lekker wijf zit daar in gekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Herqules het volgende:
Oke bois net lekkere rijst met mixed grill op tijd voor wolf of wallstreet
Grotjes
Mensen die dieren voor vermaak misbruiken.. sowieso mensen die het nodig vinden om een machteloos wezen als een dier te mishandelen oid.. wtf man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Snakey het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)astrously-wrong.html
of strijkers naar katten gooien, was een paar jaar gelden hier in de buurt een kerel die katten deed vergiftigen, ze hebben hem gepakt na 12 katten, hij haatte katten tot op het bot, overal stront enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mensen die dieren voor vermaak misbruiken.. sowieso mensen die het nodig vinden om een machteloos wezen als een dier te mishandelen oid.. wtf man.
Met oud en nieuw was er bij mijn ouders in de buurt een kat in een vijver gegooid en verdronken.
Ik ben een hele rustige jongen, maar zoiets zou ik niet moeten zien want dan zou ik echt helemaal gek worden en zo iemand echt pakken.
Op een of andere manier doet dierenleed me veel meer dan mensenleed.
oh ja, had vroeger ook verschillende luchtbuksen,lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb struikeldraad en landmijnen in me tuin om die verschrikkelijke dieren te weren
ze schijten me hele tuin onder niemand doet er wat aan als ik hun baasje wat van zeg lachen ze me uit
de maat is gewoon een keer vol
soms lig ik met een luchtbuks te w88 op de kattne hou ze maar binne ik wordt er gek vqn
laat me jou niet tegenkomen jonge ik zweer je ik ga boven mezelfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb struikeldraad en landmijnen in me tuin om die verschrikkelijke dieren te weren
ze schijten me hele tuin onder niemand doet er wat aan als ik hun baasje wat van zeg lachen ze me uit
soms lig ik met een luchtbuks te w88 op de kattne hou ze maar binne ik wordt er gek vqn
ik hoop het voor je, die grotjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Herqules het volgende:
Oke bois net lekkere rijst met mixed grill op tijd voor wolf of wallstreet
Grotjes
schitterendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Snakey het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)astrously-wrong.html
klootzakquote:
ik denk dat je je moeten richten op chinezen, die maken sate van katten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
laat me jou niet tegenkomen jonge ik zweer je ik ga boven mezelf
Wie is jouw UI?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
laat me jou niet tegenkomen jonge ik zweer je ik ga boven mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef Montelly het volgende:
Jongens waar kan ik nog Stacey filmpjes vinden?op xhamsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de 3 macro's hebben carbs waarschijnlijk het meeste invloed op je gewicht bij een gelijk aantal cals.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
Lol Net discussie hier over kcal in=kcal out. Van Koolhydraten word je dik blabla
Ben maar opgehouden en in dehoek gaan weenen
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Van de 3 macro's hebben carbs waarschijnlijk het meeste invloed op je gewicht bij een gelijk aantal cals.
vertel? wat voel je allemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Cor geeft kkgoeie tips YOLOOOO ga helemaal shitfaced van de X, pep en bierie
Low-carb vind ik prima voor mensen die voor de rest op hun reet zitten niet liften o.i.d.quote:
Faka met deze broer ik erkende Jahroon al als gangster toenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, goed topic.
Die reactie van Etha daar:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |