abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134745560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
pi_134745587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:32:11 #129
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef n8n het volgende:

[..]

wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Ja hoor, daar zullen we voor zorgen ^O^
pi_134745684
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134745697
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef n8n het volgende:

[..]

dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
pi_134745716
[
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
pi_134745739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
pi_134745755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
NOOIT x 100 :o
pi_134745771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef complicate het volgende:
[

[..]

Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
Och, Hitler had tenminste het fatsoen om Polen eerst de oorlog te verklaren voordat hij al die mensen op de trein zette.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:35:25 #137
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745827
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Inderdaad, en daar houden we toch niet van hé oO<
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:37:27 #139
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745888
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen mamar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Ja, dus? Niet het probleem van TS, die is dan immers lang en breed weg.

Al zou zon vals wijf als dit, (en dit is een van de enige keren dat ik het afschuwelijke woord wijf, toepasselijk en misschien zelfs een understatement vind) wel een of andere waarschuwings-sticker moeten krijgen voor elke andere vent. Liefst in de vorm van een tatoeage op haar hoofd.
pi_134745926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:38:50 #142
408723 F1978
pi_134745932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
pi_134745975
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:40:21 #144
408723 F1978
pi_134745993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
Nou ik ben wel benieuwd wat TS tegen ons te vertellen heeft, als reden, wanneer hij met haar gesproken heeft.
Maar de relatie verbreken kan altijd nog, mocht de reden erachter totaal nergens op slaan.
pi_134746016
TS, ren weg, heel hard!
pi_134746030
quote:

[..]

Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:41:27 #147
408723 F1978
pi_134746031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze', dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
pi_134746055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:03 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746065
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746067
Kijk, ik ben goed in overdrijven. Maar hier overdrijf ik niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')