zelfs dan. Als er ondersteunende troepen meegaan is de kans alsnog dat je met vrouwen moet samenwerken.quote:

Hier kan ik mij wel in vinden ja. De enige functie die een vrouw zou kunnen vervullen binnen het leger zou imo medic (kamp) en kok moeten zijn.quote:

De meeste komen toch niet buiten de poort. En als ze er wel komen is t toch ergens achteraan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zelfs dan. Als er ondersteunende troepen meegaan is de kans alsnog dat je met vrouwen moet samenwerken.

Ik heb gehoord dat vrouwen het och erg goed doen als leidinggevende. Tegen mij werd gezegd dat ik het over een jaar zeker moest proberen bij luchtmobiel als leidinggevende of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden ja. De enige functie die een vrouw zou kunnen vervullen binnen het leger zou imo medic (kamp) en kok moeten zijn.

Dr zijn wel meer functies, maar in de frontlinie horen ze niet imho. Ook niet als medic. Medics worden dan wel beschermd door de conventie van geneve, maar die talibaarden trekken zich daar nirt zoveel van aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden ja. De enige functie die een vrouw zou kunnen vervullen binnen het leger zou imo medic (kamp) en kok moeten zijn.

http://www.npr.org/2013/1(...)-new-pullup-standardquote:So far, female Marines are not succeeding. Fifty-five percent of female recruits tested at the end of boot camp were doing fewer than three pullups; only 1 percent of male recruits failed the test.
The three pullups is already the minimum required for all male Marines. Now the Marine Corps has postponed the plan, and that's raising questions about whether women have the physical strength to handle ground combat, which they'll be allowed to do beginning in 2016.

Ik zou het maar vreemd en onnatuurlijk vinden om een vrouw als leidinggevende te zien. Onbewust zie ik alle vrouwen als minder capabele doch schattige wezens die over het algemeen veel te beinvloedbaar zijn door 1001 dingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen het och erg goed doen als leidinggevende. Tegen mij werd gezegd dat ik het over een jaar zeker moest proberen bij luchtmobiel als leidinggevende of niet.

ik zou fucking hard lachen als ik daar soldaat zou zijn
 ik zou fucking hard lachen als ik daar soldaat zou zijn

Ze willen ook ieder 19jarig pikkie naar de kms sturen om vervolgens zonder ervaring als sergeant voor een groep soldaten en korporaals met 2 uitzendingen achter de rug te staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen het och erg goed doen als leidinggevende. Tegen mij werd gezegd dat ik het over een jaar zeker moest proberen bij luchtmobiel als leidinggevende of niet.

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef seto het volgende:
[..]
hij zegt eerst alsof dus dan wordt het als ik
beter opletten bij nederlandsch vriendje
?quote:Volgens de traditionele schoolregels komt er na een vergrotende trap dan (groter dan, liever dan). Dan duidt erop dat we bij een vergelijking een ongelijkheid vaststellen.

Gisteren met een ecto Italiaan naar de gym, voor het eerst in maanden dat hij wat sportiefs deed en zelfs dat was maar zozo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef McNulty het volgende:
Vrouwen in het leger moet kunnen. Ja Tog JA TOG!!
[..]
http://www.npr.org/2013/1(...)-new-pullup-standard
 Was impressed, veel ongetrainde jongens kunnen er vaak ook maar 1.5.
 Was impressed, veel ongetrainde jongens kunnen er vaak ook maar 1.5. 

USMCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef McNulty het volgende:
[..]

"30 push-ups. Met je Brad Pitt kopf!!! NU!!!! NU!!!!NU!!!! OPSCHJIETUH"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef Jahr00n het volgende:
een vrouw die een luchtmobiel peloton gaat vertellen wat ze moeten doenik zou fucking hard lachen als ik daar soldaat zou zijn

Ja in jouw opzicht, sorry ik trek me daar toch weinig van aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Dr zijn wel meer functies, maar in de frontlinie horen ze niet imho. Ook niet als medic. Medics worden dan wel beschermd door de conventie van geneve, maar die talibaarden trekken zich daar nirt zoveel van aan.
Het is misschien ook handig om getraind te zijn voordat je daar binnenkomt, vooral als vrouw zijnde en dan niet speciaal trainen voor die test maar meer dan dat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd en onnatuurlijk vinden om een vrouw als leidinggevende te zien. Onbewust zie ik alle vrouwen als minder capabele doch schattige wezens die over het algemeen veel te beinvloedbaar zijn door 1001 dingen.
Hahah dat zou ik je laten voelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef Jahr00n het volgende:
een vrouw die een luchtmobiel peloton gaat vertellen wat ze moeten doenik zou fucking hard lachen als ik daar soldaat zou zijn

las tijdje terug een artikel van een vrouw die het had gehaald en die zat echt in de fysieke top van de vrouwen (kon 10 pullups etc) en die was ook zwaar tegen vrouwen op de frontliniequote:

Komt door zijn achterlijk lage BW.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren met een ecto Italiaan naar de gym, voor het eerst in maanden dat hij wat sportiefs deed en zelfs dat was maar zozo.
En toch meteen 5 pullups eruit bangen.Was impressed, veel ongetrainde jongens kunnen er vaak ook maar 1.5.
En zelf muscle-ups geoefend.

Sowieso wil ik eerst gewoon soldaat worden, om die reden die jij net noemt. Ik heb geen zin om mensen met ervaring en kennis te gaan vertellen wat ze moeten doen, maar in de praktijk zie je toch vaak dat nieuwe pikkies advies vragen aan soldaten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze willen ook ieder 19jarig pikkie naar de kms sturen om vervolgens zonder ervaring als sergeant voor een groep soldaten en korporaals met 2 uitzendingen achter de rug te staan.

ik bedoel medic op t kampquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Dr zijn wel meer functies, maar in de frontlinie horen ze niet imho. Ook niet als medic. Medics worden dan wel beschermd door de conventie van geneve, maar die talibaarden trekken zich daar nirt zoveel van aan.
Dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd en onnatuurlijk vinden om een vrouw als leidinggevende te zien. Onbewust zie ik alle vrouwen als minder capabele doch schattige wezens die over het algemeen veel te beinvloedbaar zijn door 1001 dingen.

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
 chef: je bent blijven hangen in de jaren '50, i.i.g. wat dit betreft.
 chef: je bent blijven hangen in de jaren '50, i.i.g. wat dit betreft.

je moest eens weten hoeveel mensen er zo over denken bij defensie zeker bij de infquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]chef: je bent blijven hangen in de jaren '50, i.i.g. wat dit betreft.

VOORLIGSTEUN! 1/2 1/2 1/2 1/2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
"30 push-ups. Met je Brad Pitt kopf!!! NU!!!! NU!!!!NU!!!! OPSCHJIETUH"

dit zal altijd zo blijven denk ik hoor, zelfs vrouwen hebben liever een mannelijke leider las ik ooitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]chef: je bent blijven hangen in de jaren '50, i.i.g. wat dit betreft.

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef seto het volgende:
[..]
las tijdje terug een artikel van een vrouw die het had gehaald en die zat echt in de fysieke top van de vrouwen (kon 10 pullups etc) en die was ook zwaar tegen vrouwen op de frontlinie
basically, vrouwen
- zijn te zwak (bijvoorbeeld een gewond persoon meeslepen)
- zijn te klein (obstakels en te kwetsbaar met granaatinslagen etc)
- zijn te aantrekkelijk om gruwelijke dingen mee te doen als vijand zijnde
- zullen altijd prioriteit hebben om beschermd te worden door mannen omdat het hun instinct is
 . Iedereen over 1 kam scheren sjonge jonge...ik heb een gast van 90 kg+ bepakking met brandweergreep verplaatst. Het is echt niet de bedoeling om op te scheppen en ik zou me eigenlijk ook niet moeten bewijzen hier..maar wat een bekrompen gedachtes hier.
. Iedereen over 1 kam scheren sjonge jonge...ik heb een gast van 90 kg+ bepakking met brandweergreep verplaatst. Het is echt niet de bedoeling om op te scheppen en ik zou me eigenlijk ook niet moeten bewijzen hier..maar wat een bekrompen gedachtes hier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |