abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134745037
TS wanneer ga je haar dumpen? Serieus, Vind je haar nog de moeite waard?!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Tails tell tales
pi_134745177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Die vriendin krijgt sowieso al een niet verdiende eer om over te praten en dan nog een topic van 4 pagina's ! Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o


EDIT: 5 pagina's ondertussen!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:20:50 #104
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_134745203
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
pi_134745204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134745231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef DemonRage het volgende:
Na zoiets is ze echt geen relatie meer waard. Dumpen dus, gewoon keihard zijn.
Je bent , snel vergeten toevoegen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

En eigenlijk zelfs geen ene fuck om dat eventuele kind-to-be lijkt het :X
Dat vast wel. Maar dat mens is vast ook zo kortzichtig dat ze niet inziet dat dit je relatie sowieso verneukt, en kind dan zonder papa zit.

Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:22:16 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef WRH het volgende:

[..]

spreek voor jezelf hoor, ben ook vrouw maar ik vind deze vorm van bedrog echt heel erg, je speelt niet met kinderen / zwangerschap ihkv 'duwtje in de goede richting'
pardon, het is geen asielbeestje he, gewoon een nieuw levend persoon, dat zijn geen grappen die je binnen een relatie kunt uithalen.
lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745315
3, 2, 1, drops proverbial microphone, I'M OUT!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:36 #111
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Een verschil in kinderwens is dan wellicht een goede reden om de relatie te verbreken en verder te kijken. Maar nooit, en dan ook echt nooit, een reden om zoiets ongelofelijk vals, achterbaks en hardvochtig te flikken.

Dat lees ik in jouw bericht ook wel terug hoor, dat het absoluut niet kan. Maar zelfs ook maar een mogelijke reden voor haar gedrag aandragen gaat me in deze al veel te ver. Dit mag gewoon echt niet, welke reden dan ook. Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134745323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef probeer het volgende:

[..]


Korte termijn denken icm enorm egoïsme en zeer weinig inlevingsvermogen.
Bedankt om de "zeer" toe te voegen. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:41 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134745327
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134745358
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Angst het volgende:

[..]

lieve schat

Ik zeg toch dat het echt niet kan.
Elke kanttekening die eventueel haar standpunt zou kunnen ondersteunen, is er al een te veel.

Dit mag nooit. Punt. Klaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Inderdaad, topic openen terwijl hij weet dat hij haar niet wil dumpen, hoe relevant is dat?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745376
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:
Ik wil best wel TS helpen om haar uit huis te gooien. :o

:D
pi_134745382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

:D
Help je mee?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:25:39 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134745397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Angst het volgende:
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
Resistance is futile.
pi_134745418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Help je mee?
Ik kijk wel. Zou nog leuk kunnen worden namelijk.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:27:39 #120
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745484
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
compromis in de vorm van een baby
omg
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745485
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
pi_134745499
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Re het volgende:
volgens mij is TS maar een beetje gekrenkt en na een goed gesprek verwelkomen we over een maandje of 9 het compromis in de vorm van een baby
Ja, OK, maar het schijnt dat TS een beetje een zachtaardige pussy is:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

... en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Wij zijn dat niet, en branden haar daarom sneller af dan een protesterende Tibetaanse monnik met een jerrycan benzine en pakje lucifers.

Maar Re heeft vast gelijk, ik gok er ook op dat TS toe gaat geven aan zijn valse wicht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Een duidelijk gesprek over wat precies?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:29:23 #125
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Haar proberen te begrijpen gaat al veel te ver.
dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
pi_134745587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
Dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat vrouwen heel ver kunnen gaan als ze perse een kind willen hebben.
Maar ik vind dit wel erg slecht wat ze heeft gedaan.
De relatie stoppen zou ik nou niet meteen doen, de liefde opgeven is de allerlaatste stap als niks anders meer helpt, maar een heel duidelijk gesprek lijkt me een goed plan.
Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:32:11 #129
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Eruit of ik gooi je eruit!

The end. :s)
wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef n8n het volgende:

[..]

wel dramatisch nummer opzetten op de achtergrond.
Ja hoor, daar zullen we voor zorgen ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745684
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Angst het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat als je ts bent, en acht jaar een gelukkige relatie hebt. Je hier toch rustig over na wil denken.

Als hij haar gelijk had willen dumpen had hij dit topic toch niet hoeven openen.
Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134745697
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef n8n het volgende:

[..]

dat is in elk dispuut de slechtste oplossing.
Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745716
[
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat valt er na te denken dan? Dit is gewoon een streek waar je niet zomaar overheen kan stappen.
Haar nog een kans geven, die bestaat niet zonder of nu al te zeggen dat er een kind mag komen, of je kan erop rekenen dat ze "perongelijk" zwanger wordt, kortom je kan haar niet vertrouwen. Geef je toe aan de wens voor dat ene kind, over 2 jaar wil ze een 2de...

En daarbij, wil je wel een kind bij iemand die zulke dingen uithaalt, lekker fundament onder de relatie. Geef je toe, begin je toch aan kinderen met haar zijn het binnen 10 jaar kinderen uit een gebroken gezin...
Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Kan echt nooit goed gaan. Gewoon niet. Nooit.
NOOIT x 100 :o
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134745771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef complicate het volgende:
[

[..]

Ts's vriendin vergelijken met Hitler _O_
Och, Hitler had tenminste het fatsoen om Polen eerst de oorlog te verklaren voordat hij al die mensen op de trein zette.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:35:25 #137
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134745782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zullen disputen zijn waarin simpelweg direct afkappen de enige oplossing is. Dit lijkt me daar een van.
alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134745827
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen maar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Inderdaad, en daar houden we toch niet van hé oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:37:27 #139
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Een duidelijk gesprek over wat precies?
Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745888
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef n8n het volgende:

[..]

alleen mamar afwijzen zonder er van te leren maakt een geschiedenis die zich doemt te herhalen oO<
Ja, dus? Niet het probleem van TS, die is dan immers lang en breed weg.

Al zou zon vals wijf als dit, (en dit is een van de enige keren dat ik het afschuwelijke woord wijf, toepasselijk en misschien zelfs een understatement vind) wel een of andere waarschuwings-sticker moeten krijgen voor elke andere vent. Liefst in de vorm van een tatoeage op haar hoofd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:38:50 #142
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe maak je iemand die geen berouw toont, geen flikker om je geeft en alleen aan zichzelf denkt, zoiets duidelijk?

Een relatie met iemand zoals dat, is gedoemd te mislukken. Dat kan simpelweg nooit goed gaan, dit is iets wat fout zit in haar als mens.

Net zoals je (ja hier komt hij ..) ook geen dialoog met Hitler aangaat over zijn visie op het Joodse volk.
Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134745975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef F1978 het volgende:

[..]

Nogal een harde conclusie aan het einde.
Ik ken haar niet, misschien speelt er meer mee in het verhaal, dat kan natuurlijk, ik praat het niet goed hier hoor.
Maar TS heeft ook niet alles natuurlijk verteld over haar, omdat hij misschien ook niet weet nog, waarom ze het gedaan heeft.
Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:40:21 #144
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134745993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Kijk ik ben ook voor vrede oO< , maar denk je nu echt dat er enig reden zou zijn om haar "actie" goed te praten?
Nou ik ben wel benieuwd wat TS tegen ons te vertellen heeft, als reden, wanneer hij met haar gesproken heeft.
Maar de relatie verbreken kan altijd nog, mocht de reden erachter totaal nergens op slaan.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746016
TS, ren weg, heel hard!
pi_134746030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:

[..]

Gewoon over wat haar redenen zijn bv dat ze niks gezegd heeft tegen hem, misschien spelen er wel meer dingen mee, ik weet niet wat haar situatie is , wat ze heeft meegemaakt etc.
Soms zijn er diepere zaken die meespelen en die TS hier niet heeft neergezet, want blijkbaar weet hij ook niet waarom ze het gedaan heeft.
Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:41:27 #147
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze', dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:03 #149
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746065
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die houdbaarheid duurt in jouw geval en het geval van TS zijn vriendin nog 15!!!!! jaar! Waarom druk zetten op de relatie terwijl dat niet nodig is?
ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746067
Kijk, ik ben goed in overdrijven. Maar hier overdrijf ik niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:43:10 #151
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.

Jij moet wel wanhopig zijn. Of naïef. Of beiden.
Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef F1978 het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het een goed iets is wat ze heeft gedaan, maar ik zou wel graag van TS horen wat haar beweegredenen zijn geweest hiervoor...
Das alles wat ik zeg.
Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik was, resoluut "NEE NEE NEE NEE" roepend, meteen met al mijn spullen haar huis uitgelopen. Daar moet je niet eens naar willen luisteren.
SODOM EN GOMORRA , dat ja!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:44:37 #154
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Waarom zo genuanceerd? Over zoiets fundamenteels en belangrijks zo lang liegen en dan niet eens spijt hebben. Kun je eerlijk en oprecht zeggen dat jij er dan nog over zou willen denken? Nu begrijp ik dat dat lastig is omdat jij niet op een dergelijke manier belazerd zou kunnen worden, maar toch. For the sake of argument.
ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
pi_134746194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:45:52 #157
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef F1978 het volgende:

[..]

Of ik geef niet zomaar de liefde op om elk dingetjes, is het je opgevallen hoeveel jonge mensen vooral tegenwoordig om een scheet uit elkaar gaan, niet dat dit een milde actie is, maar iedereen geeft zo snel de liefde op tegenwoordig.
Mijn ouders zijn al jaren bij elkaar en iedereen zowat van die generatie, was dat ook wanhoop... ik dacht het niet.
Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?

Imo een heel stuk kwalijker.

Nogmaals, enige nuance is al te veel.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:03 #159
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:04 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746245
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Angst het volgende:

[..]

ze was eind 20. Een vrouw is niet heel vruchtbaar meer als ze ouder dan 40 is ;)
Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
Resistance is futile.
pi_134746253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O-
Tails tell tales
pi_134746271
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is geen scheet, dit is de hele fokking riolering omleggen naar jouw woonkamer :P
_O- _O- _O- _O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746286
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:47:36 #164
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Is het je opgevallen hoeveel mensen totaal niet genoeg nadenken over de enorme verantwoordelijkheden die een kind krijgen met zich mee brengt, en dan maar 'gewoon' een aantal kinderen maken omdat ze dat 'zo leuk lijkt!'?

Imo een heel stuk kwalijker.

Nogmaals, enige nuance is al te veel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht. DUS NEEN GEEN ENKEL REDEN MOGELIJK! Sorry ! oO<
Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Als je na zoiets nog bij haar blijft -vind ik- dat een teken van een groot gebrek aan zelfrespect, en dan zul je dus waarschijnlijk erg wanhopig zijn. Dat je dan ook nog denkt dat ze wellicht een of ander excuus uit haar verleden kan hebben maakt dat je naïef bent in mijn ogen. Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben en te verwachten dat hij het toch wel pikt, want hij is immers een watje in TS' vriendin haar ogen.
pi_134746312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef F1978 het volgende:

[..]

Dat was je punt niet, jij zei uit wanhoop ... dat is het dus nooit geweest, niet bij mij en niet bij mijn familie :')
Maar wacht, snap je dit eigenlijk, snap je het verschil tussen bedrog en dwaling?:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij bedrog is er, in tegenstelling tot dwaling, sprake van opzet waarbij iemand willens en wetens (expres) in dwaling wordt gebracht.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:48:09 #167
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef probeer het volgende:

[..]


[..]

Zelfs al is ze om onverklaarbare reden nog maar één maand van haar verdere leven vruchtbaar, en hebben terroristen haar familie gegijzeld onder het mom van 'plant je voort of we vermoorden ze' en hangt het voortbestaan van de mensheid van haar zwangerschap af, dan is dit nog steeds een afzichtelijke, onvergeeflijke, daad.

Enige nuance is al te veel in deze.
ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.

Maar je mening is duidelijk ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746335
Zo .. Ik denk dat mijn standpunt duidelijk is .. Nu is het aan TS om hier hopelijk iets mee te doen, wil hij nog een greintje van zijn waardigheid behouden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Neuj, niet echt.

Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.

:*
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef F1978 het volgende:

[..]

[..]

Ach, ieder zijn mening... ik heb respect voor jullie mening hierin en begrip ook zeker.
Hoop alleen dat het van jullie kant naar mij ook zo is.
Ja hoor knuffeltje en :*, toch moet hij haar dumpen hoor :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746389
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ben altijd genuanceerd en vergefelijk naar mensen toe. Niet speciaal alleen bij dit onderwerp dus.

Met jou username veracht ik meer rechtlijnigheid :p
Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.

In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:50:05 #172
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746401
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef probeer het volgende:

[..]

Neuj, niet echt.

Ik heb respect voor het feit dat jij een andere mening hebt, maar vind hem compleet belachelijk en stompzinnig.

;) :*
dat mag, daar kan ik mee leven :P
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746426
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Angst het volgende:

[..]

ik vind dan als haar partner dan vindt dat ze haar familie maar letterlijke moeten stikken, dan ook lastig te vergeven.

Maar je mening is duidelijk ;)
Die situatie impliceert niet dat die partner een harteloze klootzak is die niets om haar familie geeft, alleen maar dat er geen enkele valide reden is om zoiets te flikken en verzwijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat zou je je nog eens gruwelijk mee kunnen vergissen, maar dat is offtopic.

In sommige situaties is er gewoon wat minder ruimte voor nuance en begrip.
Dit is inderdaad iemand expres bedriegen en geen "oeps" verhaal.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:51:29 #175
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746458
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen op hun 45ste ook kinderen krijgen dus geen excuus om zomaar met de pil te kappen of om zelfs maar je partner onder druk te zetten. Ik kan best rekenen hoor, van eind twintig heb je om en nabij 15 jaar om het te proberen.
sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.
Ik vind 45 persoonlijk echt veel te oud. Veel te veel risico dat het niet lukt, daarbij ben je zelf dan ook vrij oud als je kinderen nog kind zijn. Lijkt mij niets.
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:52:14 #176
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Omdat ze nota bene letterlijk gezegd heeft geen spijt te hebben
Letterlijk gezegd heeft, waar staat dat dan ?.... hij zegt dat ze graag zwanger wilt worden en dat ze tegen hem gezegd heeft dat ze al 8 maanden het wel geloofd met de pil innemen.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:52:39 #177
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik kan binnen 10 seconden meerdere situaties bedenken waarbij het me erg sterk lijk dat jij enige nuance of vergeeflijkheid toepast. Maar dat ligt wellicht aan mijn, soms iets wat te rijke, fantasie.
klopt natuurlijk, maar dat zijn andere situatie dan degene hier omschreven :)
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_134746506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef F1978 het volgende:

[..]

Letterlijk gezegd heeft, waar staat dat dan ?.... hij zegt dat ze graag zwanger wilt worden en dat ze tegen hem gezegd heeft dat ze al 8 maanden het wel geloofd met de pil innemen.
Goed lezen dan.
pi_134746517
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Angst het volgende:

[..]

klopt natuurlijk, maar dat zijn andere situatie dan degene hier omschreven :)
Dat is maar goed ook, anders zou het hier helemaal een horrorscenario worden ;)
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:53:31 #180
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor knuffeltje en :*, toch moet hij haar dumpen hoor :)
In elk geval dankje voor het knuffeltje :* ... moeten nog meer knuffels in mijn topic :P
Of misschien laat ik het wel bij een korte knuffel een te lange is ook niks voor mij namelijk _O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef F1978 het volgende:

[..]

In elk geval dankje voor het knuffeltje :* ... moeten nog meer knuffels in mijn topic :P
Of misschien laat ik het wel bij een korte knuffel een te lange is ook niks voor mij namelijk _O-
*; O+ Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:00 #182
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746649
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
Zou je haar reden(en) hier kunnen posten, waarom ze 8 maanden niks gezegd heeft, ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:14 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746660
TS wil de relatie niet beeindigen. Hij negeert stelselmatig alle posts die hinten op het einde van zijn relatie.

Dus TS, hoe ga je dit aanpakken met je vriendin? Ga je voortaan met condoom neuken? Ga je nu over kinderen krijgen nadenken? Je hoeft niet perse te wachten tot je 32ste, en het kan ook geen kwaad om je in te lezen in de vader kant van deze dingen. Kinderen krijgen kun je niet 'timen' in de absolute zin van het woord. Je kunt alleen maar zeker weten dat je er NIET aan toe bent, zeggen dat je toe bent aan je eerste kind is onzin want niets kan je volledig voorbereiden.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:36 #184
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134746673
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:

[..]

*; O+ Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
stiekem je laten steriliseren :p

Hopelijke we hebben de ts niet weggejaagd met onze discussie.
Ben wel benieuwd wat hij gaat doen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:58 #185
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746685
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:
Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.
godver _O-
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746688
Oeh! Zelfs de lui die besloten om met een atoombom honderdduizenden Japanners af te maken, prikten niet stiekem gaatjes in hun condooms om hun vriendin zwanger te maken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef F1978 het volgende:

[..]

godver _O-
Fuck, typte ik dat hardop? O-)
"Pools are perfect for holding water"
pi_134746728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef probeer het volgende:
Oeh! Zelfs de lui die besloten om met een atoombom honderdduizenden Japanners af te maken, prikten niet stiekem gaatjes in hun condooms om hun vriendin zwanger te maken.
Heeeeyyy ik werk voor Japanners en die zouden niet zo iets doen als TS's vriendin :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:00:05 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134746756
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Angst het volgende:

[..]

sommig vrouwen ja, maar de kans dat het goed gaat wordt steeds kleiner.
Ik vind 45 persoonlijk echt veel te oud. Veel te veel risico dat het niet lukt, daarbij ben je zelf dan ook vrij oud als je kinderen nog kind zijn. Lijkt mij niets.
Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Je mist het punt. TS zijn vriendin is eind twintig en dus te jong om haar partner onder druk te zetten. De rest is op die leeftijd gewoon gelul waarmee TS zijn vriendin haar verachterlijke gedrag zelf waarschijnlijk ook mee goed zou praten.
Resistance is futile.
pi_134746769
Wonen TS en zijn vriendin in Den Haag? Dan is het namelijk maar een klein stukje naar het ICC, waar ze TS waarschijnlijk gelijk zullen geven en zijn vriendin berechten voor misdaden tegen de mensheid.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:12 #191
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134746798
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef Angst het volgende:

[..]

stiekem je laten steriliseren :p
Stiekem :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:40 #192
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746818
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Fuck, typte ik dat hardop? O-)
Ik weet zeker dat het per ongeluk ging hoor 8)7
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef probeer het volgende:
Wonen TS en zijn vriendin in Den Haag? Dan is het namelijk maar een klein stukje naar het ICC, waar ze TS waarschijnlijk gelijk zullen geven en zijn vriendin berechten voor misdaden tegen de mensheid.
TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:04:08 #194
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134746895
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef probeer het volgende:

[..]

*; O+ Te lange knuffels. Waarbij je dan met je half harde erectie zo een beetje tegen haar opwrijft, en zachtjes binnensmonds de naam van haar moeder kreunt.

Maar goed, ik dwaal af.

Ik ga nog even nadenken over verschrikkelijke dingen die minder erg zijn dan wat de vriendin van TS flikt.
_O- _O- _O-
pi_134746904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) :+
Eichmann, Demjanjuk, de vriendin van TS, Mihailović, een kitten.

Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:04:41 #196
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134746908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

TS mag zich beroepen tot het EVRM ( Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) :+
Wanneer hij over de brug gaat komen met haar kant van het verhaal, en het slaat nergens op.. dan zou ik ook stoppen met de relatie, hoop wel dat we snel wat horen in elk geval.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134746938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Eichmann, Demjanjuk, de vriendin van TS, Mihailović, een kitten.

Wie hoort er niet in dit rijtje thuis?
Zullen we dat eens nagaan? c_/
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:04 schreef F1978 het volgende:

[..]

Wanneer hij over de brug gaat komen met haar kant van het verhaal, en het slaat nergens op.. dan zou ik ook stoppen met de relatie, hoop wel dat we snel wat horen in elk geval.
Ik wil wel rechter zijn hoor, ik pleit schuldig :o oO<
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134746952
Fuck, ik ben op dreef.

Even sigaretten halen, brb.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134747002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef probeer het volgende:
Fuck, ik ben op dreef.

Even sigaretten halen, brb.
sigaretten :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')