Perfect.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zitten verwijzingen in Gods of the arena die wel 'aansluiten' op seizoen 1.
Klinkt goed. Wanneer je dronken bent en keihard valt of zelfs iets breekt dan kun je alleen maar lachen denk ik. Tenminste, de tijden dat ik dronken was, van een stoepje afsprong en daarbij keihard op straat viel moest ik altijd zo achterlijk lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je rond 10 uur begint, ben je 's middags rond 4 uur wel klaar om de apres-ski in te gaan. Die bevinden zich vaak wel in het dal. Bij de restaurants op de bergen drink ik niet, maar soms heb je zo op de piste ergens een kroegje zitten tussen de bomen. Daar moet je niet te lang blijven hangen, dronken in het donker naar beneden is niet fijn
Is dat die chick die Spartacus moest voorbereiden op seks, maar hij dat niet wou? En die even later nadat Spartacus Varro vermoord had, bij hem in zijn kamer kwam toen die aan het huilen was?quote:
Je kent Xena Warrior Princes niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Perfect.
[..]
Klinkt goed. Wanneer je dronken bent en keihard valt of zelfs iets breekt dan kun je alleen maar lachen denk ik. Tenminste, de tijden dat ik dronken was, van een stoepje afsprong en daarbij keihard op straat viel moest ik altijd zo achterlijk lachen.
[..]
Is dat die chick die Spartacus moest voorbereiden op seks, maar hij dat niet wou? En die even later nadat Spartacus Varro vermoord had, bij hem in zijn kamer kwam toen die aan het huilen was?
Oh wacht, dat is die vrouw van Batiatus dus.quote:
Jongen deed wel mee met die andere gasten. In dat geval is het gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Studeren ja. Heb je ook gelezen aan wat voor 'n instituut?
[..]
Gezellig jongens die salafisten.
Salatrelquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Studeren ja. Heb je ook gelezen aan wat voor 'n instituut?
[..]
Gezellig jongens die sala fisten.
Nee man boarden is makkelijker. Kunnen je benen iig niet in de knoop raken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsOverigens zou ik Fanta aanraden om te gaan skien. Is makkelijker om te leren en ik weet dat ze niet zo avontuurlijk is.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man boarden is makkelijker. Kunnen je benen iig niet in de knoop raken.
hoe gaat het met je cut broertjequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Maarja het is wachten op de helplesss vs iemand anders fittie
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
helpless moet naar fitness topic gaan met dr flutstreef
Hier begint het al. Meteen zand in dr kut die yankquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
helpless moet naar fitness topic gaan met dr flutstreef
Het is dat het make up op het gezicht heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompje
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompje
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.html
Ik heb nog nooit geskied, alleen geboard. Hoppa zo opgestapt en naar beneden geknald. Wel een paar keer onderuit geketst maar na 3 dagen kon ik aardig meekomen met de rest. Jaar erop moesten de skieers hard werken om me voor te blijven. Ervaring met wakeboaden, 8jaar skateboarden en surfen maakt dat snowboardeb me redelijk makkelijk afgaat. Skieen zou ik helemaal van scratch moeten beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een lapschwans.
Als een malle in één streep naar beneden tyfen is wat anders dan echt boarden, hè.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef fathank het volgende:
...
Jaar erop moesten de skieers hard werken om me voor te blijven.
...
>LA Fitnessquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
Dit hangt er in de kleedkamer bij mn gym:
[ afbeelding ]
Lol zouden ze bij basic fitje ook op moeten hangen wordt aardig wat verhandeld tussen de kleedkamermuren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik zat eerst bij planet fitness, 10$ per maandquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
>LA Fitness
Leuk geprobeerd. Trouwens is Planet Fitness nog erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van de Mango vind ik mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef IrCute het volgende:
jonguns, ik heb het koud, welke zal ik kopen?
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1324415.html
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1324410.html
http://www.zara.com/nl/en(...)c269183p1328231.html
ik dacht dat gebruiken in de USA niet strafbaar was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
ga fietsen manquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef seto het volgende:
kk wijve wat is dit LIF ofzo
praat gwn over liften en shit
Vind em wel mooi, maar ik heb al 4 van die soort jassenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die van de Mango vind ik mooi.
[ afbeelding ]
Ziet er vrij lomp uit op de foto maar als je het aantrekt is ie wel mooi
http://theninelivesofart.(...)mango-winterjas.html
http://shop.mango.com/NL/(...)0__1_0_1383671686740
Ha ik was drie maanden terug nog bij LA fitness in Hollywood. Die was me allejezus groot zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zat eerst bij planet fitness, 10$ per maandNu toch maar naar LA fitness want ik was het volk bij planet fitness een beetje moe
Haha, die van mij is niet zo heel groot helaas. Veel meer jong volk bij LA fitness, aan de ene kant wel leuk en motiverend, aan de andere kant word ik meer lastig gevallenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ha ik was drie maanden terug nog bij LA fitness in Hollywood. Die was me allejezus groot zeg.
Wacht maar tot wij samen gaan trainen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, die van mij is niet zo heel groot helaas. Veel meer jong volk bij LA fitness, aan de ene kant wel leuk en motiverend, aan de andere kant word ik meer lastig gevallenBij planet fitness totaal niet.
Een rondje funpark is ook geen probleem hoor. Das op een snowboard een stuk makkelijker dan een skateboard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Als een malle in één streep naar beneden tyfen is wat anders dan echt boarden, hè.
Tot je een van deze bazen tegenkomt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij samen gaan trainen.
Dan schelden we ze helemaal in het Nederlands uit met een smile.
They won't notice.
Heb je een lekkere kont van al dat squatten dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha, die van mij is niet zo heel groot helaas. Veel meer jong volk bij LA fitness, aan de ene kant wel leuk en motiverend, aan de andere kant word ik meer lastig gevallenBij planet fitness totaal niet.
goeie blog he gelijk gevolgdquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
ik had vandaag geen zin om te trainen totdat ik het blog van ircute zag dat was echt fijn
heb je zand in je kutje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef seto het volgende:
kk wijve wat is dit LIF ofzo
praat gwn over liften en shit
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
ik had vandaag geen zin om te trainen totdat ik het blog van ircute zag dat was echt fijn
Kut man. wil eik gwn lekker eten en dan met een calorie-coma op de bank ligge mjaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe gaat het met je cut broertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |