abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 10:56:32 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135137558
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
Hmz, volgens mij is de hartslagmeter van m'n Garmin kapot ofzo.
Pasgeleden kreeg ik opeens hele hoge waardes te zien. Batterij vervangen en ging weer goed tot vorige week. Was een wat oudere batterij, dus een nieuwe gehaald in de winkel en die erin gedaan.
Maar gisteren kreeg ik weer te hoge waarden.
Heb vrij constant gelopen, maar grafiek ziet er zo uit:
[ afbeelding ]

Een nieuwe band zou 80 euro moeten kosten :{
Iemand anders zoiets misschien al eens mee gemaakt?
Als de band niet goed om zit of niet nat genoeg is ja.
pi_135137597
quote:
s de hartslagmeter van m'n Garmin kapot ofzo.
Pasgeleden kreeg ik opeens hele hoge waardes te zien. Batterij vervangen en ging weer goed tot vorige week. Was een wat oudere batterij, dus een nieuwe gehaald in de winkel en die erin gedaan.
Ik heb wel eens gelezen dat 'oud zweet' de geleiding kan aantasten. Een keer goed schoonmaken met water en zeep? En het kan ook nog de batterij van je band zijn, heb je die al vervangen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 januari 2014 @ 11:01:35 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135137677
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gelezen dat 'oud zweet' de geleiding kan aantasten. Een keer goed schoonmaken met water en zeep? En het kan ook nog de batterij van je band zijn, heb je die al vervangen?
Garmin raadt aan om om de 7x gebruiken je hrm band te wassen :Y De mijne (van 220) mag zelfs in de wasmachine met 40° :')
pi_135137682
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb er ook regelmatig problemen mee. Wat bij mij lijkt te helpen, is het nat maken van de contactpunten op de band. Zeker nu het wat kouder is, duurt het wat langer voordat ik begin te zweten.
Verder heb ik de band iets strakker gesteld. Het lijkt de laatste weken wat beter te gaan.

Ik heb wel eens storing door een bandje van m'n camelbak die tegen de sensor tikt...

Niet echt dé oplossing, maar wellicht heb je er wat aan. :)
pi_135137753
quote:
[ afbeelding ]

Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:12:59 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135137953
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Garmin raadt aan om om de 7x gebruiken je hrm band te wassen :Y De mijne (van 220) mag zelfs in de wasmachine met 40° :')
Dat is relaxed. Ik heb in jouw oude de batterij verwisseld afgelopen weekend én gereset. Nog steeds pakt 'ie even het signaal - geeft de HR aan - en verdwijnt dan weer. Als ik blijf bewegen houdt 'ie wel het signaal vast. Komt dit bekend voor? Ik ga er vandeweek weer eventjes mee lopen als ik weer fit ben.
pi_135138135
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Mijn HRM doet ook gek, maar het boeit me te weinig om er iets aan te doen. Als je alleen een band (dus zonder hrm) wilt, mag je die bij m'n 610 zat tegen verzendkosten overnemen, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Wordt waarschijnlijk wel pas volgende week dat ik 'm op kan sturen, want hij ligt nog in m'n oude huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!

M'n band neem ik altijd direct mee onder de douche na het sporten om uit te spoelen, misschien te veel van het goede geweest :P
Maar zou je band wel over willen nemen als je hem toch niet gebruikt. Geef maar een gil als je hem kunt versturen.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:22:00 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135138204
quote:

[..]

SPOILER
Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan! Binnenkort dan maar echt after-werk-biertjes doen :)
pi_135138379
Wij mogen in de OP bij de TdF...

1
2
[*] Wolve000 - 26km
[*] motorbloempje - 26km

:r Peer pressure :r

(nee, stiekem wilden we gewoon heel graag, hebben nu een plan bedacht waarmee we maar 1 vrije dag in hoeven te leveren :) *O* )
Ja doei.
pi_135138398
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan! Binnenkort dan maar echt after-werk-biertjes doen :)
Ja :D De Doerak-app heb ik al bestudeerd (leuk gedaan trouwens!), en ik kan me wel vinden in de bierkaart :P
  maandag 6 januari 2014 @ 11:29:07 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135138428
quote:
18s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ code verwijderd ]

(nee, stiekem wilden we gewoon heel graag, hebben nu een plan bedacht waarmee we maar 1 vrije dag in hoeven te leveren :) *O* )

Gaaf man *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135138452
quote:
[ code verwijderd ]

Wowie! Dat wordt me een jaar voor jou :D Heel veel succes en trainse alvast allebei!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 januari 2014 @ 11:30:29 #138
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135138474
:9 :%
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_135138492
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wowie! Dat wordt me een jaar voor jou :D Heel veel succes en trainse alvast allebei!
Ja! Maar alles op z'n tijd (letterlijk: geen tijdsdoelstellingen hier voor wát dan ook) en wat niet gaat gaat niet. Maar súperveel zin in. Zag al groen van jaloezie afgelopen augustus, dus nu gewoon zelf maar aan de bak :) O+
Ja doei.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:33:01 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_135138546
doe je je band wel strak genoeg, Arquero? Bij mij scheelt dat ook al gauw een slag of 20 ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_135138566
quote:
Ik mag afstuderen bij TNO *O*
*O* *O* *O* *O*

quote:
[ code verwijderd ]

*O* leuk en gezellig.
Ik neem aan dat jullie de dag ervoor er zijn?
Jero en ik weten wel een aantal plekken waar we een drankje kunnen doen ;)
Peer pressure O+
pi_135138614
We reizen inderdaad dan de vrijdag af naar de Ardennen (met de boot 't kanaal over), boeken een camping in La Roche binnenkort :) en zondag in de loop van de ochtend weer terug zodat er maandag weer gewerkt kan worden.
Ja doei.
pi_135138621
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
We reizen inderdaad dan de vrijdag af naar de Ardennen (met de boot 't kanaal over), boeken een camping in La Roche binnenkort :) en zondag in de loop van de ochtend weer terug zodat er maandag weer gewerkt kan worden.
_O_
Druk weekendje
pi_135138694
Op de weg van de b&b naar het centrum (waar wij vorig jaar zaten) daar had je een camping liggen die er goed uitzag en op een leuke locatie.
Ik weet alleen niet hoe die heet. Misschien dat Jero het nog weet.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:39:27 #145
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135138723
Als stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.

Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:41:14 #146
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135138788
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef streamnl het volgende:
Op de weg van de b&b naar het centrum (waar wij vorig jaar zaten) daar had je een camping liggen die er goed uitzag en op een leuke locatie.
Ik weet alleen niet hoe die heet. Misschien dat Jero het nog weet.
Camping Benelux? Die ligt het dichts bij het centrum(pje) van La Roche. Cosmopolite ligt net iets verder weg. Verder zie ik er zo gauw geen staan.
pi_135138794
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.

Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.
Ik ben wel benieuwd of er net zulke steile stukken in zitten als tijdens mijn rondjes in de Ardennen :P Dan zou ik 26km niet overleven vrees ik.. of nouja, vast wel.. maar hoe? :P
pi_135138842
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:
doe je je band wel strak genoeg, Arquero? Bij mij scheelt dat ook al gauw een slag of 20 ;)
Ja, hij zit altijd vrij strak, maar misschien wel even het proberen waard idd :)
pi_135138853
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb dit meestal de eerste 1 à 2 km en dan vooral in de winter, als de zweetproductie later op gang komt. Wat helpt is een nauw sluitend shirt (bijvoorbeeld thermoshirt) te dragen, want volgens mij komen die hoge waardes door statische elektriciteit. Sla onderweg een paar keer op je borstband en kijk wat er gebeurt.

BTW, nette HM gelopen! Heb dat in dit topic gemist, maar zag het voorbijkomen op Endomondo.
pi_135139070
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef streamnl het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*

[..]

*O* leuk en gezellig.
Ik neem aan dat jullie de dag ervoor er zijn?
Jero en ik weten wel een aantal plekken waar we een drankje kunnen doen ;)
Peer pressure O+
Ja, ik ben er erg blij mee! Betekent wel dat ik minder tijd overhoud om te rennen, maar dat maakt even niet uit :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')