moet je wel eerst punten verzamelenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
UTMB schijnt wel een leuke te hebben.
Ik was rennenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?
[..]
Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
M'n eerste hardloopschoenen waren Nikes van de Perry Sport. Iets van ¤ 80,- waren die. Om te kijken of ik het wel echt leuk vond. Na een jaar waren die op en toen ben ik naar een speciaalzaak gegaan om schoenen te laten aanmeten. Die waren ¤ 110,-. Met ¤ 20,- kortingsbon van de Run2day that is. En die waren na een jaar weer op, en dus heb ik dezelfde schoenen weer gekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Wat hebben jullie betaald voor jullie echt eerste paar hardloopschoenen?
Toen jullie net begonnen om het te proberen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was rennen![]()
Maar, hier SEMTEXuitzoeken! Volgens mij is het allemaal wel duidelijk waar ze van zijn, toch?
2 zijn er mooi, want die heb ik ook :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was nog twijfel hequote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dekkerloop is hartstikke makkelijk bereikbaar., ik ga nog ff overleggen met mijn ren-homeboys.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Juist, zoveel kleine loopjes weer komende tijd! Elke zondagochtend weer nieuwe kansenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lang zat die lijst, hier ook. Staat nog een een twijfelachtige Dekkersloop erbij, omdat ik misschien toch liever 2x de delftsehoutloop (ook 15km loop) Iets makkelijker bereikbaar qua OV en een maand later is dezelfde loop er weer. Mooi moment om de vooruitgang te zien dan.
Ik heb een liefhebber voor je startbewijsquote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het importeren dan ook eindelijk eens vloeiend gaat. Die plug in hangt bij mij gemiddeld 5 x voordat ik kan importeren.
Ik heb vooral verzot op m'n fuglies, zoals die van de Zomerklassiekerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
2 zijn er mooi, want die heb ik ook :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik viel in de bonusprijzen! Bij Oss-Volo had de HM-groep net haar maandelijkse balans- en krachttraining op de baan.
Eerst een stukkie inlopen. Daarna allemaal grondoefeningen, zoals planks en crunches en noem maar op. Daarna rondjes met allerlei rare dingen. Lopen met gewichten, versnellingen, op tenen, op hakken. En de extragratis bonushoofdprijs: 4x 30 meter lunges. Ik schijn nu te weten hoe een marathon voelt,
Maar het was wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je zelf nooit gedaan anders! Toch? Da's het mooie hiervan
![]()
Ik viel in de bonusprijzen! Bij Oss-Volo had de HM-groep net haar maandelijkse balans- en krachttraining op de baan.
Eerst een stukkie inlopen. Daarna allemaal grondoefeningen, zoals planks en crunches en noem maar op. Daarna rondjes met allerlei rare dingen. Lopen met gewichten, versnellingen, op tenen, op hakken. En de extragratis bonushoofdprijs: 4x 30 meter lunges. Ik schijn nu te weten hoe een marathon voelt,
Maar het was wel leuk!Het is net pindakaas die training, je wordt er groot en sterk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Maar het was wel leuk!En, wat vond je ervan? Wacht maar tot je intervalletjes mag knallen, dan ben je waarschijnlijk zo verkocht. BaantrainingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(al doen ze bij mij gelukkig geen maandelijkse balans- en krachttraining
)
Maar het was wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt goed!
* Levitas gaat nu ook maar eens een mail sturen
Edit: Zo, die mail is er eindelijk uit!
[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 06-01-2014 21:56:09 ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?
[..]
Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leuk
Zonde dat ik niet tegen pindakaas kan, ik wil ook groot en sterk zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is net pindakaas die training, je wordt er groot en sterk van
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En, wat vond je ervan? Wacht maar tot je intervalletjes mag knallen, dan ben je waarschijnlijk zo verkocht. Baantraining(al doen ze bij mij gelukkig geen maandelijkse balans- en krachttraining
)
Dus, jij gaat ook je vele kilometers maken, voor de CPC? Misschien kunnen we tegen die tijd een/wat LDL's samen ergens in Den Bosch doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.
Ik val bovendien prima in het schema van de groep. De meesten gaan trainen voor de HM in Budel en die is net een week later dan CPC, waar ik hopelijk mag debuteren op de HM. Weekje eerder taperen, maar dat valt lekker.
Heb er echt zin in.
@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!
Klinkt goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.
Ik val bovendien prima in het schema van de groep. De meesten gaan trainen voor de HM in Budel en die is net een week later dan CPC, waar ik hopelijk mag debuteren op de HM. Weekje eerder taperen, maar dat valt lekker.
Heb er echt zin in.
@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!
Strak plan Levitas! Paar keer samen die 16-19km samen lopen vind ik leuk!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus, jij gaat ook je vele kilometers maken, voor de CPC? Misschien kunnen we tegen die tijd een/wat LDL's samen ergens in Den Bosch doen?
Nee, dan mag je voor jezelf. Of je doet wat de trainer wil, dat kan je ook vragen namelijk: of hij een schema maakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt goedis er dan ook nog een training in het weekend, of mag je dan voor jezelf iets leuks doen?
Dat is best doorstomen naar HM. Pas op je lichaam.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn rondje zit er weer op voor vandaag. Ik had per ongeluk een les van volgende week voor staan en dus niet het juiste schema gelopen maar het liep stiekem wel lekker al was ik wel behoorlijk 'op' op het einde. Toch overmorgen maar weer braaf een les uit deze week lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/283434738/13622849
Mijn eerste paar schoenen waren ongeveer de prijs die iedereen hier roept. Ik heb toen een maand of 2 gelopen en toen zijn ze in de kast beland. Toen ik ze 3 jaar later weer uit de kast haalde was de demping niet goed meer en kreeg ik er last van mijn enkel van. Dat paar verdween dus in de kliko en mijn nieuwe paar was ook weer rond de 130 Euro.
Mijn plannen voor dit jaar (mits blessure vrij enz.)
02-02 Duinloop AV Castricum - 4km
02-03 20 van Alphen - 5km
13-04 Kloetloop Grootebroek - 5km
18-05 Schutz marathon Hoorn - 10km
01-06 Run 4 Lady's Boskoop - 10km
22-06 Stoomtramloop Medemblik - 9,5km
??-08 Vooroeverloop - HM (mits voldoende kunnen trainen)
25-08 Hemmer omloop - 10km
??-09 Dam tot dam loop - 16,1km
13-09 Potato run Urk - 8EM
05-10 Agriport A7 Halve marathon - HM
Alleen de dik gedrukte loopjes staan vast de rest bekijk ik even per stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |