Leuke jaquote:
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:30 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
mooi man ja met mij altijd goed man train je nog
gew alleen gaan tog ja tog of nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr grquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja toch vandag nog getraind maar mense gelove niet
sry not sryquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een kanjerkind ben je toch Awesome_.
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hoeveel meten je bicepsen nu mijnes zijn 52.8 cm gr gr
Lozenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
GodverdommeKrijgt net berichtje van: "ik weet alleen nog niet of ik wel moet trainen met spierpijn, zullen we half 4 afspreken dan?"
ben daar weleens geweest, je hebt een hele zaal vol met platforms etcquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso USC Universum.Hij zegt dat het echt nice is. Can't wait.
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detliftquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik train geen bicep gew squat deatlift bankdrukke enzo
ik doe ook niet vaak gew af en toequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
hahaha meen je dit nou met die gevaarlijke oefeninge krijg je geen grote bicepsen hor je verneukt er aleen je rug mee vooral met detlift
oow ok dan zal de sgade meevallen ik ga altijt biceps trainen in dat ding waar mensen squatte word altijd raar aangekeke op een of andere manier haha heb jij dat ook wel isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik doe ook niet vaak gew af en toe
Dima! Dima, een meisje. Kom snel, Dima, snel!quote:
Manlets die hondsdol worden van een multi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Net vitamientjes en whey binnengekregen.
Moeder: "ik zie dat je weer medicijnen hebt gekocht, is niet gezond voor je"![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |