Bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb dit meestal de eerste 1 à 2 km en dan vooral in de winter, als de zweetproductie later op gang komt. Wat helpt is een nauw sluitend shirt (bijvoorbeeld thermoshirt) te dragen, want volgens mij komen die hoge waardes door statische elektriciteit. Sla onderweg een paar keer op je borstband en kijk wat er gebeurt.
BTW, nette HM gelopen! Heb dat in dit topic gemist, maar zag het voorbijkomen op Endomondo.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Tof! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
idd dat is in dit geval even minder belangrijk!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, ik ben er erg blij mee! Betekent wel dat ik minder tijd overhoud om te rennen, maar dat maakt even niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, je gaat je toch niet vergelijken met mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
Als stream het hoopt te doen in 4 uur, na het al een keer gedaan te hebben, dan ga ik zelf geen tijd noemen. Ik ga wel voor het overleven, hopen dat ik nog enigszins levend over de finish kom.
Gelukkig heb ik tegen die tijd wel meer lange loopjes gedaan (volgende maand HM, maand daarna 25k, beide trail). Dus we zullen zien.
Ik woon in het vlakke brabant
Maar ik denk dat het Moulin de la Strument was. Het is een hotel met daarachter velden voor campeerders en daarachter staan caravans en een heel stuk daarachter zat/zit onze b&b
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
idd dat is in dit geval even minder belangrijk!Ik word straks eerst een eckte eckte taalnerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hahaha, je gaat je toch niet vergelijken met mij.
Maar ik denk dat het Moulin de la Strument was. Het is een hotel met daarachter velden voor campeerders en daarachter staan caravans en een heel stuk daarachter zat/zit onze b&bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik word straks eerst een eckte eckte taalnerdBring it on...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de laatste tijd ook wat vaker problemen met HRM (nou ja de laatste paar keer niet)quote:Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, hij zit altijd vrij strak, maar misschien wel even het proberen waard idd
Ja, maar 1250m stijging is zélfs voor ons veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha, je gaat je toch niet vergelijken met mij.
Maar ik denk dat het Moulin de la Strument was. Het is een hotel met daarachter velden voor campeerders en daarachter staan caravans en een heel stuk daarachter zat/zit onze b&b
Ik geloof dat RD 'm ook weer wil doen in 2015, maar zo ver kijken wij nog niet vooruit.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
Als het financieel niet gaat in 2014, wil ik die TdF wel in 2015 lopen
In 2015 doe ik, als het even kan, meequote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
Als het financieel niet gaat in 2014, wil ik die TdF wel in 2015 lopen
Thanks! Oh die oefening.. vergeet ik nog wel eens om te doen na een run lees ik, moet ik toch beter op gaan letten dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe aan zelfdokteren. Lang leve het internethttp://www.runinfo.nl/achillespeesblessure.htm
Ah, top, je bent dus ook gewoon Het Voorbeeld dat je prima je hartslagzones kunt negeren en alsnog heel snel kunt wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Hartslagmeters zijn overrated*duikt weg*
We mogen (geloof ik) van 15.00uur tot 24.00uur onderweg zijn. Desnoods een mooie wandeling van makenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:13 schreef CaLeX het volgende:
Brr na de 8 km cross van afgelopen weekend moet ik er nog niet aan denken om er een van 26km te doen.
Iets voor de toekomst, dat wel op de bucket/day-zero-project lijst dan maar.
Warmte-dit-dat-alles?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:21 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom starten ze eigenlijk zo laat? Vorig jaar startten ze toch al om een uur of 10 's-ochtends?
Je loopt toch ook stukken door beekjes heen e.d.? Lijkt me wel lekker als 't heet weer is. (en kak als het hondenweer is)quote:
Eer te na enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We mogen (geloof ik) van 15.00uur tot 24.00uur onderweg zijn. Desnoods een mooie wandeling van maken![]()
!
Ja, dat soort stukken naar boven is kut maar naar beneden is ronduit eng. Vooral als het modderig is. Maar je voelt je ook wel weer een soort avonturenheld, dat had ik in ieder gevalquote:Op maandag 6 januari 2014 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Hoef ik nou ook niet om 6 uur ofzo te beginnen dan?Dat zou wel wat schelen! Heb nog nirt gekeken naar de tijden, maar ze zullen het inderdaad aangepast hebben voor de 100km.
En L_T, ik vrees wel dat er zulke stukken inzitten. Vooral de 1e en de laatste klim zijn echt heel steil en lang. Mijn vriendin vond het zelfs eng om er gewoon af te lopen. Voetje voor voetje... Tussendoor ook nog wat klimwerk waar je je handen wel moet gebruiken enzo, erg tof!
Ik ga bij scarabee ook echt stokken halen. Schijnt vooral goed te werken voor mensen die niet sterk zijn in klimmen, zoals mij. En lopen op de Hoka's uiteraard. Kijken of dat scheelt tegen kramp enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
We zijn rechtstreeks van de herfst in de lente beland heb ik het idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
13 C en zon. Ik vrees dat ik zo in kort/kort ga.
Dat zou niet fijn zijn...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mij is het nu echt verblijven in de lappenmand... Pijn aan de knie blijft en na wat zoeken denk ik dat het een 'springers knie' is... Dus komende dagen veel rekken en rust houden en kortere stukken lopen. Als het na komend weekend nog niet beter is, dan maar langs fysio...
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb uiteindelijk nog wat lelijke foto's van de sylvestercross gevonden:ipv horns up \m/ doe jij horns downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/w\Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
/ɯ\ ¡ɹǝʎɐןsquote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ipv horns up \m/ doe jij horns down
/w\
Nog... geen wedstrijdjes. Jij verslaafde jijquote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef Wolve000 het volgende:
Hardloopagenda loopt wel langzaam vol ondertussen...
Maar nu nog even rust voor het seizoen echt weer losbarst. Volgens mij geen wedstrijdjes tot m'n HM van 9 feb.
[..]
/ɯ\ ¡ɹǝʎɐןs
't Wordt zelfs 15.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
13 C en zon. Ik vrees dat ik zo in kort/kort ga.
We zouden 25 januari aan de cross country championships van Noord-Engeland meedoen, maar er was helaas niet genoeg animo voor een volledig team... Dus anders had ik inderdaad nog wel wat gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog... geen wedstrijdjes. Jij verslaafde jij
Ik zie dat De Bilt inderdaad afgerond 15 C heeft, maar hier is het nog 13 C. Hoe dan ook, van mij mogen deze temperaturen de hele winter blijven!quote:
Van mij ook! Al heb ik sowieso geen bezwaar tegen elke vorm van helder weer. Tot nu toe iig geen horrorwinter, maar vorig jaar sneeuwde het ook nog in aprilquote:Op maandag 6 januari 2014 13:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik zie dat De Bilt inderdaad afgerond 15 C heeft, maar hier is het nog 13 C. Hoe dan ook, van mij mogen deze temperaturen de hele winter blijven!
Nee, vorig jaar pas eind juni.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
De winter is nog niet voorbij hè...
Ja je kan zo mooi even doortrainen. Ik heb ook op 1 cross van 10km de laatste 2 maand geen wedstrijd gehad geloof ik. Lekker LDL gedaan tot aan 19km, en de laatste 2 weken weer afgebouwd. Deze week nog 2 rustige loopjes en dan volgende week is het zo verquote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We zouden 25 januari aan de cross country championships van Noord-Engeland meedoen, maar er was helaas niet genoeg animo voor een volledig team... Dus anders had ik inderdaad nog wel wat gehad.
Maar ik besteed de komende paar weken aan nog een paar lange loopjes, nog even wat afstand in de benen krijgen voor de HM. 15 a 16 kilometer lukt nu wel, maar ik moet er over een maand nog 5 meer.
de winter is nog niet begonnen. Komt echt nog wel hoor. Eind januari en februari, dan vriezen onze ballen eraf!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
De winter is nog niet voorbij hè...
Sneeuwballen en een winterpeen(is)quote:Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
de winter is nog niet begonnen. Komt echt nog wel hoor. Eind januari en februari, dan vriezen onze ballen eraf!
Ik vond het een erg leuke loop! Honderdduizendmiljoenkeer leuker dan Amsterdamquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
Vooroeverloop lijkt me ook gaaf
God, ik wil alles wel lopen dit jaar
Honderdduizendmiljoen keer niks is nog steeds niks.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het een erg leuke loop! Honderdduizendmiljoenkeer leuker dan Amsterdam
Wat aan het woord LEUKER snap je niet wolfje?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Honderdduizendmiljoen keer niks is nog steeds niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |