Oh ben jij dat? Ik had je niet herkend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van een kloon.
Mijn eerste account gaat terug ver voor het allereerste account van tong kwam.
Je weet te veelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef LompeWorst het volgende:
Fopje, mag ik een eigen bak?
Iedereen weet dat ik ga winnen, en ik heb ruzie met die stinkende kuttering haring!
Pff, ik bijt niet.quote:
Ik zag het eigenlijk pas op de foto, in het echt is het me niet opgevallen. Ik ga ff voor je kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:19 schreef Symphonic het volgende:
Het begint nu wel heel ranzig te worden
Dat vlekje in de curry, is dat licht of schimmel?
Goddetyfusteringquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk pas op de foto, in het echt is het me niet opgevallen. Ik ga ff voor je kijkenbrb
Edit: Nee, ligt aan de foto![]()
Je stinktquote:
GOED NIEUWSquote:
Express mn curry eruit geknipt hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef Oceanview het volgende:
Lijkt me leuk als je het bakje opent.
Wat doe je nou!quote:
Sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Express mn curry eruit geknipt he
Ik denk dat mevrouw je per direct terugstuurt dus geen zorgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Wat doe je nou!
Ik wil bij Fopje blijven D:
Heey die gast heeft een opleiding cabaretier gedaan en jan.jaap van der wal zei dat zijn grappen grappig zijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorrymaar je curry zit onder het dichte deel van de deksel (en je curry is niet grappig
)
[..]
Ik denk dat mevrouw je per direct terugstuurt dus geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |