abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134739940
mijn vriendin vertelde mij gisteren dat zij al 8 maanden gestopt is met de anticonceptie zonder het aan mij te vertellen zij wilt graag een kindje en ik wil nog wachten
ze is gelukkig NIET zwanger

ik vertrouwde haar dat ze gewoon haar pil zou in nemen ( ik dacht t niet nodig te vinden om als politie agent naast haar te staan om te zien dat ze haar pil wel gebruikte )
zij heeft mij behoorlijk gekwetst en een stuk van mijn vertrouwen weg gehaald
maar ik hou nog zoveel van haar

het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?

hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:40:03 #2
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_134740002
hoe durft ze !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_134740008
Hier blijkt maar weer: controleren is beter dan vertrouwen.

Dit beschadigt het vertrouwen flink. Ze gooit 2 mensenlevens in de vuurlinie om haar eierstokken tevreden te stellen. Ik zou zeggen: foute boel en vertrekken. Als je hier over kan liegen dan ben je een meedogenloze leugenaar
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:40:19 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134740010
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:42:42 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134740057
Wegwezen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_134740069
TS is onvruchtbaar :')

nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen

wat is ze nu zelf van plan?
dude here
pi_134740071
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN! :')

wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
pi_134740100
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134740111
Vertrouwen hebben in elkaar is essentieel in een relatie.

Als ze nu stiekem je leven overhoop wil gooien.. Tjah... Gelijk dumpen en blokkeren, helemaal gek dat wijf.
pi_134740114
Dumpen die hoer, over dit soort dingen lieg je niet. Als ze zwanger was geworden dan was je de lul geweest.
rikker de flikker
pi_134740158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Waarom een kans?

Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.

Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
rikker de flikker
pi_134740183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef nutoj het volgende:
TS is onvruchtbaar :')

nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen

wat is ze nu zelf van plan?
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
pi_134740210
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
dude here
pi_134740255
Gast, dump d'r.
pi_134740273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:

[..]

hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
De vriendin van TS klinkt wanhopig genoeg om dan maar even de extra diensten van de melkman te gebruiken.
pi_134740279
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf! :r

Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:52:55 #17
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_134740314
Ik zou er maar mee stoppen. Blijkbaar is wat zij wil zo belangrijk dat wat de gevolgen voor jullie beiden zijn niet meer interessant voor haar zijn. Je zou heel demonstratief vanaf nu met condoom kunnen neuken, maar dan zou ik er wel voor zorgen dat zij niet vooraf de voorraad condooms kan "bewerken".
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:53:30 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134740338
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
Resistance is futile.
pi_134740341
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
5 Ferrari's op videoband!
pi_134740356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
Zielige trol :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:54:59 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?
Deze vraag ook gewoon serieus stellen :')
pi_134740449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Als t je lukt minimaal 8 mnd keihard te liegen over zoiets principieels dan blijft t hier niet bij.

Wegwezen bij deze onbetrouwbare chick. Je bent niet meer dan een zaaddonor en ik gok dat ze net zo makkelijk op haar rug gaat voor de buurman.. Zo lang ze maar bevrucht wordt
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:59:10 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740502
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Uitmaken is ook wel onzin.
Een van de weinige dingen die je echt op goed vertrouwen doet omdat het bijna niet te controleren valt en ze besodemietert je er al 8 maanden mee. Wel echt onzin inderdaad om het dan uit te maken, ja
pi_134740554
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef paintmeester het volgende:

[..]

En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf! :r

Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
Vooral dat laatste inderdaad. :{

En dit zijn dingen die je niet verzwijgt naar de ander toe. Ik was er gelijk klaar mee geweest, TS...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:01:25 #25
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740575
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Waarom een kans?

Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.

Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.

Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.

Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134740649
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.

Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.

Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:04:16 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740657
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Ze heeft toch een kans gehad? :')
wat is deze
pi_134740690
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Chanttie het volgende:

[..]
Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:05:47 #29
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740709
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De volgende keer is ze wel zwanger, lekker dan.
Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:07:21 #30
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Syntos het volgende:

[..]

En als het TS was die een keertje sex heeft gehad met een ander?
Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:07:41 #31
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740770
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, dat is dan haar probleem he? Met 1 kans bedoel ik ook 1 kans. Zolang ze niet getrouwd zijn en hij geen vader rechten heeft ondertekend is het haar probleem.
Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
pi_134740818
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Hetzelfde. Ik ga niet een vrouw voor een man trekken.
Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
pi_134740837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Ja, dat :D
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:11:59 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134740876
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:12:33 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134740892
Ik vind dit behoorlijk ernstig.
Als ik als afspraak met mijn man zou hebben dat we condooms gebruiken en hij zou dat expres stiekem niet doen dan zou dat voor mij reden zijn de relatie te beeindigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:12:59 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134740910
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
Gourmetten of steengrillen?
pi_134740916
De legendarische rode vlag met doodskop :o .

Gast ren! Dit is geen foutje dit is een bewuste keuze geweest om je voor altijd aan haar te binden. Wat als ze straks een broertje of zusje wil voor het kind?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:13:34 #38
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, dat is dan zijn probleem. Zij wil wel een kind.
Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:14:53 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134740976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je mag je vriendin toch wel kunnen vertrouwen als ze zegt dat ze de pil slikt?
natuurlijk :)… het gaat in eerste instantie om de leugen te beslissen over een andermans leven...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:15:22 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740989
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Oh ja, want zo werkt dat tegenwoordig
pi_134741010
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.

Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:17:27 #42
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741043
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741059
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:09 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Een keer vreemdgaan is echt n andere kwestie dan levens op t spel zetten door stiekem zwanger te raken.
Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:20:36 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741126
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij komt wel over als iemand die dit soort shit zou uitvreten :')
pi_134741175
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Abortus?
pi_134741204
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Ja. Pappa blijft gebonden en kind riskeert een kutopvoeding. Ik tel 2 levens die hierdoor flink beïnvloed worden
pi_134741210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:

[..]

hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
rikker de flikker
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:25:03 #48
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

Maar ze gaat er wel vanuit dat TS blijft en alles gaat betalen, terwijl zij mischien denkt thuis te kunnen zitten en voor dat kind te zorgen zonder te werken. Tot TS er vandoor gaat, en moeder en kind in de schulden komen te zitten. Vriendinlief gaat vervolgens naar de rechter in de hoop om geld af te troggelen van TS.

Een hoop eventueel gezeik voor TS dus, mocht dat kind er onverwachts komen.
Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741289
Dumpen die handel. Dat wijf is gestoord joh.. :')


8 maanden je vriend voor de gek houden is erg lang, en als ze van je hield zou ze het altijd met je bespreken.

Wat hier ook al is aangegeven, als ze nog steeds een kind wil; jij bent er niet klaar voor dan kan je ook niet volledig voor het kind gaan.. :P
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:28:13 #50
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
:)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741379
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:30:07 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741419
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134741446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Dit. :Y
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134741465
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Ja doei.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:31:45 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741472
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:34:00 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Laat dit een voorteken zijn van 2014 :7
pi_134741592
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Ook al had ze eerlijk gezegd dat ze stopte met de pil omdat ze een kind wilde, gewoon niet meer mee seksen. Nog even en ze prikt je condooms ook nog door.
'Hoi schat, ik stop met de pil want ik wil een kind. Neuken?'
Tap tap tap
pi_134741634
Ja ... fijn prakken en door haar drinken gooien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134741649
Nee maar serieus .. Dit is nog erger dan vreemdgaan. Met het hele voetbalteam. Tegelijkertijd.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:38:22 #60
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741893
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Chanttie het volgende:

[..]

De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134742241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
Alsof t mijn bedoeling was om jouw post te ondersteunen :')
pi_134742310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
en dit slaat op wat? misschien moet je eens kijken naar een username bij een post, voordat je weer een van je achterlijke reacties geeft ;)
dude here
pi_134742344
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Het ergste wat er voor TS kan gebeuren is dat vriendin zwanger raakt, de relatie stuk gaat of zij die het kind alleen op wil voeden maar toch via de rechter TS laat betalen, en daarna ook nog eens TS uit een normale omgangsregeling naait, want mama met stabiele omgeving blablaetc. Waardoor hij dus mag betalen voor een kind wat hij niet wilde, om het uiteindelijk een weekend in de twee weken, te kunnen zien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742383


Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742443
Ze had je beter kunnen vertellen dat ze er plezier in heeft om op de Chinese wijze angora-konijntjes te ontharen. Dat had je haar misschien nog kunnen vergeven.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:15:01 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134742742
Knoopje laten leggen. Als ze dan ineens zwanger is heb je nog een rede om dr van de trap te gooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:31 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134742792
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Resistance is futile.
pi_134743028
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
pi_134743091
Dit vind ik een zeer goede reden om het uit te maken, sterker nog, blijven lijkt me ronduit dom, want ze heeft bewezen niet te vertrouwen te zijn en zo eenzijdig een levensveranderende beslissing te nemen.
Dit is echt een hele lage streek, lager dan laag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134743116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
pi_134743213
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
pi_134743417
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan.
Helemaal mee eens. Hoe kan je dit nu 8 maanden volhouden tegenover de man waar je van houdt? Mijn vertrouwen in haar zou volledig weg zijn en daarmee einde relatie.
pi_134743418
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Dat ja.
Ik snap niet dat je nog twijfelt eerlijk gezegd.
pi_134743434
denk niet dat alleen mannen hier erg giftig op reageren. ik als vrouw zijnde vind het ook echt onvoorstelbaar dat iemand dit binnen een relatie doet.
het is puur bedrog over een behoorlijk groot iets: zwangerschap /een kind
allerlei dingen beslis je nu eenmaal samen binnen een relatie, of het nu over kopen van een huis gaat of het krijgen van kinderen. dit zijn nu precies die essentiële dingen die je niet als 1 helft van een stel even in je eentje kunt beslissen.
op het moment dat 1 van de 2 zelfstandig en zonder overleg besluit om anti conceptie te stoppen en dus probeert zwanger te worden is dit echt keihard bedrog en het is dus al 8 maanden aan de gang.
bedrog is bedrog, er is dus geen eerlijkheid en openheid in de relatie en voor mij persoonlijk zou dit dus meteen DE reden zijn om de relatie te stoppen.
als je je partner niet kunt vertrouwen en niet kunt geloven heb je m.i. een slechte relatie, einde verhaal dus.
ik snap dat je natuurlijk nog steeds van haar houdt maar kun je een relatie hebben met iemand die je niet meer vertrouwd?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134743820
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
Ja onder andere ( 17% van je inkomen). En ook wat tijd betreft ben je daar veel van kwijt aan een kind. Natuurlijk prima en ontzettend leuk als je ervoor kiest maar om daar ingeluisd te worden is wel erg.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134743946
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Seven. het volgende:
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:50:19 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134744002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Resistance is futile.
pi_134744038
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Vergeet niet, bovenop niet te vertrouwen, egoistisch. Zoits is geen relatie materiaal.
pi_134744079
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
pi_134744104
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
pi_134744108
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Ga je ons verklappen wat je plan is?
pi_134744299
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
pi_134744345
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Wat is jouw plan.....?
pi_134744397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:02:54 #87
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134744480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
dat zachtaardige zou ik snel met haar opzij zetten. Niet alleen heeft ze je flink genaaid maar ze geeft ook aan misbruik van je te maken om haar doelen te halen over jouw zachtaardige rug.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134744521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef Leandra het volgende:
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
pi_134744563
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Je bent zachtaardig en ze maakt misbruik van jouw vetrouwen. Vind je dat niet erg genoeg?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
hahaha
Goed idee van je
pi_134744625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Laura.b het volgende:
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:09:41 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134744743
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134744808
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
pi_134744838
:W vriendin! M.a.w.: RUN and as fast as you can! :Y
Tails tell tales
pi_134744879
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
pi_134744889
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134744917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Och .. misschien een beetje offtopic, maar ik wilde best voor Luxuria toelichten waarom ook ik dit een goede leeftijd vind om aan kinderen te beginnen (en niet heel veel eerder).

Dat dat wijf compleet gestoord is, staat imo buiten kijf.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:16:55 #100
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745035
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745037
TS wanneer ga je haar dumpen? Serieus, Vind je haar nog de moeite waard?!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Tails tell tales
pi_134745177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Die vriendin krijgt sowieso al een niet verdiende eer om over te praten en dan nog een topic van 4 pagina's ! Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o


EDIT: 5 pagina's ondertussen!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:20:50 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_134745203
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
pi_134745204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134745231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef DemonRage het volgende:
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
Je bent , snel vergeten toevoegen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Dat vast wel. Maar dat mens is vast ook zo kortzichtig dat ze niet inziet dat dit je relatie sowieso verneukt, en kind dan zonder papa zit.

Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:22:16 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef WRH het volgende:

[..]

spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745315
3, 2, 1, drops proverbial microphone, I'M OUT!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:36 #111
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef probeer het volgende:

[..]


Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
Bedankt om de "zeer" toe te voegen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:41 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134745327
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134745358
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
Elke kanttekening die eventueel haar standpunt zou kunnen ondersteunen, is er al een te veel.

Dit mag nooit. Punt. Klaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Inderdaad, topic openen terwijl hij weet dat hij haar niet wil dumpen, hoe relevant is dat?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745376
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o

:D
pi_134745382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D
Help je mee?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:25:39 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134745397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Resistance is futile.
pi_134745418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Help je mee?
Ik kijk wel. Zou nog leuk kunnen worden namelijk.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:27:39 #120
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745484
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
compromis in de vorm van een baby
omg
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745485
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
pi_134745499
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
Ja, OK, maar het schijnt dat TS een beetje een zachtaardige pussy is:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

... en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Wij zijn dat niet, en branden haar daarom sneller af dan een protesterende Tibetaanse monnik met een jerrycan benzine en pakje lucifers.

Maar Re heeft vast gelijk, ik gok er ook op dat TS toe gaat geven aan zijn valse wicht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Een duidelijk gesprek over wat precies?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:29:23 #125
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
pi_134745587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
Dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:32:11 #129
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef n8n het volgende:

[..]

wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Ja hoor, daar zullen we voor zorgen ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745684
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134745697
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef n8n het volgende:

[..]

dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745716
[
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
NOOIT x 100 :o
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef complicate het volgende:
[

[..]

Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
Och, Hitler had tenminste het fatsoen om Polen eerst de oorlog te verklaren voordat hij al die mensen op de trein zette.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:35:25 #137
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745827
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Inderdaad, en daar houden we toch niet van hé oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:37:27 #139
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745888
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen mamar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Ja, dus? Niet het probleem van TS, die is dan immers lang en breed weg.

Al zou zon vals wijf als dit, (en dit is een van de enige keren dat ik het afschuwelijke woord wijf, toepasselijk en misschien zelfs een understatement vind) wel een of andere waarschuwings-sticker moeten krijgen voor elke andere vent. Liefst in de vorm van een tatoeage op haar hoofd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:38:50 #142
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:40:21 #144
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
Nou ik ben wel benieuwd wat TS tegen ons te vertellen heeft, als reden, wanneer hij met haar gesproken heeft.
Maar de relatie verbreken kan altijd nog, mocht de reden erachter totaal nergens op slaan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746016
TS, ren weg, heel hard!
pi_134746030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:41:27 #147
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze', dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:03 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746065
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746067
Kijk, ik ben goed in overdrijven. Maar hier overdrijf ik niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:43:10 #151
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
SODOM EN GOMORRA , dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:44:37 #154
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
pi_134746194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:45:52 #157
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?

Imo een heel stuk kwalijker.

Nogmaals, enige nuance is al te veel.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:03 #159
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:04 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746245
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Angst het volgende:

[..]

ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
Resistance is futile.
pi_134746253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O-
Tails tell tales
pi_134746271
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O- _O- _O- _O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746286
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:47:36 #164
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?

Imo een heel stuk kwalijker.

Nogmaals, enige nuance is al te veel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Als je na zoiets nog bij haar blijft -vind ik- dat een teken van een groot gebrek aan zelfrespect, en dan zul je dus waarschijnlijk erg wanhopig zijn. Dat je dan ook nog denkt dat ze wellicht een of ander excuus uit haar verleden kan hebben maakt dat je naïef bent in mijn ogen. Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben en te verwachten dat hij het toch wel pikt, want hij is immers een watje in TS' vriendin haar ogen.
pi_134746312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Maar wacht, snap je dit eigenlijk, snap je het verschil tussen bedrog en dwaling?:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:48:09 #167
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]


[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.

Maar je mening is duidelijk ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746335
Zo .. Ik denk dat mijn standpunt duidelijk is .. Nu is het aan TS om hier hopelijk iets mee te doen, wil hij nog een greintje van zijn waardigheid behouden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Neuj, niet echt.

Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.

:*
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Ja hoor knuffeltje en :*, toch moet hij haar dumpen hoor :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746389
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.

In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:50:05 #172
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746401
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Neuj, niet echt.

Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.

;) :*
dat mag, daar kan ik mee leven :P
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746426
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Angst het volgende:

[..]

ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.

Maar je mening is duidelijk ;)
Die situatie impliceert niet dat die partner een harteloze klootzak is die niets om haar familie geeft, alleen maar dat er geen enkele valide reden is om zoiets te flikken en verzwijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.

In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
Dit is inderdaad iemand expres bedriegen en geen "oeps" verhaal.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:51:29 #175
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746458
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.
Ik vind 45 persoonlijk echt veel te oud. Veel te veel risico dat het niet lukt, daarbij ben je zelf dan ook vrij oud als je kinderen nog kind zijn. Lijkt mij niets.
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:52:14 #176
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben
Letterlijk gezegd heeft, waar staat dat dan ?.... hij zegt dat ze graag zwanger wilt worden en dat ze tegen hem gezegd heeft dat ze al 8 maanden het wel geloofd met de pil innemen.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:52:39 #177
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.
klopt natuurlijk, maar dat zijn andere situatie dan degene hier omschreven :)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef F1978 het volgende:

[..]

Letterlijk gezegd heeft, waar staat dat dan ?.... hij zegt dat ze graag zwanger wilt worden en dat ze tegen hem gezegd heeft dat ze al 8 maanden het wel geloofd met de pil innemen.
Goed lezen dan.
pi_134746517
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Angst het volgende:

[..]

klopt natuurlijk, maar dat zijn andere situatie dan degene hier omschreven :)
Dat is maar goed ook, anders zou het hier helemaal een horrorscenario worden ;)
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:53:31 #180
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor knuffeltje en :*, toch moet hij haar dumpen hoor :)
In elk geval dankje voor het knuffeltje :* ... moeten nog meer knuffels in mijn topic :P
Of misschien laat ik het wel bij een korte knuffel een te lange is ook niks voor mij namelijk _O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef F1978 het volgende:

[..]

In elk geval dankje voor het knuffeltje :* ... moeten nog meer knuffels in mijn topic :P
Of misschien laat ik het wel bij een korte knuffel een te lange is ook niks voor mij namelijk _O-
*; O+ Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:00 #182
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746649
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:14 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746660
TS wil de relatie niet beeindigen. Hij negeert stelselmatig alle posts die hinten op het einde van zijn relatie.

Dus TS, hoe ga je dit aanpakken met je vriendin? Ga je voortaan met condoom neuken? Ga je nu over kinderen krijgen nadenken? Je hoeft niet perse te wachten tot je 32ste, en het kan ook geen kwaad om je in te lezen in de vader kant van deze dingen. Kinderen krijgen kun je niet 'timen' in de absolute zin van het woord. Je kunt alleen maar zeker weten dat je er NIET aan toe bent, zeggen dat je toe bent aan je eerste kind is onzin want niets kan je volledig voorbereiden.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:36 #184
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746673
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:

[..]

*; O+ Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
stiekem je laten steriliseren :p

Hopelijke we hebben de ts niet weggejaagd met onze discussie.
Ben wel benieuwd wat hij gaat doen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:58 #185
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746685
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.
godver _O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746688
Oeh! Zelfs de lui die besloten om met een atoombom honderdduizenden Japanners af te maken, prikten niet stiekem gaatjes in hun condooms om hun vriendin zwanger te maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

godver _O-
Fuck, typte ik dat hardop? O-)
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef probeer het volgende:
Oeh! Zelfs de lui die besloten om met een atoombom honderdduizenden Japanners af te maken, prikten niet stiekem gaatjes in hun condooms om hun vriendin zwanger te maken.
Heeeeyyy ik werk voor Japanners en die zouden niet zo iets doen als TS's vriendin :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:00:05 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746756
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Angst het volgende:

[..]

sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.
Ik vind 45 persoonlijk echt veel te oud. Veel te veel risico dat het niet lukt, daarbij ben je zelf dan ook vrij oud als je kinderen nog kind zijn. Lijkt mij niets.
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.
Resistance is futile.
pi_134746769
Wonen TS en zijn vriendin in Den Haag? Dan is het namelijk maar een klein stukje naar het ICC, waar ze TS waarschijnlijk gelijk zullen geven en zijn vriendin berechten voor misdaden tegen de mensheid.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:12 #191
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134746798
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Angst het volgende:

[..]

stiekem je laten steriliseren :p
Stiekem :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:40 #192
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746818
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Fuck, typte ik dat hardop? O-)
Ik weet zeker dat het per ongeluk ging hoor 8)7
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef probeer het volgende:
Wonen TS en zijn vriendin in Den Haag? Dan is het namelijk maar een klein stukje naar het ICC, waar ze TS waarschijnlijk gelijk zullen geven en zijn vriendin berechten voor misdaden tegen de mensheid.
TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:04:08 #194
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134746895
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:

[..]

*; O+ Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
_O- _O- _O-
pi_134746904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) :+
Eichmann, Demjanjuk, de vriendin van TS, Mihailović, een kitten.

Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:04:41 #196
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) :+
Wanneer hij over de brug gaat komen met haar kant van het verhaal, en het slaat nergens op.. dan zou ik ook stoppen met de relatie, hoop wel dat we snel wat horen in elk geval.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Eichmann, Demjanjuk, de vriendin van TS, Mihailović, een kitten.

Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Zullen we dat eens nagaan? c_/
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef F1978 het volgende:

[..]

Wanneer hij over de brug gaat komen met haar kant van het verhaal, en het slaat nergens op.. dan zou ik ook stoppen met de relatie, hoop wel dat we snel wat horen in elk geval.
Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldig :o oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746952
Fuck, ik ben op dreef.

Even sigaretten halen, brb.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134747002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef probeer het volgende:
Fuck, ik ben op dreef.

Even sigaretten halen, brb.
sigaretten :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:09 #201
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldig :o oO<
Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed :+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:37 #202
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

sigaretten :r
Ja idd, echt vies vind ik roken, nog nooit interesse gehad erin.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747042
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
excuus ;)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134747059
Nog ééntje, om het af te leren (nee hoor, ik ben zo terug met meer..)

Ik ken heroïnejunkies die ik eerder met een naald en wat brown/horse zou vertrouwen, dan de vriendin van TS.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134747107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dan stel ik voor ze via groeps-beeld-chat samen aan te horen.
En dan pak je de grote hamer en slaat haar op haar kop en daarna op de tafel, case closed :+
Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner! :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:10:57 #206
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik pleit voor 9 maanden gevangenisstraf door een uitgelokte verkeerde voorstelling van de werkelijkheid tegenover derde/partner! :+
En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook :P
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:10 schreef F1978 het volgende:

[..]

En zeker geen voorwaardelijk van wat voor soort dan ook :P
Neen 9 maanden cel! ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747157
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.
Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
The meaning of life is to give life meaning.
pi_134747169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:11 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Ze heeft niet eens het fatsoen om het goed te praten.

[..]

10 maanden cel!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747172
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Seven. het volgende:
TS wil de relatie niet beeindigen. Hij negeert stelselmatig alle posts die hinten op het einde van zijn relatie.

natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134747246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:

[..]

persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
Ja hoor en alleen uit wanhoop zou TS bij zo iemand blijven. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747262
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
nee ik wist niet dat zij dit zou bedenken ze heeft nooit laten merken dat ze iets van plan was
je leest wel eens wat over dit soort dingen
maar je gaat er van uit dat je vriendin van je houd en je niet zo zou belazeren
en dat ze zoals ze zelf aan gaf zou wachten tot dat je er zelf ook klaar voor bent

mag je toch vanuit gaan als je een relatie heb ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:17:45 #213
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134747329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

10 maanden cel!
tot de dood hun (nog niet) scheid _O- ... want in het hiernamaals krijgt zijn vriendin het nog te horen :+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134747343
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
pi_134747431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef babyboo20 het volgende:

[..]

ik weet het niet
voor mijn gevoel is het een mooie leeftijd de meeste collega's worden vader rond hun 30ste ( voor dat ik haar leerde kennen had ik helemaal geen kinderwens dus ik heb er nooit goed over na kunnen denken wanneer ik het wil zou ik het toch willen )
Ben je nu met je kloon aan het reageren?
pi_134747480
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
pi_134747507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Zaaza het volgende:
Zeer triest maar echte liefde overwint alles!
Dit is duidelijk geen gevalletje echte liefde :P

(al kan ik natuurlijk niet voor ts spreken :P )
pi_134747612
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet :)
pi_134747836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:27 schreef Zaaza het volgende:
Misschien echte liefde maar duidelijk niet de zelfde wensen op dit moment?
Ik ken ze ook niet :)
Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134747955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ok, mensen doen veel dingen uit "liefde", maar zou jij jouw vriend bedriegen/liegen en dan van hem verwachten dat, omdat hij van je houdt dat hij het jou vergeeft? Bovendien hij kan het haar misschien vergeven maar hoe kan hij haar nog vertrouwen? Dat is toch basis van elke relatie? Lijkt mij alles behalve plausibel.
Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:40:27 #221
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_134748036
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
_O- _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_134748075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.
o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje


de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
pi_134748078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:12 schreef WRH het volgende:

[..]

natuurlijk kunnen wij hier achter ons beeldscherm niet bepalen dat TS zijn relatie moet beëindigen, ik ben alleen persoonlijk wel benieuwd naar hoe hij denkt de relatie vol te kunnen houden, aangezien hij dus zijn partner niet kan vertrouwen en geloven.
persoonlijk is dat voor mij een absolute no-go, ik zou geen oog meer dichtdoen.
vertrouwen en eerlijkheid is m.i. een absolute voorwaarde voor een goede relatie, zonder dat geen goede gezonde relatie.
deal met de pijn en liever een partner die je wel kunt geloven en vertrouwen en waar eerlijkheid voorop staat dan dit.
liegen en bedriegen kan echt niet binnen een relatie.
het is nu niet echt dat ze stiekem een leuke vakantie als verrassing boekte ofzo, of liegt over aanschaf van een te duur paar schoenen, je hebt het over een behoorlijk essentieel onderdeel van een relatie, nl wel of geen kinderen, behoorlijk asociaal om dat soort beslissingen maar even in haar eentje te nemen omdat haar man 'een duwtje in zijn rug nodig heeft' nee, fijn zo'n vriendin.
Letterlijk geen oog meer dichtdoen. Want dan jat ze misschien je sperma.

Maar idd, helemaal mee eens. Hoe kan je haar ooit nog vertrouwen, als mens. Er is iets fundamenteels mis met haar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134748179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef complicate het volgende:

[..]

sigaretten :r
Tsja, sorry, ik ben nu eenmaal stoer en zo.

Wel jammer dat je nu niet meer verlieft op me bent ;(
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
pi_134748195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:37 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Ik zou me er niet in kunnen vinden maar dit komt wel vaker voor net als vreemdgaan etc en genoeg stellen die daarna het vertrouwen weer in elkaar terug vinden en toch verder gaan. Iedereen zijn eigen keus toch of je na wantrouwen nog samen verder wil en elkaar weer gaat vertrouwen. In dit soort situaties heeft iedereen een mening maar zijn maar 2 mensen die weten wat het beste is, forums helpen daar niet bij :)
Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
pi_134748222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op dat vlak over forum en dat ze het beste weten :).
Verder ken ik eerlijk gezegd niet veel stellen die elkaar terugvinden, vooral als het echt gaat om een "daad/actie" die uitgelokt is met de bedoeling een ander "schade" te berokkenen. Iedereen maakt fouten maar , een situatie provoceren vind ik echt alles behalve netjes. Maar goed, inderdaad ze zullen het beter weten!
Ja ik denk ook als het vertrouwen is beschadigd en nooit meer was als ervoor maar ken genoeg mensen die nadat 1 van beiden vreemd is gegaan toch al jaren bij elkaar zijn. Iedereen zijn eigen keus!
pi_134748225
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Neen geen reden. Dus? Ik heb gepleit voor 10 maanden cel. En je TS? Wat ga je doen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134748232
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Dat is echt het enige wat een beetje voor haar pleit, meteen teniet gedaan door inderdaad het feit dat ze het 8 maanden wel verzweeg.

Fuck, nee, nu doe ik het toch. Geen nuance! Ren weg!

En ook ik zie niet in hoe misbruik op een of andere manier een reden voor dit soort gedrag zou kunnen zijn. Laat staan een valide reden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind dit totaal niet te vergelijken met vreemdgaan eigenlijk.
ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:48:10 #232
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_134748308
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_134748330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:46 schreef Zaaza het volgende:

[..]

ik vind het ook niet te vergelijken maar het ging om het beschadigen van vertrouwen in welke vorm dan ook...
Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:48:50 #234
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134748338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:44 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

vroeger heeft ze met seksueel misbruik te maken gehad maar dat is geen reden om zoiets te flikken ? ik zie er geen link tussen
Ik had nog lichte hoop dat de situatie anders zou zitten, maar zo iemand moet je idd niet willen houden.
Seksueel misbruik heeft er idd niks mee te maken, heel raar wat ze heeft gedaan, lijkt haast uit wanhoop een kind te willen, maakt niet uit met wie :?
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134748387
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

o natuurlijk
ze was bang dat ik het niet goed zou keuren ( en terecht! )

ze wilde het zo graag en wou niet wachten dus wou ze het laten lijken op een ongelukje

de reden om het nu wel te vertellen is omdat ze niet meer kon liegen ( snap ik niet want ze heeft het 8 maanden wel kunnen doen )

ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Beetje off-topic misschien, maar het volhouden van een leugen is een lastig iets (voor de 1 wat makkelijker of moeilijker dan voor de ander), kan best zijn dat ze het simpelweg niet meer kon volhouden door iets wat gebeurd is (opbouw schuldgevoelens tot nu boven een bepaalde drempel is een mogelijkheid).

Maar dan nog, het op een ongelukje laten lijken, vind ik behoorlijk uhm...het zou mij in enorme vertwijfeling achterlaten. Ik neig nog steeds naar een snelle sprint weg van haar :P
pi_134748446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon vanaf nu haar via de sfincter nemen.
Dat is inderdaad wel echt hét beste argument voor anale seks.

"Ik neuk mijn vriendin alleen nog in haar kont, omdat ze onze voorbehoedsmiddelen saboteert."

Daar moet zelfs de grootste anti-anaal het mee eens zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134748926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
mee eens!
pi_134749749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Dat!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134750124
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
Als ik haar al niet gedumpt had door het feit dat ze me 8 maanden oplicht, zou ik haar na dat bericht wel dumpen :).

Wat een gek wijf zeg :O.

Sorry TS ;)
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:34:02 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134750295
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Ah, een relatie van 8 jaar en op die leeftijd is idd wat meer reden er nog eens over na te denken, als jullie 10 jaar jonger waren en net een jaartje verkering hadden dan had ik haar direct aan de kant gezet, dat het nu wat lastiger is kan ik me voorstellen, zeker omdat jullie het er al over gehad hebben.

Wat ze echter gedaan heeft kan echt niet, zelfs niet met het "je weet niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent, en dan ben jij ook al bijna 32 als het kind geboren wordt" excuus.

Ik kan me echter wel voorstellen dat je niet gelijk je spullen gepakt hebt in deze situatie.
Aan de andere kant zou ik wel huiverig worden over afspraken die je nu verder nog maakt.

Sterkte, lastig dilemma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134751032
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
He jasses, hier had ik overheen gelezen :|W

Tsja, een relatie van 8 jaar gooi je niet zomaar weg, maar het blijft een kutstreek.
pi_134751044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dit gaat in mijn ogen niet enkel om vertrouwen. Maar om het onachtzaam met eventueel nieuw leven omgaan. Het (ongeboren/nog niet verwekte) kind hoort in mijn optiek altijd op de eerste plaats te komen bij dergelijke overwegingen.
Volkomen eens. Vandaar ook deze opmerking eerder:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Sorry TS, maar ze komt door jouw verhaal op mij over als een egoïst in hart en nieren. Zowel t.o.v. jou als t.o.v. een eventueel kind.... 8 jaar samen zijn verandert daar wat mij betreft niks aan. Al maakt dat het voor jou wel (veel) lastiger, dat snap ik wel :*
Tails tell tales
pi_134751076
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 27-12-2013 16:51:34 ]
Tails tell tales
pi_134751171
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef Silenus het volgende:
Wegwezen!
Dat dus, TS, je vriendin is een psychopaat!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 december 2013 @ 16:57:14 #245
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134751315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
^O^ _O- _O-
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:05:33 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134751591
Er is hier ook ergens een SC hoor!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134751670
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Re het volgende:
Er is hier ook ergens een SC hoor!
Ja, ergens helemaal onderaan :P :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even serieus, ik vind de sc hier meevallen.
pi_134751774


Als je iets anders overweegt ben je niet goed snik, ook al ben je al dertig jaar samen. Wat moet je met iemand die over zoiets liegt, maandenlang, zo onverantwoordeijk is en overduidelijk totaal geen respect voor jou heeft...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:15:04 #249
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134751941
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:41 schreef dnzlboy het volgende:
ze wou het ook vertellen zodat ze weet dat ze haar wens serieus neemt
Met anderen woorden: ze heeft 8 maanden geprobeerd jou tot iets te dwingen en toen het bedrog uiteindelijk toch begon te knagen heeft ze alles opgebiecht als poging om jou middels emotionele chantage ("Zie je wel hoe graag ik wil en hoeveel pijn je me dus doet door niet in te stemmen?!") alsnog te dwingen.

:')14.gif
pi_134752061
Is dit echt :') ...?
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:25:07 #251
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134752276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:19 schreef vera166 het volgende:
Is dit echt :') ...?
Ach, who cares. :D
pi_134752438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ach, who cares. :D
:D ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus :')
pi_134753208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:

[..]

:D ik geef een beetje om de baby die er nog niet is................ zieke vrouwen op de wereld. Jezus :')
Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
pi_134753233
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik :') :'(
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:23:07 #255
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134754486
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze zei dit om zichzelf minder rot te voelen omdat ze mogelijk op een troll reageerde.
Hele zieke vrouw dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 17:50 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja ik snap het nu, dikke faalhaas ben ik :') :'(
Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
pi_134754787
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134755333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef sweetlady-o het volgende:
Maar TS wat ga je doen? Dumpen? Uitpraten? Doodzwijgen?
Ligt t meest voor de hand dat TS zachtaardig zal optreden. Dit dus pikken en straks met een ongewild jong zitten / wijf kwijt omdat onvruchtbaar / jong van een ander omdat wijf ongeduldig
pi_134755577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Precies. Een heel goede troll, die mij aan het denken kan zetten over mijn eigen standpunt, is altijd prima. Ik heb wel een enorme hekel aan slechte trolls door overduidelijke klonen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134756259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Ik meestal ook. Kan mij dan ook niet zoveel schelen als iemand later een troll blijkt.
Tails tell tales
pi_134756426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]


[..]

Wtf. :')

Wat maakt het nou uit als je uiteindelijk op een troll blijkt te reageren? Ik vind het juist gaaf als blijkt dat iemand mij beet heeft weten te nemen met een trolltopic.* ^O^ Dat mensen zoals de al dan niet bestaande vriendin van TS op deze aarde rondlopen is een feit. Ik reageer dus vooral op de situatie en niet puur op deze specifieke personen.

* Niet te verwarren met de keren dat ik expres serieus op een troll reageer. Altijd leuk (lees: vermakelijk triest), de white knights die je dan willen 'helpen' door je te vertellen dat het een troll is.
Goh, sorry zeg :P zo bedoelde ik het helemaal niet.
Kon me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die zich gedragen zoals de vriendin van TS, had het verder niet over de mensen die erop reageren.
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:24:49 #261
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_134759945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
_O-
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  vrijdag 27 december 2013 @ 20:53:37 #262
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134761260
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:28 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
Alleenstaande moeder hier. En nee, ik ben niet stiekem zwanger geworden. Maar ik weet wel dat een kind alleen opvoeden prima kan. En we kennen deze meid/vrouw niet alleen van wat TS zegt. Misschien is ze wel een hele goeie moeder.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134762638
Ik krijg hier gewoon de rillingen van...
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:09:34 #264
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134765095
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Resistance is futile.
pi_134765168
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:09 schreef Seven. het volgende:
Dat mensen hier nog op ingaan, babyboo en dnzlboy zijn beide klonen van een en dezelfde persoon.
Dit.
pi_134765302
Nummertje voor je relatie.
pi_134765346
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
pi_134765979
Verstandige keuze, sterkte ermee!
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:27:12 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134766046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Ook veel succes met je schoonouders!!!
Resistance is futile.
  Redactie Games vrijdag 27 december 2013 @ 22:51:32 #270
181272 crew  Noppie2000
pi_134767380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect en sterkte.
pi_134771243
Sterkte, goede keuze, dat wel.. Al is het veel en veel beter zo hè.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134771478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Goedzo man. ^O^

Sterkte.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134771926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Beste keuze! Big up
  PR en moderator zaterdag 28 december 2013 @ 02:21:44 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134775239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
Respect voor jou, en ondanks dat het pijn doet toch de beste keuze die je had kunnen maken.
Wou je net vertellen dat mijn vriend 'dat soort types' ook kent en altijd zegt dat je er maar het best zo ver mogelijk van kan wegrennen voor het te laat is.
Fuck the EBU.
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:40:46 #275
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134775467
Sterkte man..
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:59:31 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134775651
Ik zou er ook mee stoppen, heel begrijpelijk, dit is wel een enorme schending van je vertrouwen, seks zal hierna toch ook nooit meer relaxed hetzelfde zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134775700
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:13 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Ja, en hij niet. Als ze nu zwanger zou worden terwijl hij het niet wil kan hij er zijn handen van aftrekken. Hoe moeilijk het ook is. Hij is dan niet wettelijk de vader.
De man heeft niets te willen zodra de moeder besluit een vaderschapstest af te dwingen via de rechter. Het niet kunnen erkennen van een kind is een wassen neus.

Het is kiezen tussen geen seks of je eigen condooms bewaken alsof je leven ervan afhangt, meer bescherming tegen een kind krijg je niet als man zolang we niet zelf een middel hebben om ons tijdelijk onvruchtbaar te maken. Het wordt tijd voor de mannenpil of een of ander kraantje op je zaadleiders die je naar believen open en dicht kan doen, hoe bruut zou dat zijn.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:10:58 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134775718
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Er is ook een emotionele houudbaarheidsdatum en daarnaast hoe ouuder je wordt hoe moeilijker het is om zwanger te worden, ik wilde bijvoorbeeld voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen, dat ik gelukt, de jongste is geboren toen ik 28 was.
Een vriendin van me wilde dat ook alleen die hebben er 8 jaar over gedaan.
Maar zonder medeweten van partner stoppen met de pil is natuurlijk not done, ik weet hoe het voelt, ik wilde ook eerder kinderen dan de vader van mijn kinderen en ik heb 4 jaar moeten wachten eer hij er aan toe was, maar het is nooit in mijjn hoofd opgekomen om hem zo voor het blok te zetten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 28 december 2013 @ 03:30:34 #279
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134775829
Acht jaar samen ... Dat gooi je ook niet even zomaar over het balkon. :{ Maar dan nog. Acht jaar samen in goed vertrouwen en dan zo'n naaistreek. :r Glashard je partner acht maanden voorliegen. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen. Om nog maar te zwijgen over de situatie waarin het kind geboren zou worden. :N

Ik kan het überhaupt niet bevatten dat je dit zou willen doorzetten, zonder volledige steun van je partner hierin en met het risico dat je het kind straks lekker alleen op mag voeden. :{

TS, ik denk dat de relatie uiteindelijk toch kapot gaat. Het vertrouwen is beschadigd, seks voelt waarschijnlijk niet meer zo fijn (als je het risico überhaupt nog eens zou willen nemen) en het zou toch niet moeten dat je je eigen partner moet controleren op het nemen van anticonceptie? :? Hier kom je echt niet gemakkelijk overheen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134775991
tvp
graag op anoniem
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 04:11:19 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134776035
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt

het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook

niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134776049
Ik vind het echt een naaistreek want ts moet nl ook zorg dragen voor het kind en als je dat niet wil of niet kan dan heb je een fucking groot probleem en kan nooit goed zijn voor het kind
  Moderator zaterdag 28 december 2013 @ 04:26:30 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134776062
iets met de kat op het spek binden enzo, net zoiets als roepen dat je peace for our time hebt geregeld in een gesprekje met Hitler in 1938

die gaat dan helemaal niet meer Polen en de rest van de wereld proberen te veroveren natuurlijk

de godwin was toch al gewees dus dan mag ik ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134776255
Je kunt emotioneel gezien wel verder willen, maar bij mij zou het vertrouwen een te grote deuk hebben opgelopen. Als ze hier al 8 maanden mee sjoemelt, wie zegt dat ze over de rest wel eerlijk is?

Vergeven kan ik eventueel wel nog als je echt veel van elkaar houdt, vergeten niet en dan zou de relatie later alsnog stuk gaan op een vertrouwensbreuk.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  Redactie Games zaterdag 28 december 2013 @ 09:55:58 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_134777239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
het is ook wel een beetje lomp om van iemand waarvan je weet dat ze gewoon zsm kinderen wil te verlangen dat ze de pil slikt

het ding is al kut met alle effecten die erbijkomen en dan heeft ze er nog eigenlijk geen zin aan ook

niet dat het geen afschuwelijke naaistreek van dr is verder maar ze is niet de enige die egoistisch was hier .... trek dan gewoon weer een condoom aan
Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).

Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
pi_134783913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik weet de hele situatie niet precies natuurlijk, maar ik vatte het op dat ze samen hadden besloten te wachten tot hun 32ste zodat ze er samen klaar voor waren en ze daarom (met instemming dus) de pil slikte. Op een gegeven moment besloot ze dat dit toch niet was wat ze wilde, waardoor ze stopte en zwanger probeerde te maken (zonder samenspraak met TS).

Dat is het verschil denk ik: eerst in samenspraak, daarna 8 maanden achter de rug om. Denk in ieder geval niet dat TS zijn vriendin dwong om de pil te slikken. Zo las ik het niet.
ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
pi_134785276
Wat een misselijke kut. Ik vind deze streek net zo erg als vreemdgaan, zo jammer dat er nog best wat vrouwen bij zitten die dat gewoon niet snappen, en het idee hebben dat ze rechtvaardig handelen. Die denken: "ik wil kinderen, mijn stokken rammelen, ik heb recht op kinderen. Ik laat hem me gewoon lekker zwanger pompen, en als het kindje er eenmaal is, vind hij het vast ook wel leuk". Gadverdamme, achterbaks onbetrouwbaar gedrag,
pi_134786168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:14 schreef dnzlboy het volgende:
Ik heb besloten de relatie te verbreken
hoe triest het ook is 8 jaar naar de klote

ik laat mezelf niet behandelen als een of andere sperma donor

zag haar wel als de toekomstige moeder van ons kind en de vrouw van mijn dromen
maar de keuze die ze voor mij probeerde te maken valt niet goed te praten
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Beste keuze! Big up
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:40:15 #289
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134797501
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
pi_134797694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
pi_134797829
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef klawie het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe oud je er mee bent gestart
Dit. En sommige mensen willen gewoon geen kinderen. En als je 8 jaar samen bent wil dat nog niet zeggen dat je in de ideale situatie zit om kinderen te krijgen.
Je kunt het bijvoorbeeld bewust (voorlopig) niet doen omdat je nauwelijks geld hebt en vindt dat je een kind te weinig te bieden hebt in de huidige situatie. En zo kunnen er nog 100 persoonlijke redenen zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 28-12-2013 20:14:16 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:48:59 #292
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134797887
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ik heb haar nooit gedwongen ze deed het altijd vrijwillig ( dacht ik ) van mij mocht ze alle anti conceptie gebruiken die ze fijn vond
nu kom ik er wel achter waarom ze de pil altijd zo "fijn" vond
Waarom heeft ze het na 8 maanden opeens wel verteld?
Of heb je dat al gezegd hier?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134797901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Ja, want iedereen die 8 jaar in een relatie zit is per definitie toe aan kinderen. :')
pi_134799256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
pi_134803214
Ze is al 8 maanden gestopt zonder dat jou te vertellen? Dumpen die handel en een betere vrouw zoeken.
Corporate translator
pi_134804711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Gewoon binnen een maand toch al? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:34:22 #297
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_134805753
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN! :')

wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
Eensch
  zondag 29 december 2013 @ 01:20:10 #298
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134813760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

In welke relatie zit jij dat kinderen krijgen verplicht is?
Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
pi_134814318
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Mishu het volgende:
In welke relatie zit jij dat je na 8 jaar nog steeds niet toe bent aan kinderen? :?
Tijd dat dit topic dicht gaat :')

Ts is een slapjanus, mn vriendin en ik hebben besloten dat we de eerste vier jaar geen kinderen willen. Als ze nu heimelijk stopt met de pil kan ze meteen opsodemieteren.
  zondag 29 december 2013 @ 01:40:15 #300
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_134814368
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
Dat initiatief (=uitmaken) kan zij dan toch ook nemen als zij die kinderwens te groot vindt? En dat terzijde wilde TS best kinderen, maar dan wat later.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_134814394
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is niet verplicht maar bij haar blijven terwijl je weet dat zij een kinderwens heeft en jij dat niet gaat geven is ook vrij hard. Laat haar dan 4 jaar eerder iemand anders zoeken.
Leer lezen. Hij wil NU nog geen kinderen, maar wel over een paar jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')