Ik geil een beetje inderdaad op de sociale status en jaloezie die ik kan krijgen ermee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom zou je stoer willen doen met je auto"status en representatief"
Je lijkt me iemand die een Hummer koopt om z'n kleine pik te compenseren
OT:
Koop een Audi A3 ofzo, leuke auto's
Zit ook die "status" bij waar je zo op geilt
Waarom niet? Dat matcht prima de beschrijving:quote:
En volgens mij zijn het nog degelijke auto's ook, ik zie ze nauwelijks staan in de garage.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
, maar de auto moet wel enigzins representatief uitstralen.. Stoer dus qua status.
Nee ze staan allemaal op de sloopquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat matcht prima de beschrijving:
[..]
En volgens mij zijn het nog degelijke auto's ook, ik zie ze nauwelijks staan in de garage.
welke autos?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat matcht prima de beschrijving:
[..]
En volgens mij zijn het nog degelijke auto's ook, ik zie ze nauwelijks staan in de garage.
Fiat Multipla, fantastische auto's en geven ook een echte status, heb ik van veel mensen begrepen.quote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik geil een beetje inderdaad op de sociale status en jaloezie die ik kan krijgen ermee.
als ik 50.000 had, had ik die volop geinvesteerd in een auto voor de status ala lambo gallardo of een astontje
Houd je ook rekening met verzekeringen? Verzekeraars zijn niet dol op mensen die net hun rijbewijs hebben en meteen een stoere / snelle / sportieve auto willen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik geil een beetje inderdaad op de sociale status en jaloezie die ik kan krijgen ermee.
als ik 50.000 had, had ik die volop geinvesteerd in een auto voor de status ala lambo gallardo of een astontje
Koningquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fiat Multipla, fantastische auto's en geven ook een echte status, heb ik van veel mensen begrepen.
Ze zitten iig wel erg ruim! Daarnaast is het voor mensen die een partner hebben met een rolstoel een ideale wagen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fiat Multipla, fantastische auto's en geven ook een echte status, heb ik van veel mensen begrepen.
Je solliciteert ergens naar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Audi A3 is geen optie dus?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef BroodjeKebab het volgende:
Pff.. grapjes zijn leuk, maar ik verwachtte serieuze reacties en ik zou het ook apprecieren.
Kanker een end op met je tiefuspost.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze zitten iig wel erg ruim! Daarnaast is het voor mensen die een partner hebben met een rolstoel een ideale wagen!
STOER MANquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Kanker een end op met je tiefuspost.
Daarom, ik zie geen enkel bezwaar. Mijn eerste auto was een Fiat Seicento (oké, geen topper, weinig ruimte), maar die troep was niet kapot te krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze zitten iig wel erg ruim! Daarnaast is het voor mensen die een partner hebben met een rolstoel een ideale wagen!
Geen idee moet je maar ff kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Oh ik las eroverheen. Is deze onder de 9.000? Even kijken.. bouwjaar?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
STOER MAN
MET JE MBO OPLEIDING
KOM VECHTEN DAN
hbo fiscaal economiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
STOER MAN
MET JE MBO OPLEIDING
KOM VECHTEN DAN
LompeWorst is geen crewquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Slijmen bij de crew.
Doet het altijd goed, joh.
Ik ben toch geen crew joh, achterlijke gladiool.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Slijmen bij de crew.
Doet het altijd goed, joh.
quote:
mooie wagen. Bouwjaar 2005-2006. Nog andere suggesties?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee moet je maar ff kijken
Dan heb ik je verward met die andere lompe, hork.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:46 schreef LompeWorst het volgende:
Ik ben toch geen crew joh, achterlijke gladiool.
even kijken. Bmw 1 serie hatchback? Ook een mooie alleen dashboard etc lijkt wel scheef? Dat irriteert mij...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Volkswagen Scirocco is wel een aparte, mooie auto vind ik voor dat budget. Of de BMW 1-Serie...
Sowieso zou ik ook eens in Duitsland kijken voordat je je geld uitgeeft.
BMW 1 seriequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:47 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
mooie wagen. Bouwjaar 2005-2006. Nog andere suggesties?
Like a bossquote:
Vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar daar staat tegenover dat jij wel degelijk een kut-user bent.
bmw 1 hatchback ziet er leuk uit.quote:
Mijn reactie is serieus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef BroodjeKebab het volgende:
Pff.. grapjes zijn leuk, maar ik verwachtte serieuze reacties en ik zou het ook apprecieren.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar daar staat tegenover dat jij wel degelijk een kut-user bent.
Ben je soms te lui om zelf te zoeken of zoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
bmw 1 hatchback ziet er leuk uit.
subaru impreza niet.
ook leuke sedan, coupe of/en cabrio autos?
Ik mag jouquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:51 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu opbokken uit mijn topic.
Met kanker scheldenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kanker jij maar lekker op uit mijn posthistorie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Kanker een end op met je tiefuspost.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kanker jij maar lekker op uit mijn posthistorie.
ik dacht dat jouw post hatelijk bedoeld was. Excuus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]Waarom zo hatend? Het was serieus! Maat van me heeft er eentje omdat zijn vrouw MS heeft.
Jammer van je kortzichtige kut post.
Jawel, door het niet te 'benoemen'quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Schelden'.![]()
Benoemen heet dat. En als jij daar moeite mee hebt kan 'k er ook niks aan doen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:58 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
ik dacht dat jouw post hatelijk bedoeld was. Excuus.
Nee. Besluiteloos.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je soms te lui om zelf te zoeken of zo
Ga bij jezelf te rade wat voor auto jij wel leuk vindt en kijk of je hem kan betalen
Sterk...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jawel, door het niet te 'benoemen'
Een stoeptegel is nog slimmer dan jij
Denk maximaal 150 aan wegenbelasting. Heb er niet zoveel verstand van wat de maandelijkste kosten kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]![]()
persoonlijk zou ik kijken voor een peugeot 206, oid. lichte wagens, sommige zijn sportief uitgevoerd, betrouwbaar en zuinig.
Dat je nu geld hebt voor een dikke wagen is erg mooi, maar je moet ook denken wat je kwijt wilt/kan aan maandelijkse lasten. Ik bedoel, het zou zonde zijn om volgend jaar je eerste wagen te moeten verkopen omdat je de maandelijkse lasten/hoge apk niet kan betalen.
De vraag is eerder: wat kan je per maand kwijt aan je auto? voor nu en enige gedachte in de toekomst. Vergeet niet dat een 19 jarige met een porsche zoals hierboven is gesuggereerd een torenhoge verzekering betaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Denk maximaal 150 aan wegenbelasting. Heb er niet zoveel verstand van wat de maandelijkste kosten kunnen zijn.
Dit dus. Ga eerst eens na wat je kwijt wil zijn aan verzekering en Wegenbelasting per maand, plus wat je ongeveer kwijt kan en wil zijn aan brandstof. Kan je meteen al wat dingen schrappen. Zoals die Porsche en die MLquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De vraag is eerder: wat kan je per maand kwijt aan je auto? voor nu en enige gedachte in de toekomst. Vergeet niet dat een 19 jarige met een porsche zoals hierboven is gesuggereerd een torenhoge verzekering betaald.
max 200-300quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De vraag is eerder: wat kan je per maand kwijt aan je auto? voor nu en enige gedachte in de toekomst. Vergeet niet dat een 19 jarige met een porsche zoals hierboven is gesuggereerd een torenhoge verzekering betaald.
Inclusief verzekering, wegenbelasting en brandstof? Ga dan maar in het laagste segment kijken.quote:
een 19 jarige die 200-300 per maand aan zijn auto heeft te besteden en ook nog eens student is lijkt mij eerlijk gezegd een troll.quote:
Hij heeft het over 200-300 per maand, he?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief verzekering, wegenbelasting en brandstof? Ga dan maar in het laagste segment kijken.
Vind je dat veel dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 200-300 per maand, he?
als ik -toen ik 19 was en op het hbo zou zitten- 200-300 per maand over zou hebben voor een auto en daarnaast ook nog kunnen eten/drinken/feesten/vakanties e.d. zou ik toentertijd echt in mijn handjes knijpen, ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik bedoel wel met alles bij elkaar opgeteld, hč. Wegenbelasting, verzekering op niveau van een 19-jarige, brandstof voor 400-800 km (dus al vlot twee keer tanken in geval van 800 km), een potje voor verwacht en onverwacht onderhoud, het tikt aan hoor. Als je het over meer dan een kleine B-segmenter hebt zit je gemiddeld genomen zo aan die ¤250.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
als ik -toen ik 19 was en op het hbo zou zitten- 200-300 per maand over zou hebben voor een auto en daarnaast ook nog kunnen eten/drinken/feesten/vakanties e.d. zou ik toentertijd echt in mijn handjes knijpen, ja.
Ja? Dat is toch niet heel veel? Of ie nou student is of niet, voor zijn eisen is het niet bijzonder veel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 200-300 per maand, he?
Als ik toentertijd 40 uur per week zou werken, zou ik het ook kunnen halen. Echter, ik vond (en vind) het veel waardevoller om op kamers te gaan dan een auto te hebben op die leeftijd. Maarja, zo is iedereen anders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja? Dat is toch niet heel veel? Of ie nou student is of niet, voor zijn eisen is het niet bijzonder veel.
Daarom moet ie ook niet in één keer z'n ¤9000 opmaken, dan heeft hij altijd wat achter de hand als de uitgaven tegenvallen ten opzichte van de inkomsten per maand.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik toentertijd 40 uur per week zou werken, zou ik het ook kunnen halen. Echter, ik vond (en vind) het veel waardevoller om op kamers te gaan dan een auto te hebben op die leeftijd. Maarja, zo is iedereen anders.
Dankjewel voor je tijd en reactie!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook niet in één keer z'n ¤9000 opmaken, dan heeft hij altijd wat achter de hand als de uitgaven tegenvallen ten opzichte van de inkomsten per maand.
Een geldige optie zou daarom in zijn geval, kijkend naar de wensen zijn om een wat oudere coupé te kopen, eentje die flink afgeschreven heeft, maar nog wel met het uiterlijk om de bink mee uit te hangen. Klinkt als een Alfa? Klinkt als een Alfa.
http://www.autowereld.nl/(...)as-7724308/foto.html
Aan de zware kant en houdt wel van wat preventief onderhoud, kost echter de helft van het budget, dus je kunt aardig wat lijden. De achterbank is ook praktisch nutteloos, maar wie boeit een verkrampte zithouding als je verkrampt mag zijn in zo'n interieur?
Nog wat lager geprijsd.
Of doe eens gek, nog veel lager.
Je kunt ze ook best met een dikkere motor krijgen voor dat soort bedragen; dan is het behalve een mooie, scherpsturende wagen ook een erg snelle wagen, maar dan gaan de verzekeraars huilie doen en wordt het allemaal niet grappig meer voor een beginner. En nog meer gewicht, nog meer geslurp. De 2.0 Twin Spark voldoet nog wel in de GTV, is sowieso een fijne motor.
Alternatief zou je ook een 156 Berlina kunnen kopen met die krachtbron erin, stuk praktischer en blijft ook een knappe verschijning. Zijn daarnaast echt strontgoedkoop geworden. Als je uitstraling zoekt voor weinig geld, met veel rijplezier en een licht twijfelachtige reputatie (wat dus niet alles zegt) op gebied van betrouwbaarheid iets is waar je mee kunt leven, zoek dan een nette, niet-afgetrapte Alfa Romeo van eind jaren '90 / begin jaren '00.
Maar een E46 320i Coupé mag natuurlijk ook, prima auto's. Vind ik echter zo standaard en relatief prijzig.
Nee hoor. Ik werk me kapot.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een 19 jarige die 200-300 per maand aan zijn auto heeft te besteden en ook nog eens student is lijkt mij eerlijk gezegd een troll.
Arme student ik? Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:55 schreef dick_laurent het volgende:
Holy crap... Het verbaasd me wel hoor.... Ik ben namelijk geen student, werk gewoon keihard 40u in de week, maar echt NO WAY dat ik 9.000¤ spaargeld heb! En no way dat ik dat uberhaupt al dus kan uitgeven aan een luxe-item als een auto. En ik verdien gewoon modaal.
Dus ja, als de "arme" student dát budget heeft, dan snap ik de wereld niet meer zo goed geloof ik
Ik bedoelde als het echt een leuke auto is, wil ik het wel overwegen, maar het liefst 5 deursquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef vincm het volgende:
"5 deurs, mits het echt een stoere auto is (coupe of cabrio). "
Hier stopte ik met lezen
Dan ligt het toch wel erg aan jou zelf, zet je uitgaven eens op een rij en kijk wat je kan besparen. euh... sparen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:55 schreef dick_laurent het volgende:
Holy crap... Het verbaasd me wel hoor.... Ik ben namelijk geen student, werk gewoon keihard 40u in de week, maar echt NO WAY dat ik 9.000¤ spaargeld heb! En no way dat ik dat uberhaupt al dus kan uitgeven aan een luxe-item als een auto. En ik verdien gewoon modaal.
Dus ja, als de "arme" student dát budget heeft, dan snap ik de wereld niet meer zo goed geloof ik
Dankje!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:29 schreef Braddie het volgende:
Koop een Golf V of inderdaad een Audi A3.
Zien er prima uit, passen perfect in je budget, zijn vrij zuinig, en zien er leuk uit
Stoer doen met je auto door status vind ik wel weer een beetje jammer..
Een Alfa 166 kan je ook kopen voor dat geld, en dan heb je een hele mooie wagen
Of iets als een BMW 735i uit 2002-2003
Eigenlijk moeten ze mensen die stoer willen doen met hun auto een Prius uitlenen voor een maand. Dan veranderd dat wel.
Owja.. nu ik jouw post zie, misschien handig om te vermelden: mijn uitgaven zijn alleen mijn collegegeld en boeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dan ligt het toch wel erg aan jou zelf, zet je uitgaven eens op een rij en kijk wat je kan besparen. euh... sparen!
Dan gebruik je tenzij, niet 'mits'. Mits = als.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:10 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik bedoelde als het echt een leuke auto is, wil ik het wel overwegen, maar het liefst 5 deurs
oke.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:26 schreef vincm het volgende:
[..]
Dan gebruik je tenzij, niet 'mits'. Mits = als.
Ik vind de wagens die jij hier zo op noemt nou niet echt auto's die stoer zijn status hebben en hoofden doen draaien...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:01 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee. Besluiteloos.
ik twijfel tussen:
Mercedez benz C klasse sedan 2003-204
mercedez c klasse coupe 2003-204
Mazda 3 bouwjaar 2003
Peugeot 207 (of 207cc)
Peugeot 308 (of 308cc)
peugeot 307cc
bmw 1 serie hatchback 2004-2005
audi a3 hatchback
volkswagen golf 2004-2006
Bmw 3 serie sedan 2003-2005
Ik heb toevallig vorige week een 1-serie in Duitsland gekocht voor mijn vriendin.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:48 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
even kijken. Bmw 1 serie hatchback? Ook een mooie alleen dashboard etc lijkt wel scheef? Dat irriteert mij...
Heb gehoord dat de bmw 1 hatchback slecht was of een goedkope kale versie was.. van bmw, soort verwaarloozde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik spaar ook wel wat, en ik kom prima rond daar niet van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dan ligt het toch wel erg aan jou zelf, zet je uitgaven eens op een rij en kijk wat je kan besparen. euh... sparen!
Ik heb liever een mooi/groot huis dan een dikke wagen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, ik spaar ook wel wat, en ik kom prima rond daar niet van.
Maar met een duur huis, een auto en dus redelijk wat vaste lasten kan ik niet elke maand honderden euro's apart leggen.
Dus dan is 9000 euro sparen niet iets wat ik "effe" kan doen.
Ik herinner mijn studententijd gewoon als elke maand de eindjes aan elkaar knopen en flink mijn best moeten doen om rond te komen..... Laat staan 9000¤ hebben en een auto kunnen veroorloven
Times have changed I guess
beide zijn mogelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb liever een mooi/groot huis dan een dikke wagen eerlijk gezegd
Mazda rx-8 niet mooi...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind de wagens die jij hier zo op noemt nou niet echt auto's die stoer zijn status hebben en hoofden doen draaien...
Mazda rx-8 miss iets voor je?
Jawel, maar die kun jij niet betalen met ¤9000quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:01 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Mazda rx-8 niet mooi...
ken je wel auto's die hoofden doen draaien?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:47 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dankjewel voor je tijd en reactie!
Ik vind echter de alfa romeos niet zo mooi.
http://www.tubechop.com/watch/2437262quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:11 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Golf V en Audi A3 vind ik ook wel mooi!
haha die laatste is te groot. Die overleef ik niet qua betaling... waarschijnlijk te zwaar. Maar vind hem te groot!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, maar die kun jij niet betalen met ¤9000
http://www.autotekoop.nl/(...)aling-2413889/photos
Deze misschien?
Deze lijkt me echt wel iets voor jou
http://www.autotekoop.nl/(...)fsmallerOriginal.jpg
ziet dat er niet te oud uit..?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:07 schreef Catch22- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/790280052
Echt een lekkere rijdersauto.
Dus je gaat je ''status en stoerdoenerij'' laten varen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:17 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
haha die laatste is te groot. Die overleef ik niet qua betaling... waarschijnlijk te zwaar. Maar vind hem te groot!
Mijn lijstje tot nu toe:
Peugeot 207
Peugeot 308
Volkswagen golf V - min. Bouwjaar 2006
Mercedez c klasse coupe 2003/2004
Audi A3 ambition
BMW 116i
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |