abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134741379
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Tap tap tap
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:30:07 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741419
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134741446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou haar niet meer vertrouwen. Ook al had je wel een kind gewild, dan bespreek je zoiets. Je leven staat op z'n kop, ook als je het kind wel had gewild. En je trekt er ook niet zo 1-2-3 je handen van af.
Dit. :Y
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_134741465
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Ja doei.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:31:45 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134741472
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:34:00 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134741530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
Laat dit een voorteken zijn van 2014 :7
pi_134741592
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze weigert anticonceptie te gebruiken is het probleem niet, dat ze doet alsof ze het wel gebruikt is het probleem.

Als ze gewoon eerlijk was geweest had TS zelf anticonceptie kunnen regelen, nu wist hij niet beter dan dat dat niet nodig was.
Ook al had ze eerlijk gezegd dat ze stopte met de pil omdat ze een kind wilde, gewoon niet meer mee seksen. Nog even en ze prikt je condooms ook nog door.
'Hoi schat, ik stop met de pil want ik wil een kind. Neuken?'
Tap tap tap
pi_134741634
Ja ... fijn prakken en door haar drinken gooien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134741649
Nee maar serieus .. Dit is nog erger dan vreemdgaan. Met het hele voetbalteam. Tegelijkertijd.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:38:22 #60
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134741666
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n labielorammelwijf?

Dumpen zo'n wijf, TS.
De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134741893
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Chanttie het volgende:

[..]

De wat? Labielorammelwijf? Heb je dat net verzonnen?

En... Nee. Ik zou never en nooit niet stiekem zwanger gaan worden. Wat trouwens ook onmogelijk is. Ik ben onvruchtbaar geworden na ziekte. Maar goed. Ik vind gewoon dat iedereen een kans verdient. En als de kans verdient word. Kijk als TS zijn lief zegt "bekijk het effe, ik doe wat ik wil" dan verdient ze die kans niet. Wel alles lezen he? :)
Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134742241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, je overdrijft.
Ik wou alleen even weten of ze zo'n hypocriet is. Dus niet. :)
Alsof t mijn bedoeling was om jouw post te ondersteunen :')
pi_134742310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Dude logen je ouders vroeger ook altijd tegen je ofzo dat je nog bij haar blijft?
en dit slaat op wat? misschien moet je eens kijken naar een username bij een post, voordat je weer een van je achterlijke reacties geeft ;)
dude here
pi_134742344
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Het ergste wat er voor TS kan gebeuren is dat vriendin zwanger raakt, de relatie stuk gaat of zij die het kind alleen op wil voeden maar toch via de rechter TS laat betalen, en daarna ook nog eens TS uit een normale omgangsregeling naait, want mama met stabiele omgeving blablaetc. Waardoor hij dus mag betalen voor een kind wat hij niet wilde, om het uiteindelijk een weekend in de twee weken, te kunnen zien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742383


Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
"Pools are perfect for holding water"
pi_134742443
Ze had je beter kunnen vertellen dat ze er plezier in heeft om op de Chinese wijze angora-konijntjes te ontharen. Dat had je haar misschien nog kunnen vergeven.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:15:01 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134742742
Knoopje laten leggen. Als ze dan ineens zwanger is heb je nog een rede om dr van de trap te gooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:16:31 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134742792
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Resistance is futile.
pi_134743028
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
pi_134743091
Dit vind ik een zeer goede reden om het uit te maken, sterker nog, blijven lijkt me ronduit dom, want ze heeft bewezen niet te vertrouwen te zijn en zo eenzijdig een levensveranderende beslissing te nemen.
Dit is echt een hele lage streek, lager dan laag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134743116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Het spijt mij maar bij deze hoeft er geen tweede kans te zijn aangezien de consequenties van deze fout ontzettend ernstig hadden kunnen zijn. Een kind is gewoon een dure verantwoordelijkheid voor het leven dat doe je een ander niet aan.
Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
pi_134743213
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:17 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Levens op het spel zetten? Gaan ze elkaar vermoorden? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze er met haar babybuik er alleen voor staat. En zelfs dan zou het vast wel goed komen.
Hoe weet jij nou of dat goed komt? Deze meid/vrouw klinkt niet echt stabiel en een kind heeft toch ook een vader nodig?
pi_134743417
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan.
Helemaal mee eens. Hoe kan je dit nu 8 maanden volhouden tegenover de man waar je van houdt? Mijn vertrouwen in haar zou volledig weg zijn en daarmee einde relatie.
pi_134743418
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook erger dan vreemdgaan. Er is geen enkel excuus voor te verzinnen, het was geen 'dom foutje' of zo want ze heeft er 8 maanden over gelogen.
Dat ja.
Ik snap niet dat je nog twijfelt eerlijk gezegd.
pi_134743434
denk niet dat alleen mannen hier erg giftig op reageren. ik als vrouw zijnde vind het ook echt onvoorstelbaar dat iemand dit binnen een relatie doet.
het is puur bedrog over een behoorlijk groot iets: zwangerschap /een kind
allerlei dingen beslis je nu eenmaal samen binnen een relatie, of het nu over kopen van een huis gaat of het krijgen van kinderen. dit zijn nu precies die essentiële dingen die je niet als 1 helft van een stel even in je eentje kunt beslissen.
op het moment dat 1 van de 2 zelfstandig en zonder overleg besluit om anti conceptie te stoppen en dus probeert zwanger te worden is dit echt keihard bedrog en het is dus al 8 maanden aan de gang.
bedrog is bedrog, er is dus geen eerlijkheid en openheid in de relatie en voor mij persoonlijk zou dit dus meteen DE reden zijn om de relatie te stoppen.
als je je partner niet kunt vertrouwen en niet kunt geloven heb je m.i. een slechte relatie, einde verhaal dus.
ik snap dat je natuurlijk nog steeds van haar houdt maar kun je een relatie hebben met iemand die je niet meer vertrouwd?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_134743820
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'duur'? Als in financiën?
Ja onder andere ( 17% van je inkomen). En ook wat tijd betreft ben je daar veel van kwijt aan een kind. Natuurlijk prima en ontzettend leuk als je ervoor kiest maar om daar ingeluisd te worden is wel erg.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_134743946
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Seven. het volgende:
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:50:19 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134744002
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ben ik dan niet hetzelfde bezig als haar ?
Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Resistance is futile.
pi_134744038
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt en het zou ook te kinderachtig voor woorden zijn eigenlijk. Beste kom je tot de conclusie dat je vriendin niet te vertrouwen is en trek je er om die reden de stekker uit.
Vergeet niet, bovenop niet te vertrouwen, egoistisch. Zoits is geen relatie materiaal.
pi_134744079
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Re het volgende:
Als je nog geen pappa wilde worden gebruikte je toch sowieso wel een condoom, toch?, ja toch?
daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
pi_134744104
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Dus je wist het wel? En zij wist ook dat je niet wilde?

Wat is dit voor idioterie? En nu twijfel je nog om bij haar te blijven? Groei een ruggengraat en een paar ballen.
pi_134744108
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in
maar ik vertrouwde haar dat ze niet dit soort vieze manieren zou bedenken om haar zin door te drijven
Ga je ons verklappen wat je plan is?
pi_134744299
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Chanttie het volgende:

[..]

Tja, dat is dus aan TS en zijn vriendin. Wat ik in het begin al zei. Een kind neem je samen. Dus als vriendinlief weigert om anticonceptie te gebruiken. Dan wordt de hele situatie natuurlijk anders. zegt ze. Ok, het spijt me, ik wacht tot jij er ook klaar voor bent en neem samen met jou mijn anticonceptiepil in.

Ik weet verder nog niet wat vriendinlief van plan is.
ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
pi_134744345
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Wat is jouw plan.....?
pi_134744397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Leugens/bedrog=no-go, hoe kan je zo iemand nog vertrouwen?
Nee__________dumpen toch?
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:02:54 #87
230788 n8n
Pragmatisch
pi_134744480
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze heeft niet verteld dat het haar spijt dat ze dit gedaan heeft ze heeft het gedaan uit "houden van" zodat ze mij een duwtje in de goede richting zou geven
ze weet dat ik zachtaardig ben en mocht ze per ongeluk zwanger raken ik haar zou steunen maar dit werpt een hele andere gedachten op deze zaak
Ik heb ook geen idee wat ze verder van plan is
dat zachtaardige zou ik snel met haar opzij zetten. Niet alleen heeft ze je flink genaaid maar ze geeft ook aan misbruik van je te maken om haar doelen te halen over jouw zachtaardige rug.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_134744521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef Leandra het volgende:
TS, hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie een relatie en is er in het verleden gesproken over een kinderwens?
wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
pi_134744563
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

wij zijn allebei eind 20 ik bijna 30
onze relatie hebben we al 8 jaar in het begin nooit over een kinderwens gehad want zij had er nog geen een
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ze haar wens we hebben er veel over gepraat ze was bereid te wachten totdat we er beide klaar voor zouden zijn
ik wou wachten totdat ik een leeftijd zou hebben van 32 jaar
Je bent zachtaardig en ze maakt misbruik van jouw vetrouwen. Vind je dat niet erg genoeg?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien deze maar als bureaublad achtergrond instellen TS?
hahaha
Goed idee van je
pi_134744625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Laura.b het volgende:
Wat erg. :o Waarom heeft ze het voor jou verzwegen?
omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:09:41 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134744743
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134744808
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
pi_134744838
:W vriendin! M.a.w.: RUN and as fast as you can! :Y
Tails tell tales
pi_134744879
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

omdat ik nog geen kinderwens heb en zij wel
en ze heeft geen geduld om te wachten
En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
pi_134744889
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom wil jij wachten tot de specifieke leeftijd van 32?
Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134744917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een mooie leeftijd. Tijd om een stabiele basis op te bouwen, carrière, (huur)huisje, een financiële buffer. En je hebt hopelijk dan al enkele jaren een vaste relatie, ipv mensen die na 2 jaar samen er meteen een kind uitpoepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Sorry maar wat gaat dit mogelijk voor verschil maken..?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134744980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En dus besluit ze om zonder je medeweten te stoppen met anticonceptie in de hoop zwanger te raken. Liegt er 8 maanden over, en vertelt je vervolgens dat ze er helemaal geen spijt van heeft en dat ze dacht dat ze dat wel kon maken omdat ze je zachtaardig vindt.

Tja. Ik zou geen relatie meer met haar kunnen of willen hebben.
Dát óók nog eens ?!?

Bitch be crazy .. Serieus TS, elke minuut dat je nog bij haar bent is er één te veel. Fuck jouw liefde voor haar, een normaal weldenkend mens dat ook maar iets om jou geeft, zou je zoiets nooit flikken.

Dat mens is compleet gestoord en wereldvreemd, of ze geeft geen fuck om je.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134745018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Och .. misschien een beetje offtopic, maar ik wilde best voor Luxuria toelichten waarom ook ik dit een goede leeftijd vind om aan kinderen te beginnen (en niet heel veel eerder).

Dat dat wijf compleet gestoord is, staat imo buiten kijf.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:16:55 #100
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134745035
Ik ben zelf ook wel toe aan kinderen en mijn vriend nog niet. Ongeveer de zelfde leeftijd en relatieduur als jij.

Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Ik moet maar wachten tot hij er aan toe is. Geen idee wanneer dat dan is. We hebben hier eerlijke gesprekken over. Als vrouw weet je dat je een houdbaarheidsdatum hebt, een man heeft die bijna niet.
In die zin is het voor een man lekker makkelijk om het uit te stellen, die hebben "zo" een nieuwe relatie met een jongere vrouw die een kind wil.
Terwijl het voor een vrouw veel sneller te laat is.

Overigens vind ik dat wat je vriendin heeft gedaan, absoluut niet kunnen.
Echter vermoed ik dat je je relatie ook niet zomaar wil weggooien, dus vandaar even een vrouwelijke blik op de zaak.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')