SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 06-01-2014 09:11:23 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Over plaatselijke superhelden gesproken... hoe staat het met de marathonaspiraties van G.R.?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Quoi het volgende:
Vaak krijg je een glimlach, maar het bleek ook 2x een plaatselijke superheld die ontevreden was met zijn 36 min op de 10 km ofzoiets.....
Morgenmiddag ga ik met Corniel trainen. Het wordt zijn laatste training ooit, want hij gaat de Bermadudriehoek der hardloopsegmenten proberen. Zelf doe ik 4x2000p1000. Het wordt warm, maar het waait hard en het regent af en toe.
@ SEMTEX: no words.![]()
Ja, eigenlijk wel. Maarja, voor die 5 keer per jaar dat we op zulke velden lopen...quote:Op zondag 5 januari 2014 20:34 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Loopt dat niet gemakkelijker op spikes? Zo liep ik vroeger als klein sjaapje toch mijn veldlopen...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Moblo, maak jij foto's wanneer je zelf niet hoef te hardlopen? En wisselt Wolve000 je weer af als je zelf loopt?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die kosten toch niet echt zoveel? En dan zitten je gewone schoenen niet onder de blubber... En met 12 mm spikes gaat het wel eenvoudiger.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maarja, voor die 5 keer per jaar dat we op zulke velden lopen...
Trouwens wel zeer minimalistisch die spikes, echt wel voor voor-middenvoetlanding.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Yupquote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Moblo, maak jij foto's wanneer je zelf niet hoef te hardlopen? En wisselt Wolve000 je weer af als je zelf loopt?foto's van hierboven zijn door clubgenoot gemaakt overigens
die liep zelf helemaal niet
Ja doei.![]()
Ach, bij de mix-lopen (weg en offroad) komen ze toch wel vol blubber, daar maak ik me al geen zorgen meer om.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Die kosten toch niet echt zoveel? En dan zitten je gewone schoenen niet onder de blubber... En met 12 mm spikes gaat het wel eenvoudiger.
Trouwens wel zeer minimalistisch die spikes, echt wel voor voor-middenvoetlanding.
En ik land nog wel aardig op de hak en heb een flinke drop, dus dan zou dat nogal een overgang zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mocht iemand een loopje toegevoegd willen hebben, quote of DM me maar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe is het met je rug?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef YUR het volgende:
Nou, ik heb dit hele jaar nog geen meter gelopen hoor![]()
Ik heb vandaag gewandeld, lekker achter de kinderwagen. Gaat al een stuk beter, ik verwacht deze week weer te trainenquote:F means you're fucked![]()
Geen idee! Zag hem pas bij de kerstcross van Haag laatste worden....quote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Over plaatselijke superhelden gesproken... hoe staat het met de marathonaspiraties van G.R.?
Morgenmiddag ga ik met Corniel trainen. Het wordt zijn laatste training ooit, want hij gaat de Bermadudriehoek der hardloopsegmenten proberen. Zelf doe ik 4x2000p1000. Het wordt warm, maar het waait hard en het regent af en toe.
@ SEMTEX: no words.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindeloos respect voor die man: altijd vrolijk
Ik zag 'm niet op de deelnemerslijst van de Westland marathon (terwijl die het moest gaan worden). Zal 'm weer eens aanspreken als de Bertusloopjes weer beginnen (vaste klant daar)![]()
![]()
Eindhovenaren eo:Volgens mij heb ik dan al ietsquote:Mensen in beweging krijgen. Met dit doel hebben we samen met de organisatie van Marathon Eindhoven en Trudo de IAK Klokgebouwloop bedacht. Een loop over de trappen, de gangen en hallen van het Eindhovense Klokgebouw. Zondag 23 maart vindt de allereerste editie van de IAK Klokgebouwloop plaats. De inschrijving gaat open op 1 januari 2014 en dan zal ook meer informatie volgen. Doe jij ook mee?(edit: klopt)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
inderdaad.....trailers zijn crossers die geen spikes durven te dragenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Die kosten toch niet echt zoveel? En dan zitten je gewone schoenen niet onder de blubber... En met 12 mm spikes gaat het wel eenvoudiger.
Trouwens wel zeer minimalistisch die spikes, echt wel voor voor-middenvoetlanding.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Leuke foto Semtex en wat en mooie prestatie!
En moblo en wolve ook leuke actie foto's![]()
Dank nog voor alle complimentenIk voel mee ook echt een stuk beter dan in mei en dat was natuurlijk ook het doel
Buiten dat ben ik ook met plezier aan het krijgen in het lopen. Het enige wat ik jammer vind is dat mensen nogal snel vragen hoe snel ik de 5km kan lopen en dan en oordeel hebben over mijn slakken tempo. Ik loop tenminste, niet heel snel, maar wel zonder pijn en met plezier.
Doelen voor 2014 ben ik wat terughoudend mee, maar ik wel in de eerste maanden dus aan mijn eerste evenementjes mee doen. Alleen die drempel hè, die zit op schouderhoogte![]()
![]()
Dat klinkt nogal drastisch voor Corniel…(buiten dat ik geen idee heb wat het moet zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Morgenmiddag ga ik met Corniel trainen. Het wordt zijn laatste training ooit, want hij gaat de Bermadudriehoek der hardloopsegmenten proberen. Zelf doe ik 4x2000p1000. Het wordt warm, maar het waait hard en het regent af en toe.)
Is de 4*2000 een lekkere training ipv de 6*1000? Neem je er gewoon de tempo's uit de tabel voor aan? (of geen souplesse-loper?) Ik heb regelmatig moeite met die tempo's omdat ze net tussen het "ik geef gas" en "ik loop lekker rustig" in zitten. Kan me daarin moeilijk doseren op iig de 400jes en 1000jes![]()
Ja was verder wel echt gezellig, vandaag en gisterenquote:. Maar wel vermoeiend na die lange dagen op mijn werk.
Mijn loopje ging beter dan verwacht. Begon gewoon maar op een lekker tempo en ik liep opeens zo ontzettend lekker dat ik ineens onder de 4'/km liep in de 2e kilometer. Terwijl ik daar helemaal niet eens erg in had. Dus ik ging dat even doortrekken over de 1e 5km, meteen goed voor de Cooper-challenge op Endomondo. Mijn 'trainer' zal er wel niet blij mee zijn, want ik mocht eigenlijk alleen nog wat lange afstanden lopen op een rustig tempo. Maar ik was in 'the zone'. Daarna het rondje nog rustig afgemaakt met in totaal 10km. Laatste 2km even opnieuw geregistreerd, want mijn Garmin gaf aan dat de batterij bijna leeg was en was bang mijn Cooper te verliezen.
http://www.endomondo.com/workouts/283069679/2368823
YUR, lekker dat het in ieder geval al een stuk beter gaat! Hoop dat het snel weer helemaal over is!![]()
Moblo en Wolve, gave foto's! Lijken me erg leuke en zware crossen!Lekker baggeren!
![]()
![]()
duimen!!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewandeld, lekker achter de kinderwagen. Gaat al een stuk beter, ik verwacht deze week weer te trainen
niet kunnen lopen vanwege een blessure zuigt....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, de 13 en een beetje van Beltrum zit er weer op, in 2:45. Zwaar lopen, maar het ging wel een stuk makkelijker dan vorig jaar. De Cooman heeft de hele (22km) weer eens gewonnen, in 2:21
De benen zijn weer helemaal bont en blauw, eens kijken hoe het morgen gaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 05-01-2014 22:01:14 ]It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geen idee! Zag hem pas bij de kerstcross van Haag laatste worden....Je link doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindeloos respect voor die man: altijd vrolijk
Ik zag 'm niet op de deelnemerslijst van de Westland marathon (terwijl die het moest gaan worden). Zal 'm weer eens aanspreken als de Bertusloopjes weer beginnen (vaste klant daar)
Inderdaad souplessemethode. Ik heb nog maar één keer in mijn leven 4x2000 gedaan. Ik gebruik de tabel uit het boek en de tempo's liggen bijna gelijk aan die van de 1000's. Ik ga vaak ook te snel, terwijl dat niet de bedoeling is... Maar ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal drastisch voor Corniel…(buiten dat ik geen idee heb wat het moet zijn)
Is de 4*2000 een lekkere training ipv de 6*1000? Neem je er gewoon de tempo's uit de tabel voor aan? (of geen souplesse-loper?) Ik heb regelmatig moeite met die tempo's omdat ze net tussen het "ik geef gas" en "ik loop lekker rustig" in zitten. Kan me daarin moeilijk doseren op iig de 400jes en 1000jes![]()
Wegens een blessure ga ik de HM van Egmond niet lopen. Als iemand nog interesse heeft in een startnummer kan je me pm'en.Life is what you make it.![]()
De Schietbergencross waarop ik in wil schrijven is er één met heuvels en los zand. Je kan vanaf 2,5 km inschrijven aangezien het steeds dezelfde ronde is. Zit nu te dubben of ik 2,5 of 5 doe. Ik heb nog nooit in ruil zand gelopen.. Ook niet echt heuvels.. Hmmmmmmm, keuzes keuzes...![]()
Ik ben even benieuwd of dit jullie bekend voorkomt:
Ik heb de laatste tijd het idee dat ik niet alles eruit haal bij wedstrijdjes. Ik train sinds kort wat intensiever, en loop qua tijden wel net ietsje harder. Maar terwijl ik aan het lopen ben (zoals vandaag bij een crossje) heb ik nog de energie om heel hard naar een maatje 'HUPPP!!!!!1!!!' te schreeuwen die ik in de verte zie lopen. Ook ben ik 10 seconden na de finish alweer erg fit en is spierpijn iets van een ver verleden. Kortom, het voelt alsof ik veel harder zou moeten kunnen. Maar ook als ik me daar bewust van ben in een wedstrijdje lukt het toch niet echt. Ook is mijn hartslag gemiddeld net zo hoog als 'vroeger', toen ik wel helemaal stuk kon gaan.
Herkenbaar? Het haalt een beetje mijn gevoel van voldoening weg namelijk.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Nirak het volgende:
Dank nog voor alle complimentenIk voel mee ook echt een stuk beter dan in mei en dat was natuurlijk ook het doel
Buiten dat ben ik ook met plezier aan het krijgen in het lopen.
Ach, niks van aantrekken! Maar volgens mij heb je de goede instelling al!quote:Het enige wat ik jammer vind is dat mensen nogal snel vragen hoe snel ik de 5km kan lopen en dan en oordeel hebben over mijn slakken tempo. Ik loop tenminste, niet heel snel, maar wel zonder pijn en met plezier.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wel een beetje. Ik ga kijken of ik daar met oa. voeding en hopelijk krachttraining wat aan kan veranderen. Vaak is m'n ademhaling goed op orde, ben ook zó weer hersteld na een run, spierpijn heb ik ook zelden nog, maar de kracht in mijn benen en mijn energielevels zijn regelmatig ver beneden gewenst niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef thettes het volgende:
Ik heb de laatste tijd het idee dat ik niet alles eruit haal bij wedstrijdjes. Ik train sinds kort wat intensiever, en loop qua tijden wel net ietsje harder. Maar terwijl ik aan het lopen ben (zoals vandaag bij een crossje) heb ik nog de energie om heel hard naar een maatje 'HUPPP!!!!!1!!!' te schreeuwen die ik in de verte zie lopen. Ook ben ik 10 seconden na de finish alweer erg fit en is spierpijn iets van een ver verleden. Kortom, het voelt alsof ik veel harder zou moeten kunnen. Maar ook als ik me daar bewust van ben in een wedstrijdje lukt het toch niet echt. Ook is mijn hartslag gemiddeld net zo hoog als 'vroeger', toen ik wel helemaal stuk kon gaan.
Herkenbaar? Het haalt een beetje mijn gevoel van voldoening weg namelijk.Ja doei.![]()
Mossel heeft voor kerst het boek Altijd Verder van Dolf Jansen gekregen. Barst regelmatig in lachen uit om vervolgens stukjes voor te lezen.. Volgens mij een aanrader dus voor mensen die graag over hardlopen lezen.![]()
Misschien ben je gewoon fitter geworden? Als je niet meer een paar woorden kunt roepen tijdens een wedstrijd ben je mijns inziens ook niet echt slim bezig, dus ik zou dat niet als een slecht teken zien..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef thettes het volgende:
Herkenbaar? Het haalt een beetje mijn gevoel van voldoening weg namelijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gogo, die staat hier in de boekenkast! Ik vind Dolf leuk
Yur goed dat je weer loopt!
Ik loop gewoon maar als een zwangere, maar dan zonder buik (en neepast niet in HM schema). Paar dagen slacken helpt daar natuurlijk niet bij.
Oh? Kan het effe niet aanpassen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even wat zacht zand en heuvels proberen, om te kijken of het bevalt. Anders lekker op safe? Lijkt me fijner dan dat je uit moet stappen, en je weet toch hoe een evenement isquote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Nirak het volgende:
De Schietbergencross waarop ik in wil schrijven is er één met heuvels en los zand. Je kan vanaf 2,5 km inschrijven aangezien het steeds dezelfde ronde is. Zit nu te dubben of ik 2,5 of 5 doe. Ik heb nog nooit in ruil zand gelopen.. Ook niet echt heuvels.. Hmmmmmmm, keuzes keuzes...
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
als je er niet over heen kunt dan buk je toch gewoon even en ga je er onderdoor??!!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Nirak het volgende:
Leuke foto Semtex en wat en mooie prestatie!
Doelen voor 2014 ben ik wat terughoudend mee, maar ik wel in de eerste maanden dus aan mijn eerste evenementjes mee doen. Alleen die drempel hè, die zit op schouderhoogte
nogmaals mijn complimenten voor je enorme vooruitgang?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die had mijn zus ook meegenomen met Kerst, maar pa had first dibs gecalled, dus ik moet nog even wachtenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Gogo83 het volgende:
Mossel heeft voor kerst het boek Altijd Verder van Dolf Jansen gekregen. Barst regelmatig in lachen uit om vervolgens stukjes voor te lezen.. Volgens mij een aanrader dus voor mensen die graag over hardlopen lezen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die van Q werkte bij mij ook wel. Mobiel that is.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef Guard het volgende:
[..]
zo wel:
http://www.flickr.com/photos/avhaagatletiek/11574564373/lightbox/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, die m in haar link zal wel wijzen op het mobiele gedeeltequote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van Q werkte bij mij ook wel. Mobiel that is.
Yeps, ik zit meestal mobiel. En toch doe ik dan soms multiquoten enzoquote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, die m in haar link zal wel wijzen op het mobiele gedeelte![]()
![]()
![]()
Patserquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps, ik zit meestal mobiel. En toch doe ik dan soms multiquoten enzo![]()
![]()
![]()
Ik ken dat ook wel. Laatst bij de Oliebollenloop vond ik dat ik best hard ging, en dat ik niet harder kon, stond Corniel 200 meter voor de finish me op te wachten om het laatste stuk met me mee te sprinten. Bleek dat ik nog best wat energie over had.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef thettes het volgende:
Herkenbaar? Het haalt een beetje mijn gevoel van voldoening weg namelijk.
Wat je eens zou moeten proberen is een 5km-wedstrijd te lopen en dan gewoon zo snel mogelijk beginnen, en dat dan zo lang mogelijk volhouden. Gewoon niet onhouden aan het begin. Als je echt beter bent geworden, zal je zien dat je daarmee verder komt dan je denkt. (En ok, het laatste stuk ga je dan echt dood. Maar dat is ook wel weer eens goed om mee te maken.)
Heb je mede-lopers in je vriendenkring die net wat harder lopen dan jij? Probeer ze eens zo lang mogelijk bij te houden in een wedstrijd. Dat kan ook motiverend werken.![]()
Diep respect voor jouw snelheden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja was verder wel echt gezellig, vandaag en gisteren. Maar wel vermoeiend na die lange dagen op mijn werk.
Mijn loopje ging beter dan verwacht. Begon gewoon maar op een lekker tempo en ik liep opeens zo ontzettend lekker dat ik ineens onder de 4'/km liep in de 2e kilometer. Terwijl ik daar helemaal niet eens erg in had. Dus ik ging dat even doortrekken over de 1e 5km, meteen goed voor de Cooper-challenge op Endomondo. Mijn 'trainer' zal er wel niet blij mee zijn, want ik mocht eigenlijk alleen nog wat lange afstanden lopen op een rustig tempo. Maar ik was in 'the zone'. Daarna het rondje nog rustig afgemaakt met in totaal 10km. Laatste 2km even opnieuw geregistreerd, want mijn Garmin gaf aan dat de batterij bijna leeg was en was bang mijn Cooper te verliezen.
YUR, lekker dat het in ieder geval al een stuk beter gaat! Hoop dat het snel weer helemaal over is!![]()
Moblo en Wolve, gave foto's! Lijken me erg leuke en zware crossen!Lekker baggeren!
![]()
O...en je deed me googlen voor Scarabee en nu heb ik gave nieuwe schoenen gezien die ik er bij mijn man natuurlijk nooit doorheen ga krijgen want; "Ik heb toch schoenen?".
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Loopt die man van je niet hard dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Diep respect voor jouw snelheden.![]()
O...en je deed me googlen voor Scarabee en nu heb ik gave nieuwe schoenen gezien die ik er bij mijn man natuurlijk nooit doorheen ga krijgen want; "Ik heb toch schoenen?".Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zou dan persoonlijk als eerste evenement niet kiezen voor een trail maar een over verharde wegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Nirak het volgende:
De Schietbergencross waarop ik in wil schrijven is er één met heuvels en los zand. Je kan vanaf 2,5 km inschrijven aangezien het steeds dezelfde ronde is. Zit nu te dubben of ik 2,5 of 5 doe. Ik heb nog nooit in ruil zand gelopen.. Ook niet echt heuvels.. Hmmmmmmm, keuzes keuzes..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nee, en hij is ook nog niet gestopt met roken. Maar onder dat mom heb ik wel mijn eerste nieuwe paar schoenen gekocht want dat had ik bespaard door niet te roken. (Handig joh die appjes die dat voor je bijhouden.quote:)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Maar om nog meer te besparen met roken, moet je wel investeren in nieuwe schoenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nee, en hij is ook nog niet gestopt met roken. Maar onder dat mom heb ik wel mijn eerste nieuwe paar schoenen gekocht want dat had ik bespaard door niet te roken. (Handig joh die appjes die dat voor je bijhouden.)
You got to spend money to make money
Ja dat snap ikquote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, die m in haar link zal wel wijzen op het mobiele gedeelte
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Guard het volgende:
Maar om nog meer te besparen met roken, moet je wel investeren in nieuwe schoenen.
You got to spend money to make money![]()
Maar ik wil ook nog een hartslagmeter.![]()
Ik heb al even de rekenmachine erbij gepakt en over een week of 3 mag ik wel weer om iets nieuws zeuren van mezelf.
http://www.omroepbrabant.(...)d+in+Klokgebouw.aspxquote:Op zondag 5 januari 2014 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Eindhovenaren eo:
[..]
Volgens mij heb ik dan al iets(edit: klopt)
(Filmpje van vorig jaar, toen de loop uiteindelijk niet doorging omdat ze te weinig voorbereidingstijd hadden.)
Ziet er leuk uit.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Maar ik wil ook nog een hartslagmeter.![]()
Ik heb al even de rekenmachine erbij gepakt en over een week of 3 mag ik wel weer om iets nieuws zeuren van mezelf.
Godsamme wat een snelheid man... Toen je begon met hardlopen, was je toen ook al zo snel of heb je hier veel voor moeten trainen? Heel veel uren en kilometers maak je niet te laatste maanden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja was verder wel echt gezellig, vandaag en gisteren. Maar wel vermoeiend na die lange dagen op mijn werk.
![]()
Het is niet zo ver weg, dus ik ga het dit weekend eens proberen daarquote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Even wat zacht zand en heuvels proberen, om te kijken of het bevalt. Anders lekker op safe? Lijkt me fijner dan dat je uit moet stappen, en je weet toch hoe een evenement is
Dankjequote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je er niet over heen kunt dan buk je toch gewoon even en ga je er onderdoor??!!
nogmaals mijn complimenten voor je enorme vooruitgang?En ik ben nu eenmaal een enorm onzekere twijfelkont met "eerste keer angst"
Ik vraag me nu al af hoe de tijdregistratie gaat, of ik en chip moet huren of anders. Geen info over te vinden, of komt dat pas als je inschrijft?Neh, ik hou van het bosquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou dan persoonlijk als eerste evenement niet kiezen voor een trail maar een over verharde wegen.Ik wil mee ook meer gaan richten op lopen in de natuur, alleen de donkere dagen helpen dat niet aan mee op het moment.
![]()
Misschien wel ambachtelijk handgeklokt....quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Nirak het volgende:
DankjeEn ik ben nu eenmaal een enorm onzekere twijfelkont met "eerste keer angst"
Ik vraag me nu al af hoe de tijdregistratie gaat, of ik en chip moet huren of anders. Geen info over te vinden, of komt dat pas als je inschrijft?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kijk dat is nu het mooie van dit topic. Dat zelfs mensen zoals jij hier kunnen ventilerenquote:Ga zo door!
![]()
Mensen zoals ik kunnen zich overal ventilerenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk dat is nu het mooie van dit topic. Dat zelfs mensen zoals jij hier kunnen ventilerenGa zo door!
Bedankt voor je aanmoediging, ik zal je op de hoogte houden van mijn vorderingen![]()
![]()
Zit je krachttraining er ondertussen ook op?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mensen zoals ik kunnen zich overal ventileren
Bedankt voor je aanmoediging, ik zal je op de hoogte houden van mijn vorderingen![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Zit je krachttraining er ondertussen ook op?![]()
![]()
Wat was je pace tijdens de race (kak)?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat was je pace tijdens de race (kak)?![]()
![]()
Morgen wordt er weer een nieuw tooltje gelanceerd (eigenlijk 's nachts pas aangezien de presentatie gebeurd in de VS).
Teaser ziet er al mooi uit en een Belg (Frederik Van Lierde) die het mag presenteren![]()
http://www.polarv800.com/
paswoord = Daretowin![]()
Fuck Yeahquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
7 bekertjes bij mijn loopjeFuck yeah
Distance: 13.50 km
Time: 1:05:14
Avg Speed: 12.4 km/h
Elevation Gain: 25 m
Calories: 1,049 C
(14 dus, Garmin had geen zin om satelieten te vinden vandaag)Ik ben er alleen maar langzamer door geworden, 8 kilo spiermassa extra moet je ook meezeulen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij bent echt Het Voorbeeld van wat krachttraining voor een hardloper kan doen
Ook doordat ik de snelheidstraining even op een laag pitje heb staan.Feyenoord!!! * Barça![]()
Nog even een nachtje slapen over de TdF-inschrijving van morgen...
We hebben niet al teveel vrije dagen te verdelen, het is weer best een bulk geld en gaat ons wat vrije dagen kosten als we ook nog naar familie willen, want je wilt dan wel 2 nachten daar slapen zodat je fris aan de start kunt verschijnen én 's avonds aan 't bier kunt... eens bedenken of dat het allemaal waard is... Zou wel heel tof zijn, maar realistisch blijven is ook weer zoiets...![]()
Ja doei.![]()
Ik heb er stiekem ook een tijdje aan zitten denken, maar ook ik moet realistisch zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben niet al teveel vrije dagen te verdelen, het is weer best een bulk geld en gaat ons wat vrije dagen kosten als we ook nog naar familie willen, want je wilt dan wel 2 nachten daar slapen zodat je fris aan de start kunt verschijnen én 's avonds aan 't bier kunt... eens bedenken of dat het allemaal waard is... Zou wel heel tof zijn, maar realistisch blijven is ook weer zoiets...![]()
Tis mij niet iets te dicht op mijn M om daar een 29 km te gaan doen, en om nu 2x in ongeveer maanden een weekend weg te gaan voor een (relatief) korte trail, is misschien toch wat veel van het goede.
Maar goed ik heb nog een dikke 7,5 uur om van gedachten te veranderen
Ik ga niet iig. Komt vanwege meerdere zaken niet uit. Stond ook met potlood in de agenda al omdat ik er al een beetje van uit ging. Must... Resist.... Peer pressure...
De ene keer krijg je een startnummer met chip erin, de andere keer kan je een chip huren die je aan je veters vast moet maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Nirak het volgende:
DankjeEn ik ben nu eenmaal een enorm onzekere twijfelkont met "eerste keer angst"
Ik vraag me nu al af hoe de tijdregistratie gaat, of ik en chip moet huren of anders. Geen info over te vinden, of komt dat pas als je inschrijft?
Als laatste optie is er nog het handmatig opschrijven dat is meestal bij de kleine loopjes.
En tof hardloop verhaal heb je sinds meiiets meer snelheid komt vanzelf met de tijd. Ga voor de afstand die je wil, niet te hard van start en dan kom je vanzelf bij de finish
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
inderdaad niet leuk meer, ik negeer Jero's posts dan ook systematischquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als je eenmaal in de Dark Side bent belandt gaat dat niet meer....quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben niet al teveel vrije dagen te verdelen, het is weer best een bulk geld en gaat ons wat vrije dagen kosten als we ook nog naar familie willen, want je wilt dan wel 2 nachten daar slapen zodat je fris aan de start kunt verschijnen én 's avonds aan 't bier kunt... eens bedenken of dat het allemaal waard is... Zou wel heel tof zijn, maar realistisch blijven is ook weer zoiets...
Ik ben vanaf het begin al redelijk vlot. Daardoor ben ik ook veel te snel begonnen en heb ik blessures gekregen enzo. Zat na 4 maanden met shin-splints.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Godsamme wat een snelheid man... Toen je begon met hardlopen, was je toen ook al zo snel of heb je hier veel voor moeten trainen? Heel veel uren en kilometers maak je niet te laatste maanden.
Mijn eerste loopjes, die zo'n 2.5km waren gingen in 13km/u ofzo. Na ongeveer 2 maanden liep ik een 5k in iets van 20 minuten en een HM in 1.47 ofzo. Als ik nu er op terugkijk had ik het eigenlijk veel rustiger op moeten pakken. Liever blijf ik gewoon blessurevrij.
Moblo, wat zeg je nu? Geen TdF??? Dat kan echt niet! En je steekt de anderen ook meteen aan.Bedenk maar even dat het toch wel kan! Hij is echt ontzettend gaaf! Je zal er sowieso geen spijt van krijgen! Please?
![]()
Dat je de Ekiden vorig jaar overleeft hebt.. Respect hoor!quote:Op maandag 6 januari 2014 06:24 schreef YUR het volgende:
En ik ging niet naar tdf omdat er zo veel FOK!kers gingen![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat was je pace tijdens de race (kak)?
Heb er nog nachtmerries vanquote:Op maandag 6 januari 2014 07:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat je de Ekiden vorig jaar overleeft hebt.. Respect hoor!
F means you're fucked![]()
Vanavond eerste keer lopen bij Oss-Volo. Ben benieuwd. Het is een baantraining, donderdag is de wegtraining. Ga ze allebei doen. Afgelopen weekend niet gelopen om mijn enkel rust te geven. Die deed toch wel pijn donderdag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..quote:Op maandag 6 januari 2014 07:23 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond eerste keer lopen bij Oss-Volo. Ben benieuwd. Het is een baantraining, donderdag is de wegtraining. Ga ze allebei doen. Afgelopen weekend niet gelopen om mijn enkel rust te geven. Die deed toch wel pijn donderdag.![]()
![]()
lekker opbeurend...quote:Op maandag 6 januari 2014 07:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
inderdaad!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben van suiker.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
Ah joh, een beetje water....daar ga je niet dood van![]()
En het is een feit.
Mijn doel voor 2014 om deze binnen 4 uur te lopen!
1
2[b]16 augustus 2014[url=http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes]Trail des Fantomes (La Roche)[/url][/b]
[*] Streamnl - 26 km![]()
Het is minder belangrijk inderdaad, maar doelen voor jezelf stellen kan natuurlijk altijd als je het leuk vindtquote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
Tijd maakt toch geen fuck uit bij een trail? Dat was toch juist de charme?.
Beetje uitdaging mag er ook wel inzitten!![]()
![]()
Ieder loopt zijn eigen wedstrijd. Ik wil toch echt proberen om deze binnen 4 uur te lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
Tijd maakt toch geen fuck uit bij een trail? Dat was toch juist de charme?![]()
quote:
1
2
3[b]16 augustus 2014[url=http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes]Trail des Fantomes (La Roche)[/url][/b]
[*] Streamnl - 26 km
[*] Jero_nimo - 50 km
Graag in de OP! Dankjewel!!!![]()
![]()
dat is het excuus van de 40+ers...quote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
Tijd maakt toch geen fuck uit bij een trail? Dat was toch juist de charme?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD krijgt nog concurrentie zo! Succes!
Verders.. respect voor de prestaties van afgelopen weekend weer! We kunnen dit topic wel bijna voor semi-pro lopers gaan noemen.
Ik dacht gisteren "morgen pas half 11 naar mn werk, maar laat ik productief zijn". Gewoon om 6 uur eruit, om 7 uur bij de supermarkt voor de deur staan, en daarna een rondje doen onder het genot van de opkomende zon.
Maar het is hier verdomme nog steeds pikdonker en het regent![]()
![]()
die hoop ik twee weken later weer af te schudden tijdens de GNWR.... show the whipper snappers how it is donequote:Op maandag 6 januari 2014 08:12 schreef Stefanovic83 het volgende:
RD krijgt nog concurrentie zo! Succes!
@Jero (en rd): vakantiedagen zijn niet eindeloos, en omdat we ook nog een bruiloft in NL hebben én mijn marathon in Noord-Ierland hebben in september én we met enige regelmaat de familie moeten zien en nog 2 weken (dit is al teruggebracht van 3 weken) op (hardloop/hike)vakantie willen naar de Balkan (we zijn in 2013 niet op vakantie geweest) is er gewoon een grens van wat we qua tijd én geld kunnen ophoesten dit jaar..
Maar Wolve gaat er nog even in de auto over nadenken en ik tijdens de koffie... het is wel érg aantrekkelijk... eens zien of er straks nog plek is, anders is de beslissing voor ons gemaakt..Ja doei.![]()
je hebt gelijk MoBlo..... tijd is hier ook een bepalende factor wat betreft de evenementen waar ik aan mee kan doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GotC wees me gisteren op een marathon in een mooi gebied in Schotland (Glencoe Marathon). Maar dat bleek een trailmarathon te zijn. En dat moeten we natuurlijk niet hebben he
Anyways, ik ga maar eens toegeven aan een goed voornemenF means you're fucked![]()
typisch gevalletje van "mijn vrouw begrijpt me niet"quote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
GotC wees me gisteren op een marathon in een mooi gebied in Schotland (Glencoe Marathon). Maar dat bleek een trailmarathon te zijn. En dat moeten we natuurlijk niet hebben he
Na al die jaren zou ze toch beter moeten weten......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een cross is geen trail. Je zal wat minder hard kunnen dan op verhard, maar er doen altijd juist heel veel beginners mee..quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou dan persoonlijk als eerste evenement niet kiezen voor een trail maar een over verharde wegen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*noteert*quote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
Anyways, ik ga maar eens toegeven aan een goed voornemen
Ja doei.![]()
Stom is dat, want het is allemaal zo leueueueueuekquote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
je hebt gelijk MoBlo..... tijd is hier ook een bepalende factor wat betreft de evenementen waar ik aan mee kan doen
Ja doei.![]()
Liezen zijn stom!quote:Op maandag 6 januari 2014 08:57 schreef Stefanovic83 het volgende:
Grrr, bovenbeen (wat stiekem toch de lies lijkt te zijn) is nog geen centje verbeterd
Die van mij lijkt eindelijk weer een beetje normaal te doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
inderdaad, maar ik spijbel al genoeg als het op hardlopen aankomtquote:Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stom is dat, want het is allemaal zo leueueueueuek'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoe lang heeft dat nou uiteindelijk geduurd? En wat heb je wel en niet gedaan om het te laten herstellen?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Liezen zijn stom!
Die van mij lijkt eindelijk weer een beetje normaal te doen..![]()
Spierpijn is voor mietjes, overigens. Klein blaartje alleen onder m'n voet van een sok die wrsch een beetje opgekruld zat, dus vanavond maar even rustdag (vanwege dat en het feit dat ik 3 dagen achter elkaar gerend heb![]()
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Spierpijn is voor mietjes, overigens. Klein blaartje alleen onder m'n voet van een sok die wrsch een beetje opgekruld zat, dus vanavond maar even rustdag (vanwege dat en het feit dat ik 3 dagen achter elkaar gerend heb![]()
ik ben een mietje
.
Gisteren voor het eerst gelopen met hartslagmeter goed gekoppeld, gemiddelde 179 en max 189..Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik voel mijn achillespezen weer. (die hadden we nog niet gehad in 2013) Ga maar eens wat rek- en strekoefeningen doen na een training, die zijn voor de achillespees best makkelijk.
Ehhh 1,5 maand of zo? Maar ik voel het nu nog steeds wel een beetje als ik veel kracht moet zetten bij het lopen (omhoog, rul zand).quote:Op maandag 6 januari 2014 09:04 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
hoe lang heeft dat nou uiteindelijk geduurd? En wat heb je wel en niet gedaan om het te laten herstellen?
Ik heb 3 weken volledig rust gehouden, toen 2 afspraken bij de fysio. Heb oefeningen gekregen en hij heeft spierspanning eruit proberen te masseren..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En, Mossel, hoe was het?quote:Op maandag 6 januari 2014 07:23 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond eerste keer lopen bij Oss-Volo. Ben benieuwd. Het is een baantraining, donderdag is de wegtraining. Ga ze allebei doen. Afgelopen weekend niet gelopen om mijn enkel rust te geven. Die deed toch wel pijn donderdag.![]()
![]()
hmm.. ellende allemaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb 3 weken volledig rust gehouden, toen 2 afspraken bij de fysio. Heb oefeningen gekregen en hij heeft spierspanning eruit proberen te masseren..
En ik vertrek vrijdagnacht naar Frankrijk voor een week skien. Zal ook wel niet echt helpen voor het herstel![]()
![]()
Welke oefening raad jij aan? Ik heb er ook wel eens last van. Gek genoeg na LDL.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel mijn achillespezen weer. (die hadden we nog niet gehad in 2013) Ga maar eens wat rek- en strekoefeningen doen na een training, die zijn voor de achillespees best makkelijk.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klein verslag van de nieuwjaarsloop in Eindhoven.
Het was druk! Veel drukker dan ik verwacht had, ik dacht nl dat het een kleinschalig loopje was.
Maar het weer was super.
Ik heb nog net de 2km/kidsrun gezien, leuk is dat. Startnummer opgehaald, wc bezoek en naar buiten.
Het lukte me niet meer om in de buurt te komen van de start. Door de drukte erg rustig gestart, en in de eerste ronde veel mensen ingehaald zonder mezelf stuk te lopen. Het tweede rondje was heerlijk, het was al een stuk rustiger omdat de mensen van de 8 km al waren afgehaakt, Ik was blij dat ik voor de 14km gekozen had en met 1:15 niet ontevreden al heb ik niet op mijn max gelopen.
http://www.marathonfoto.n(...)BA4208E32094FA040BA0![]()
Ik doe aan zelfdokteren. Lang leve het internetquote:Op maandag 6 januari 2014 09:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Welke oefening raad jij aan? Ik heb er ook wel eens last van. Gek genoeg na LDL.http://www.runinfo.nl/achillespeesblessure.htm
Evengoed een mooie tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 10:01 schreef runninglinda het volgende:
Klein verslag van de nieuwjaarsloop in Eindhoven.
Het was druk! Veel drukker dan ik verwacht had, ik dacht nl dat het een kleinschalig loopje was.
Maar het weer was super.
Ik heb nog net de 2km/kidsrun gezien, leuk is dat. Startnummer opgehaald, wc bezoek en naar buiten.
Het lukte me niet meer om in de buurt te komen van de start. Door de drukte erg rustig gestart, en in de eerste ronde veel mensen ingehaald zonder mezelf stuk te lopen. Het tweede rondje was heerlijk, het was al een stuk rustiger omdat de mensen van de 8 km al waren afgehaakt, Ik was blij dat ik voor de 14km gekozen had en met 1:15 niet ontevreden al heb ik niet op mijn max gelopen.
http://www.marathonfoto.n(...)BA4208E32094FA040BA0
Ik vond de start ook rommelig. Ik wist eerst niet aan welke kant ik moest starten en ben op het laatste moment daarom aangesloten bij de startende meute. Dat mogen ze volgend jaar best duidelijker aangeven.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo moeilijkquote:Op maandag 6 januari 2014 10:03 schreef runninglinda het volgende:
Rust wil ook wel eens werken! Want je hebt flink gas gegeven gister.![]()
Ik las ook dat warmere/hoge sokken misschien helpen, het kan zijn dat er wat meer kou opstaat met dit weer
En de afstanden waren toch anders dan aangegeven. Want de 5,5 zou 5,8 zijn, maar was 5,6...quote:Op maandag 6 januari 2014 10:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Evengoed een mooie tijd
Ik vond de start ook rommelig. Ik wist eerst niet aan welke kant ik moest starten en ben op het laatste moment daarom aangesloten bij de startende meute. Dat mogen ze volgend jaar best duidelijker aangeven.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat was bij de Topsupport loop in de Genneper parken ook al zo. 15km was krap 14,7. Het is ook geen gecertificeerd wedstrijdjequote:Op maandag 6 januari 2014 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En de afstanden waren toch anders dan aangegeven. Want de 5,5 zou 5,8 zijn, maar was 5,6...
Dat is waarquote:Op maandag 6 januari 2014 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was bij de Topsupport loop in de Genneper parken ook al zo. 15km was krap 14,7. Het is ook geen gecertificeerd wedstrijdje(en ik vond die 200 meter korter ook niet zo erg
)
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ga je mee naar de sportschool?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dan kan ik er wel voor zorgen dat je 3 dagen spierpijn hebt.
Na het (reguliere) hardlopen dan hè?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga je mee naar de sportschool?Dan kan ik er wel voor zorgen dat je 3 dagen spierpijn hebt.
![]()
Ga misschien vrijdag lesje kettlebells meedoen hier!
Ja doei.![]()
Na je eerste keer goed squaten wil het ook wel flink met de spierpijnquote:Op maandag 6 januari 2014 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga je mee naar de sportschool?Dan kan ik er wel voor zorgen dat je 3 dagen spierpijn hebt.
Oh ja, het is pas vanavondquote:Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Zit je met je hoofd nog in een Australische tijdzone?Oeps
![]()
Squats voel ik meestal wel eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Na je eerste keer goed squaten wil het ook wel flink met de spierpijnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmz, volgens mij is de hartslagmeter van m'n Garmin kapot ofzo.
Pasgeleden kreeg ik opeens hele hoge waardes te zien. Batterij vervangen en ging weer goed tot vorige week. Was een wat oudere batterij, dus een nieuwe gehaald in de winkel en die erin gedaan.
Maar gisteren kreeg ik weer te hoge waarden.
Heb vrij constant gelopen, maar grafiek ziet er zo uit:
Een nieuwe band zou 80 euro moeten kosten![]()
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?![]()
Over bucketlist items gesproken: dit lijkt me ook wel eens leuk
http://www.blixemsnel.nl/blixemsnel__koerier.htm#11Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als de band niet goed om zit of niet nat genoeg is ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
Pasgeleden kreeg ik opeens hele hoge waardes te zien. Batterij vervangen en ging weer goed tot vorige week. Was een wat oudere batterij, dus een nieuwe gehaald in de winkel en die erin gedaan.
[ afbeelding ]
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?![]()
Ik heb wel eens gelezen dat 'oud zweet' de geleiding kan aantasten. Een keer goed schoonmaken met water en zeep? En het kan ook nog de batterij van je band zijn, heb je die al vervangen?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
s de hartslagmeter van m'n Garmin kapot ofzo.
Heb vrij constant gelopen, maar grafiek ziet er zo uit:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Garmin raadt aan om om de 7x gebruiken je hrm band te wassenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat 'oud zweet' de geleiding kan aantasten. Een keer goed schoonmaken met water en zeep? En het kan ook nog de batterij van je band zijn, heb je die al vervangen?De mijne (van 220) mag zelfs in de wasmachine met 40°
![]()
![]()
Ik heb er ook regelmatig problemen mee. Wat bij mij lijkt te helpen, is het nat maken van de contactpunten op de band. Zeker nu het wat kouder is, duurt het wat langer voordat ik begin te zweten.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?
Verder heb ik de band iets strakker gesteld. Het lijkt de laatste weken wat beter te gaan.
Ik heb wel eens storing door een bandje van m'n camelbak die tegen de sensor tikt...
Niet echt dé oplossing, maar wellicht heb je er wat aan.![]()
![]()
Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is relaxed. Ik heb in jouw oude de batterij verwisseld afgelopen weekend én gereset. Nog steeds pakt 'ie even het signaal - geeft de HR aan - en verdwijnt dan weer. Als ik blijf bewegen houdt 'ie wel het signaal vast. Komt dit bekend voor? Ik ga er vandeweek weer eventjes mee lopen als ik weer fit ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Garmin raadt aan om om de 7x gebruiken je hrm band te wassenDe mijne (van 220) mag zelfs in de wasmachine met 40°
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n band neem ik altijd direct mee onder de douche na het sporten om uit te spoelen, misschien te veel van het goede geweest
Maar zou je band wel over willen nemen als je hem toch niet gebruikt. Geef maar een gil als je hem kunt versturen.![]()
[..]
Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan! Binnenkort dan maar echt after-werk-biertjes doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wij mogen in de OP bij de TdF...
1
2[*] Wolve000 - 26km
[*] motorbloempje - 26kmPeer pressure
(nee, stiekem wilden we gewoon heel graag, hebben nu een plan bedacht waarmee we maar 1 vrije dag in hoeven te leveren![]()
)
Ja doei.![]()
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 11:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan! Binnenkort dan maar echt after-werk-biertjes doenDe Doerak-app heb ik al bestudeerd (leuk gedaan trouwens!), en ik kan me wel vinden in de bierkaart
![]()
![]()
Gaaf manquote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ code verwijderd ]Peer pressure
(nee, stiekem wilden we gewoon heel graag, hebben nu een plan bedacht waarmee we maar 1 vrije dag in hoeven te leveren![]()
)
Wowie! Dat wordt me een jaar voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
)
Heel veel succes en trainse alvast allebei!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja! Maar alles op z'n tijd (letterlijk: geen tijdsdoelstellingen hier voor wát dan ook) en wat niet gaat gaat niet. Maar súperveel zin in. Zag al groen van jaloezie afgelopen augustus, dus nu gewoon zelf maar aan de bakquote:Op maandag 6 januari 2014 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wowie! Dat wordt me een jaar voor jouHeel veel succes en trainse alvast allebei!
![]()
Ja doei.![]()
doe je je band wel strak genoeg, Arquero? Bij mij scheelt dat ook al gauw een slag of 20
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
)
leuk en gezellig.
Ik neem aan dat jullie de dag ervoor er zijn?
Jero en ik weten wel een aantal plekken waar we een drankje kunnen doen
Peer pressure![]()
![]()
We reizen inderdaad dan de vrijdag af naar de Ardennen (met de boot 't kanaal over), boeken een camping in La Roche binnenkorten zondag in de loop van de ochtend weer terug zodat er maandag weer gewerkt kan worden.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
We reizen inderdaad dan de vrijdag af naar de Ardennen (met de boot 't kanaal over), boeken een camping in La Roche binnenkorten zondag in de loop van de ochtend weer terug zodat er maandag weer gewerkt kan worden.
![]()
Druk weekendje![]()
Op de weg van de b&b naar het centrum (waar wij vorig jaar zaten) daar had je een camping liggen die er goed uitzag en op een leuke locatie.
Ik weet alleen niet hoe die heet. Misschien dat Jero het nog weet.![]()
Als stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.
Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Camping Benelux? Die ligt het dichts bij het centrum(pje) van La Roche. Cosmopolite ligt net iets verder weg. Verder zie ik er zo gauw geen staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef streamnl het volgende:
Op de weg van de b&b naar het centrum (waar wij vorig jaar zaten) daar had je een camping liggen die er goed uitzag en op een leuke locatie.
Ik weet alleen niet hoe die heet. Misschien dat Jero het nog weet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ben wel benieuwd of er net zulke steile stukken in zitten als tijdens mijn rondjes in de Ardennenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.
Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.Dan zou ik 26km niet overleven vrees ik.. of nouja, vast wel.. maar hoe?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, hij zit altijd vrij strak, maar misschien wel even het proberen waard iddquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:
doe je je band wel strak genoeg, Arquero? Bij mij scheelt dat ook al gauw een slag of 20![]()
![]()
Ik heb dit meestal de eerste 1 à 2 km en dan vooral in de winter, als de zweetproductie later op gang komt. Wat helpt is een nauw sluitend shirt (bijvoorbeeld thermoshirt) te dragen, want volgens mij komen die hoge waardes door statische elektriciteit. Sla onderweg een paar keer op je borstband en kijk wat er gebeurt.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?
BTW, nette HM gelopen! Heb dat in dit topic gemist, maar zag het voorbijkomen op Endomondo.![]()
Ja, ik ben er erg blij mee! Betekent wel dat ik minder tijd overhoud om te rennen, maar dat maakt even niet uitquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]leuk en gezellig.
Ik neem aan dat jullie de dag ervoor er zijn?
Jero en ik weten wel een aantal plekken waar we een drankje kunnen doen
Peer pressure![]()
![]()
Bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb dit meestal de eerste 1 à 2 km en dan vooral in de winter, als de zweetproductie later op gang komt. Wat helpt is een nauw sluitend shirt (bijvoorbeeld thermoshirt) te dragen, want volgens mij komen die hoge waardes door statische elektriciteit. Sla onderweg een paar keer op je borstband en kijk wat er gebeurt.
BTW, nette HM gelopen! Heb dat in dit topic gemist, maar zag het voorbijkomen op Endomondo.
Ik had gisteren een strak thermoshirt aan, dus dat zou het niet kunnen zijn denk ik. Zal wel...![]()
[..]Tof! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
idd dat is in dit geval even minder belangrijk!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, ik ben er erg blij mee! Betekent wel dat ik minder tijd overhoud om te rennen, maar dat maakt even niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, je gaat je toch niet vergelijken met mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
Als stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.
Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.
Ik woon in het vlakke brabant
Maar ik denk dat het Moulin de la Strument was. Het is een hotel met daarachter velden voor campeerders en daarachter staan caravans en een heel stuk daarachter zat/zit onze b&b![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
idd dat is in dit geval even minder belangrijk!Ik word straks eerst een eckte eckte taalnerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hahaha, je gaat je toch niet vergelijken met mij.
Maar ik denk dat het Moulin de la Strument was. Het is een hotel met daarachter velden voor campeerders en daarachter staan caravans en een heel stuk daarachter zat/zit onze b&bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het financieel niet gaat in 2014, wil ik die TdF wel in 2015 lopen
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik word straks eerst een eckte eckte taalnerdBring it on...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb de laatste tijd ook wat vaker problemen met HRM (nou ja de laatste paar keer niet)quote:Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, hij zit altijd vrij strak, maar misschien wel even het proberen waard idd
* Guard klopt even af.
Ik heb dan wel een polar, maar dat maakt verder weinig uit.
Bij kwam het eigenlijk alleen voor bij het hardlopen zelf. Met wandelen, fietsen (zowel "echt" als op de hometrainer), circuit-training en gewoon in rust gaat het wel goed. Oorzaak is me een raadsel. Als het statische electriciteit zou zijn, dan zou het toch zeker ook tijdens circuit training moeten voorkomen, want met al dat gegespring en gedraai zou er toch net zoveel opbouw van statische electriciteit moeten zijn als tijdens het hardlopen (ook tijdens circuittraining heb ik een functioneel shirt aan).
Er wordt aangeraden om contactgel te gebruiken, voor een eurotje of zeven te bestellen bij de kijkshop. Misschien wel de moeite waard voordat je een nieuwe band gaat bestellen.
Ook lees ik veekl mensen die problemen hadden met hun garmin band en dat opgelost hebben door een polar band te gebruiken.
There-I-fixed-it life hack: probeer je borstband eens "ondersteboven" te dragenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, maar 1250m stijging is zélfs voor ons veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha, je gaat je toch niet vergelijken met mij.
Maar ik denk dat het Moulin de la Strument was. Het is een hotel met daarachter velden voor campeerders en daarachter staan caravans en een heel stuk daarachter zat/zit onze b&b
We zullen eens gaan kijken naar de verschillende campings. Er zitten er nogal wat blijkt. En vast eentje reserveren voor ze vol zitten. Sowieso eentje die niet te ver van de start is, dan kunnen we de auto gewoon laten staan.Ik geloof dat RD 'm ook weer wil doen in 2015, maar zo ver kijken wij nog niet vooruit.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
In 2015 doe ik, als het even kan, meequote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
Thanks! Oh die oefening.. vergeet ik nog wel eens om te doen na een run lees ik, moet ik toch beter op gaan letten dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe aan zelfdokteren. Lang leve het internethttp://www.runinfo.nl/achillespeesblessure.htm
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hartslagmeters zijn overrated*duikt weg*
Ah, top, je bent dus ook gewoon Het Voorbeeld dat je prima je hartslagzones kunt negeren en alsnog heel snel kunt wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Hartslagmeters zijn overrated*duikt weg*
![]()
![]()
Brr na de 8 km cross van afgelopen weekend moet ik er nog niet aan denken om er een van 26km te doen.
Iets voor de toekomst, dat wel op de bucket/day-zero-project lijst dan maar.Trek eens aan mijn vinger?
Dit ziet er trouwens nog best veelbelovend uit:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/mio-link-first-look.html
Bluetooth/Ant+ hartslagmeter voor om je pols!![]()
We mogen (geloof ik) van 15.00uur tot 24.00uur onderweg zijn. Desnoods een mooie wandeling van makenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:13 schreef CaLeX het volgende:
Brr na de 8 km cross van afgelopen weekend moet ik er nog niet aan denken om er een van 26km te doen.
Iets voor de toekomst, dat wel op de bucket/day-zero-project lijst dan maar.![]()
!
Ja doei.![]()
Waarom starten ze eigenlijk zo laat? Vorig jaar startten ze toch al om een uur of 10 's-ochtends?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Warmte-dit-dat-alles?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:21 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom starten ze eigenlijk zo laat? Vorig jaar startten ze toch al om een uur of 10 's-ochtends?Ja doei.![]()
Ik denk omdat ze graag willen dat de winnaars van alle afstanden ongeveer tegelijk binnen komen. De bizarre afstanden starten wel 's ochtends.![]()
Dat klinkt op zich wel logisch. De 13 zal wel erg laat starten dan.
De TdF site doet het hier op het werk niet zo best, dus ik kan alleen de dingen van vorig jaar zien, niet de nieuwe site.
De prijsuitreiking gaan we sowieso wel missen. Die is om 18.30 en ik denk dat we er wel langer dan 3.5 uur over gaan doen!
Ja doei.![]()
Je loopt toch ook stukken door beekjes heen e.d.? Lijkt me wel lekker als 't heet weer is. (en kak als het hondenweer is)quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eer te na enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We mogen (geloof ik) van 15.00uur tot 24.00uur onderweg zijn. Desnoods een mooie wandeling van maken![]()
!
af en toe een stukje wandelen omdat je tong tussen je enkel hangt is niet erg, maar het hele stuk wandelen gaat te ver
Hoef ik nou ook niet om 6 uur ofzo te beginnen dan?Dat zou wel wat schelen! Heb nog nirt gekeken naar de tijden, maar ze zullen het inderdaad aangepast hebben voor de 100km.
En L_T, ik vrees wel dat er zulke stukken inzitten. Vooral de 1e en de laatste klim zijn echt heel steil en lang. Mijn vriendin vond het zelfs eng om er gewoon af te lopen. Voetje voor voetje... Tussendoor ook nog wat klimwerk waar je je handen wel moet gebruiken enzo, erg tof!
Ik ga bij scarabee ook echt stokken halen. Schijnt vooral goed te werken voor mensen die niet sterk zijn in klimmen, zoals mij. En lopen op de Hoka's uiteraard. Kijken of dat scheelt tegen kramp enzo.
![]()
Voor mensen die graag een andere uitdaging zoeken dan trailrunnen:
Een 5k loopje waar je weinig gear voor nodig hebt.
Of een marathon in Noord-KoreaNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, dat soort stukken naar boven is kut maar naar beneden is ronduit eng. Vooral als het modderig is. Maar je voelt je ook wel weer een soort avonturenheld, dat had ik in ieder gevalquote:Op maandag 6 januari 2014 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Hoef ik nou ook niet om 6 uur ofzo te beginnen dan?Dat zou wel wat schelen! Heb nog nirt gekeken naar de tijden, maar ze zullen het inderdaad aangepast hebben voor de 100km.
En L_T, ik vrees wel dat er zulke stukken inzitten. Vooral de 1e en de laatste klim zijn echt heel steil en lang. Mijn vriendin vond het zelfs eng om er gewoon af te lopen. Voetje voor voetje... Tussendoor ook nog wat klimwerk waar je je handen wel moet gebruiken enzo, erg tof!
Ik ga bij scarabee ook echt stokken halen. Schijnt vooral goed te werken voor mensen die niet sterk zijn in klimmen, zoals mij. En lopen op de Hoka's uiteraard. Kijken of dat scheelt tegen kramp enzo.
Ik heb uiteindelijk nog wat lelijke foto's van de sylvestercross gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hét jasje is net bezorgd!
Hij zit een beetje ruim (had een maat 14/42 besteld ivm brede schouders) maar dat is nog zonder allerlei thermolaagjes en dergelijken, dus ik denk dat het wel een goede keus is geweest, deze maat.
Raar stofje ook!Maar wel mooi ding!
Ja doei.![]()
Voor mij is het nu echt verblijven in de lappenmand... Pijn aan de knie blijft en na wat zoeken denk ik dat het een 'springers knie' is... Dus komende dagen veel rekken en rust houden en kortere stukken lopen. Als het na komend weekend nog niet beter is, dan maar langs fysio...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
We zijn rechtstreeks van de herfst in de lente beland heb ik het idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
13 C en zon. Ik vrees dat ik zo in kort/kort ga.Dat zou niet fijn zijn...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mij is het nu echt verblijven in de lappenmand... Pijn aan de knie blijft en na wat zoeken denk ik dat het een 'springers knie' is... Dus komende dagen veel rekken en rust houden en kortere stukken lopen. Als het na komend weekend nog niet beter is, dan maar langs fysio...
Succes er mee, als je denk dat het de pees is, dan zeker niet forceren.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb uiteindelijk nog wat lelijke foto's van de sylvestercross gevonden:ipv horns up \m/ doe jij horns downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/w\Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hardloopagenda loopt wel langzaam vol ondertussen...
Maar nu nog even rust voor het seizoen echt weer losbarst. Volgens mij geen wedstrijdjes tot m'n HM van 9 feb./ɯ\ ¡ɹǝʎɐןsquote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ipv horns up \m/ doe jij horns down
/w\NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nog... geen wedstrijdjes. Jij verslaafde jijquote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef Wolve000 het volgende:
Hardloopagenda loopt wel langzaam vol ondertussen...
Maar nu nog even rust voor het seizoen echt weer losbarst. Volgens mij geen wedstrijdjes tot m'n HM van 9 feb.
[..]
/ɯ\ ¡ɹǝʎɐןsJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
't Wordt zelfs 15.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
13 C en zon. Ik vrees dat ik zo in kort/kort ga.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
We zouden 25 januari aan de cross country championships van Noord-Engeland meedoen, maar er was helaas niet genoeg animo voor een volledig team... Dus anders had ik inderdaad nog wel wat gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog... geen wedstrijdjes. Jij verslaafde jij
Maar ik besteed de komende paar weken aan nog een paar lange loopjes, nog even wat afstand in de benen krijgen voor de HM. 15 a 16 kilometer lukt nu wel, maar ik moet er over een maand nog 5 meer.
Ik zie dat De Bilt inderdaad afgerond 15 C heeft, maar hier is het nog 13 C. Hoe dan ook, van mij mogen deze temperaturen de hele winter blijven!quote:![]()
Van mij ook! Al heb ik sowieso geen bezwaar tegen elke vorm van helder weer. Tot nu toe iig geen horrorwinter, maar vorig jaar sneeuwde het ook nog in aprilquote:Op maandag 6 januari 2014 13:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zie dat De Bilt inderdaad afgerond 15 C heeft, maar hier is het nog 13 C. Hoe dan ook, van mij mogen deze temperaturen de hele winter blijven!
Nee, vorig jaar pas eind juni.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
De winter is nog niet voorbij hè...![]()
Ja je kan zo mooi even doortrainen. Ik heb ook op 1 cross van 10km de laatste 2 maand geen wedstrijd gehad geloof ik. Lekker LDL gedaan tot aan 19km, en de laatste 2 weken weer afgebouwd. Deze week nog 2 rustige loopjes en dan volgende week is het zo verquote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We zouden 25 januari aan de cross country championships van Noord-Engeland meedoen, maar er was helaas niet genoeg animo voor een volledig team... Dus anders had ik inderdaad nog wel wat gehad.
Maar ik besteed de komende paar weken aan nog een paar lange loopjes, nog even wat afstand in de benen krijgen voor de HM. 15 a 16 kilometer lukt nu wel, maar ik moet er over een maand nog 5 meer.
de winter is nog niet begonnen. Komt echt nog wel hoor. Eind januari en februari, dan vriezen onze ballen eraf!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
De winter is nog niet voorbij hè...![]()
Sneeuwballen en een winterpeen(is)quote:Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
de winter is nog niet begonnen. Komt echt nog wel hoor. Eind januari en februari, dan vriezen onze ballen eraf!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mocht het me niet lukken om te trainen voor de HM van de Vooroeverloop dan hou ik deze mooi even in de agenda als alternatieve datum:
http://www.avwieringermeer.nl/wedstrijden/avw/86/
Je moet jezelf doelen blijven stellen tenslotte.
Die TdF ziet er wel heel gaat uit trouwens, maar eerst nog maar even trainen op normale afstanden."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh, ja, door m'n stage komt de Vooroeverloop ook in gevaar. Nouja, dat zien we dan wel weer. Anders kom ik jompelen!![]()
Vooroeverloop lijkt me ook gaaf
God, ik wil alles wel lopen dit jaar
Ik vond het een erg leuke loop! Honderdduizendmiljoenkeer leuker dan Amsterdamquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
Vooroeverloop lijkt me ook gaaf
God, ik wil alles wel lopen dit jaar![]()
![]()
Honderdduizendmiljoen keer niks is nog steeds niks.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het een erg leuke loop! Honderdduizendmiljoenkeer leuker dan Amsterdam
Wat aan het woord LEUKER snap je niet wolfje?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Honderdduizendmiljoen keer niks is nog steeds niks.![]()
De vooroeverloop wil ik dit jaar ook wel doen. Hopelijk vlieg ik dit jaar niet weer diezelfde avond naar Portugal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vond finishen in het Olympisch stadion wel leuk hoor. Dus de Vooroeverloop is honderdduizendmiljoen keer leuker dan (300/21.097,5=)0.014. Da's toch best veel!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Honderdduizendmiljoen keer niks is nog steeds niks.![]()
Er zijn zoveel loopjes die ik graag zou doen, dat ik niet eens meer weet welke ik nou eigenlijk wilde doen
Hoewel ik denk dat het voorjaar er zo uit gaat zien:
09-02-2014: Groet uit Schoorl - 10km (ovb)
08-03-2014: CPC - HM
04-05-2014: Rondje Tilburg - 7,5km
25-05-2014: Vestingloop - 10km
05-07-2014: Ekiden
En voor het najaar wil ik of de halve marathon in Eindhoven of Amsterdam lopen en daaromheen wat kortere afstanden plannen![]()
![]()
VestingloopDie lijkt me ook tof. Maar volgens mij heb ik dan al wat
Nee dus, in theorie kan het. 24-5 een HM, 25-5 de vestingloop (15km).
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat aan het woord LEUKER snap je niet wolfje?![]()
De vooroeverloop wil ik dit jaar ook wel doen. Hopelijk vlieg ik dit jaar niet weer diezelfde avond naar Portugal.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond finishen in het Olympisch stadion wel leuk hoor. Dus de Vooroeverloop is honderdduizendmiljoen keer leuker dan (300/21.097,5=)0.014. Da's toch best veel!
Vooroeverloop leek me best leuk eigenlijk. Maar een beetje uit de richting. Dus dan maar geen rondvaart met een loopje.
Appeltje eitje!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
VestingloopDie lijkt me ook tof. Maar volgens mij heb ik dan al wat
Nee dus, in theorie kan het. 24-5 een HM, 25-5 de vestingloop (15km).![]()
12-1 - Egmond HM
18-1 - Holterbergcross (OVB)
15-2 - Lageveldcross
01-3 - Bovenbergcross
27-4 - Enschede HM
05-7 - Ekiden
Thats it. Moet nog even wat zoeken voor maart/april en mei/juni.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oeh, lijstjes! Like!
09-03 CPC 5k
12-04 AD mini marathon 4,2k
01-06 Ladiesrun Rotterdam 5k
08-11 Zandenplasloop 5k
Ik wil nog wel iets zoeken tussen juni en november.A grand adventure has begun.![]()
12-1 - Egmond - 10,5km
9-2 - Schoorl - 10km
8-3 - CPC - 10km
6-4 - Brijderloop (Alkmaar) - 10km
28-5 Alkmaar Cityrun - 5km
En misschien tussendoor nog een willekeurig loopje uit dit lijstje:
http://www.avhylas.nl/rec(...)code=LAC%20Programma![]()
Ik ga eerst maar s fit worden voordat ik inschrijf. Ik wil Schoorl gaan doen.
Morgen eerst maar s naar de fysio met die lies![]()
![]()
Alles met ? is... duh..niet zeker.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
1918-01-2014 Abdijcross Kerkrade
26-01-2014 Run2Day Schietbergencross Geldrop ?
02-02-2014 Centraal Beheer Achmea Midwinter Marathon Apeldoorn
15-02-2014 DES 1/2 marathonloop Eersel ?
23-03-2014 Goed Beter Best loop Best
31-03-2014 Voorjaarsloop Helmond ?
03-04-2014 Sportplein Eindhoven Dommelloop Eindhoven
30-04-2014 De Hypotheker Beekloop Eindhoven ?
04-05-2014 Rondje Tilburg Tilburg
24-05-2014 Zeebodemloop Lelystad
25-05-2014 Ricoh Vestingloop 's-Hertogenbosch 's-Hertogenbosch ?
22-06-2014 FLOW Ladies Run Eindhoven
??-??-2014 Veldhoven Ten Miles
03-09-2014 De Hypotheker Beekloop Eindhoven
??-09-2014 Libertyloop Geldrop
??-09-2014 Ronde van Waalre
13-09-2014 Meerhoven24km Eindhoven
12-10-2014 De Lage Landen Marathon Eindhoven
30-11-2014 't is voor Niks Geldrop
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 06-01-2014 15:42:27 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
9-2 Caythorpe Dash - HM
14-2 Wombwell 5 - 5 mijl
23-2 National XC Championships - 12km
2-3 Norton 9 - 9 mijl
8-3 Salland trail - 25km
Ok, dat wordt weer druk.
Dat is best achter elkaar ja. Ga je ook iets op een rustiger tempo lopen?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Wolve000 het volgende:
9-2 Caythorpe Dash - HM
14-2 Wombwell 5 - 5 mijl
23-2 National XC Championships - 12km
2-3 Norton 9 - 9 mijl
8-3 Salland trail - 25km
Ok, dat wordt weer druk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alleen Schoorl (9-2) en Alkmaar city run (28-5) op de planning voorlopig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
De halve marathon en de Salland trail zijn de belangrijkste events, dus daar ga ik m'n best doen. Wellicht niet supersnel, maar de afstand maakt het zwaar genoeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is best achter elkaar ja. Ga je ook iets op een rustiger tempo lopen?
Wombwell 5 gaat rustig, want net na de HM. Norton 9 gaat ook rustig, want wil bij de Salland trail wel een beetje fris zijn.
De XC Championships weet ik nog niet. Zal wel weer een groot blubberfestein worden, dus dan is het sowieso ploeteren.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Iemand op Facebook is op zoek! Heb naar deze post gelinkt. Is hij nog over?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:57 schreef Schanulleke het volgende:
Wegens een blessure ga ik de HM van Egmond niet lopen. Als iemand nog interesse heeft in een startnummer kan je me pm'en.
Ja doei.![]()
Euh, abdijcross...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
Alles met ? is... duh..niet zeker.
[ code verwijderd ]
De softdtraps van Garmin heb ik er altweevan versleten, het is een bekend probleem dat ze kuren vertonen. Na 2 keer een polar softstrap gekocht, garmin unit past er gewoon op. Deze is een stuk beter en ik meen ook nog goedkoper.![]()
7 weken niet lopen is killing voor je conditie
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zo even wat loopjes extra gezocht. Dikgedrukt ben ik voor ingeschreven (Holterbergcross ligt aan mijn benen na volgende week) En de niet dikgedrukte heb ik niet voor ingeschreven maar ben ik wel van plan om te gaan doen wanneer het kan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef Daywalk3r het volgende:
12-1 - Egmond HM
18-1 - Holterbergcross 10km (OVB)
15-2 - Lageveldcross 10km
01-3 - Bovenbergcross 10km
29-3 - Landalloop 5km (OVB)
05-4 - Furnes HM ommen 10km
27-4 - Enschede HM
05-5 - Bevrijdingsloop 10km (OVB)
16-5 - 10 Mijl van Raalte 10EM (OVB)
28-5 - Station tot stationloop10EM (OVB)
13-6 - Rijsserbergloop 10KM (OVB)
05-7 - Ekiden
Thats it. Moet nog even wat zoeken voor maart/april en mei/juni.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja inderdaad. Hoe gaat het met de voet dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef _MvN_ het volgende:
7 weken niet lopen is killing voor je conditieJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)d-Halve-Marathon.htm
Startbewijzen Winnen PWN HM van Egmond
Hats mischien?
[ Bericht 8% gewijzigd door SEMTEX op 06-01-2014 17:07:58 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iemand in een ultrarunnersfacebookgroep:quote:<naam> I ran up a hill once....didnt like so I try ultras instead.....slowly_!
Ja doei.![]()
Ik word er wel een beetje ongelukkig van dat ik niet kan mag lopen (van mezelf), en ik op weg naar huis wel andere zie hardlopen![]()
Mijn knie voelt al wel wat beter, maar het gaat me niet snel genoeg. Nog een weekje rust, en anders toch maar eens naar de fysio.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn plannen voor het eerste half jaar:
19-1: Rokkeveense Dekkerloop, 15km
8-2: Ammerlaan-loop in de kas, 10km
2-3: 20 van Alphen, 20km
9-3: CPC, HM
22-3: 32 van Kampen, 32km
12-4: Oosterscheldeloop, 20km
27-4: Henk Hakker memorial, 30km
11-5: Groene van Amsterdam, M
Mei/juni: wedstrijd op het werk, 5km
15-6: Marathon van Amersfoort, HM
21-6: TT-run Assen
27-6: Spartaan Estafette, 5,1km
Behalve de Rokkeveense Dekkerloop staat nog niets vast.
Een van mijn goede voornemens dit jaar is om in alle provincies van Nederland een wedstrijd te lopen, dus er zitten een paar wedstrijden bij die heel ver van huis zijn. We zullen zien of het lukt.![]()
Ik wil dit jaar behalve de asselronde en de marathon in ieder geval mijn loopjes van afgelopen jaar lopen. De nesseloop (14KM), zuidersterloop (10EM), ekiden, vooroeverloop (HM) en bruggenloop (15KM) en ik wil nog ergens een 10KM plannen.![]()
Amersfoort-boksquote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef pijll het volgende:
Mijn plannen voor het eerste half jaar:
19-1: Rokkeveense Dekkerloop, 15km
8-2: Ammerlaan-loop in de kas, 10km
2-3: 20 van Alphen, 20km
9-3: CPC, HM
22-3: 32 van Kampen, 32km
12-4: Oosterscheldeloop, 20km
27-4: Henk Hakker memorial, 30km
11-5: Groene van Amsterdam, M
Mei/juni: wedstrijd op het werk, 5km
15-6: Marathon van Amersfoort, HM
21-6: TT-run Assen
27-6: Spartaan Estafette, 5,1km
Behalve de Rokkeveense Dekkerloop staat nog niets vast.
Een van mijn goede voornemens dit jaar is om in alle provincies van Nederland een wedstrijd te lopen, dus er zitten een paar wedstrijden bij die heel ver van huis zijn. We zullen zien of het lukt.![]()
![]()
Vanmiddag met Corniel wezen trainen. Niet dat ik hem veel gezien heb, we deden allebei onze eigen trainingen. Ik deed 4x2000p1000 en dat ging goed. Prachtig weer, lekkere temperatuur van bijna 14 C en dan loop zelfs ik in kort-kort.
Corniel heeft het Strava-KOM op de Balijbrug gepakt en daarna is het niet meer goed gekomen. Ik kwam hem op het laatst tegen toen hij over een hek klom om een stukje te gaan trailen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanmiddag met Corniel wezen trainen. Niet dat ik hem veel gezien heb, we deden allebei onze eigen trainingen. Ik deed 4x2000p1000 en dat ging goed. Prachtig weer, lekkere temperatuur van bijna 14 C en dan loop zelfs ik in kort-kort.
Corniel heeft het Strava-KOM op de Balijbrug gepakt en daarna is het niet meer goed gekomen. Ik kwam hem op het laatst tegen toen hij over een hek klom om een stukje te gaan trailen.Die balijbrug doet rare dingen met je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
lijstjes
![]()
Mits geen blessures, loop ik deze zeker.
1
2
3
4
5
6
7
818-jan.-2014 Abdijcross (Kerkrade)
02-feb.-2014 Midwintermarathon (Apeldoorn)
08-mrt.-2014 Sallandtrail (Nijverdal)
11-mei -2014 Trailrun Leudal (Leudal)
16-aug.-2014 Trail des Fantomes (La Roche)Leuk plan!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef pijll het volgende:
Een van mijn goede voornemens dit jaar is om in alle provincies van Nederland een wedstrijd te lopen![]()
Mijn lijstje so far:
- 9 maart: CPC HM
Zo, dat was 'm! Er staan tijdens de training naar de HM nog 2 kleine wedstrijdjes (Bertusloop), maar dat bekijk ik altijd de avond vooraf.
Najaar misschien toch een kleine HM (Linschoten, 3plassenloop Zmeer) ipv A'dam! En er komt vast meer
Staan in de trein met een kromme rug (werken eigenlijk) is NIET leuk trouwens![]()
![]()
En daar komen nog wat XC's, Trunce (trail event dat 9 keer gehouden wordt in 't jaar) en lokale loopjes bijquote:• 9 February 2014 - Caythorpe Dash - HM/21.1K
• 16 February 2014 - Wombwell 5 - 5M
• 23 February 2014 - National XC Championships Notthingham
• 2 March 2014 - Norton 9 - 9M
• 8 March 2014 - Salland Trail - 25K (NL)
• 9 March 2014 - CPC - 5K (NL)
• 29 March 2014 - Silkstone Shuffle #1 - 7K
• 6 April 2014 - Hardmoors Wainstones HM - 13.1M
• 9 April 2014 - South Yorkshire Road League 1 - 7.5K-ish
• 23 April 2014 - South Yorkshire Road League 2 - 7.5K-ish
• 30 April 2014 - South Yorkshire Road League 3 - 7.5K-ish
• 14 May 2014 - South Yorkshire Road League 4 - 7.5K-ish
• 17 May 2014 - White Peak Marathon - the full 26.2 Miles
• 14 June 2014 - Silkstone Shuffle #2 - 7K
• 16 August 2014 - Trail des Fantômes - 26K (B)
• 20 September 2014 - Silkstone Shuffle #3 - 7K
• 27 September 2014 - Causeway Coast Marathon - 26.2 Miles (N-IRL)
• ? 18 October 2014 - Round Rotherham Relay ?
• 29 November 2014 - Silkstone Shuffle #4 - 7K
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 06-01-2014 18:52:27 ]Ja doei.![]()
Fuuuck, spiertje verrekt... (althans dat denk ik) Zit op mn hamstring vlak boven mn knie (aan de buitenkant). Gebeurde gisteren op de bank![]()
Vreemde is dat ik gisteren helemaal geen last had, maar sinds vanochtend wordt het steeds ergerKan nu niet eens normaal een trap op/aflopen...
The line is a dot to you!![]()
voor dit jaar een loopje of 6 ingeplanned buiten het harriers-seizoen om
paar 15km's, Bridge to Beach HM, The Three Peaks Mountain run, de Kepler en de GNWR'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nieuwe Polar V800 aangekondigd:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/polar-v800-triathlon.html
Nieuwe Garmin Vivofit aangekondigd (+ nieuwe versie van Garmin Connect kan je hier ook al zien; dit zou later vandaag nog voorgesteld worden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dcrainmaker.com/2014/01/vivofit-activity-monitors.html
[ Bericht 22% gewijzigd door minimaLL op 06-01-2014 19:22:03 ]![]()
Wat zijn aanraders voor loopjes met vette medailles?
UTMB schijnt wel een leuke te hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn aanraders voor loopjes met vette medailles?Ja doei.![]()
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leukquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef SEMTEX het volgende:
Wat zijn aanraders voor loopjes met vette medailles?![]()
![]()
vandaag mijn eerste loopje gedaan met mijn Garmin, Loopje ging goed. 8 x 1 minuut. Wederom geen pijntjes en problemen.
Nu nog dat loopje op mijn PC krijgen en vervolgens op Endomundo.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Die is niet echt mooi. Die is alleen heel gaaf voor de prestatie die je geleverd hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
UTMB schijnt wel een leuke te hebben.
Maar dat is mijn mening.![]()
Hoe gaaf. Het bandje van mijn jasje heeft zo'n klikding waar je hem mee om je middel kunt vastmaken als bumbag....
EN DAT KLIKDING IS OOK METEEN HET FLUITJE!!
![]()
Ja doei.![]()
Als het je alleen om de medaille gaat zou je een Disney loop kunnen doen. Alleen beetje erg duur
Of een event in Ierland geloof ik, soort rock festival idee, kan er ff niet opkomen.![]()
nee, deze wint. Erg gaaf, ik wist niet dat hun ook wedstrijden hielden. Erg gaaf.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Arquero het volgende:
Als het je alleen om de medaille gaat zou je een Disney loop kunnen doen. Alleen beetje erg duur
Of een event in Ierland geloof ik, soort rock festival idee, kan er ff niet opkomen.
hoe cool is dat!
En boeiend dat dat een fun run is.
edit:
hier nog veel meer:
Klik![]()
Wel hele mooie inderdaad. Marathon kost alleen tussen de $ 160 en 190, afhankelijk moment van inschrijvenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
nee, deze wint. Erg gaaf, ik wist niet dat hun ook wedstrijden hielden. Erg gaaf.
[ afbeelding ]
hoe cool is dat!
edit:
hier nog veel meer:
Klik
Edit: misschien dit najaar ook in Parijs, halve marathon;
http://dedicatedtodlp.com(...)yland-paris-in-2014/![]()
Voor zij die geïnteresseerd zijn in de Garmin Connect redesign:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als de update geslaagd is, zou het wel eens kunnen blijven dat ik enkel nog log op garmin connect en endomondo achterwege laat...
[ Bericht 4% gewijzigd door minimaLL op 06-01-2014 19:34:21 (Bron toegevoegd) ]![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef minimaLL het volgende:
Voor zij die geïnteresseerd zijn in de Garmin Connect redesign:Werd ook wel eens tijd voor een update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als de update geslaagd is, zou het wel eens kunnen blijven dat ik enkel nog log op garmin connect en endomondo achterwege laat...![]()
Ja, is nog over hoor. Kan ook via FB eventueel.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand op Facebook is op zoek! Heb naar deze post gelinkt. Is hij nog over?Life is what you make it.![]()
Volgens mij is er van meer kanten inmiddels naar deze persoon gelinktquote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, is nog over hoor. Kan ook via FB eventueel.ken haar niet, maar zag 't in een trailloopgroep voorbij komen
Tevens, voor 2015:
http://www.keswickmountainfestival.co.uk/whats-on/trail-marathon
Ja doei.![]()
Voor zij die geïnteresseerd zijn in de Garmin Connect redesign:Kleine moeite om even te exporteren/importeren toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als de update geslaagd is, zou het wel eens kunnen blijven dat ik enkel nog log op garmin connect en endomondo achterwege laat...
volgens mij hebben ze ook nog zo iets als de Doofy Challenge...de 5km,10km en de HM allemaal in het zelfde weekend....durf haast niet te kijken wat ze daar voor vragen....quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
nee, deze wint. Erg gaaf, ik wist niet dat hun ook wedstrijden hielden. Erg gaaf.
[ afbeelding ]
hoe cool is dat!
edit:
hier nog veel meer:
Klik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat heb ik net lekker gelopen zeg.. whoehoe!![]()
Donker dus weinig op klokje gekeken over snelheid of HR. Gewoon lopen, afstand inschatten en proberen krachten te verdelen. Dat ging prima, beetje snelheid er op waar ik gevoel had te gaan slacken, beetje temporiseren waar ik aan het ontploffen ging.
Laatste 2.5 kilometer kreeg ik een fikse regenbui op mijn kop, en dat was pas echt als een baas gaan open. Rechtop, doorstomen, hartslag onder controle, door de plassen stampen, nog meer tempo maken... loved it!!![]()
Helemaal niet verwacht, nog wat spierpijn in de bovenbenen, beetje koud, toch maar gegaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik importeer altijd binnen 3 minuten alles in endomondo en runkeeper, zo gepieptquote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Kleine moeite om even te exporteren/importeren toch?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wat heb ik net lekker gelopen zeg.. whoehoe!![]()
Donker dus weinig op klokje gekeken over snelheid of HR. Gewoon lopen, afstand inschatten en proberen krachten te verdelen. Dat ging prima, beetje snelheid er op waar ik gevoel had te gaan slacken, beetje temporiseren waar ik aan het ontploffen ging.
Laatste 2.5 kilometer kreeg ik een fikse regenbui op mijn kop, en dat was pas echt als een baas gaan open. Rechtop, doorstomen, hartslag onder controle, door de plassen stampen, nog meer tempo maken... loved it!!![]()
Helemaal niet verwacht, nog wat spierpijn in de bovenbenen, beetje koud, toch maar gegaan.goed bezig man! Dat klinkt heerlijk!
![]()
Voor zij die geïnteresseerd zijn in de Garmin Connect redesign:Ik hoop dat het importeren dan ook eindelijk eens vloeiend gaat. Die plug in hangt bij mij gemiddeld 5 x voordat ik kan importeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als de update geslaagd is, zou het wel eens kunnen blijven dat ik enkel nog log op garmin connect en endomondo achterwege laat...Life is what you make it.![]()
Wat hebben jullie betaald voor jullie echt eerste paar hardloopschoenen?
Toen jullie net begonnen om het te proberen.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
135 euroquote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Toen jullie net begonnen om het te proberen.
120 geloof ik. Ik mocht meteen niet meer stoppen van mezelf.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Toen jullie net begonnen om het te proberen.![]()
Geen idee, zal een euro of 80 geweest zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Toen jullie net begonnen om het te proberen.Ja doei.![]()
En een M daarbij, allemaal voor het luttele bedrag van $460 (dacht ik), krijg je wel 5 medailles voorquote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze ook nog zo iets als de Doofy Challenge...de 5km,10km en de HM allemaal in het zelfde weekend....durf haast niet te kijken wat ze daar voor vragen....![]()
Heb dat laatst ergens gelezen
¤130,- Veel plezier van gehadquote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
![]()
142 euro, waren afgeprijsd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Heb je daar lang mee gedaan of al heel snel weer nieuwe willen kopen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, zal een euro of 80 geweest zijn.![]()
Voor zij die geïnteresseerd zijn in de Garmin Connect redesign:Dat ziet er goed uit. Sowieso had Connect al mijn voorkeur. Het is dat ik ook mensen moet volgen die een andere voorkeur hebben (Endomondo, Strava), anders had ik het bij Connect gelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als de update geslaagd is, zou het wel eens kunnen blijven dat ik enkel nog log op garmin connect en endomondo achterwege laat...![]()
Ongeveer hetzelfde. En hetzelfde wat betreft het stoppen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
120 geloof ik. Ik mocht meteen niet meer stoppen van mezelf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb ze toen gewoon opgerend. Waren fatsoenlijke Saucony's geloof ik? Of anders Asics. Een van de tweequote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je daar lang mee gedaan of al heel snel weer nieuwe willen kopen?.
Ja doei.![]()
139, en ik loop er nog steeds opquote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Lang zat die lijst, hier ook. Staat nog een een twijfelachtige Dekkersloop erbij, omdat ik misschien toch liever 2x de delftsehoutloop (ook 15km loop) Iets makkelijker bereikbaar qua OV en een maand later is dezelfde loop er weer. Mooi moment om de vooruitgang te zien dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:11 schreef Quoi het volgende:
Mijn lijstje so far:
- 9 maart: CPC HM
Zo, dat was 'm! Er staan tijdens de training naar de HM nog 2 kleine wedstrijdjes (Bertusloop), maar dat bekijk ik altijd de avond vooraf.100 euro en 3 weken later gestopt. Nu zijn ze 2 jaar oud en heb ik afgelopen weekend nieuwe gekocht ( voor165)quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Toen jullie net begonnen om het te proberen.Trek eens aan mijn vinger?
Dat doe ik ook. En even refresh op smashrun geven sinds kort.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik importeer altijd binnen 3 minuten alles in endomondo en runkeeper, zo gepiept
Ik had nog gympies liggen maar kon nog geen 100 mtr lopen zonder overal pijn te krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Beste 130 euro ooit uitgegeven daarna.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dekkerloop is hartstikke makkelijk bereikbaar.quote:
Over de eerste schoenen: dat was meteen mijn duurste paar ooit. 169 voor de schoenen + 20 euro voor de inlegzooltjes.
Ik ben nu twee paar verder en die waren 129 euro + 20 euro inlegzooltjes.![]()
Ik heb vandaag denk ik op de verkeerde schoenen gelopen. En dat terwijl ik het meeste gewoon gewandeld heb en nog geen 500 meter hardgelopen. Maar ik heb bij beide benen in mijn onderbeen aan de voorkant pijn nu.![]()
Dat had ik dus ook en ben daardoor nooit verder gegaan met hardlopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag denk ik op de verkeerde schoenen gelopen. En dat terwijl ik het meeste gewoon gewandeld heb en nog geen 500 meter hardgelopen. Maar ik heb bij beide benen in mijn onderbeen aan de voorkant pijn nu.
Iemand ideeën?Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Goede schoenen laten aanmeten bij een hardloopwinkel en beginnen met een schema (evy, couch-5k of iets anders leuk uit de OP). Of met start2run meedoen, maar dat begint geloof ik pas in maart.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook en ben daardoor nooit verder gegaan met hardlopen.
Iemand ideeën?![]()
Niet te snel te veel willen ook
Volgens mij heb ik ¤140 ofzo betaald voor mijn schoenen, loop er nu nog mee (jaar later). betere investering kun je op hardloopgebied niet maken.
Ik werd even heel enthousiasr van die Dinsy HM (omdat ik even dacht dat dat 15km waren) en ik die dan mssn mer veel lopen ook nog uit zou kunnen lopen...... maar een HM is natuurlijk 21km en das een stuk verder![]()
doel voor 2015 dan maar??!! (als ie uberhaupt door gaat)![]()
Ik heb mijn gebruikersnaam tijd geleden niet echt zorgvuldig gekozen, dus ga hierbij verder onder deze naam. Leuk om al die verhalen van afgelopen weekend weer te lezen zeg en dan wil ik Semtex toch even compliment geven, wat een mooi prestatie zeg![]()
Helaas gaat het bij mij nu even iets minder. Heb niet echt pijn, maar lijkt een beetje gevoelig bij m'n knie. Afgelopen zaterdag het jaar begonnen bij de voetbal met een snertloop. Heb het bij 5 km gehouden, omdat ik het niet aandurfde om verder te lopen en daardoor wat te forceren. Ga deze week niet hardlopen, hopelijk gaat het daardoor weer over. Was wel even wennen om zonder hardloopcoach te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/282658647/5539573![]()
moet je wel eerst punten verzamelenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
UTMB schijnt wel een leuke te hebben.![]()
Ik was rennenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?
[..]
Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leuk![]()
Maar, hier SEMTEXuitzoeken! De oogst van 2013. Volgens mij is het allemaal wel duidelijk waar ze van zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
M'n schema voor 5 km afnog geen 5 km aan een stuk gedaan maar wel 30 min. Volgende keer eens kijken of ik 5 km ook kan. Daarna Evy voor 10 km proberen, ben benieuwd. Hier iig al blij mee
![]()
M'n eerste hardloopschoenen waren Nikes van de Perry Sport. Iets van ¤ 80,- waren die. Om te kijken of ik het wel echt leuk vond. Na een jaar waren die op en toen ben ik naar een speciaalzaak gegaan om schoenen te laten aanmeten. Die waren ¤ 110,-. Met ¤ 20,- kortingsbon van de Run2day that is. En die waren na een jaar weer op, en dus heb ik dezelfde schoenen weer gekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Toen jullie net begonnen om het te proberen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was rennen![]()
Maar, hier SEMTEXuitzoeken! Volgens mij is het allemaal wel duidelijk waar ze van zijn, toch?
2 zijn er mooi, want die heb ik ook :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was nog twijfel hequote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dekkerloop is hartstikke makkelijk bereikbaar., ik ga nog ff overleggen met mijn ren-homeboys.
Juist, zoveel kleine loopjes weer komende tijd! Elke zondagochtend weer nieuwe kansenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lang zat die lijst, hier ook. Staat nog een een twijfelachtige Dekkersloop erbij, omdat ik misschien toch liever 2x de delftsehoutloop (ook 15km loop) Iets makkelijker bereikbaar qua OV en een maand later is dezelfde loop er weer. Mooi moment om de vooruitgang te zien dan.Ik heb een liefhebber voor je startbewijsquote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het importeren dan ook eindelijk eens vloeiend gaat. Die plug in hangt bij mij gemiddeld 5 x voordat ik kan importeren.Of ben je 'm al kwijt?
![]()
Ik heb vooral verzot op m'n fuglies, zoals die van de Zomerklassiekerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
2 zijn er mooi, want die heb ik ook :pen m'n klompenmedaille is sowieso the bomb
Mijn lijstje voor 2014 is tot nu toe een beetje sneu.
- 26 januari Safari Run Arnhem 5km
- 16 maart Baggerloop Didam 6km
- 23 maart Rondje Nederland Arnhem 5km (moet ik me van de week nog even voor inschrijven)
- 18 mei Marikenloop Nijmegen 10km
Erg veel medaillekansen zijn daar niet. Alleen de Marikenloop doet op zeker een medaille. Rondje Nederland misschien, maar dat is nog niet besloten geloof ik. Vorig jaar was dat voor het eerst.
[ Bericht 5% gewijzigd door Guppy op 06-01-2014 21:41:22 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik viel in de bonusprijzen! Bij Oss-Volo had de HM-groep net haar maandelijkse balans- en krachttraining op de baan.
Eerst een stukkie inlopen. Daarna allemaal grondoefeningen, zoals planks en crunches en noem maar op. Daarna rondjes met allerlei rare dingen. Lopen met gewichten, versnellingen, op tenen, op hakken. En de extragratis bonushoofdprijs: 4x 30 meter lunges. Ik schijn nu te weten hoe een marathon voelt,
Maar het was wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus tot nu toe positief? Was Gogo ook mee? En hoe vond zij het?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik viel in de bonusprijzen! Bij Oss-Volo had de HM-groep net haar maandelijkse balans- en krachttraining op de baan.
Eerst een stukkie inlopen. Daarna allemaal grondoefeningen, zoals planks en crunches en noem maar op. Daarna rondjes met allerlei rare dingen. Lopen met gewichten, versnellingen, op tenen, op hakken. En de extragratis bonushoofdprijs: 4x 30 meter lunges. Ik schijn nu te weten hoe een marathon voelt,
Maar het was wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je zelf nooit gedaan anders! Toch? Da's het mooie hiervan
![]()
![]()
Maar het was wel leuk!Het is net pindakaas die training, je wordt er groot en sterk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was wel leuk!En, wat vond je ervan? Wacht maar tot je intervalletjes mag knallen, dan ben je waarschijnlijk zo verkocht. BaantrainingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(al doen ze bij mij gelukkig geen maandelijkse balans- en krachttraining
)
![]()
Maar het was wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt goed!
* Levitas gaat nu ook maar eens een mail sturen
Edit: Zo, die mail is er eindelijk uit!
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 06-01-2014 21:56:09 ]![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?
[..]
Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leuk![]()
![]()
![]()
Zonde dat ik niet tegen pindakaas kan, ik wil ook groot en sterk zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is net pindakaas die training, je wordt er groot en sterk van![]()
![]()
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En, wat vond je ervan? Wacht maar tot je intervalletjes mag knallen, dan ben je waarschijnlijk zo verkocht. Baantraining(al doen ze bij mij gelukkig geen maandelijkse balans- en krachttraining
)
Ik val bovendien prima in het schema van de groep. De meesten gaan trainen voor de HM in Budel en die is net een week later dan CPC, waar ik hopelijk mag debuteren op de HM. Weekje eerder taperen, maar dat valt lekker.
Heb er echt zin in.
@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus, jij gaat ook je vele kilometers maken, voor de CPC? Misschien kunnen we tegen die tijd een/wat LDL's samen ergens in Den Bosch doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.
Ik val bovendien prima in het schema van de groep. De meesten gaan trainen voor de HM in Budel en die is net een week later dan CPC, waar ik hopelijk mag debuteren op de HM. Weekje eerder taperen, maar dat valt lekker.
Heb er echt zin in.
@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.
Heb er echt zin in.
@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!is er dan ook nog een training in het weekend, of mag je dan voor jezelf iets leuks doen?
![]()
Mijn rondje zit er weer op voor vandaag. Ik had per ongeluk een les van volgende week voor staan en dus niet het juiste schema gelopen maar het liep stiekem wel lekker al was ik wel behoorlijk 'op' op het einde. Toch overmorgen maar weer braaf een les uit deze week lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/283434738/13622849
Mijn eerste paar schoenen waren ongeveer de prijs die iedereen hier roept. Ik heb toen een maand of 2 gelopen en toen zijn ze in de kast beland. Toen ik ze 3 jaar later weer uit de kast haalde was de demping niet goed meer en kreeg ik er last van mijn enkel van. Dat paar verdween dus in de kliko en mijn nieuwe paar was ook weer rond de 130 Euro.
Mijn plannen voor dit jaar (mits blessure vrij enz.)
02-02 Duinloop AV Castricum - 4km
02-03 20 van Alphen - 5km
13-04 Kloetloop Grootebroek - 5km
18-05 Schutz marathon Hoorn - 10km
01-06 Run 4 Lady's Boskoop - 10km
22-06 Stoomtramloop Medemblik - 9,5km
??-08 Vooroeverloop - HM (mits voldoende kunnen trainen)
25-08 Hemmer omloop - 10km
??-09 Dam tot dam loop - 16,1km
13-09 Potato run Urk - 8EM
05-10 Agriport A7 Halve marathon - HM
Alleen de dik gedrukte loopjes staan vast de rest bekijk ik even per stuk."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Strak plan Levitas! Paar keer samen die 16-19km samen lopen vind ik leuk!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus, jij gaat ook je vele kilometers maken, voor de CPC? Misschien kunnen we tegen die tijd een/wat LDL's samen ergens in Den Bosch doen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, dan mag je voor jezelf. Of je doet wat de trainer wil, dat kan je ook vragen namelijk: of hij een schema maakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt goedis er dan ook nog een training in het weekend, of mag je dan voor jezelf iets leuks doen?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het wat hoor tegenwoordig:
- Swets aan de intervaltraining
- Mossel lid van een loopvereniging
Beiden heb ik weleens anders gehoord
Is de volgende stap dat MoBlo aan colorruns gaat meedoen?
zelf ben ik met voeding bezig, ook best een dingetje, aangezien ik altijd riep: ik werk alleen aan de output (=bewegen), niet aan de input (=voeding)![]()
![]()
Dat is best doorstomen naar HM. Pas op je lichaam.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn rondje zit er weer op voor vandaag. Ik had per ongeluk een les van volgende week voor staan en dus niet het juiste schema gelopen maar het liep stiekem wel lekker al was ik wel behoorlijk 'op' op het einde. Toch overmorgen maar weer braaf een les uit deze week lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/283434738/13622849
Mijn eerste paar schoenen waren ongeveer de prijs die iedereen hier roept. Ik heb toen een maand of 2 gelopen en toen zijn ze in de kast beland. Toen ik ze 3 jaar later weer uit de kast haalde was de demping niet goed meer en kreeg ik er last van mijn enkel van. Dat paar verdween dus in de kliko en mijn nieuwe paar was ook weer rond de 130 Euro.
Mijn plannen voor dit jaar (mits blessure vrij enz.)
02-02 Duinloop AV Castricum - 4km
02-03 20 van Alphen - 5km
13-04 Kloetloop Grootebroek - 5km
18-05 Schutz marathon Hoorn - 10km
01-06 Run 4 Lady's Boskoop - 10km
22-06 Stoomtramloop Medemblik - 9,5km
??-08 Vooroeverloop - HM (mits voldoende kunnen trainen)
25-08 Hemmer omloop - 10km
??-09 Dam tot dam loop - 16,1km
13-09 Potato run Urk - 8EM
05-10 Agriport A7 Halve marathon - HM
Alleen de dik gedrukte loopjes staan vast de rest bekijk ik even per stuk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: