dima is the next best thingquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Kun je voor mij een Mexicaan meenemen?
Eentje die niet veel praat.
Wat heeft Pekela te bieden? Mest? Klompen? Een laag IQ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Is er nog iemand die wat uit Pekela moet hebben?
Een marginaaltje graag. Moet nog een leuke act hebben voor het verjaardagsfeestje van mijn neefje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Is er nog iemand die wat uit Pekela moet hebben?
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snowboarden binnen 20 minuten?
Dude in een koelkast kan je misschien op je board staan.
Believe. #bieberquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een downie wat betreft snowboarden.
Denk niet dat je eruit gepikt zal worden als je goed doet, maar oké. Het is dan ook wel een substantieel bedrag wat je zou moeten voorschieten. Dat kan ik niet van je vragen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik moet al een ipad meenemen en ik neem mijn eigen macbook pro mee naar NL, dus als ik eruit gepakt word met 2 laptops is het een duur grapje denk ik
Ik kan redelijk goed boarden. Maar écht boarden kan je pas na 5 weken. Niets te maken met een koelkast.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen van de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.Lukte het jou niet dan?
Seizoen 4 is echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar dagen geleden met Spartacus begonnen. Fuuuck, natural test-booster alles. Ik wil ook een gladiator zijn, alleen dan niet onder dwang.Het lijkt mij ook zo prachtig om met een tijdmachine #dio naar die tijd terug te keren om het te beleven en shit, met daarbij allerlei andere interessante tijden.
Ik ben er nog nooit uitgepikt inderdaad, maar als het wel zou zijn dan ben ik de lul terwijl ik er zelf niks (of bijna niks) aan zou verdienenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.Lukte het jou niet dan?
[..]
Believe. #bieber
[..]
Denk niet dat je eruit gepikt zal worden als je goed doet, maar oké. Het is dan ook wel een substantieel bedrag wat je zou moeten voorschieten. Dat kan ik niet van je vragen.
Nice man! Waar ga je altijd op wintersport? Ik wil ook zo graag. En ja, uiteraard kun je pas écht goed snowboarden na een bepaalde tijd. Daar gaat het hier dan ook niet om mi mangos.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed boarden. Maar écht boarden kan je pas na 5 weken. Niets te maken met een koelkast.
Die is er niet eens lan.quote:
War of the damned. S03/S04quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice man! Waar ga je altijd op wintersport? Ik wil ook zo graag. En ja, uiteraard kun je pas écht goed snowboarden na een bepaalde tijd. Daar gaat het hier dan ook niet om mi mangos.
[..]
Die is er niet eens lan.
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:35 schreef seto het volgende:
snowboarden
skiën is voor de echte alpha man
[ afbeelding ]
[..]
Bescheiden ninja edit hier trouwens, zag hem wel![]()
Snowboardenquote:
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snowboarden binnen 20 minuten?
Dude in een koelkast kan je misschien op je board staan.
Ja met een techniek van niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Je krijgt eerst les in de basistechnieken van snowboarden en daarna kun je zelf van de helling af. Het gaat uiteraard met vallen en opstaan, maar na een paar keer kun je redelijk goed zonder vallen de helling af. Hell, zelfs de chick waar ik mee was kon het. Wij zetten dan ook wel door.Lukte het jou niet dan?
Was je er ook toen ze 'Oh, Oh Tirol' aan het filmen waren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon Tirol man. Oostenrijk![]()
Damn, maatje van me gaat dit seizoen voor een magazine Go-Pro filmpjes maken in OostenrijkSowieso een weekendje op en neer rijden
Aah, op die manier. Er is trouwens ook een mini-serie 'Blood and Sand', wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
War of the damned. S03/S04
Hangt ervanaf of je de prologue als seizoen 2 telt of niet.
Hoelaat verwacht je me?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een marginaaltje graag. Moet nog een leuke act hebben voor het verjaardagsfeestje van mijn neefje.
Tirol is echt huge man, is een deel-staat. Geen idee waar zij met dat programma zaten. Laatste keer zat ik in Fiss. Dikke Fissa daar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was je er ook toen ze 'Oh, Oh Tirol' aan het filmen waren?
Vet!Die Go-Pro snowboard filmpjes zijn altijd wel tof. Sowieso Go-Pro filmpjes over het algemeen.
Haha, Fiss -> Fissa, moest lachen/10.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tirol is echt huge man, is een deel-staat. Geen idee waar ze zaten. Laatste keer zat ik in Fiss. Dikke Fissa daar.
Blood and sand is seizoen 1 toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aah, op die manier. Er is trouwens ook een mini-serie 'Blood and Sand', wat is dat dan precies?
Fuuck. Moet toch geweldig voelen om in zo een omgeving te zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.google.nl/map(...)14!4d11.601487&fid=5
Oef that view.
Ik bedoel 'Gods of the Arena'; Spartacus: Gods of the Arena (TV Mini-Series 2011) - IMDbquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blood and sand is seizoen 1 toch?
hoe is die waggy naar bove geredequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.google.nl/map(...)14!4d11.601487&fid=5
Oef that view.
Dat is dus die 'prologue', het speelt zich voor de tijd van spartacus (seizoen 1) af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuuck. Moet toch geweldig voelen om in zo een omgeving te zitten.
[..]
Ik bedoel 'Gods of the Arena'; Spartacus: Gods of the Arena (TV Mini-Series 2011) - IMDb
Ah, nu snap ik het. Thanks! Wat raad je mij aan, eerst 1 t/m 3 of na 1 eerst de prologue kijken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is dus die 'prologue', het speelt zich voor de tijd van spartacus (seizoen 1) af.
Ze hebben dit gedaan omdat Andy ziek werd en ze niet wisten of ze met hem verder konden gaan.
ga je toch niet mee lopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:22 schreef Snakey het volgende:
Ik wil m'n kledingkast weer wat vullen. Kun je deze shirts voor me meenemen?
http://www.ironville.com/mens/powerlifting-clothing.html
Wat een giller.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer even aan een ander maatje van me en die kan echt alles op zo'n board. Vergeleken hem kan ik nietsOverigens zou ik Fanta aanraden om te gaan skien. Is makkelijker om te leren en ik weet dat ze niet zo avontuurlijk is.
Fanta post wat dm'squote:
Eerst S1 daarna die prologue, de prologue begint met het einde van S1. En je ziet de rise van Crixus is ook echt tof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Thanks! Wat raad je mij aan, eerst 1 t/m 3 of na 1 eerst de prologue kijken?
Dat laatste. Er zitten verwijzingen in Gods of the arena die wel 'aansluiten' op seizoen 1.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Thanks! Wat raad je mij aan, eerst 1 t/m 3 of na 1 eerst de prologue kijken?
Het end van de allerlaatste afleveringquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eerst S1 daarna die prologue, de prologue begint met het einde van S1. En je ziet de rise van Crixus is ook echt tof.
Sowieso die laatste aflevering is de beste van allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Het end van de allerlaatste aflevering![]()
Nog één keer Andy "I am Spartacus!"
Als je rond 10 uur begint, ben je 's middags rond 4 uur wel klaar om de apres-ski in te gaan. Die bevinden zich vaak wel in het dal. Bij de restaurants op de bergen drink ik niet, maar soms heb je zo op de piste ergens een kroegje zitten tussen de bomen. Daar moet je niet te lang blijven hangen, dronken in het donker naar beneden is niet fijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, Fiss -> Fissa, moest lachen/10.
Gewoon dronken van de helling af trouwens, of is dat redelijk onverantwoord?
Kirchbergquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tirol is echt huge man, is een deel-staat. Geen idee waar zij met dat programma zaten. Laatste keer zat ik in Fiss. Dikke Fissa daar.
Alright, apart. Ik ben benieuwd. Die vrouw van Batiatus is trouwens echt een naar mens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eerst S1 daarna die prologue, de prologue begint met het einde van S1. En je ziet de rise van Crixus is ook echt tof.
Ik hoop dat ie het niet zo zwart inziet en gewoon terugkomt hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta's terug - het is nu wachten op McNultie.
Klopt bby.quote:
Post eens wat foto's van cheatmeals.quote:
Bby.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta's terug - het is nu wachten op McNultie.
Xena naakt jeugddromen vervuldquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright, apart. Ik ben benieuwd. Die vrouw van Batiatus is trouwens echt een naar mens.Vond dat stukje waarbij Spartacus Ilithyia gaf en zij - nadat ze erachter kwam dat het Spartacus was - het hoofd van die andere chick kapotsloeg wel bruut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |