inderdaad!quote:Op maandag 6 januari 2014 07:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En het gaat heeeel hard regenen vanavond volgens buienradar..
Ik ben van suiker.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
Ah joh, een beetje water....daar ga je niet dood van
| 1 2 | [b]16 augustus 2014[url=http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes]Trail des Fantomes (La Roche)[/url][/b] [*] Streamnl - 26 km |
Het is minder belangrijk inderdaad, maar doelen voor jezelf stellen kan natuurlijk altijd als je het leuk vindtquote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
Tijd maakt toch geen fuck uit bij een trail? Dat was toch juist de charme?
Ieder loopt zijn eigen wedstrijd. Ik wil toch echt proberen om deze binnen 4 uur te lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
quote:
| 1 2 3 | [b]16 augustus 2014[url=http://www.sport-events.be/new/trail-des-fantomes]Trail des Fantomes (La Roche)[/url][/b] [*] Streamnl - 26 km [*] Jero_nimo - 50 km |
dat is het excuus van de 40+ers...quote:Op maandag 6 januari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
die hoop ik twee weken later weer af te schudden tijdens de GNWR.... show the whipper snappers how it is donequote:Op maandag 6 januari 2014 08:12 schreef Stefanovic83 het volgende:
RD krijgt nog concurrentie zo! Succes!
typisch gevalletje van "mijn vrouw begrijpt me niet"quote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
GotC wees me gisteren op een marathon in een mooi gebied in Schotland (Glencoe Marathon). Maar dat bleek een trailmarathon te zijn. En dat moeten we natuurlijk niet hebben he
Een cross is geen trail. Je zal wat minder hard kunnen dan op verhard, maar er doen altijd juist heel veel beginners mee..quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou dan persoonlijk als eerste evenement niet kiezen voor een trail maar een over verharde wegen.
*noteert*quote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef YUR het volgende:
GotC wees me gisteren op een marathon in een mooi gebied in Schotland (Glencoe Marathon). Maar dat bleek een trailmarathon te zijn. En dat moeten we natuurlijk niet hebben he
Anyways, ik ga maar eens toegeven aan een goed voornemen
Stom is dat, want het is allemaal zo leueueueueuekquote:Op maandag 6 januari 2014 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
je hebt gelijk MoBlo..... tijd is hier ook een bepalende factor wat betreft de evenementen waar ik aan mee kan doen
Liezen zijn stom!quote:Op maandag 6 januari 2014 08:57 schreef Stefanovic83 het volgende:
Grrr, bovenbeen (wat stiekem toch de lies lijkt te zijn) is nog geen centje verbeterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |