Grappenmaker..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
Download HijackThis, scan je pc en post de log hier.
quote:
Had wel gister een bestand crack.exe wat een register op de achtergrond liet draaien maar het hielp niet als crack iig.quote:
Ook op de maan of alleen op aarde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:33 schreef Palomar het volgende:
Dit heeft invloed op de hele wereld.
Okquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wordt echt lijp hier. Als ik er achter kom wie het is jonge..
start -> cmd intikken , daarna 'netstat' intikken in de prompt. Je krijgt dan een overzicht met alle ip-adressen die verbonden zijn met jouw pc. Misschien dat je kunt zien welke er actief is als er weer een berichtje binnenkomt van de 'hacker'.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wordt echt lijp hier. Als ik er achter kom wie het is jonge..
Thnx is even internet inschakelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
start -> cmd intikken , daarna 'netstat' intikken in de prompt. Je krijgt dan een overzicht met alle ip-adressen die verbonden zijn met jouw pc. Misschien dat je kunt zien welke er actief is als er weer een berichtje binnenkomt van de 'hacker'.
Thnx. Hier heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:52 schreef WhiteMagic het volgende:
nee, ff serieus, hijackthis is gewoon een programma om erachter te komen of er vage programmas zijn geinstalleerd op je pc.
http://download.cnet.com/(...)8022_4-10227353.html
hier kun je er meer over lezen... en eventueel downloaden.
je kunt het logbestand ergens posten zodat mensen je ermee helpen... hier heb ik verder geen verstand van.
maargoed je heb sowieso een virus (no dus) ik weet ff niet zo goed meer wat voor type... heb dat de laatste tijd niet echt gevolgd. Verder kan ik je vertellen dat ik zelf geen goede ervaringen heb met mcafee (evenals norton)...
als je er geen belangrijke data op hebt, is het soms makkelijker om de pc van het internet af te sluiten, de schijf te formatteren en de windows opnieuw te installerenje kan er iig heel moeilijk achterkomen wie dit doet, voor zover ik weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn toch duidelijke indicaties dat het je moeder is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was net dus aan het internetten waar ik ineens zie dat mijn browser wordt afgesloten.
Dus ik start hem weer op wordt die weer afgesloten, waarna ik kladblok open en intyp.
KANKER je moeder.
Opeens wil ik afsluiten en wordt er op kladblok gedrukt en wordt er getypt: Jouw moeder vieze hoer.
Ik heb me pc gelijk afgesloten.
Kan ik er achterkomen wie dit is? En wat kan ik hier aan doen?
Begrijpend lezen is moeilijk idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er zijn toch duidelijke indicaties dat het je moeder is.
Moet ik nog doen ondanks dat ik het liever niet wil.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:18 schreef borbit het volgende:
windows opnieuw instaleren helpt niet?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier is de logfile:dies veeeuls te kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Een muis die reageert op bewegingen in de lucht ipv dat je hem over een opervlakte beweegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |