Ja, ik ook gisteren. Maar ik ging dan ook niet zo hardquote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef GotC het volgende:
Ik liep ook met jasje en lange tight vandaag
Precies, jij rasatleet!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik er helemaal niet voor te trainen. Schud m zo uit mn mouw
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef GotC het volgende:
Dit idd, plus wandelminutenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik ook gisteren. Maar ik ging dan ook niet zo hard
Daar had ik er ook een paar van, gelukkigquote:
Wowquote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar had ik er ook een paar van, gelukkig
Trouwens, awesome Nike Flyknit Air Max![]()
[ afbeelding ]
Alleen ¤ 250,-
Ik zag iemand met de linker Nikejes op deze foto: erg vetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar had ik er ook een paar van, gelukkig
Trouwens, awesome Nike Flyknit Air Max![]()
[ afbeelding ]
Alleen ¤ 250,-
Nike maakt echt mooi spulquote:Op zondag 5 januari 2014 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag iemand met de linker Nikejes op deze foto: erg vet
[ afbeelding ]
Gheghe, dan heb jij mij misschien wel 2 keer ingehaaldquote:Op zondag 5 januari 2014 17:26 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Netjes gelopen SEMTEX! Zeker omdat het parcours niet al te makkelijk loopt, met alle bochten in de parken. Ik was er ook, had je oranje aan? Dan heb ik je misschien bij de start gezien.
Voor mij was het de 8km vandaag. Ging goed maar na 6.5 km ging de snelheid er wel uit. Kan merken dat ik veel in snelheid geïnvesteerd heb en niet veel duurlopen de laatste 2 maanden. Met 30:05 was ik desalniettemin zeer tevreden(ok die 5 seconden zitten me wat dwars
)
Ik ook hoor.. Moet er eigenlijk niet aan denken om in een korte broek te lopen nu. En zonder jasje zou ik het niet uithouden, zeker de eerste 10 minuten zijn dan echt te koud. Na 20 minuten ofzo, als ik echt goed warm ben, kan het jasje in principe wel uit, maar vind het wel lekker met jasjequote:Op zondag 5 januari 2014 19:38 schreef GotC het volgende:
Hoe was de verjaardag?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Man wat is iedereen hier weer ontzettend goed bezig!![]()
SEMTEX, Tieske, Murmeli, amaranta en alle anderen die gelopen hebben.
Wat een tijd SEMTEX, echt ontzettend goed en die foto met die kerels. Tieske ook ontzettend goede tijd, snap dat het jammer is van die 5 seconden, maar
.
Door jullie heb ik nu wel weer zin om wat te gaan lopen nu nog. Gisteren toch niet gegaan door ook een algehele malaise, druk op werk, hoofdpijn, keelpijn en in de avond ook nog een feestje waar ik wel bij moest zijn, want het was voor mij. Gelukkig gingen de biertjes er nog wel in, vandaag de hele dag familie over de vloer gehad dus ook weer lekker druk geweest. Maar nu toch echt even tijd voor mezelf! Ik ga gewoon lekker mijn schoenen aantrekken!
Bedankt allemaal!
![]()
Buit voor een dagje Scarabee is wel binnen trouwens!![]()
Van gisteren:quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Sjaapje het volgende:
Leuke foto Semtex, en wat goed gelopen!!! En alle andere lopers hier ook!
(Moblo, ik kijk stiekem altijd een beetje uit naar jullie geheel in modder verklede foto's)
Ziet er heftig uit, bikkelen in de drekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nee, ik moet inderdaad nog een keer een zwart kort broekje hebben.quote:
Dat stukje omhoog was vooral glibberen en hopen dat je niet weer onderaan de bult belandt.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit, bikkelen in de drek
Loopt dat niet gemakkelijker op spikes? Zo liep ik vroeger als klein sjaapje toch mijn veldlopen...quote:Op zondag 5 januari 2014 20:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, ik moet inderdaad nog een keer een zwart kort broekje hebben.
[..]
Dat stukje omhoog was vooral glibberen en hopen dat je niet weer onderaan de bult belandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |