abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:43:10 #151
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
SODOM EN GOMORRA , dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:44:37 #154
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
pi_134746194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:45:52 #157
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?

Imo een heel stuk kwalijker.

Nogmaals, enige nuance is al te veel.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:03 #159
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:04 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746245
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Angst het volgende:

[..]

ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
Resistance is futile.
pi_134746253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O-
Tails tell tales
pi_134746271
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O- _O- _O- _O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746286
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:47:36 #164
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?

Imo een heel stuk kwalijker.

Nogmaals, enige nuance is al te veel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Als je na zoiets nog bij haar blijft -vind ik- dat een teken van een groot gebrek aan zelfrespect, en dan zul je dus waarschijnlijk erg wanhopig zijn. Dat je dan ook nog denkt dat ze wellicht een of ander excuus uit haar verleden kan hebben maakt dat je naïef bent in mijn ogen. Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben en te verwachten dat hij het toch wel pikt, want hij is immers een watje in TS' vriendin haar ogen.
pi_134746312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Maar wacht, snap je dit eigenlijk, snap je het verschil tussen bedrog en dwaling?:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:48:09 #167
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]


[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.

Maar je mening is duidelijk ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746335
Zo .. Ik denk dat mijn standpunt duidelijk is .. Nu is het aan TS om hier hopelijk iets mee te doen, wil hij nog een greintje van zijn waardigheid behouden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Neuj, niet echt.

Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.

:*
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Ja hoor knuffeltje en :*, toch moet hij haar dumpen hoor :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746389
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.

In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:50:05 #172
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746401
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Neuj, niet echt.

Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.

;) :*
dat mag, daar kan ik mee leven :P
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746426
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Angst het volgende:

[..]

ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.

Maar je mening is duidelijk ;)
Die situatie impliceert niet dat die partner een harteloze klootzak is die niets om haar familie geeft, alleen maar dat er geen enkele valide reden is om zoiets te flikken en verzwijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.

In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
Dit is inderdaad iemand expres bedriegen en geen "oeps" verhaal.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:51:29 #175
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746458
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.
Ik vind 45 persoonlijk echt veel te oud. Veel te veel risico dat het niet lukt, daarbij ben je zelf dan ook vrij oud als je kinderen nog kind zijn. Lijkt mij niets.
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')