boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
niet zoveel van aantrekke man 9 van de 10 gaste hier hebbe nog nooit een gewicht aangeraakt of doen alleen mee met het buikspierkwartier
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotionquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
boeit me niet fok die mense hele tijd hey weisman hey yuri zegge ik train gew beetje lol make hier
ja tog
is die ene boi van hier iedereen had toch zelfde ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
ja tog gwn je ding doen man ben jij dat trouwens op je plaatje??? of is dat lovelotion
True, ik kreeg ook altijd een beetje een kick van die serie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar dagen geleden met Spartacus begonnen. Fuuuck, natural test-booster alles. Ik wil ook een gladiator zijn, alleen dan niet onder dwang.Het lijkt mij ook zo prachtig om met een tijdmachine #dio naar die tijd terug te keren om het te beleven en shit, met daarbij allerlei andere interessante tijden.
Studeren jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Een quote;
[..]
Haha, gewoon fucked up man.
Mja, zal wel aan mij liggen.
Gezellig jongens die salafisten.quote:zou naar Jemen zijn gereisd om te studeren aan de salafistische theologische school Dar al-Hadith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe toch gew normaal zegt hij zomaar je lijkt op sara ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Serie twee weken geleden gefinished. Zal ik alvast spoilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef seto het volgende:
[..]Haha, klopt. Het mooiste stuk vond ik waarin CrixusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag leren, dus ik kan helaas niks kijken.If not now, then when.
Ik begrijp goed wat ik lees maar soms nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd voor een cursusje begrijpend lezen voor je.
Die eerste is toch de pijp uit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
Die 2e acteur die Spartacus speelt is wel een beetje gay in vergelijking met die eerste...
Yessir. Vond het ook wel sneu voor 'm gezien die net weer met zijn vrouw herenigd was.quote:
Voordat ik de serie ging kijken ging ik uiteraard eerst IMDB checken en zag inderdaad dat er twee acteurs waren. Vond het erg apart. Even later kwam ik er dus heel random via een FOK!-topic achter dat de eerste acteur overleden was. Zonde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
Die 2e acteur die Spartacus speelt is wel een beetje gay in vergelijking met die eerste...
moet je maar gewoon liftenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme wat ga je snel achteruit na anderhalve week niet trainen.
Hoe kun je 1,5 week niet trainen man. Ik zou mezelf opvreten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme wat ga je snel achteruit na anderhalve week niet trainen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kun je 1,5 week niet trainen man. Ik zou mezelf opvreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |