SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 06-01-2014 09:11:23 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Over plaatselijke superhelden gesproken... hoe staat het met de marathonaspiraties van G.R.?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Quoi het volgende:
Vaak krijg je een glimlach, maar het bleek ook 2x een plaatselijke superheld die ontevreden was met zijn 36 min op de 10 km ofzoiets.....
Morgenmiddag ga ik met Corniel trainen. Het wordt zijn laatste training ooit, want hij gaat de Bermadudriehoek der hardloopsegmenten proberen. Zelf doe ik 4x2000p1000. Het wordt warm, maar het waait hard en het regent af en toe.
@ SEMTEX: no words.![]()
Ja, eigenlijk wel. Maarja, voor die 5 keer per jaar dat we op zulke velden lopen...quote:Op zondag 5 januari 2014 20:34 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Loopt dat niet gemakkelijker op spikes? Zo liep ik vroeger als klein sjaapje toch mijn veldlopen...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Moblo, maak jij foto's wanneer je zelf niet hoef te hardlopen? En wisselt Wolve000 je weer af als je zelf loopt?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die kosten toch niet echt zoveel? En dan zitten je gewone schoenen niet onder de blubber... En met 12 mm spikes gaat het wel eenvoudiger.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maarja, voor die 5 keer per jaar dat we op zulke velden lopen...
Trouwens wel zeer minimalistisch die spikes, echt wel voor voor-middenvoetlanding.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Yupquote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Moblo, maak jij foto's wanneer je zelf niet hoef te hardlopen? En wisselt Wolve000 je weer af als je zelf loopt?foto's van hierboven zijn door clubgenoot gemaakt overigens
die liep zelf helemaal niet
Ja doei.![]()
Ach, bij de mix-lopen (weg en offroad) komen ze toch wel vol blubber, daar maak ik me al geen zorgen meer om.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Die kosten toch niet echt zoveel? En dan zitten je gewone schoenen niet onder de blubber... En met 12 mm spikes gaat het wel eenvoudiger.
Trouwens wel zeer minimalistisch die spikes, echt wel voor voor-middenvoetlanding.
En ik land nog wel aardig op de hak en heb een flinke drop, dus dan zou dat nogal een overgang zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mocht iemand een loopje toegevoegd willen hebben, quote of DM me maar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe is het met je rug?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef YUR het volgende:
Nou, ik heb dit hele jaar nog geen meter gelopen hoor![]()
Ik heb vandaag gewandeld, lekker achter de kinderwagen. Gaat al een stuk beter, ik verwacht deze week weer te trainenquote:F means you're fucked![]()
Geen idee! Zag hem pas bij de kerstcross van Haag laatste worden....quote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Over plaatselijke superhelden gesproken... hoe staat het met de marathonaspiraties van G.R.?
Morgenmiddag ga ik met Corniel trainen. Het wordt zijn laatste training ooit, want hij gaat de Bermadudriehoek der hardloopsegmenten proberen. Zelf doe ik 4x2000p1000. Het wordt warm, maar het waait hard en het regent af en toe.
@ SEMTEX: no words.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindeloos respect voor die man: altijd vrolijk
Ik zag 'm niet op de deelnemerslijst van de Westland marathon (terwijl die het moest gaan worden). Zal 'm weer eens aanspreken als de Bertusloopjes weer beginnen (vaste klant daar)![]()
![]()
Eindhovenaren eo:Volgens mij heb ik dan al ietsquote:Mensen in beweging krijgen. Met dit doel hebben we samen met de organisatie van Marathon Eindhoven en Trudo de IAK Klokgebouwloop bedacht. Een loop over de trappen, de gangen en hallen van het Eindhovense Klokgebouw. Zondag 23 maart vindt de allereerste editie van de IAK Klokgebouwloop plaats. De inschrijving gaat open op 1 januari 2014 en dan zal ook meer informatie volgen. Doe jij ook mee?(edit: klopt)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
inderdaad.....trailers zijn crossers die geen spikes durven te dragenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Die kosten toch niet echt zoveel? En dan zitten je gewone schoenen niet onder de blubber... En met 12 mm spikes gaat het wel eenvoudiger.
Trouwens wel zeer minimalistisch die spikes, echt wel voor voor-middenvoetlanding.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Leuke foto Semtex en wat en mooie prestatie!
En moblo en wolve ook leuke actie foto's![]()
Dank nog voor alle complimentenIk voel mee ook echt een stuk beter dan in mei en dat was natuurlijk ook het doel
Buiten dat ben ik ook met plezier aan het krijgen in het lopen. Het enige wat ik jammer vind is dat mensen nogal snel vragen hoe snel ik de 5km kan lopen en dan en oordeel hebben over mijn slakken tempo. Ik loop tenminste, niet heel snel, maar wel zonder pijn en met plezier.
Doelen voor 2014 ben ik wat terughoudend mee, maar ik wel in de eerste maanden dus aan mijn eerste evenementjes mee doen. Alleen die drempel hè, die zit op schouderhoogte![]()
![]()
Dat klinkt nogal drastisch voor Corniel…(buiten dat ik geen idee heb wat het moet zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Morgenmiddag ga ik met Corniel trainen. Het wordt zijn laatste training ooit, want hij gaat de Bermadudriehoek der hardloopsegmenten proberen. Zelf doe ik 4x2000p1000. Het wordt warm, maar het waait hard en het regent af en toe.)
Is de 4*2000 een lekkere training ipv de 6*1000? Neem je er gewoon de tempo's uit de tabel voor aan? (of geen souplesse-loper?) Ik heb regelmatig moeite met die tempo's omdat ze net tussen het "ik geef gas" en "ik loop lekker rustig" in zitten. Kan me daarin moeilijk doseren op iig de 400jes en 1000jes![]()
Ja was verder wel echt gezellig, vandaag en gisterenquote:. Maar wel vermoeiend na die lange dagen op mijn werk.
Mijn loopje ging beter dan verwacht. Begon gewoon maar op een lekker tempo en ik liep opeens zo ontzettend lekker dat ik ineens onder de 4'/km liep in de 2e kilometer. Terwijl ik daar helemaal niet eens erg in had. Dus ik ging dat even doortrekken over de 1e 5km, meteen goed voor de Cooper-challenge op Endomondo. Mijn 'trainer' zal er wel niet blij mee zijn, want ik mocht eigenlijk alleen nog wat lange afstanden lopen op een rustig tempo. Maar ik was in 'the zone'. Daarna het rondje nog rustig afgemaakt met in totaal 10km. Laatste 2km even opnieuw geregistreerd, want mijn Garmin gaf aan dat de batterij bijna leeg was en was bang mijn Cooper te verliezen.
http://www.endomondo.com/workouts/283069679/2368823
YUR, lekker dat het in ieder geval al een stuk beter gaat! Hoop dat het snel weer helemaal over is!![]()
Moblo en Wolve, gave foto's! Lijken me erg leuke en zware crossen!Lekker baggeren!
![]()
![]()
duimen!!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewandeld, lekker achter de kinderwagen. Gaat al een stuk beter, ik verwacht deze week weer te trainen
niet kunnen lopen vanwege een blessure zuigt....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo, de 13 en een beetje van Beltrum zit er weer op, in 2:45. Zwaar lopen, maar het ging wel een stuk makkelijker dan vorig jaar. De Cooman heeft de hele (22km) weer eens gewonnen, in 2:21
De benen zijn weer helemaal bont en blauw, eens kijken hoe het morgen gaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 05-01-2014 22:01:14 ]It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geen idee! Zag hem pas bij de kerstcross van Haag laatste worden....Je link doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindeloos respect voor die man: altijd vrolijk
Ik zag 'm niet op de deelnemerslijst van de Westland marathon (terwijl die het moest gaan worden). Zal 'm weer eens aanspreken als de Bertusloopjes weer beginnen (vaste klant daar)
Inderdaad souplessemethode. Ik heb nog maar één keer in mijn leven 4x2000 gedaan. Ik gebruik de tabel uit het boek en de tempo's liggen bijna gelijk aan die van de 1000's. Ik ga vaak ook te snel, terwijl dat niet de bedoeling is... Maar ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal drastisch voor Corniel…(buiten dat ik geen idee heb wat het moet zijn)
Is de 4*2000 een lekkere training ipv de 6*1000? Neem je er gewoon de tempo's uit de tabel voor aan? (of geen souplesse-loper?) Ik heb regelmatig moeite met die tempo's omdat ze net tussen het "ik geef gas" en "ik loop lekker rustig" in zitten. Kan me daarin moeilijk doseren op iig de 400jes en 1000jes![]()
Wegens een blessure ga ik de HM van Egmond niet lopen. Als iemand nog interesse heeft in een startnummer kan je me pm'en.Life is what you make it.![]()
De Schietbergencross waarop ik in wil schrijven is er één met heuvels en los zand. Je kan vanaf 2,5 km inschrijven aangezien het steeds dezelfde ronde is. Zit nu te dubben of ik 2,5 of 5 doe. Ik heb nog nooit in ruil zand gelopen.. Ook niet echt heuvels.. Hmmmmmmm, keuzes keuzes...![]()
Ik ben even benieuwd of dit jullie bekend voorkomt:
Ik heb de laatste tijd het idee dat ik niet alles eruit haal bij wedstrijdjes. Ik train sinds kort wat intensiever, en loop qua tijden wel net ietsje harder. Maar terwijl ik aan het lopen ben (zoals vandaag bij een crossje) heb ik nog de energie om heel hard naar een maatje 'HUPPP!!!!!1!!!' te schreeuwen die ik in de verte zie lopen. Ook ben ik 10 seconden na de finish alweer erg fit en is spierpijn iets van een ver verleden. Kortom, het voelt alsof ik veel harder zou moeten kunnen. Maar ook als ik me daar bewust van ben in een wedstrijdje lukt het toch niet echt. Ook is mijn hartslag gemiddeld net zo hoog als 'vroeger', toen ik wel helemaal stuk kon gaan.
Herkenbaar? Het haalt een beetje mijn gevoel van voldoening weg namelijk.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Nirak het volgende:
Dank nog voor alle complimentenIk voel mee ook echt een stuk beter dan in mei en dat was natuurlijk ook het doel
Buiten dat ben ik ook met plezier aan het krijgen in het lopen.
Ach, niks van aantrekken! Maar volgens mij heb je de goede instelling al!quote:Het enige wat ik jammer vind is dat mensen nogal snel vragen hoe snel ik de 5km kan lopen en dan en oordeel hebben over mijn slakken tempo. Ik loop tenminste, niet heel snel, maar wel zonder pijn en met plezier.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wel een beetje. Ik ga kijken of ik daar met oa. voeding en hopelijk krachttraining wat aan kan veranderen. Vaak is m'n ademhaling goed op orde, ben ook zó weer hersteld na een run, spierpijn heb ik ook zelden nog, maar de kracht in mijn benen en mijn energielevels zijn regelmatig ver beneden gewenst niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef thettes het volgende:
Ik ben even benieuwd of dit jullie bekend voorkomt:
Ik heb de laatste tijd het idee dat ik niet alles eruit haal bij wedstrijdjes. Ik train sinds kort wat intensiever, en loop qua tijden wel net ietsje harder. Maar terwijl ik aan het lopen ben (zoals vandaag bij een crossje) heb ik nog de energie om heel hard naar een maatje 'HUPPP!!!!!1!!!' te schreeuwen die ik in de verte zie lopen. Ook ben ik 10 seconden na de finish alweer erg fit en is spierpijn iets van een ver verleden. Kortom, het voelt alsof ik veel harder zou moeten kunnen. Maar ook als ik me daar bewust van ben in een wedstrijdje lukt het toch niet echt. Ook is mijn hartslag gemiddeld net zo hoog als 'vroeger', toen ik wel helemaal stuk kon gaan.
Herkenbaar? Het haalt een beetje mijn gevoel van voldoening weg namelijk.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: