Als de band niet goed om zit of niet nat genoeg is ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
Hmz, volgens mij is de hartslagmeter van m'n Garmin kapot ofzo.
Pasgeleden kreeg ik opeens hele hoge waardes te zien. Batterij vervangen en ging weer goed tot vorige week. Was een wat oudere batterij, dus een nieuwe gehaald in de winkel en die erin gedaan.
Maar gisteren kreeg ik weer te hoge waarden.
Heb vrij constant gelopen, maar grafiek ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Een nieuwe band zou 80 euro moeten kosten![]()
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?
Ik heb wel eens gelezen dat 'oud zweet' de geleiding kan aantasten. Een keer goed schoonmaken met water en zeep? En het kan ook nog de batterij van je band zijn, heb je die al vervangen?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
s de hartslagmeter van m'n Garmin kapot ofzo.
Pasgeleden kreeg ik opeens hele hoge waardes te zien. Batterij vervangen en ging weer goed tot vorige week. Was een wat oudere batterij, dus een nieuwe gehaald in de winkel en die erin gedaan.
Garmin raadt aan om om de 7x gebruiken je hrm band te wassenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat 'oud zweet' de geleiding kan aantasten. Een keer goed schoonmaken met water en zeep? En het kan ook nog de batterij van je band zijn, heb je die al vervangen?
Ik heb er ook regelmatig problemen mee. Wat bij mij lijkt te helpen, is het nat maken van de contactpunten op de band. Zeker nu het wat kouder is, duurt het wat langer voordat ik begin te zweten.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is relaxed. Ik heb in jouw oude de batterij verwisseld afgelopen weekend én gereset. Nog steeds pakt 'ie even het signaal - geeft de HR aan - en verdwijnt dan weer. Als ik blijf bewegen houdt 'ie wel het signaal vast. Komt dit bekend voor? Ik ga er vandeweek weer eventjes mee lopen als ik weer fit ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Garmin raadt aan om om de 7x gebruiken je hrm band te wassenDe mijne (van 220) mag zelfs in de wasmachine met 40°
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n band neem ik altijd direct mee onder de douche na het sporten om uit te spoelen, misschien te veel van het goede geweest
Maar zou je band wel over willen nemen als je hem toch niet gebruikt. Geef maar een gil als je hem kunt versturen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan! Binnenkort dan maar echt after-werk-biertjes doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| 1 2 | [*] Wolve000 - 26km [*] motorbloempje - 26km |
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 11:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan! Binnenkort dan maar echt after-werk-biertjes doen
Gaaf manquote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Wij mogen in de OP bij de TdF...
[ code verwijderd ]Peer pressure
(nee, stiekem wilden we gewoon heel graag, hebben nu een plan bedacht waarmee we maar 1 vrije dag in hoeven te leveren![]()
)
Wowie! Dat wordt me een jaar voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
(nee, stiekem wilden we gewoon heel graag, hebben nu een plan bedacht waarmee we maar 1 vrije dag in hoeven te leveren![]()
)
Ja! Maar alles op z'n tijd (letterlijk: geen tijdsdoelstellingen hier voor wát dan ook) en wat niet gaat gaat niet. Maar súperveel zin in. Zag al groen van jaloezie afgelopen augustus, dus nu gewoon zelf maar aan de bakquote:Op maandag 6 januari 2014 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wowie! Dat wordt me een jaar voor jouHeel veel succes en trainse alvast allebei!
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
)
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
We reizen inderdaad dan de vrijdag af naar de Ardennen (met de boot 't kanaal over), boeken een camping in La Roche binnenkorten zondag in de loop van de ochtend weer terug zodat er maandag weer gewerkt kan worden.
Camping Benelux? Die ligt het dichts bij het centrum(pje) van La Roche. Cosmopolite ligt net iets verder weg. Verder zie ik er zo gauw geen staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef streamnl het volgende:
Op de weg van de b&b naar het centrum (waar wij vorig jaar zaten) daar had je een camping liggen die er goed uitzag en op een leuke locatie.
Ik weet alleen niet hoe die heet. Misschien dat Jero het nog weet.
Ik ben wel benieuwd of er net zulke steile stukken in zitten als tijdens mijn rondjes in de Ardennenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.
Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.
Ja, hij zit altijd vrij strak, maar misschien wel even het proberen waard iddquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:
doe je je band wel strak genoeg, Arquero? Bij mij scheelt dat ook al gauw een slag of 20
Ik heb dit meestal de eerste 1 à 2 km en dan vooral in de winter, als de zweetproductie later op gang komt. Wat helpt is een nauw sluitend shirt (bijvoorbeeld thermoshirt) te dragen, want volgens mij komen die hoge waardes door statische elektriciteit. Sla onderweg een paar keer op je borstband en kijk wat er gebeurt.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben er erg blij mee! Betekent wel dat ik minder tijd overhoud om te rennen, maar dat maakt even niet uitquote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]leuk en gezellig.
Ik neem aan dat jullie de dag ervoor er zijn?
Jero en ik weten wel een aantal plekken waar we een drankje kunnen doen
Peer pressure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |