Haha, jij zit toch veel higer in cals dan 3k. ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 manlets die bulken met minder dan 3000 kCals

Ja tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, jij zit toch veel higer in cals dan 3k. ?

moet te doen zijn maar dan moeten we ff iedereen mobiliserenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php
Ik denk dat wij dit best kunnen verslaan als we allemaal ff aan de noxipro gaan vanaaf of soww

of niet fcking lekker en ook nog full naked te zien werd helemaal gek ik in de biosquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker wijf zit daar in gek
weet niet hoe ze heet maar de chick van leonardo
jezus

is wel goed voor jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan heb je afgesproken om 5 km te gaan hardlopen ( voelde me niet lekker). Neem je eens een ander paadje in het bos en kom je fucking 4 km van je huis vandaan uit, maw 9 km hardlopen ipv 5 km
![]()
![]()
![]()

176 of zo zag ik vanmorgen. Info zie je als muis op topicnaam houdt. Maar dat is inclusief de users die normaal wel meeposten maar dit deeltje toevallig nog niks gezegd hebben, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:13 schreef no1uknow het volgende:
ik ben overigens wel benieuwd hoeveel lurkers we in dit topic hebben

Maar het is toch ook zo dat elke keer als je iets post dat je een keer kijkt. Dus dat ik per topic iets van 100x kijk ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
176 of zo zag ik vanmorgen. Info zie je als muis op topicnaam houdt. Maar dat is inclusief de users die normaal wel meeposten maar dit deeltje toevallig nog niks gezegd hebben, volgens mij.

ey hendig sjiekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
176 of zo zag ik vanmorgen. Info zie je als muis op topicnaam houdt. Maar dat is inclusief de users die normaal wel meeposten maar dit deeltje toevallig nog niks gezegd hebben, volgens mij.

Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar het is toch ook zo dat elke keer als je iets post dat je een keer kijkt. Dus dat ik per topic iets van 100x kijk ofzo.

thanks ga nu naar de gymquote:

wordquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
solid thick tight broertje
zou hem raken maar wel met een zak over zn hoofd

Nee. Ik wil helemaal niet studerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:20 schreef no1uknow het volgende:
hey fanta bevalt je opleiding nog een beetje

lol defensie is klote manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. Ik wil helemaal niet studeren.Wil nog steeds bij defensie werken. Errday.

quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Denk wel als ik weg ben dat dit topic dan een stuk minder lurkers had. Wat denken jullie?

ma ga je dit wel volhouden thenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. Ik wil helemaal niet studeren.Wil nog steeds bij defensie werken. Errday.

Hahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan heb je afgesproken om 5 km te gaan hardlopen ( voelde me niet lekker). Neem je eens een ander paadje in het bos en kom je fucking 4 km van je huis vandaan uit, maw 9 km hardlopen ipv 5 km
![]()
![]()
![]()

dan ik*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
alsof jij meer van defensie weet als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |