Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
SODOM EN GOMORRA , dat ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamerquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familiequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer
Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Angst het volgende:
[..]
ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer
Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:
[..]
ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.
Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?
Imo een heel stuk kwalijker.
Nogmaals, enige nuance is al te veel.
Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry !![]()
Als je na zoiets nog bij haar blijft -vind ik- dat een teken van een groot gebrek aan zelfrespect, en dan zul je dus waarschijnlijk erg wanhopig zijn. Dat je dan ook nog denkt dat ze wellicht een of ander excuus uit haar verleden kan hebben maakt dat je naïef bent in mijn ogen. Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben en te verwachten dat hij het toch wel pikt, want hij is immers een watje in TS' vriendin haar ogen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie
Maar wacht, snap je dit eigenlijk, snap je het verschil tussen bedrog en dwaling?:quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht.
ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.
Enige nuance is al te veel in deze.
Neuj, niet echt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Ja hoor knuffeltje enquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:
[..]
ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.
Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
dat mag, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Neuj, niet echt.
Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.![]()
Die situatie impliceert niet dat die partner een harteloze klootzak is die niets om haar familie geeft, alleen maar dat er geen enkele valide reden is om zoiets te flikken en verzwijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Angst het volgende:
[..]
ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.
Maar je mening is duidelijk
Dit is inderdaad iemand expres bedriegen en geen "oeps" verhaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.
In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |