Kijk dat is nu het mooie van dit topic. Dat zelfs mensen zoals jij hier kunnen ventilerenquote:
Mensen zoals ik kunnen zich overal ventilerenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk dat is nu het mooie van dit topic. Dat zelfs mensen zoals jij hier kunnen ventilerenGa zo door!
Zit je krachttraining er ondertussen ook op?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mensen zoals ik kunnen zich overal ventileren
Bedankt voor je aanmoediging, ik zal je op de hoogte houden van mijn vorderingen
Nicequote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Zit je krachttraining er ondertussen ook op?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat was je pace tijdens de race (kak)?
Fuck Yeahquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
7 bekertjes bij mijn loopjeFuck yeah
Distance: 13.50 km
Time: 1:05:14
Avg Speed: 12.4 km/h
Elevation Gain: 25 m
Calories: 1,049 C
(14 dus, Garmin had geen zin om satelieten te vinden vandaag)
Ik ben er alleen maar langzamer door geworden, 8 kilo spiermassa extra moet je ook meezeulen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij bent echt Het Voorbeeld van wat krachttraining voor een hardloper kan doen
Ik heb er stiekem ook een tijdje aan zitten denken, maar ook ik moet realistisch zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nog even een nachtje slapen over de TdF-inschrijving van morgen...
We hebben niet al teveel vrije dagen te verdelen, het is weer best een bulk geld en gaat ons wat vrije dagen kosten als we ook nog naar familie willen, want je wilt dan wel 2 nachten daar slapen zodat je fris aan de start kunt verschijnen én 's avonds aan 't bier kunt... eens bedenken of dat het allemaal waard is... Zou wel heel tof zijn, maar realistisch blijven is ook weer zoiets...![]()
De ene keer krijg je een startnummer met chip erin, de andere keer kan je een chip huren die je aan je veters vast moet maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Nirak het volgende:
DankjeEn ik ben nu eenmaal een enorm onzekere twijfelkont met "eerste keer angst"
Ik vraag me nu al af hoe de tijdregistratie gaat, of ik en chip moet huren of anders. Geen info over te vinden, of komt dat pas als je inschrijft?
inderdaad niet leuk meer, ik negeer Jero's posts dan ook systematischquote:
als je eenmaal in de Dark Side bent belandt gaat dat niet meer....quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nog even een nachtje slapen over de TdF-inschrijving van morgen...
We hebben niet al teveel vrije dagen te verdelen, het is weer best een bulk geld en gaat ons wat vrije dagen kosten als we ook nog naar familie willen, want je wilt dan wel 2 nachten daar slapen zodat je fris aan de start kunt verschijnen én 's avonds aan 't bier kunt... eens bedenken of dat het allemaal waard is... Zou wel heel tof zijn, maar realistisch blijven is ook weer zoiets...![]()
Ik ben vanaf het begin al redelijk vlot. Daardoor ben ik ook veel te snel begonnen en heb ik blessures gekregen enzo. Zat na 4 maanden met shin-splints.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Godsamme wat een snelheid man... Toen je begon met hardlopen, was je toen ook al zo snel of heb je hier veel voor moeten trainen? Heel veel uren en kilometers maak je niet te laatste maanden.
Dat je de Ekiden vorig jaar overleeft hebt.. Respect hoor!quote:Op maandag 6 januari 2014 06:24 schreef YUR het volgende:
En ik ging niet naar tdf omdat er zo veel FOK!kers gingen
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat was je pace tijdens de race (kak)?
Heb er nog nachtmerries vanquote:Op maandag 6 januari 2014 07:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat je de Ekiden vorig jaar overleeft hebt.. Respect hoor!
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..quote:Op maandag 6 januari 2014 07:23 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond eerste keer lopen bij Oss-Volo. Ben benieuwd. Het is een baantraining, donderdag is de wegtraining. Ga ze allebei doen. Afgelopen weekend niet gelopen om mijn enkel rust te geven. Die deed toch wel pijn donderdag.
lekker opbeurend...quote:Op maandag 6 januari 2014 07:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..
inderdaad!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..
Ik ben van suiker.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
Ah joh, een beetje water....daar ga je niet dood van
| 1 2 | [b]16 augustus 2014[url=http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes]Trail des Fantomes (La Roche)[/url][/b] [*] Streamnl - 26 km |
Het is minder belangrijk inderdaad, maar doelen voor jezelf stellen kan natuurlijk altijd als je het leuk vindtquote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
Tijd maakt toch geen fuck uit bij een trail? Dat was toch juist de charme?
Ieder loopt zijn eigen wedstrijd. Ik wil toch echt proberen om deze binnen 4 uur te lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
quote:
| 1 2 3 | [b]16 augustus 2014[url=http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes]Trail des Fantomes (La Roche)[/url][/b] [*] Streamnl - 26 km [*] Jero_nimo - 50 km |
dat is het excuus van de 40+ers...quote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
die hoop ik twee weken later weer af te schudden tijdens de GNWR.... show the whipper snappers how it is donequote:Op maandag 6 januari 2014 08:12 schreef Stefanovic83 het volgende:
RD krijgt nog concurrentie zo! Succes!
typisch gevalletje van "mijn vrouw begrijpt me niet"quote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
GotC wees me gisteren op een marathon in een mooi gebied in Schotland (Glencoe Marathon). Maar dat bleek een trailmarathon te zijn. En dat moeten we natuurlijk niet hebben he
Een cross is geen trail. Je zal wat minder hard kunnen dan op verhard, maar er doen altijd juist heel veel beginners mee..quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou dan persoonlijk als eerste evenement niet kiezen voor een trail maar een over verharde wegen.
*noteert*quote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
GotC wees me gisteren op een marathon in een mooi gebied in Schotland (Glencoe Marathon). Maar dat bleek een trailmarathon te zijn. En dat moeten we natuurlijk niet hebben he
Anyways, ik ga maar eens toegeven aan een goed voornemen
Stom is dat, want het is allemaal zo leueueueueuekquote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
je hebt gelijk MoBlo..... tijd is hier ook een bepalende factor wat betreft de evenementen waar ik aan mee kan doen
Liezen zijn stom!quote:Op maandag 6 januari 2014 08:57 schreef Stefanovic83 het volgende:
Grrr, bovenbeen (wat stiekem toch de lies lijkt te zijn) is nog geen centje verbeterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |