Perfect.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat laatste. Er zitten verwijzingen in Gods of the arena die wel 'aansluiten' op seizoen 1.
Klinkt goed. Wanneer je dronken bent en keihard valt of zelfs iets breekt dan kun je alleen maar lachen denk ik. Tenminste, de tijden dat ik dronken was, van een stoepje afsprong en daarbij keihard op straat viel moest ik altijd zo achterlijk lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je rond 10 uur begint, ben je 's middags rond 4 uur wel klaar om de apres-ski in te gaan. Die bevinden zich vaak wel in het dal. Bij de restaurants op de bergen drink ik niet, maar soms heb je zo op de piste ergens een kroegje zitten tussen de bomen. Daar moet je niet te lang blijven hangen, dronken in het donker naar beneden is niet fijn
Is dat die chick die Spartacus moest voorbereiden op seks, maar hij dat niet wou? En die even later nadat Spartacus Varro vermoord had, bij hem in zijn kamer kwam toen die aan het huilen was?quote:
Je kent Xena Warrior Princes niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Perfect.
[..]
Klinkt goed. Wanneer je dronken bent en keihard valt of zelfs iets breekt dan kun je alleen maar lachen denk ik. Tenminste, de tijden dat ik dronken was, van een stoepje afsprong en daarbij keihard op straat viel moest ik altijd zo achterlijk lachen.
[..]
Is dat die chick die Spartacus moest voorbereiden op seks, maar hij dat niet wou? En die even later nadat Spartacus Varro vermoord had, bij hem in zijn kamer kwam toen die aan het huilen was?
Oh wacht, dat is die vrouw van Batiatus dus.quote:
Jongen deed wel mee met die andere gasten. In dat geval is het gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Studeren ja. Heb je ook gelezen aan wat voor 'n instituut?
[..]
Gezellig jongens die salafisten.
Salatrelquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Studeren ja. Heb je ook gelezen aan wat voor 'n instituut?
[..]
Gezellig jongens die sala fisten.
Nee man boarden is makkelijker. Kunnen je benen iig niet in de knoop raken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsOverigens zou ik Fanta aanraden om te gaan skien. Is makkelijker om te leren en ik weet dat ze niet zo avontuurlijk is.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man boarden is makkelijker. Kunnen je benen iig niet in de knoop raken.
hoe gaat het met je cut broertjequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Maarja het is wachten op de helplesss vs iemand anders fittie
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
helpless moet naar fitness topic gaan met dr flutstreef
Hier begint het al. Meteen zand in dr kut die yankquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
helpless moet naar fitness topic gaan met dr flutstreef
Het is dat het make up op het gezicht heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompje
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
hier zijn alleen echte alpha vrouwen welkom. incl clit groter dan awesomes stompje
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)nis-facial-hair.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |