Wow, daar droom ik wel eens van.... zo'n snelheidquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
7 bekertjes bij mijn loopjeFuck yeah
Distance: 13.50 km
Time: 1:05:14
Avg Speed: 12.4 km/h
Elevation Gain: 25 m
Calories: 1,049 C
(14 dus, Garmin had geen zin om satelieten te vinden vandaag)
quote:[..]
Hmm, dat wil ik ook, lekker weer. Maar voor de tijd van het jaar is het hier heel zacht. Ik vraag me af of we nog winter krijgen. Vorig jaar vroor het volgens mij 10 graden.
En klein kijkje terug in 2013, naar wat het mij gebracht/afgepakt heeftknap hoor, je zult je vast veel fitter voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes gelopen SEMTEX! Zeker omdat het parcours niet al te makkelijk loopt, met alle bochten in de parken. Ik was er ook, had je oranje aan? Dan heb ik je misschien bij de start gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
7 bekertjes bij mijn loopjeFuck yeah
Distance: 13.50 km
Time: 1:05:14
Avg Speed: 12.4 km/h
Elevation Gain: 25 m
Calories: 1,049 C
(14 dus, Garmin had geen zin om satelieten te vinden vandaag)
Yup, dat was ikquote:Op zondag 5 januari 2014 17:26 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Netjes gelopen SEMTEX! Zeker omdat het parcours niet al te makkelijk loopt, met alle bochten in de parken. Ik was er ook, had je oranje aan? Dan heb ik je misschien bij de start gezien.
Ik vind dat een hele nette tijdquote:Voor mij was het de 8km vandaag. Ging goed maar na 6.5 km ging de snelheid er wel uit. Kan merken dat ik veel in snelheid geïnvesteerd heb en niet veel duurlopen de laatste 2 maanden. Met 30:05 was ik desalniettemin zeer tevreden(ok die 5 seconden zitten me wat dwars
)
+1quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Niet tevreden zijn met 30.05 over 8km*kras*
*gooit zichzelf van een klif af*
Gewoon 50 seconden langzamer lopen dusquote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef Tieske89 het volgende:
Rustig MoBlo (en anderen) rustig! Ik ben tevreden!!! Alleen ik maak er een sport van schijnbaar een paar seconden boven een minuut te lopen, dat irriteert me een beetje. (Zevenheuvelen, HM, 10km, 8km … elke keer 4 - 8 seconden)
Ik denk dat het meer is dat wij nooit zo'n tijd zullen lopen op zo'n afstandquote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef Tieske89 het volgende:
Rustig MoBlo (en anderen) rustig! Ik ben tevreden!!! Alleen ik maak er een sport van schijnbaar een paar seconden boven een minuut te lopen, dat irriteert me een beetje. (Zevenheuvelen, HM, 10km, 8km … elke keer 4 - 8 seconden)
Dat dacht ik ook weer vandaag. Er liepen best veel erg snelle lopers mee. Ook van die dunne mannen met ellenlange, gespierde benen. Alleen al bij de start werd ik meteen ingehaald door een hele zooi lopers, onderweg nog door vrouwen en mannen. Had dan wel ff de neiging ze te gaan hazen, maar zag op mijn Garmin dat ik een voor mij prima tijd liep. Er staat wel op de website dat het meer een loopje was voor beginners, maar volgens mij hadden de pro's zich daar niks van aangetrokkenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef GotC het volgende:
Gelukkig kan je je nooit met iemand vergelijken.. behalve met jezelf
Krijg je meteen een dodelijke blikquote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Quoi het volgende:
Sja, ik ben heel voorzichtig geworden met het "goeie tijd!" zeggen als ik weleens vrijwillig of aanmoedig bij de finish![]()
Vaak krijg je een glimlach, maar het bleek ook 2x een plaatselijke superheld die ontevreden was met zijn 36 min op de 10 km ofzoiets.....
Foto's staan er trouwens al: http://www.marathonfoto.nl/event.php?id=19D12EE4E51EC010quote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef Tieske89 het volgende:
Je stond dan ook wel erg vooraan! (Ik had lichtblauw t-shirt en korte broek aan dus stond echt vlak voor je)quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook weer vandaag. Er liepen best veel erg snelle lopers mee. Ook van die dunne mannen met ellenlange, gespierde benen. Alleen al bij de start werd ik meteen ingehaald door een hele zooi lopers, onderweg nog door vrouwen en mannen. Had dan wel ff de neiging ze te gaan hazen, maar zag op mijn Garmin dat ik een voor mij prima tijd liep. Er staat wel op de website dat het meer een loopje was voor beginners, maar volgens mij hadden de pro's zich daar niks van aangetrokken
Ghe, hier ook wel, maar 'well done' is een redelijke safe way om dat soort dingen te doen omdat iedereen het tegen iedereen zegt uit een soort van automatismequote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Quoi het volgende:
Sja, ik ben heel voorzichtig geworden met het "goeie tijd!" zeggen als ik weleens vrijwillig of aanmoedig bij de finish![]()
Vaak krijg je een glimlach, maar het bleek ook 2x een plaatselijke superheld die ontevreden was met zijn 36 min op de 10 km ofzoiets.....
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Krijg je meteen een dodelijke blik
Lief, dank je welquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Tieske89 het volgende:
Een 1:05 op de 14km is echt heel goed overigens, je gaat goed vooruit. De laatste tijd te druk gehad om hier goed mee te lezen en posten op het forum. Heel knap!
Thanks! Ik twijfel evengoed nog even rustig verder. Ondertussen heb ik in mijn twijfel ook een paar Inov-8 wegschoenen betrokken, aangezien ik heel blij word van hoe ik op m'n Terrafly's loop.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan je voor beide de US 12,5 aanraden. Die zitten verreweg het beste
zelfde maat dus
Ik heb gisteren m'n tweede hobbeltje sinds ziekzijn er alweer opzittenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Quoi het volgende:
[..]Ach. Begrijp het ook wel.
Hoe ging trouwens jouw eerste loopje gister weer na je ziekzijnfestijn? (heb ik ff gemist) Veel moeten inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |