Leuke jaquote:
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:30 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mooi man ja met mij altijd goed man train je nog
gew alleen gaan tog ja tog of nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr grquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove niet
sry not sryquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een kanjerkind ben je toch Awesome_.
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr gr
Lozenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etcquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso USC Universum.Hij zegt dat het echt nice is. Can't wait.
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detliftquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzo
ik doe ook niet vaak gew af en toequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detlift
oow ok dan zal de sgade meevallen ik ga altijt biceps trainen in dat ding waar mensen squatte word altijd raar aangekeke op een of andere manier haha heb jij dat ook wel isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe ook niet vaak gew af en toe
Dima! Dima, een meisje. Kom snel, Dima, snel!quote:
Manlets die hondsdol worden van een multi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Net vitamientjes en whey binnengekregen.
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
plas in haar kont.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
Ja eh.. zijn woorden. Maar veranderen kan niet meer hè.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wat is dat onderschrift nou weer xD
Ja klopt. Hij doet die shit zelf af en toe ook en is erg sterk. Als ik mij daar ga inschrijven wil ik ook een tweede sport, van de 37 aangeboden sporten erbij nemen. Ik zit zelf te twijfelen tussen gewichtheffen of boksen. Het heeft beide wel wat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etc
ook echt vol met mensen die power cleans en shit deden, was echt verbaasd gewoon
Elke keer als ik zijn vids kijk doet hij mij denken aan Christopher uit the Sopranos. Sowieso dat Amerikaans-Italiaanse accent.quote:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
Turks met moeder, NL met vader.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?
Wat een dekselse moeder heb je toch ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
ben je ook turk net als ethalonic ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
ik ben latinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk net als ethalonic ?
hey weissmanquote:
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jijquote:
Voel jij je meer Nederlander dan Turk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
volgens mij is ze ook slimmer dan jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jij
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:29 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
volgens mij is ze ook slimmer dan jij
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maatquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maat
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartier
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotionquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hier
ja tog
is die ene boi van hier iedereen had toch zelfde ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotion
True, ik kreeg ook altijd een beetje een kick van die serie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar dagen geleden met Spartacus begonnen. Fuuuck, natural test-booster alles. Ik wil ook een gladiator zijn, alleen dan niet onder dwang.Het lijkt mij ook zo prachtig om met een tijdmachine #dio naar die tijd terug te keren om het te beleven en shit, met daarbij allerlei andere interessante tijden.
Studeren jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Een quote;
[..]
Haha, gewoon fucked up man.
Mja, zal wel aan mij liggen.
Gezellig jongens die salafisten.quote:zou naar Jemen zijn gereisd om te studeren aan de salafistische theologische school Dar al-Hadith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef seto het volgende:
[..]Haha, klopt. Het mooiste stuk vond ik waarin CrixusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag leren, dus ik kan helaas niks kijken.If not now, then when.
Ik begrijp goed wat ik lees maar soms nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.
Die eerste is toch de pijp uit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
Die 2e acteur die Spartacus speelt is wel een beetje gay in vergelijking met die eerste...
Yessir. Vond het ook wel sneu voor 'm gezien die net weer met zijn vrouw herenigd was.quote:
Voordat ik de serie ging kijken ging ik uiteraard eerst IMDB checken en zag inderdaad dat er twee acteurs waren. Vond het erg apart. Even later kwam ik er dus heel random via een FOK!-topic achter dat de eerste acteur overleden was. Zonde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
Die 2e acteur die Spartacus speelt is wel een beetje gay in vergelijking met die eerste...
moet je maar gewoon liftenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme wat ga je snel achteruit na anderhalve week niet trainen.
Hoe kun je 1,5 week niet trainen man. Ik zou mezelf opvreten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme wat ga je snel achteruit na anderhalve week niet trainen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kun je 1,5 week niet trainen man. Ik zou mezelf opvreten.
Wat leuk dat je speciaal voor m'n verjaardag terugkomtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
net ticket geboekt 7-19 januari ben ik in NL bb
Ik moest alles 5 kg lichter doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
moet je maar gewoon liften
alsof je niet een uurtje kan missen tijdens voorbereiding voor tentamens
Word je dan 40?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat leuk dat je speciaal voor m'n verjaardag terugkomt
27quote:
Ik voel me geen van beiden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voel jij je meer Nederlander dan Turk?
Sowieso meeten en je bent ook uitgenodigd voor mijn verjaardag dushi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Apart is dat hé. Ik ben zelf ontzettend verkaasd. Ben dus meer een wereldwoner of zo.quote:
Netjes hoor Dima, alle chickies miren' je glutes zeker.quote:
Het is niet zo heel moeilijk. Ik had het binnen twintig minuten redelijk onder de knie. Komt wel goed.quote:
Dit. Snowboarden is leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk. Ik had het binnen twintig minuten redelijk onder de knie. Komt wel goed.
is het mogelijk dat je iets mee kan nemen uit de VS? ben bereid alle shipping costs etc. te betalenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs btw
dat wordt een bont en blauwe waarschijnlijkquote:
yaayquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso meeten en je bent ook uitgenodigd voor mijn verjaardag dushi.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef seto het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je iets mee kan nemen uit de VS? ben bereid alle shipping costs etc. te betalenMisschien, ligt eraan hoeveel mijn familie wil hebben qua spullen en wat het precies is en hoe groot/zwaar het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs btw![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef seto het volgende:
[..]
is het mogelijk dat je iets mee kan nemen uit de VS? ben bereid alle shipping costs etc. te betalenIn dat geval; kun je een Macbook Air voor mij meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srs btw
srsIf not now, then when.
Verdraaide knieeen enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
dat wordt een bont en blauwe waarschijnlijk
2 januari...vier normaal niet mijn verjaardig ( lui ditdat ) maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
yaayWanneer ben je jarig?
[..]
Misschien, ligt eraan hoeveel mijn familie wil hebben qua spullen en wat het precies is en hoe groot/zwaar het is
Ik had twee weken last van mijn stuitje doordat ik op de plek van mijn stuitje een metaal-achtig iets aan mijn broek had. Fucking stuitje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
dat wordt een bont en blauwe waarschijnlijk
Snowboarden binnen 20 minuten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet zo heel moeilijk. Ik had het binnen twintig minuten redelijk onder de knie. Komt wel goed.
Ik ben een downie wat betreft snowboarden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet al een ipad meenemen en ik neem mijn eigen macbook pro mee naar NL, dus als ik eruit gepakt word met 2 laptops is het een duur grapje denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In dat geval; kun je een Macbook Air voor mij meenemen?
srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |