Leuke jaquote:
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:30 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mooi man ja met mij altijd goed man train je nog
gew alleen gaan tog ja tog of nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr grquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove niet
sry not sryquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een kanjerkind ben je toch Awesome_.
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr gr
Lozenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etcquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso USC Universum.Hij zegt dat het echt nice is. Can't wait.
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detliftquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzo
ik doe ook niet vaak gew af en toequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detlift
oow ok dan zal de sgade meevallen ik ga altijt biceps trainen in dat ding waar mensen squatte word altijd raar aangekeke op een of andere manier haha heb jij dat ook wel isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe ook niet vaak gew af en toe
Dima! Dima, een meisje. Kom snel, Dima, snel!quote:
Manlets die hondsdol worden van een multi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Net vitamientjes en whey binnengekregen.
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
plas in haar kont.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
Ja eh.. zijn woorden. Maar veranderen kan niet meer hè.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wat is dat onderschrift nou weer xD
Ja klopt. Hij doet die shit zelf af en toe ook en is erg sterk. Als ik mij daar ga inschrijven wil ik ook een tweede sport, van de 37 aangeboden sporten erbij nemen. Ik zit zelf te twijfelen tussen gewichtheffen of boksen. Het heeft beide wel wat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etc
ook echt vol met mensen die power cleans en shit deden, was echt verbaasd gewoon
Elke keer als ik zijn vids kijk doet hij mij denken aan Christopher uit the Sopranos. Sowieso dat Amerikaans-Italiaanse accent.quote:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
Turks met moeder, NL met vader.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?
Wat een dekselse moeder heb je toch ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
ben je ook turk net als ethalonic ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
ik ben latinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk net als ethalonic ?
hey weissmanquote:
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jijquote:
Voel jij je meer Nederlander dan Turk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
volgens mij is ze ook slimmer dan jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jij
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:29 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
volgens mij is ze ook slimmer dan jij
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maatquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maat
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |