abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 20:54:15 #276
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_135162850
Volgens mij heb ik ¤140 ofzo betaald voor mijn schoenen, loop er nu nog mee (jaar later). betere investering kun je op hardloopgebied niet maken.

Ik werd even heel enthousiasr van die Dinsy HM (omdat ik even dacht dat dat 15km waren) en ik die dan mssn mer veel lopen ook nog uit zou kunnen lopen...... maar een HM is natuurlijk 21km en das een stuk verder -O-
doel voor 2015 dan maar??!! (als ie uberhaupt door gaat)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_135163321
Ik heb mijn gebruikersnaam tijd geleden niet echt zorgvuldig gekozen, dus ga hierbij verder onder deze naam. Leuk om al die verhalen van afgelopen weekend weer te lezen zeg en dan wil ik Semtex toch even compliment geven, wat een mooi prestatie zeg *O*

Helaas gaat het bij mij nu even iets minder. Heb niet echt pijn, maar lijkt een beetje gevoelig bij m'n knie. Afgelopen zaterdag het jaar begonnen bij de voetbal met een snertloop. Heb het bij 5 km gehouden, omdat ik het niet aandurfde om verder te lopen en daardoor wat te forceren. Ga deze week niet hardlopen, hopelijk gaat het daardoor weer over. Was wel even wennen om zonder hardloopcoach te lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/282658647/5539573
  maandag 6 januari 2014 @ 21:08:15 #278
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135163610
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

UTMB schijnt wel een leuke te hebben.
moet je wel eerst punten verzamelen ;) O-)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 21:16:07 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_135163982
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?

[..]

Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leuk ;)
Ik was rennen :D

Maar, hier SEMTEX :) uitzoeken! De oogst van 2013. Volgens mij is het allemaal wel duidelijk waar ze van zijn, toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_135164040
M'n schema voor 5 km af :) nog geen 5 km aan een stuk gedaan maar wel 30 min. Volgende keer eens kijken of ik 5 km ook kan. Daarna Evy voor 10 km proberen, ben benieuwd. Hier iig al blij mee
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 21:19:34 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_135164119
quote:
16s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef LompeWorst het volgende:
Wat hebben jullie betaald voor jullie echt eerste paar hardloopschoenen?
Toen jullie net begonnen om het te proberen.
M'n eerste hardloopschoenen waren Nikes van de Perry Sport. Iets van ¤ 80,- waren die. Om te kijken of ik het wel echt leuk vond. Na een jaar waren die op en toen ben ik naar een speciaalzaak gegaan om schoenen te laten aanmeten. Die waren ¤ 110,-. Met ¤ 20,- kortingsbon van de Run2day that is. En die waren na een jaar weer op, en dus heb ik dezelfde schoenen weer gekocht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_135164178
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik was rennen :D

Maar, hier SEMTEX :) uitzoeken! Volgens mij is het allemaal wel duidelijk waar ze van zijn, toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 zijn er mooi, want die heb ik ook :p
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dekkerloop is hartstikke makkelijk bereikbaar.

Er was nog twijfel he ;) , ik ga nog ff overleggen met mijn ren-homeboys.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:20:50 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135164180
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Lang zat die lijst, hier ook. Staat nog een een twijfelachtige Dekkersloop erbij, omdat ik misschien toch liever 2x de delftsehoutloop (ook 15km loop) Iets makkelijker bereikbaar qua OV en een maand later is dezelfde loop er weer. Mooi moment om de vooruitgang te zien dan.

Juist, zoveel kleine loopjes weer komende tijd! Elke zondagochtend weer nieuwe kansen :)

quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik hoop dat het importeren dan ook eindelijk eens vloeiend gaat. Die plug in hangt bij mij gemiddeld 5 x voordat ik kan importeren.
Ik heb een liefhebber voor je startbewijs :s) Of ben je 'm al kwijt?
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 21:21:42 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_135164227
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

2 zijn er mooi, want die heb ik ook :p

Ik heb vooral verzot op m'n fuglies, zoals die van de Zomerklassieker O+ en m'n klompenmedaille is sowieso the bomb :7

Mijn lijstje voor 2014 is tot nu toe een beetje sneu.
- 26 januari Safari Run Arnhem 5km
- 16 maart Baggerloop Didam 6km
- 23 maart Rondje Nederland Arnhem 5km (moet ik me van de week nog even voor inschrijven)
- 18 mei Marikenloop Nijmegen 10km

Erg veel medaillekansen zijn daar niet. Alleen de Marikenloop doet op zeker een medaille. Rondje Nederland misschien, maar dat is nog niet besloten geloof ik. Vorig jaar was dat voor het eerst.

[ Bericht 5% gewijzigd door Guppy op 06-01-2014 21:41:22 ]
pi_135165047
Ik viel in de bonusprijzen! Bij Oss-Volo had de HM-groep net haar maandelijkse balans- en krachttraining op de baan.

Eerst een stukkie inlopen. Daarna allemaal grondoefeningen, zoals planks en crunches en noem maar op. Daarna rondjes met allerlei rare dingen. Lopen met gewichten, versnellingen, op tenen, op hakken. En de extragratis bonushoofdprijs: 4x 30 meter lunges. Ik schijn nu te weten hoe een marathon voelt,

Maar het was wel leuk!

SPOILER
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 21:38:26 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_135165154
Dus tot nu toe positief? Was Gogo ook mee? En hoe vond zij het? :)
  maandag 6 januari 2014 @ 21:39:39 #287
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135165234
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik viel in de bonusprijzen! Bij Oss-Volo had de HM-groep net haar maandelijkse balans- en krachttraining op de baan.

Eerst een stukkie inlopen. Daarna allemaal grondoefeningen, zoals planks en crunches en noem maar op. Daarna rondjes met allerlei rare dingen. Lopen met gewichten, versnellingen, op tenen, op hakken. En de extragratis bonushoofdprijs: 4x 30 meter lunges. Ik schijn nu te weten hoe een marathon voelt,

Maar het was wel leuk!

SPOILER
^O^ Had je zelf nooit gedaan anders! Toch? Da's het mooie hiervan :)
  maandag 6 januari 2014 @ 21:41:26 #288
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135165336
quote:

Maar het was wel leuk!

SPOILER
Het is net pindakaas die training, je wordt er groot en sterk van ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_135165506
quote:

Maar het was wel leuk!

SPOILER
En, wat vond je ervan? Wacht maar tot je intervalletjes mag knallen, dan ben je waarschijnlijk zo verkocht. Baantraining O+ (al doen ze bij mij gelukkig geen maandelijkse balans- en krachttraining :D )
pi_135165802
quote:

Maar het was wel leuk!

SPOILER
:9~ Klinkt goed!
* Levitas gaat nu ook maar eens een mail sturen

Edit: Zo, die mail is er eindelijk uit!

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitas op 06-01-2014 21:56:09 ]
pi_135166101
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef streamnl het volgende:
@GUPP!!!!!!!! Waar ben je met je foto?

[..]

Die van Gupp dus en ik vind die van Loch Ness ook wel leuk ;)
^O^

pi_135166419
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het is net pindakaas die training, je wordt er groot en sterk van ^O^
Zonde dat ik niet tegen pindakaas kan, ik wil ook groot en sterk zijn ;)
pi_135166435
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En, wat vond je ervan? Wacht maar tot je intervalletjes mag knallen, dan ben je waarschijnlijk zo verkocht. Baantraining O+ (al doen ze bij mij gelukkig geen maandelijkse balans- en krachttraining :D )
Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.

Ik val bovendien prima in het schema van de groep. De meesten gaan trainen voor de HM in Budel en die is net een week later dan CPC, waar ik hopelijk mag debuteren op de HM. Weekje eerder taperen, maar dat valt lekker.

Heb er echt zin in.

@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!
pi_135166654
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vond het echt tof om te doen. Donderdag gaan we lekker een rondje buiten hollen. Zie ik ook weer eens een nieuw stukkie Den Bosch. Het zal 12-14 kilometer worden, zei de trainer. Ik ben benieuwd.

Ik val bovendien prima in het schema van de groep. De meesten gaan trainen voor de HM in Budel en die is net een week later dan CPC, waar ik hopelijk mag debuteren op de HM. Weekje eerder taperen, maar dat valt lekker.

Heb er echt zin in.

@Guppy: Gogo was ook mee. Die zal vast zelf zo wel een stukkie tikken, maar ze vond het ook leuk!
Dus, jij gaat ook je vele kilometers maken, voor de CPC? Misschien kunnen we tegen die tijd een/wat LDL's samen ergens in Den Bosch doen?
pi_135166745
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Heb er echt zin in.

Klinkt goed ^O^ is er dan ook nog een training in het weekend, of mag je dan voor jezelf iets leuks doen?
pi_135166797
Mijn rondje zit er weer op voor vandaag. Ik had per ongeluk een les van volgende week voor staan en dus niet het juiste schema gelopen maar het liep stiekem wel lekker al was ik wel behoorlijk 'op' op het einde. Toch overmorgen maar weer braaf een les uit deze week lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/283434738/13622849

Mijn eerste paar schoenen waren ongeveer de prijs die iedereen hier roept. Ik heb toen een maand of 2 gelopen en toen zijn ze in de kast beland. Toen ik ze 3 jaar later weer uit de kast haalde was de demping niet goed meer en kreeg ik er last van mijn enkel van. Dat paar verdween dus in de kliko en mijn nieuwe paar was ook weer rond de 130 Euro.

Mijn plannen voor dit jaar (mits blessure vrij enz.)

02-02 Duinloop AV Castricum - 4km
02-03 20 van Alphen - 5km
13-04 Kloetloop Grootebroek - 5km
18-05 Schutz marathon Hoorn - 10km
01-06 Run 4 Lady's Boskoop - 10km
22-06 Stoomtramloop Medemblik - 9,5km
??-08 Vooroeverloop - HM (mits voldoende kunnen trainen)
25-08 Hemmer omloop - 10km
??-09 Dam tot dam loop - 16,1km
13-09 Potato run Urk - 8EM
05-10 Agriport A7 Halve marathon - HM

Alleen de dik gedrukte loopjes staan vast de rest bekijk ik even per stuk.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_135166815
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dus, jij gaat ook je vele kilometers maken, voor de CPC? Misschien kunnen we tegen die tijd een/wat LDL's samen ergens in Den Bosch doen?
Strak plan Levitas! Paar keer samen die 16-19km samen lopen vind ik leuk!
pi_135166857
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^ is er dan ook nog een training in het weekend, of mag je dan voor jezelf iets leuks doen?
Nee, dan mag je voor jezelf. Of je doet wat de trainer wil, dat kan je ook vragen namelijk: of hij een schema maakt.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:06:59 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135166866
Ik vind het wat hoor tegenwoordig:
- Swets aan de intervaltraining
- Mossel lid van een loopvereniging

Beiden heb ik weleens anders gehoord ;)

Is de volgende stap dat MoBlo aan colorruns gaat meedoen?

zelf ben ik met voeding bezig, ook best een dingetje, aangezien ik altijd riep: ik werk alleen aan de output (=bewegen), niet aan de input (=voeding) :{w
  maandag 6 januari 2014 @ 22:08:09 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135166940
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn rondje zit er weer op voor vandaag. Ik had per ongeluk een les van volgende week voor staan en dus niet het juiste schema gelopen maar het liep stiekem wel lekker al was ik wel behoorlijk 'op' op het einde. Toch overmorgen maar weer braaf een les uit deze week lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/283434738/13622849

Mijn eerste paar schoenen waren ongeveer de prijs die iedereen hier roept. Ik heb toen een maand of 2 gelopen en toen zijn ze in de kast beland. Toen ik ze 3 jaar later weer uit de kast haalde was de demping niet goed meer en kreeg ik er last van mijn enkel van. Dat paar verdween dus in de kliko en mijn nieuwe paar was ook weer rond de 130 Euro.

Mijn plannen voor dit jaar (mits blessure vrij enz.)

02-02 Duinloop AV Castricum - 4km
02-03 20 van Alphen - 5km
13-04 Kloetloop Grootebroek - 5km
18-05 Schutz marathon Hoorn - 10km
01-06 Run 4 Lady's Boskoop - 10km
22-06 Stoomtramloop Medemblik - 9,5km
??-08 Vooroeverloop - HM (mits voldoende kunnen trainen)
25-08 Hemmer omloop - 10km
??-09 Dam tot dam loop - 16,1km
13-09 Potato run Urk - 8EM
05-10 Agriport A7 Halve marathon - HM

Alleen de dik gedrukte loopjes staan vast de rest bekijk ik even per stuk.
Dat is best doorstomen naar HM. Pas op je lichaam.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')