abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134739940
mijn vriendin vertelde mij gisteren dat zij al 8 maanden gestopt is met de anticonceptie zonder het aan mij te vertellen zij wilt graag een kindje en ik wil nog wachten
ze is gelukkig NIET zwanger

ik vertrouwde haar dat ze gewoon haar pil zou in nemen ( ik dacht t niet nodig te vinden om als politie agent naast haar te staan om te zien dat ze haar pil wel gebruikte )
zij heeft mij behoorlijk gekwetst en een stuk van mijn vertrouwen weg gehaald
maar ik hou nog zoveel van haar

het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?

hebben andere mannen dit ook mee gemaakt en wat is er met jullie relatie gebeurd ?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:40:03 #2
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_134740002
hoe durft ze !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_134740008
Hier blijkt maar weer: controleren is beter dan vertrouwen.

Dit beschadigt het vertrouwen flink. Ze gooit 2 mensenlevens in de vuurlinie om haar eierstokken tevreden te stellen. Ik zou zeggen: foute boel en vertrekken. Als je hier over kan liegen dan ben je een meedogenloze leugenaar
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:40:19 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134740010
Ik zou mijn zaad even laten checken als ze na acht maand nog niet zwanger is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:42:42 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134740057
Wegwezen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_134740069
TS is onvruchtbaar :')

nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen

wat is ze nu zelf van plan?
dude here
pi_134740071
Eerste gedachte diebij mij komt is RUN RUN RUN! :')

wat de neuk heb je voor relatie als je wederhelft je niet betrekt in de keuze of je de meest hardnekkige soa allertijde wil opwekken?
pi_134740100
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
pi_134740111
Vertrouwen hebben in elkaar is essentieel in een relatie.

Als ze nu stiekem je leven overhoop wil gooien.. Tjah... Gelijk dumpen en blokkeren, helemaal gek dat wijf.
pi_134740114
Dumpen die hoer, over dit soort dingen lieg je niet. Als ze zwanger was geworden dan was je de lul geweest.
rikker de flikker
pi_134740158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Waarom een kans?

Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.

Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
rikker de flikker
pi_134740183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef nutoj het volgende:
TS is onvruchtbaar :')

nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen

wat is ze nu zelf van plan?
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
pi_134740210
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
dude here
pi_134740255
Gast, dump d'r.
pi_134740273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:

[..]

hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
De vriendin van TS klinkt wanhopig genoeg om dan maar even de extra diensten van de melkman te gebruiken.
pi_134740279
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:

[..]

ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf! :r

Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:52:55 #17
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_134740314
Ik zou er maar mee stoppen. Blijkbaar is wat zij wil zo belangrijk dat wat de gevolgen voor jullie beiden zijn niet meer interessant voor haar zijn. Je zou heel demonstratief vanaf nu met condoom kunnen neuken, maar dan zou ik er wel voor zorgen dat zij niet vooraf de voorraad condooms kan "bewerken".
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:53:30 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134740338
Dit zou voor mij aanleiding zijn om beiden een andere weg in te slaan. Dit soort besluiten neem je niet in je eentje, en als je weet dat je partner (nog) niet wil, dan drijf je niet je zin door.

Ik vraag me af of je vriendin wel klaar is voor kinderen.

Je kunt ook de bal terugkaatsen en besluiten voor de hond/auto/whatever te gaan zonder haar te betrekken.
Resistance is futile.
pi_134740341
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
5 Ferrari's op videoband!
pi_134740356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
Zielige trol :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:54:59 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?
Deze vraag ook gewoon serieus stellen :')
pi_134740449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Als t je lukt minimaal 8 mnd keihard te liegen over zoiets principieels dan blijft t hier niet bij.

Wegwezen bij deze onbetrouwbare chick. Je bent niet meer dan een zaaddonor en ik gok dat ze net zo makkelijk op haar rug gaat voor de buurman.. Zo lang ze maar bevrucht wordt
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:59:10 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134740502
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Uitmaken is ook wel onzin.
Een van de weinige dingen die je echt op goed vertrouwen doet omdat het bijna niet te controleren valt en ze besodemietert je er al 8 maanden mee. Wel echt onzin inderdaad om het dan uit te maken, ja
pi_134740554
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef paintmeester het volgende:

[..]

En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf! :r

Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
Vooral dat laatste inderdaad. :{

En dit zijn dingen die je niet verzwijgt naar de ander toe. Ik was er gelijk klaar mee geweest, TS...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:01:25 #25
356584 Chanttie
Oh well......
pi_134740575
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

Waarom een kans?

Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.

Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.

Ja, ze heeft een fout gemaakt en ja ze mag helemaal opnieuw beginnen met vertrouwen winnen en ja ze moet hoogstwaarschijnlijk als een klein kind in de gaten worden gehouden wat de pil betreft.

Maar goed. Ik vind dat nog steeds geen reden om een relatie te beëindigen. Niet als je van elkaar houdt. Iedereen verdient een kans. In ieder geval 1, kijk als het nog een keer gebeurd. Dan dumpen.....
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')