Ja klopt. Hij doet die shit zelf af en toe ook en is erg sterk. Als ik mij daar ga inschrijven wil ik ook een tweede sport, van de 37 aangeboden sporten erbij nemen. Ik zit zelf te twijfelen tussen gewichtheffen of boksen. Het heeft beide wel wat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:47 schreef seto het volgende:
[..]
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etc
ook echt vol met mensen die power cleans en shit deden, was echt verbaasd gewoon
Elke keer als ik zijn vids kijk doet hij mij denken aan Christopher uit the Sopranos. Sowieso dat Amerikaans-Italiaanse accent.quote:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Net vitamientjes en whey binnengekregen.
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
Turks met moeder, NL met vader.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Praten jullie Turks of Nederlands thuis?
Wat een dekselse moeder heb je toch ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Net vitamientjes en whey binnengekregen.
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
ben je ook turk net als ethalonic ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
ik ben latinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je ook turk net als ethalonic ?
hey weissmanquote:
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jijquote:
Voel jij je meer Nederlander dan Turk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turks met moeder, NL met vader.
volgens mij is ze ook slimmer dan jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs Sara Kroos is nog grappiger dan jij
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:29 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
volgens mij is ze ook slimmer dan jij
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Grote kans. Heb mn middelbare school niet eens afgemaakt.
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maatquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:33 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
doe gew normaal zo doe ik ook. ja tog ?
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:37 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
doe ff normaal hier ja hou je gedeisd maat
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartier
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotionquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hier
ja tog
is die ene boi van hier iedereen had toch zelfde ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotion
True, ik kreeg ook altijd een beetje een kick van die serie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar dagen geleden met Spartacus begonnen. Fuuuck, natural test-booster alles. Ik wil ook een gladiator zijn, alleen dan niet onder dwang.Het lijkt mij ook zo prachtig om met een tijdmachine #dio naar die tijd terug te keren om het te beleven en shit, met daarbij allerlei andere interessante tijden.
Studeren jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Een quote;
[..]
Haha, gewoon fucked up man.
Mja, zal wel aan mij liggen.
Gezellig jongens die salafisten.quote:zou naar Jemen zijn gereisd om te studeren aan de salafistische theologische school Dar al-Hadith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef seto het volgende:
[..]Haha, klopt. Het mooiste stuk vond ik waarin CrixusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag leren, dus ik kan helaas niks kijken.If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |