbook pro mee naar NL, dus als ik eruit gepakt word met 2 laptops is het een duur grapje denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In dat geval; kun je een Macbook Air voor mij meenemen?
srs
dima is the next best thingquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Kun je voor mij een Mexicaan meenemen?
Eentje die niet veel praat.
Wat heeft Pekela te bieden? Mest? Klompen? Een laag IQ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Is er nog iemand die wat uit Pekela moet hebben?
Een marginaaltje graag. Moet nog een leuke act hebben voor het verjaardagsfeestje van mijn neefje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Is er nog iemand die wat uit Pekela moet hebben?
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snowboarden binnen 20 minuten?
Dude in een koelkast kan je misschien op je board staan.
Believe. #bieberquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een downie wat betreft snowboarden.
Denk niet dat je eruit gepikt zal worden als je goed doet, maar oké. Het is dan ook wel een substantieel bedrag wat je zou moeten voorschieten. Dat kan ik niet van je vragen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik moet al een ipad meenemen en ik neem mijn eigen macbook pro mee naar NL, dus als ik eruit gepakt word met 2 laptops is het een duur grapje denk ik
Ik kan redelijk goed boarden. Maar écht boarden kan je pas na 5 weken. Niets te maken met een koelkast.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen van de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.Lukte het jou niet dan?
Seizoen 4 is echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar dagen geleden met Spartacus begonnen. Fuuuck, natural test-booster alles. Ik wil ook een gladiator zijn, alleen dan niet onder dwang.Het lijkt mij ook zo prachtig om met een tijdmachine #dio naar die tijd terug te keren om het te beleven en shit, met daarbij allerlei andere interessante tijden.
Ik ben er nog nooit uitgepikt inderdaad, maar als het wel zou zijn dan ben ik de lul terwijl ik er zelf niks (of bijna niks) aan zou verdienenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.Lukte het jou niet dan?
[..]
Believe. #bieber
[..]
Denk niet dat je eruit gepikt zal worden als je goed doet, maar oké. Het is dan ook wel een substantieel bedrag wat je zou moeten voorschieten. Dat kan ik niet van je vragen.
Nice man! Waar ga je altijd op wintersport? Ik wil ook zo graag. En ja, uiteraard kun je pas écht goed snowboarden na een bepaalde tijd. Daar gaat het hier dan ook niet om mi mangos.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed boarden. Maar écht boarden kan je pas na 5 weken. Niets te maken met een koelkast.
Die is er niet eens lan.quote:
War of the damned. S03/S04quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice man! Waar ga je altijd op wintersport? Ik wil ook zo graag. En ja, uiteraard kun je pas écht goed snowboarden na een bepaalde tijd. Daar gaat het hier dan ook niet om mi mangos.
[..]
Die is er niet eens lan.
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:35 schreef seto het volgende:
snowboarden
skiën is voor de echte alpha man
[ afbeelding ]
[..]
Bescheiden ninja edit hier trouwens, zag hem wel![]()
Snowboardenquote:
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snowboarden binnen 20 minuten?
Dude in een koelkast kan je misschien op je board staan.
Ja met een techniek van niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.Lukte het jou niet dan?
Was je er ook toen ze 'Oh, Oh Tirol' aan het filmen waren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon Tirol man. Oostenrijk![]()
Damn, maatje van me gaat dit seizoen voor een magazine Go-Pro filmpjes maken in OostenrijkSowieso een weekendje op en neer rijden
Aah, op die manier. Er is trouwens ook een mini-serie 'Blood and Sand', wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
War of the damned. S03/S04
Hangt ervanaf of je de prologue als seizoen 2 telt of niet.
Hoelaat verwacht je me?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een marginaaltje graag. Moet nog een leuke act hebben voor het verjaardagsfeestje van mijn neefje.
Tirol is echt huge man, is een deel-staat. Geen idee waar zij met dat programma zaten. Laatste keer zat ik in Fiss. Dikke Fissa daar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was je er ook toen ze 'Oh, Oh Tirol' aan het filmen waren?
Vet!Die Go-Pro snowboard filmpjes zijn altijd wel tof. Sowieso Go-Pro filmpjes over het algemeen.
Haha, Fiss -> Fissa, moest lachen/10.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tirol is echt huge man, is een deel-staat. Geen idee waar ze zaten. Laatste keer zat ik in Fiss. Dikke Fissa daar.
Blood and sand is seizoen 1 toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aah, op die manier. Er is trouwens ook een mini-serie 'Blood and Sand', wat is dat dan precies?
Fuuck. Moet toch geweldig voelen om in zo een omgeving te zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.google.nl/map(...)14!4d11.601487&fid=5
Oef that view.
Ik bedoel 'Gods of the Arena'; Spartacus: Gods of the Arena (TV Mini-Series 2011) - IMDbquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blood and sand is seizoen 1 toch?
hoe is die waggy naar bove geredequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.google.nl/map(...)14!4d11.601487&fid=5
Oef that view.
Dat is dus die 'prologue', het speelt zich voor de tijd van spartacus (seizoen 1) af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuuck. Moet toch geweldig voelen om in zo een omgeving te zitten.
[..]
Ik bedoel 'Gods of the Arena'; Spartacus: Gods of the Arena (TV Mini-Series 2011) - IMDb
Ah, nu snap ik het. Thanks! Wat raad je mij aan, eerst 1 t/m 3 of na 1 eerst de prologue kijken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is dus die 'prologue', het speelt zich voor de tijd van spartacus (seizoen 1) af.
Ze hebben dit gedaan omdat Andy ziek werd en ze niet wisten of ze met hem verder konden gaan.
ga je toch niet mee lopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:22 schreef Snakey het volgende:
Ik wil m'n kledingkast weer wat vullen. Kun je deze shirts voor me meenemen?
http://www.ironville.com/mens/powerlifting-clothing.html
Wat een giller.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsOverigens zou ik Fanta aanraden om te gaan skien. Is makkelijker om te leren en ik weet dat ze niet zo avontuurlijk is.
Fanta post wat dm'squote:
Eerst S1 daarna die prologue, de prologue begint met het einde van S1. En je ziet de rise van Crixus is ook echt tof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Thanks! Wat raad je mij aan, eerst 1 t/m 3 of na 1 eerst de prologue kijken?
Dat laatste. Er zitten verwijzingen in Gods of the arena die wel 'aansluiten' op seizoen 1.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Thanks! Wat raad je mij aan, eerst 1 t/m 3 of na 1 eerst de prologue kijken?
Het end van de allerlaatste afleveringquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eerst S1 daarna die prologue, de prologue begint met het einde van S1. En je ziet de rise van Crixus is ook echt tof.
Sowieso die laatste aflevering is de beste van allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Het end van de allerlaatste aflevering![]()
Nog één keer Andy "I am Spartacus!"
Als je rond 10 uur begint, ben je 's middags rond 4 uur wel klaar om de apres-ski in te gaan. Die bevinden zich vaak wel in het dal. Bij de restaurants op de bergen drink ik niet, maar soms heb je zo op de piste ergens een kroegje zitten tussen de bomen. Daar moet je niet te lang blijven hangen, dronken in het donker naar beneden is niet fijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, Fiss -> Fissa, moest lachen/10.
Gewoon dronken van de helling af trouwens, of is dat redelijk onverantwoord?
Kirchbergquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tirol is echt huge man, is een deel-staat. Geen idee waar zij met dat programma zaten. Laatste keer zat ik in Fiss. Dikke Fissa daar.
Alright, apart. Ik ben benieuwd. Die vrouw van Batiatus is trouwens echt een naar mens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eerst S1 daarna die prologue, de prologue begint met het einde van S1. En je ziet de rise van Crixus is ook echt tof.
Ik hoop dat ie het niet zo zwart inziet en gewoon terugkomt hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta's terug - het is nu wachten op McNultie.
Klopt bby.quote:
Post eens wat foto's van cheatmeals.quote:
Bby.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta's terug - het is nu wachten op McNultie.
Xena naakt jeugddromen vervuldquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright, apart. Ik ben benieuwd. Die vrouw van Batiatus is trouwens echt een naar mens.Vond dat stukje waarbij Spartacus Ilithyia gaf en zij - nadat ze erachter kwam dat het Spartacus was - het hoofd van die andere chick kapotsloeg wel bruut.
Perfect.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zitten verwijzingen in Gods of the arena die wel 'aansluiten' op seizoen 1.
Klinkt goed. Wanneer je dronken bent en keihard valt of zelfs iets breekt dan kun je alleen maar lachen denk ik. Tenminste, de tijden dat ik dronken was, van een stoepje afsprong en daarbij keihard op straat viel moest ik altijd zo achterlijk lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je rond 10 uur begint, ben je 's middags rond 4 uur wel klaar om de apres-ski in te gaan. Die bevinden zich vaak wel in het dal. Bij de restaurants op de bergen drink ik niet, maar soms heb je zo op de piste ergens een kroegje zitten tussen de bomen. Daar moet je niet te lang blijven hangen, dronken in het donker naar beneden is niet fijn
Is dat die chick die Spartacus moest voorbereiden op seks, maar hij dat niet wou? En die even later nadat Spartacus Varro vermoord had, bij hem in zijn kamer kwam toen die aan het huilen was?quote:
Je kent Xena Warrior Princes niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Perfect.
[..]
Klinkt goed. Wanneer je dronken bent en keihard valt of zelfs iets breekt dan kun je alleen maar lachen denk ik. Tenminste, de tijden dat ik dronken was, van een stoepje afsprong en daarbij keihard op straat viel moest ik altijd zo achterlijk lachen.
[..]
Is dat die chick die Spartacus moest voorbereiden op seks, maar hij dat niet wou? En die even later nadat Spartacus Varro vermoord had, bij hem in zijn kamer kwam toen die aan het huilen was?
Oh wacht, dat is die vrouw van Batiatus dus.quote:
Jongen deed wel mee met die andere gasten. In dat geval is het gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Studeren ja. Heb je ook gelezen aan wat voor 'n instituut?
[..]
Gezellig jongens die salafisten.
Salatrelquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Studeren ja. Heb je ook gelezen aan wat voor 'n instituut?
[..]
Gezellig jongens die sala fisten.
Nee man boarden is makkelijker. Kunnen je benen iig niet in de knoop raken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsOverigens zou ik Fanta aanraden om te gaan skien. Is makkelijker om te leren en ik weet dat ze niet zo avontuurlijk is.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man boarden is makkelijker. Kunnen je benen iig niet in de knoop raken.
hoe gaat het met je cut broertjequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Maarja het is wachten op de helplesss vs iemand anders fittie
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
helpless moet naar fitness topic gaan met dr flutstreef
Hier begint het al. Meteen zand in dr kut die yankquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
helpless moet naar fitness topic gaan met dr flutstreef
Het is dat het make up op het gezicht heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompje
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompje
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.html
Ik heb nog nooit geskied, alleen geboard. Hoppa zo opgestapt en naar beneden geknald. Wel een paar keer onderuit geketst maar na 3 dagen kon ik aardig meekomen met de rest. Jaar erop moesten de skieers hard werken om me voor te blijven. Ervaring met wakeboaden, 8jaar skateboarden en surfen maakt dat snowboardeb me redelijk makkelijk afgaat. Skieen zou ik helemaal van scratch moeten beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een lapschwans.
Als een malle in één streep naar beneden tyfen is wat anders dan echt boarden, hè.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef fathank het volgende:
...
Jaar erop moesten de skieers hard werken om me voor te blijven.
...
>LA Fitnessquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
Dit hangt er in de kleedkamer bij mn gym:
[ afbeelding ]
Lol zouden ze bij basic fitje ook op moeten hangen wordt aardig wat verhandeld tussen de kleedkamermuren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik zat eerst bij planet fitness, 10$ per maandquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
>LA Fitness
Leuk geprobeerd. Trouwens is Planet Fitness nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van de Mango vind ik mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef IrCute het volgende:
jonguns, ik heb het koud, welke zal ik kopen?
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1324415.html
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1324410.html
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1328231.html
ik dacht dat gebruiken in de USA niet strafbaar was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
ga fietsen manquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef seto het volgende:
kk wijve wat is dit LIF ofzo
praat gwn over liften en shit
Vind em wel mooi, maar ik heb al 4 van die soort jassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die van de Mango vind ik mooi.
[ afbeelding ]
Ziet er vrij lomp uit op de foto maar als je het aantrekt is ie wel mooi
http://theninelivesofart.(...)mango-winterjas.html
http://shop.mango.com/NL/(...)0__1_0_1383671686740
Ha ik was drie maanden terug nog bij LA fitness in Hollywood. Die was me allejezus groot zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zat eerst bij planet fitness, 10$ per maandNu toch maar naar LA fitness want ik was het volk bij planet fitness een beetje moe
Haha, die van mij is niet zo heel groot helaas. Veel meer jong volk bij LA fitness, aan de ene kant wel leuk en motiverend, aan de andere kant word ik meer lastig gevallenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ha ik was drie maanden terug nog bij LA fitness in Hollywood. Die was me allejezus groot zeg.
Wacht maar tot wij samen gaan trainen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, die van mij is niet zo heel groot helaas. Veel meer jong volk bij LA fitness, aan de ene kant wel leuk en motiverend, aan de andere kant word ik meer lastig gevallenBij planet fitness totaal niet.
Een rondje funpark is ook geen probleem hoor. Das op een snowboard een stuk makkelijker dan een skateboard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Als een malle in één streep naar beneden tyfen is wat anders dan echt boarden, hè.
Tot je een van deze bazen tegenkomt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij samen gaan trainen.
Dan schelden we ze helemaal in het Nederlands uit met een smile.
They won't notice.
Heb je een lekkere kont van al dat squatten dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, die van mij is niet zo heel groot helaas. Veel meer jong volk bij LA fitness, aan de ene kant wel leuk en motiverend, aan de andere kant word ik meer lastig gevallenBij planet fitness totaal niet.
goeie blog he gelijk gevolgdquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
ik had vandaag geen zin om te trainen totdat ik het blog van ircute zag dat was echt fijn
heb je zand in je kutje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef seto het volgende:
kk wijve wat is dit LIF ofzo
praat gwn over liften en shit
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
ik had vandaag geen zin om te trainen totdat ik het blog van ircute zag dat was echt fijn
Kut man. wil eik gwn lekker eten en dan met een calorie-coma op de bank ligge mjaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe gaat het met je cut broertje
check is na peuterey winterjassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vind em wel mooi, maar ik heb al 4 van die soort jassenWil nu iets anders en ze zijn ook niet heel warm
Hennie Pleizier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef rijgertje het volgende:
Waar traint die gym chick precies? Is wel een verhuizing waard!
ik heb net vengeance weer gekeken. Binnenkort war of the damned. Stuk beter dan s2quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zitten verwijzingen in Gods of the arena die wel 'aansluiten' op seizoen 1.
geen stiffy, wel goede mannen. S1 was overigens de reden dat ik weer wolde gaan trainen. Kijk je zo'n serie met een eigen gewicht van 102kgquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Wie kijkt/keek Spartacus met een semi-stiffy? Zitten wel echt 9/10s in, broeders.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Interessant dit. Welke appels heb je precies?
duurde nog wel een jaar voor ik daarwerkelijk ging trainen. Daarvoor meer op eten gaan keten en af toe sporten op werk. Tot health city onder bedrijfsfitness bleek te vallen.quote:
Voelde me gewoon schuldig, bro.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Klokov het volgende:
[..]![]()
Ze geeft nog een serieuze reactie ook
ja ik werd je moeder ff zatquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
lol seto ziet zijn betakans schoon. Jammer dit.
En 9/10 gingen naakt ook nog.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Wie kijkt/keek Spartacus met een semi-stiffy? Zitten wel echt 9/10s in, broeders.
Waar/wanneer zijn je fanclubdagen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Het wordt een verjaardagsfeestje zonder je papa?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso meeten en je bent ook uitgenodigd voor mijn verjaardag dushi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeden site.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:22 schreef Snakey het volgende:
Ik wil m'n kledingkast weer wat vullen. Kun je deze shirts voor me meenemen?
http://www.ironville.com/mens/powerlifting-clothing.html
Lol, toevallig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Awesome_ het volgende:
FunFact:
Dima's username is naar alle waarschijnlijkheid een Spartacus-verwijzing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Miyamoto_Musashiquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef Beach het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dimachaerus
je hebt gelijk
Vraag je nou aan mannen welke jas je moet kopen??quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef IrCute het volgende:
jonguns, ik heb het koud, welke zal ik kopen?
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1324415.html
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1324410.html
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1328231.html
Fixed (lat wat hoger gelegd).quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompjedie van mijn dochter.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
>LA Fitness
Leuk geprobeerd. Trouwens is Planet Fitness nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zat eerst bij planet fitness, 10$ per maandNu toch maar naar LA fitness want ik was het volk bij planet fitness een beetje moe
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef fathank het volgende:
Douchen jullie samen?
Is Fanta ook een boeler omdat ze een bigi bana heeft?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ha ik was drie maanden terug nog bij LA fitness in Hollywood. Die was me allejezus groot zeg.
Photoshop City.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef rijgertje het volgende:
Waar traint die gym chick precies? Is wel een verhuizing waard!
zonder Ronnie is hij ook niet dezelfde meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef Awesome_ het volgende:
ik vond cor leuker toen die nog multiquotte
LIFtende mannen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vraag je nou aan mannen welke jas je moet kopen??
Ben wel toe aan iets anders. Suggesties zijn welkom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
zonder Ronnie is hij ook niet dezelfde meer
geoff seidsquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben wel toe aan iets anders. Suggesties zijn welkom.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben wel toe aan iets anders. Suggesties zijn welkom.
Dat zijn werkelijk de meest gehandicapte barble rows die ik ooit gezien heb.quote:
Even serieus,quote:
True.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Awesome_ het volgende:
FunFact:
Dima's username is naar alle waarschijnlijkheid een Spartacus-verwijzing.
lees het boek van de 5 ringen. Kan geen braavosi tegen opquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Miyamoto_Musashi![]()
godverdomme etha wat ben je toch een jankerd niet normaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dont care, ik haat hem vanwege die vorige post van hem. Had hem mijn foto in vertrouwen gestuurd en nu gaat ie dat zeggen. Vuige hond.
dead by facesitting,lolquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:52 schreef no1uknow het volgende:
JB, tijd om z'n gezicht te pletten met die ongelooflijk grote asser van je
Heeft ze net al gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:52 schreef no1uknow het volgende:
JB, tijd om z'n gezicht te pletten met die ongelooflijk grote asser van je
Lord of the 5 cockrings.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
lees het boek van de 5 ringen. Kan geen braavosi tegen op
niet schelden met kanker alsjebleift, m'n oma is vorige week van de trap gekankerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
Wel even TR gedaan wegens het vloeken. Opkankeren daarmee no2
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Dont care, ik haat hem vanwege die vorige post van hem. Had hem mijn foto in vertrouwen gestuurd en nu gaat ie dat zeggen. Vuige hond.
zieke bass uit die blikken speakertjesquote:Op woensdag 6 november 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thoughts?
https://www.facebook.com/(...)0006498462237&type=1
Vandaag niet zoveel gedaan, want het was mijn rustdag. Wel heel goed gegeten en mijn eerste whey shake gedronken. Een aanrader!!! Ice coffee + Campina melk! Yum!!!quote:
ja wel lekker, vandaag benen + schouders gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, want het was mijn rustdag. Wel heel goed gegeten en mijn eerste whey shake gedronken. Een aanrader!!! Ice coffee + Campina melk! Yum!!!
Morgen weer knallen. En dan met een full body schema!
Hoe gaat het met jouw trainingen?
Wow, kijk je al erg uit naar morgen?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel gedaan, want het was mijn rustdag. Wel heel goed gegeten en mijn eerste whey shake gedronken. Een aanrader!!! Ice coffee + Campina melk! Yum!!!
Morgen weer knallen. En dan met een full body schema!
Hoe gaat het met jouw trainingen?
Alleen JMF maar dat is omdat die zijn zusje geknald heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:13 schreef helplesssss het volgende:
no1uknow, wie zijn nou vrienden van je hier?
Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wow, kijk je al erg uit naar morgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |